SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier was het ook behoorlijk vochtig. Douche afvoer verstopt. Dus het water stroomde bijkans de kamer in, wat ik direct zag zag omdat ik met m'n rug ernaar toe stond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Natte OPI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker smurfenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De kont tekstquote:
Het wereldberoemde standbeeld Manneken Pis in Brussel heeft zaterdag een nieuwe look gekregen. Het beeldje kreeg een nieuwe outfit ter ere van de wereldpremière van de nieuwe Smurfen-film in de Belgische hoofdstad.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk dat het probleem dieper zit dan dat. Eigenaresse heeft er nog een pomp opgezet, en daarna nog baking soda met azijn erdoor gegooid, maar het stroomt nog steeds niet weg.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Blauwtje gelopenquote:I'm surrounded by morons!
beetje ontstopper heeft ook wat tijd nodig om te werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
We hebben ruim een uur gewacht voor we het nogmaals probeerden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
beetje ontstopper heeft ook wat tijd nodig om te werkenIk heb er één en ik ben er trots op
Als swj mij vanavond de lapo gunt en dan sluit maak ik kansquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mja weekend ....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als swj mij vanavond de lapo gunt en dan sluit maak ik kans
denk niet dat het op slot gaat ....![]()
![]()
Zonder slotje kan ik ook gewoon de hele nacht bolken en mogelijk geeft dat genoeg puntjes....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zonder slotje kan ik ook gewoon de hele nacht bolken en mogelijk geeft dat genoeg puntjes....![]()
![]()
Dan haalt bondage je er ook uitquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft de teller doorlopen na de sluitpost?
Als je niet als mod er doorheen post dan.
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft de teller doorlopen na de sluitpost?
Als je niet als mod er doorheen post dan.Uw ADH vitamine Worst
Ik krijg nog 5 cent van je voor de twee chippiesquote:Uw ADH vitamine Worst
ik doneer je een leeg waterflesjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik krijg nog 5 cent van je voor de twee chippies![]()
![]()
Blok?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
BeugelbekkieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekker terugblazenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
De kat heeft klachten over de ventilator![]()
Ik heb dat filmpje net perongeluk opgezet hier bij mijn moeder thuis. Duurt een uur
R.I.P DTS.![]()
Does gek!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
moet je het nu uitzitten?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb dat filmpje net perongeluk opgezet hier bij mijn moeder thuis. Duurt een uur![]()
![]()
![]()
Jaquote:ze ging bijna slapen zit er nu helemaal in.
R.I.P DTS.![]()
https://www.rijnmond.nl/n(...)-velden-76-overledenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaze ging bijna slapen zit er nu helemaal in.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)-velden-76-overleden![]()
HeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)-velden-76-overledendie moest ik ff googlen ....quote:
heb veel man bijt hond gekeken, maar dit herkende ik niet (meer)
76 ......![]()
![]()
Deze man had hele mooie vriendinnen kon hij mooi omschrijven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
die moest ik ff googlen ....
heb veel man bijt hond gekeken, maar dit herkende ik niet (meer)
76 ......
R.I.P DTS.![]()
Denk dat het nu te laat isquote:Op zondag 29 juni 2025 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
dan wordt het weleens tijd om je daarin te verdiepen denk je ook niet?
*Lust geen koffie*![]()
Ja ben wel bang voor die laatste in de rij maar voor nu gaat het hardquote:Op zondag 29 juni 2025 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je was de volgende al bijna weer voorbij.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is pas het derde weekend dat hij hem open laat, hoor.quote:
Dus het kan zijn dat je dat gemist hebt.![]()
Ik ga meestal eerder slapenquote:Op zondag 29 juni 2025 00:11 schreef marc0871 het volgende:
Het is pas het derde weekend dat hij hem open laat, hoor.
Dus het kan zijn dat je dat gemist hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Top 500 onderaan en dan op forumlikes sorterenquote:Op zondag 29 juni 2025 00:11 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Waar kan ik dit bekijken ik ben nog te nieuw![]()
helemaal onderaan deze paginaquote:Op zondag 29 juni 2025 00:11 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Waar kan ik dit bekijken ik ben nog te nieuw
en dan zie je: top500
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals![]()
Moet er niet ineens te vaak 500 in dit topic staan. 500 keer 500 om door te scrollen ben je zomaar 500 minuutjes mee bezig.quote:
500🐙![]()
Just to be the man who walked 1000 miles and fall right at your doorquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tatararaquote:Op zondag 29 juni 2025 00:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Just to be the man who walked 1000 miles and fall right at your door![]()
Truste?I'm surrounded by morons!
De reis van Rotterdam Centraal naar huis duurde bijna even lang als Haarlem - Rotterdam
Uw ADH vitamine Worst
Bolkje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-06-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1590 / +14 / +0 / 3759 / 4535
2. loveislikeakiss / 1043 / +105 / +9 / 2903 / 3498
3. gebrokenglas / 1009 / +14 / +0 / 3128 / 3702
4. RedShoe / 830 / +0 / +0 / 3375 / 3746
5. mario390 / 719 / +16 / +13 / 1421 / 1894
6. Fogel / 689 / +19 / +0 / 623 / 798
7. StevenHyde / 678 / +1 / +0 / 570 / 716
8. hemarookworst / 410 / +22 / +27 / 830 / 1083
9. greysbones / 408 / +0 / +0 / 2107 / 2312
10. maily / 386 / +47 / +1 / 1539 / 1783
11. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
12. kree / 307 / +107 / +0 / 1007 / 1203
13. Pinnenmutske / 300 / +35 / +6 / 567 / 753
14. marc0871 / 263 / +15 / +14 / 539 / 716
15. drakin / 251 / +6 / +0 / 860 / 983
16. Dr.Mikey / 224 / +16 / +0 / 240 / 342
17. aeque / 215 / +0 / +0 / 862 / 1056
18. Paul / 198 / +0 / +0 / 663 / 773
19. bondage / 192 / +7 / +0 / 563 / 672
20. HappyCharly / 187 / +15 / +14 / 382 / 444SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Man, wat was dat slechtquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat ik de Captain altijd maar oversloeg als ik op pr0njacht was op de P2P's van de early 2000'squote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Pittig wel
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jij bent dan ook nog jongquote:
Ik dacht eerst dat het een of ander misdadiger was, vooral met die vage fotoUw ADH vitamine Worst
Het was wel ook echt zo slecht dat het strafbaar zou moeten zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 02:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht eerst dat het een of ander misdadiger was, vooral met die vage foto
Grrrrrrr de huisdichterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gezellig meet geweest zijn gezien die gifjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Possetje?quote:Op zondag 29 juni 2025 04:10 schreef marretak het volgende:
Owww ok gisteren massa mdma
vandaag iedereen plat op bank?
ja shit ik ben bierdrioker ey?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja effe pauze met drank op zijn tijd is wel ok, maar ok het feest lonkt ook ten alle tijden ey? ben wel soort van feestmens dusquote:Op zondag 29 juni 2025 04:30 schreef Helenattenek het volgende:
Oke zonder belachelijk maken is wel goede keuze![]()
Likes is een systeem wat gebuigd gaat onder menselijke gebrekken
Het is vooral een populariteitsindex![]()
voor mij dezze vraag = : eeuwige twijvel ,aja je kan nooit het een hebben en het ander tegelijkertijd ey?quote:![]()
Volgens mellie den uildert ( beroemd 60ies ) zou lsd een gedeelte in de hersen doorbranden waardoor mensen TE lang blijven hangen in een sexueel spectrum wat tegennatuurlijk is?![]()
twijvel ik ook overquote:
nacht veel sexy mensen in stad
nacht lekker stil thuis
waken?
of ik wordt tegen me zin de nacht in gejaagd zodat ik minder sexuele concurentie ben voor de dagmensen?
alergie voor zon en weinig bomen waar ik woon?
werken ontwijken?
werkende mensen niet in de weg zitten?
mij verbergen voor overspelige puber meisjes?![]()
En hoeveel nachten slaag je er in sexy mensen in huis te krijgen
En hoeveel nachten Ben je daarintegen wakker![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 04:48 schreef marretak het volgende:
[..]
twijvel ik ook over
nacht veel sexy mensen in stad
nacht lekker stil thuis
waken?
of ik wordt tegen me zin de nacht in gejaagd zodat ik minder sexuele concurentie ben voor de dagmensen?
alergie voor zon en weinig bomen waar ik woon?
werken ontwijken?
werkende mensen niet in de weg zitten?
mij verbergen voor overspelige puber meisjes?![]()
In Rotterdam haven verdien je leuk als crane operator en dat gaat snachts ook door (alsook andere jobs daar)
Veel leuke mensen![]()
Owww ok stel ik ben zonder dat ik het weet of besef geplaats op een werk slaven planeet en ok ik werk elke dag
maar ok om het dragelijk voor mij te maken hebben ze mij maagd sterrenbeeld genoemd
dus dat ik geil lk geil kan dromen dat ik onwetend en dom ben maar met sexy speciale reden?![]()
Ik Ben boogschutter. Heb het een Paar Keer geprobeerd maar niks voor mij.
Als maagd niks voor jou is neuk Dan een lekkere milf. Evt ervoor betalen.
Die hebben inhoud, goeie hoofd, tiete en reet, weten van jetje, en weten wat mannen Lekker vinden
[ Bericht 2% gewijzigd door Helenattenek op 29-06-2025 05:29:40 ]![]()
ja moet je psitool nemenquote:Op zondag 29 juni 2025 05:19 schreef Helenattenek het volgende:
k Ben boogschutter. Heb het een Paar Keer geprobeerd maar niks voor mij.![]()
![]()
Een vrouw neuken voor Wie het een nieuwe ervaring is (meestal maagden). Als je dat echt wilt dan is de bron daarvan het menselijk ego. Of twee van de 7 zonden; hebzucht, lust
Er bij stil staan helpt dat je weet dat het leuk Zou zijn maar dat het Niet aan jou is![]()
lust is geen zonde alleen als je over lijken gaat om het te krijgen wel?quote:Op zondag 29 juni 2025 05:21 schreef Helenattenek het volgende:
Een vrouw neuken voor Wie het een nieuwe ervaring is (meestal maagden). Als je dat echt wilt dan is de bron daarvan het menselijk ego. Of twee van de 7 zonden; hebzucht, lust
Er bij stil staan helpt dat je weet dat het leuk Zou zijn maar dat het Niet aan jou is![]()
mmmmnu ga je vaag pratenquote:Op zondag 29 juni 2025 05:23 schreef Helenattenek het volgende:
Lust is een zonde omdat het je uit controle brengt
ok als je in een positie zit waar je ten alle tijden geen controle wil verliezen dan kan je de keuze maken lust te ontwijken?![]()
Lust met controle kan je uiten door hier over te denkenquote:Op zondag 29 juni 2025 05:21 schreef Helenattenek het volgende:
En Dan terug te komen op ditquote:Op zondag 29 juni 2025 05:19 schreef Helenattenek het volgende:
Ik Ben boogschutter. Heb het een Paar Keer geprobeerd maar niks voor mij.
Als maagd niks voor jou is neuk Dan een lekkere milf. Evt ervoor betalen.
Die hebben inhoud, goeie komt en reet, weten van jetje, en weten wat mannen Lekker vinden![]()
ok excuusquote:Op zondag 29 juni 2025 05:26 schreef Helenattenek het volgende:
Als je het vaag vind heb je het Niet vaak genoeg gelezen of goed over gedacht
ik wil relatie met een jonge vrouw van 20 ofzo omdat dat mij vaak vrolijk stemt
relatie willen kan je ook lust noemen?
alsik niet krijg wat ik wil berust ik![]()
Is inderdaad een vorm van lust om relatie te willen maar doe je dat met controle en beheersing Dan vinden vrouwen je Al een stuk interessanter![]()
lust op een bepaalde zin is ook net zo plat simpel als een appelboomquote:Op zondag 29 juni 2025 05:30 schreef Helenattenek het volgende:
Is een vorm van lust om relatie te willen maar doe je dat met controle en beheersing Dan vinden vrouwen je Al een stuk interessanter
een keer per jaar pleuren opeens op een dag 300 appels vanuit de boom naar beneden?
is dan lust schuldig ofzo?
dan is wat er nog over blijft of jij en ik het wel of niet een leuke boom vinden of dat hij stoort?
In het geval van storen hakken we hem om![]()
Jowww mens is gewoon een beest , je hebt leuke beesten en saaie beesten?quote:Op zondag 29 juni 2025 05:35 schreef Helenattenek het volgende:
De 7 zonden gaat enkel over de mens
Natuur heeft geen bewustzijn en kan derhalve geen zondes begaan![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je hebt wel lust verslaving en dat zou dan zijn sex verslaving, je ogen kunnen dan groter zijn dan je maag en dan kan je vallen?![]()
Fijn ik Wilde net slapen, iemand kan het over nemen (sorry dotteke)
Maar marretak zo'n een-tweetje zoals wij gehad hebben moet je eens met een buurtwerker doen. Die doen dat zonder dat er wat op volgt en voordelig.![]()
Slaap lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op welke site ( liefst gratis ) kan ik discreet met een buurtwerker een date prikken in agenda? Kan je ook op lichaam keuren en leeftijd geen bezwaar?quote:Op zondag 29 juni 2025 05:38 schreef Helenattenek het volgende:
Fijn ik Wilde net slapen, iemand kan het over nemen (sorry dotteke)
Maar marretak zo'n een-tweetje zoals wij gehad hebben moet je eens met een buurtwerker doen. Die doen dat zonder dat er wat op volgt en voordelig.![]()
Ben jij nou kree want de schrijfwijze lijkt er verdacht veel opquote:Op zondag 29 juni 2025 05:28 schreef marretak het volgende:
[..]
ok excuus
ik wil relatie met een jonge vrouw van 20 ofzo omdat dat mij vaak vrolijk stemt
relatie willen kan je ook lust noemen?
alsik niet krijg wat ik wil berust ik![]()
Je mag letterlijk binnenwandelen tijdens openingstijden in de meeste buurthuizen!quote:Op zondag 29 juni 2025 05:42 schreef marretak het volgende:
[..]
Op welke site ( liefst gratis ) kan ik discreet met een buurtwerker een date prikken in agenda? Kan je ook op lichaam keuren en leeftijd geen bezwaar?
Aangeven dat je graag een anoniem consult wilt (zal je wel gelijk moeten afrekenen als ze iets vragen)
Dankje dotteke![]()
ik ben possertje ala danybleu maar das zo een troep verleden dat umm...quote:Op zondag 29 juni 2025 05:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben jij nou kree want de schrijfwijze lijkt er verdacht veel op![]()
Morguh Roos
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marc. u bent er vroeg bij deze morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O geen airco, de meeste bedrijven hebben dat tegenwoordig welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zorginstellingen kunnen de tering genieten vaak. Als mensen op kantoor er maar goed bij zitten.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
O geen airco, de meeste bedrijven hebben dat tegenwoordig wel![]()
Zielig voor die mensen die er wonen.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zorginstellingen kunnen de tering genieten vaak. Als mensen op kantoor er maar goed bij zitten.
Zou eens vragen of ze bij mij dochter wel airco hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG waar was je gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen, koffie?
Hier een kopje lekkere AI koffie, waar je zo dol op bent
How can I make this topic about me?![]()
Dank je welquote:Op zondag 29 juni 2025 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen, koffie?
Hier een kopje lekkere AI koffie, waar je zo dol op bent
[ afbeelding ]
Ik had gister wat dingen te doen, en eind van de middag had ik nog een bbq die tot laat duurde.![]()
Jij goed geslapen? Alles voorbereid voor de aankomende warmte?How can I make this topic about me?![]()
A gezellig. Beter als de hele avond zitten Bolkenquote:Op zondag 29 juni 2025 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had gister wat dingen te doen, en eind van de middag had ik nog een bbq die tot laat duurde.![]()
Jij goed geslapen? Alles voorbereid voor de aankomende warmte?
Nee super slecht geslapen.
Ik kan mij niet voorbereiden op de warmte helaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's balen. Of zoveel mogelijk naar iemand toe die een airco in huis heeft?quote:Op zondag 29 juni 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gezellig. Beter als de hele avond zitten Bolken
Nee super slecht geslapen.
Ik kan mij niet voorbereiden op de warmte helaas.
bolk!How can I make this topic about me?![]()
De enige die ik ken met een airco zijn mijn zoon en dochter. Maar die werken allebei en wonen niet naast de deurquote:Op zondag 29 juni 2025 06:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's balen. Of zoveel mogelijk naar iemand toe die een airco in huis heeft.
bolk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doe ik al een paar dagenquote:Op zondag 29 juni 2025 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt serieus afzien dus de komende dagen,...![]()
Morgen weer werken GG?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
man man je heeft zuchtquote:Op zondag 29 juni 2025 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt serieus afzien dus de komende dagen,...![]()
Nee, dinsdag pas. Juist wanneer het zo bizar warm wordt. Op kantoor is climate control dus dat is wel prettig.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik al een paar dagen![]()
Morgen weer werken GG?How can I make this topic about me?![]()
MOrguh Marioquote:
Wie geeft zucht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wat bedoel je daarmee?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is wel lekker, maar als je dan buiten komt boemmmmmm knal voor je kop?quote:Op zondag 29 juni 2025 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dinsdag pas. Juist wanneer het zo bizar warm wordt. Op kantoor is climate control dus dat is wel prettig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 juni 2025 06:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zucht ook want ik heb nog geen koffie gehad.aub
Ja, dat is verschrikkelijk. En de auto staat in de volle zon daar de hele dag, dus dat wordt een oven.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker, maar als je dan buiten komt boemmmmmm knal voor je kop?
Je weet, ik houd van warmte maar dit wordt wel een uitdaging.
How can I make this topic about me?![]()
O dat is niet prettig dan. Ik blijf de komende dagen heerlijk binnenquote:Op zondag 29 juni 2025 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is verschrikkelijk. En de auto staat in de volle zon daar de hele dag, dus dat wordt een oven.
Je weet, ik houd van warmte maar dit wordt wel een uitdaging.
Dinsdag en woensdag wel fysio maar dat is in de ochtend.
Ventilators aan en koud drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gracias senoraquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Je bedoeld dat iemand echt het spel wil spelen of speelt?quote:
Wie bedoel je dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: