SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Verstoorde t spel te veel dus swj is uit de telling en neemt de lapoquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Nu nog, ik dacht dat je al was uit gegetenquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Truequote:Hey there sunshine lift my heart
Nee, ik moet nog beginnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu nog, ik dacht dat je al was uit gegeten
How can I make this topic about me?![]()
Ik dacht dat ik laat wasquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zondag 29 juni 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet
Ik was in slaap gevallen.
Hey there sunshine lift my heart
Ik heb het vooral als de katten komen knuffelen
En ik dan ook maar even rust pak want gezellig
En dan poef slapenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: