SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier was het ook behoorlijk vochtig. Douche afvoer verstopt. Dus het water stroomde bijkans de kamer in, wat ik direct zag zag omdat ik met m'n rug ernaar toe stond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Natte OPI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker smurfenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De kont tekstquote:
Het wereldberoemde standbeeld Manneken Pis in Brussel heeft zaterdag een nieuwe look gekregen. Het beeldje kreeg een nieuwe outfit ter ere van de wereldpremière van de nieuwe Smurfen-film in de Belgische hoofdstad.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk dat het probleem dieper zit dan dat. Eigenaresse heeft er nog een pomp opgezet, en daarna nog baking soda met azijn erdoor gegooid, maar het stroomt nog steeds niet weg.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Blauwtje gelopenquote:I'm surrounded by morons!
beetje ontstopper heeft ook wat tijd nodig om te werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
We hebben ruim een uur gewacht voor we het nogmaals probeerden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
beetje ontstopper heeft ook wat tijd nodig om te werkenIk heb er één en ik ben er trots op
Als swj mij vanavond de lapo gunt en dan sluit maak ik kansquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mja weekend ....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als swj mij vanavond de lapo gunt en dan sluit maak ik kans
denk niet dat het op slot gaat ....![]()
![]()
Zonder slotje kan ik ook gewoon de hele nacht bolken en mogelijk geeft dat genoeg puntjes....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zonder slotje kan ik ook gewoon de hele nacht bolken en mogelijk geeft dat genoeg puntjes....![]()
![]()
Dan haalt bondage je er ook uitquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft de teller doorlopen na de sluitpost?
Als je niet als mod er doorheen post dan.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft de teller doorlopen na de sluitpost?
Als je niet als mod er doorheen post dan.Uw ADH vitamine Worst
Ik krijg nog 5 cent van je voor de twee chippiesquote:Uw ADH vitamine Worst
ik doneer je een leeg waterflesjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik krijg nog 5 cent van je voor de twee chippies![]()
![]()
Blok?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
BeugelbekkieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekker terugblazenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
De kat heeft klachten over de ventilator![]()
Ik heb dat filmpje net perongeluk opgezet hier bij mijn moeder thuis. Duurt een uur
R.I.P DTS.![]()
Does gek!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
moet je het nu uitzitten?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb dat filmpje net perongeluk opgezet hier bij mijn moeder thuis. Duurt een uur![]()
![]()
![]()
Jaquote:ze ging bijna slapen zit er nu helemaal in.
R.I.P DTS.![]()
https://www.rijnmond.nl/n(...)-velden-76-overledenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaze ging bijna slapen zit er nu helemaal in.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)-velden-76-overleden![]()
HeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)-velden-76-overledendie moest ik ff googlen ....quote:
heb veel man bijt hond gekeken, maar dit herkende ik niet (meer)
76 ......![]()
![]()
Deze man had hele mooie vriendinnen kon hij mooi omschrijven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
die moest ik ff googlen ....
heb veel man bijt hond gekeken, maar dit herkende ik niet (meer)
76 ......
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: