SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop niet dat ze te lang blijven wachten op Bueno. Zo goed is die nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:59 schreef Caland het volgende:
Ook uit de Krabby-bode, deal Hancko duurt wel heel erg lang. Zolang die jurken niet doorpakken ga je ook geen dure vervanger halen
Bueno nog steeds bovenaan het lijstje
Niet helemaal mee eenz. Nog altijd een jonge jongen die zijn stapjes nog kan maken. Zou een prima bezettjng zijn voor LB samen met Smal.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze te lang blijven wachten op Bueno. Zo goed is die nou ook weer niet.
Dit gaat om koopquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:25 schreef bbuddybb het volgende:
Beetje gek dat je voor de positie van linksback voor de tweede jaar op rij een speler wil huren. Dat moet je toch kunnen scouten of zelf opleiden?
Hebben we ook gedaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:25 schreef bbuddybb het volgende:
Beetje gek dat je voor de positie van linksback voor de tweede jaar op rij een speler wil huren. Dat moet je toch kunnen scouten of zelf opleiden?
Dat lijkt me alsnog wel het geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:41 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Verrekt, je hebt gelijk. Dat is nieuws voor mij. Dacht dat ie te duur was om te kopen.
Goede kans dat wij met een zwaar gedemotiveerde speler - en een bod van 12 miljoen namens Atletico - blijven zitten.quote:Al Nassr geeft de strijd om Luis Díaz niet op, melden Saudische media, waaronder Okaz. De club van onder meer sterspeler Cristiano Ronaldo zou een bod van honderd miljoen euro op de Liverpool-aanvaller voorbereiden.
En alsnog verdient hij straks in een jaartje meer dan jij in je hele werkzame levenquote:
Maak je toch niet zo druk. Hier kan niemand bij Feyenoord incl. Hancko toch iets aan doen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:20 schreef De_Pel het volgende:
De trainert van die zandhappers, die De Hanck zo graag wilde hebben, is dus weg.
Daarnaast waren ze te druk bezig om Ronaldo 500 miljoen te geven in twee jaar, en ook het tegenstribbelende Liverpool werkt niet mee
[..]
Goede kans dat wij met een zwaar gedemotiveerde speler - en een bod van 12 miljoen namens Atletico - blijven zitten.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk. Hier kan niemand bij Feyenoord incl. Hancko toch iets aan doen?
Je hoort het alleen bij een uitgaande transfer. Zo laten Nederlandse journalisten zich nou eenmaal beïnvloeden door de desbetreffende Nederlandse club. Ze moeten de deal zo positief mogelijk brengen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoor bij elke transfer dat de bonussen haalbaar zijn. Nooit lees je er meer over.
Brentford is juist wel een slimme keuze als je naar de Premier League gaat toch? Met die Moneyball-filosofie van ze kan je er wel vanuit gaan dat ze hem uitgebreid gescout hebben en zeker weten dat hij goed bij ze past.quote:
Zo'n 40-45 scoutingsrapporten hebben ze gebruikt om Milambo te overtuigenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Brentford is juist wel een slimme keuze als je naar de Premier League gaat toch? Met die Moneyball-filosofie van ze kan je er wel vanuit gaan dat ze hem uitgebreid gescout hebben en zeker weten dat hij goed bij ze past.
Verstandige jongenquote:Brentford was de eerste club die zich officieel meldde voor Milambo. Dit gebeurde begin januari in de persoon van Lee Dykes. De technisch directeur van Brentford had zijn huiswerk gedaan, zo merkten de agenten van Milambo meteen. Dykes schoof tot in de puntjes voorbereid aan tafel om de visie van Brentford uiteen te zetten en uit te leggen waarom Milambo in West-Londen zou passen.
Tot op detailniveau had de scoutingafdeling van The Bees Milambo in kaart gebracht en er meteen een stappenplan aan toegevoegd. De scouts liet later niet alleen zien wat goed ging, maar juist ook wat beter kon en hoe zij dat dan wilden gaan aanpakken. Wat helemaal opvallend was: Dykes overlegde liefst 45 rapporten over Milambo, niet allemaal lovend, maar het grootste deel wel; goed genoeg om de interesse te activeren in een bod bij Feyenoord.
Brentford ging duidelijk niet over een nacht ijs. Behalve de scouting hadden ook andere afdelingen binnen de club zich verdiept in de middenvelder van Feyenoord. Brentford kon bovendien alle onderliggende data van Milambo overleggen. Dat trainer Thomas Frank later op het punt stond naar Tottenham Hotspur te vertrekken, veranderde ook niets: de manager is een passant, de club was overtuigd van de speler.
De uitleg over werkwijze deed de rest. Pot en Bajovic kregen uitgelegd hoe ze bij Brentford data toepassen binnen de trainingen, hoe ze álles bijhouden, hoe je als speler elke dag een bepaald niveau móét halen en hoe dat wordt gemeten. Het is, zo kregen ze te horen, geen toeval dat veel spelers via Brentford een stap hebben gemaakt binnen de Premier League. Brentford als ideale stepping stone.
Milambo zelf had deze verhalen overigens ook al gehoord van zijn vriend Yoane Wissa, een aanvaller die via Lorient bij Brentford terecht is gekomen en momenteel een transferwaarde vertegenwoordigt van 32 miljoen euro. Wissa komt net zoals Milambo uit Congo. “Als jij hier tekent”, zei Wissa tegen Milambo, “bereid je dan voor dat je écht élke dag keihard moet werken”.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Krabbendam
@:Mkrabby
·
48 s
Antoni #Milambo naar #Brentford is rond, vijf jaar contract, transfersom van 20 miljoen euro en vijf miljoen haalbare bonussen. Zie zo @:VI_nl
quote:
Krabby is dronken.quote:Antoni Milambo heeft zijn gewenste transfer naar Brentford te pakken. De Engelsen betalen twintig miljoen euro, plus vijf miljoen aan haalbare bonussen. Daarmee is Milambo niet alleen de jongste debutant in de historie van de club, maar ook duurste jongste speler in de geschiedenis. Nooit eerder ving Feyenoord zo'n bedrag voor een speler van twintig jaar.
De TD daar wilde hem ook begreep ik eerst. Maar dit duurt wel lang ja. Op zich keek ik wel uit naar de miljoenen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:20 schreef De_Pel het volgende:
De trainert van die zandhappers, die De Hanck zo graag wilde hebben, is dus weg.
Daarnaast waren ze te druk bezig om Ronaldo 500 miljoen te geven in twee jaar, en ook het tegenstribbelende Liverpool werkt niet mee
[..]
Goede kans dat wij met een zwaar gedemotiveerde speler - en een bod van 12 miljoen namens Atletico - blijven zitten.
Hij komt op mij juist prima over op dat vlak. Komt ook uit een nuchter nest.quote:
Toch wel mooi om te zien hoeveel er de afgelopen jaren is veranderd kwa verkopen. Vanaf zomer 2022 heb je al voor 240 miljoen verkocht incl. Milambo.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel mooi om te zien hoeveel er de afgelopen jaren is veranderd kwa verkopen. Vanaf zomer 2022 heb je al voor 240 miljoen verkocht incl. Milambo.
quote:Programma Feyenoord
5 juli: SC Cambuur - Feyenoord (Kooi Stadion)
12 juli: Feyenoord - Union Sint-Gillis (Varkenoord)
19 juli: Feyenoord - AA Gent (Varkenoord)
21 t/m 26 juli: trainingskamp (Duitsland)
2 augustus: Feyenoord - VfL Wolfsburg (de Kuip)
Is prima te volgen toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat staat er in dat stukje tekst
Als het tegen een heel laag salaris en met een hele lage koopoptie kan, zou ik niet direct tegen zijn. Was bij PSV simpelweg niet voldoende, maar had natuurlijk meer dan voldoende potentie. Het hele verhaal over zijn blessures blijft me nogal onduidelijk - mocht je op basis van dat verhaal en de data potentie zien dat hij weer kan aanhaken, dan kun je een goedkoop gokje wagen. Is hij WMB in eerste instantie wel de 3e back - na Smal en een aankoop waar je wel van op aan kunt.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ x ]
Malacia zou ook wel gehuurd kunnen worden voor de linksback.....
Mocht dat nog lukken voor 35+ dan zou ik er alles aan doen om Paixao te behouden - in ieder geval tot na de voorrondes CL en wellicht gewoon nog een seizoen. Met Milambo, Hartman en Hancko heb je al genoeg centen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
De TD daar wilde hem ook begreep ik eerst. Maar dit duurt wel lang ja. Op zich keek ik wel uit naar de miljoenen.
In m'n hoofd klinkt het prima bij de zin ernaquote:Op zondag 29 juni 2025 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De duurste jongste speler betekent niets.
Zou heel dom zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ x ]
Malacia zou ook wel gehuurd kunnen worden voor de linksback.....
Ja, laten we nog iemand grootverdiener maken die elk seizoen lang geblesseerd isquote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mocht dat nog lukken voor 35+ dan zou ik er alles aan doen om Paixao te behouden - in ieder geval tot na de voorrondes CL en wellicht gewoon nog een seizoen. Met Milambo, Hartman en Hancko heb je al genoeg centen.
Daarnaast moeten ze effe gas geven voor Timbertje. Als ik het goed begrijp verdient dat ventje 7 of 8 ton. Geef hem er gewoon een miljoen bij als hij 2 jaartjes verlengt, en maak realistische afspraken voor volgend jaar.
Speler met bewezen transferwaarde in z’n laatste contractjaar, die dan nog steeds niet in de buurt komt van het salaris van bijv. Stengs (2,5 miljoen, tegen de 7-8 ton / 1,7-1,8 miljoen van een Timber).quote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we nog iemand grootverdiener maken die elk seizoen lang geblesseerd is
8 ton is daarentegen wel verrassend weinig.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we nog iemand grootverdiener maken die elk seizoen lang geblesseerd is
Netto valt dat wel mee.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
8 ton is daarentegen wel verrassend weinig.
Gewoon niet aan beginnen. Pure armoede. Rik Keesdorp en Bart Nieuwkoop voor je.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als het tegen een heel laag salaris en met een hele lage koopoptie kan, zou ik niet direct tegen zijn. Was bij PSV simpelweg niet voldoende, maar had natuurlijk meer dan voldoende potentie. Het hele verhaal over zijn blessures blijft me nogal onduidelijk - mocht je op basis van dat verhaal en de data potentie zien dat hij weer kan aanhaken, dan kun je een goedkoop gokje wagen. Is hij WMB in eerste instantie wel de 3e back - na Smal en een aankoop waar je wel van op aan kunt.
Als aan 1 van deze voorwaarden niet kan worden voldaan, dan moet je er simpelweg niet aan beginnen.
Dat jij deze goedgelovige man nog volgt johquote:
Als dat netto is, is het een goed salaris ja. Maar vaak zijn genoemde salarissen bruto. Dan is het een beetje gênant vs bepaalde andere spelers.quote:
Timber zit met geen mogelijkheid op 8 ton bruto hoor.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dat netto is, is het een goed salaris ja. Maar vaak zijn genoemde salarissen bruto. Dan is het een beetje gênant vs bepaalde andere spelers.
Beiden niet, bij voorkeurquote:Op zondag 29 juni 2025 18:44 schreef raptorix het volgende:
Maar wie gaat er op doel? Zelf denk ik dat het slim is om Timo neer te zetten, alleen ga je Bijlow natuurlijk nooit meer verkopen, dus vragen vragen.
9,5 zegt Capology. Wat ook helemaal niet raar is, want hij heeft nooit verlengd en kwam het seizoen na de Conference League finale nadat we derde eindigde in de competitie en dat seizoen gewoon Europa League speelden.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Timber zit met geen mogelijkheid op 8 ton bruto hoor.
In de Krabbybode stond dan ook weer dat er meer interesse is voor Timon dan voor Justin. Wat weer niet zo gek is.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:44 schreef raptorix het volgende:
Maar wie gaat er op doel? Zelf denk ik dat het slim is om Timo neer te zetten, alleen ga je Bijlow natuurlijk nooit meer verkopen, dus vragen vragen.
Andreev ook een paar jaar elders stallen.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beiden niet, bij voorkeur
Wellenreuther is te matig als eerste keeper en Bijlow te broos
Dumpen klinkt leuk, maar er is geen club ter wereld die vooral het salaris van Stengs en Bijlow gaat ophoestenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:32 schreef De_Pel het volgende:
Eigenlijk moet je Bijlow, Stengs en Zerrouki gewoon dumpen en Hancko voor de hoofdprijs verkopen. Salarishuis staat niet helemaal lekker zo wmb. Een bewezen uitzondering a la Hancko daargelaten moet je niet boven de 2 uitkomen, en een Timber hoort er dan bij verlenging gewoon minstens een half miljoen bij te krijgen op basis van zijn bewezen status en transferwaarde.
Klopt en daardoor is jongen van de club Bijlow een blok aan je been geworden.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dumpen klinkt leuk, maar er is geen club ter wereld die vooral het salaris van Stengs en Bijlow gaat ophoesten
Idealiter verkoop je Wellenreuther en haal je Roefs, maar daar zit ook al een aardig prijskaartje aan (en laatstgenoemde jankt elke bal de tribune in)quote:Op zondag 29 juni 2025 21:10 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Klopt en daardoor is jongen van de club Bijlow een blok aan je been geworden.
Eeuwig zonde.
Idealiter verkoop je Bijlow maar jouw scenario is realistischerquote:Op zondag 29 juni 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Idealiter verkoop je Wellenreuther en haal je Roefs, maar daar zit ook al een aardig prijskaartje aan (en laatstgenoemde jankt elke bal de tribune in)
Klopt, vandaar “eigenlijk”. Die zullen hun contracten helaas wel uitdienenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dumpen klinkt leuk, maar er is geen club ter wereld die vooral het salaris van Stengs en Bijlow gaat ophoesten
Ja, die hoop had ik al opgegeven.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Idealiter verkoop je Bijlow maar jouw scenario is realistischer
Contractduur nu erbij.....bij sommige zitten we er nog een tijdje aan vastquote:Salarissen & contractduur Feyenoord 2024/25
Speler Jaarloon (¤) Contract tot
Justin Bijlow 2.940.000 30 juni 2026
Calvin Stengs 2.450.000¹ 30 juni 2027
Dávid Hancko 2.350.000¹ 30 juni 2028
Igor Paixão 1.760.000 30 juni 2029
Ramiz Zerrouki 1.760.000¹ 30 juni 2027
Ibrahim Osman 1.570.000 Aflopende huur 30 juni 2025
Hwang In‑Beom 1.470.000¹ 30 juni 2028
Facundo González 1.180.000 Aflopende huur 30 juni 2025
Jakub Moder 1.180.000 30 juni 2028
Julián Carranza 1.180.000 30 juni 2028
Jordan Lotomba 1.180.000 30 juni 2027
Gijs Smal 980.000 30 juni 2028
Luka Ivanu¨ec 980.000 30 juni 2028
Quinten Timber 940.000¹ 30 juni 2026
Gernot Trauner 900.000 30 juni 2026
Oussama Targhalline 880.000 30 juni 2028
Timon Wellenreuther 780.000¹ 30 juni 2027
Thomas Beelen 780.000 30 juni 2028
Ayase Ueda 780.000 30 juni 2028
Quilindschy Hartman 720.000 30 juni 2026
Antoni Milambo 690.000 30 juni 2027
Hugo Bueno (huur) 620.000 Aflopend 30 juni 2025
Bart Nieuwkoop 580.000 30 juni 2027
Anis Hadj Moussa 490.000 30 juni 2029
Jeyland Mitchell 490.000 30 juni 2029
Givairo Read 300.000 30 juni 2029
Chris‑Kevin Nadje 300.000 30 juni 2028
Liam Bossin (huur) 300.000 Aflooop 30 juni 2025
Plamen Andreev 240.000 30 juni 2029
Stéphano Carrillo 240.000 30 juni 2029
Shiloh ’t Zand 180.000 30 juni 2028
Zépiqueno Redmond 180.000 30 juni 2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 29 juni 2025 21:50 schreef De_Pel het volgende:
Jaaaaaaa er is eindelijk duidelijkheid over de keeperssoap bij FeyenoordAllemaal de schuld van Robin inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet wat ik zeg domme lulquote:Op zondag 29 juni 2025 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Robin inderdaad.
Doe gaat geen verkoop records brekenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou het derde shirt zijn
[ afbeelding ]
Dan ben je helemaal een achterlijke olifant.quote:
Misschien moet je eens wat minder opgewonden gedrag gaan vertonen.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal een achterlijke olifant.
Een van je keepers is praktisch onverkoopbaar - de ander intens onzeker. Robin heeft ongetwijfeld intern een voorkeur aangegeven, maar dat nu van de daken schreeuwen helpt niemand.
Heeft wat weg van shirts van Bayern Munchen.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze de mouwen helemaal rood hadden gemaakt, en de rest van het shirt blauw, had het nog wat geweest. Dit is echt drie keer niks.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit meer Gio -> Nieuwkoop -> Kuyt goaltjes.quote:Daarnaast wordt er vanaf de nieuwe voetbaljaargang een indirecte vrije trap toegekend aan de tegenstander als iemand langs de kant, dus een trainer, wisselspeler of een ander staflid de bal aanraakt terwijl die het speelveld verlaat. Iemand langs de kant mag dus niet langer een bal aangeven om het spel snel te hervatten.
Gaarne dit te bespreken in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 30 juni 2025 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit meer Gio -> Nieuwkoop -> Kuyt goaltjes.
Deze quoten we even om je in mei 2026 mee om de oren te slaanquote:Op maandag 30 juni 2025 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat het jaar van Ayase worden.
Ik zou mezelf neerknuppelen als in mei 2026 op mijn prioriteitenlijstje stond: "Dombohetolifantje1 de les lezen".quote:Op maandag 30 juni 2025 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze quoten we even om je in mei 2026 mee om de oren te slaan
Ayase Uedaquote:Op maandag 30 juni 2025 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou mezelf neerknuppelen als in mei 2026 op mijn prioriteitenlijstje stond: "Dombohetolifantje1 de les lezen".
De één wordt een gerespecteerd journalist in spé, de ander blijft een forumbeest.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou mezelf neerknuppelen als in mei 2026 op mijn prioriteitenlijstje stond: "Dombohetolifantje1 de les lezen".
De enige geruststelling is dat jij ervoor zorgt dat dit topic niet afglijdt naar een driehoeksverhouding van drie forumtrollen, zoals in één ander specifiek topic gaande is.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De één wordt een gerespecteerd journalist in spé, de ander blijft een forumbeest.
We zijn niet allemaal gelijk, makker.
Men blijft in het topic van de slimste regio van Nederland ook maar happenquote:Op maandag 30 juni 2025 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De enige geruststelling is dat jij ervoor zorgt dat dit topic niet afglijdt naar een driehoeksverhouding van drie forumtrollen, zoals in één ander specifiek topic gaande is.
quote:Op maandag 30 juni 2025 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Men blijft in het topic van de slimste regio van Nederland ook maar happen
Zo ontzettend vermakelijk.
Pffff wat een ongelooflijke flauwekul joh.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit meer Gio -> Nieuwkoop -> Kuyt goaltjes.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Men blijft in het topic van de slimste regio van Nederland ook maar happen
Zo ontzettend vermakelijk.
Terwijl de meeste Feyenoorders op de Coolsingel van de zon en de zojuist gewonnen schaal genieten, zit @onlogisch thuis op zijn computertje alle domme voorspellingen van Dombo op te zoekenquote:Op maandag 30 juni 2025 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga iedere post van dat topic liken, behalve die van jou maat. Zelfs de posts van Solispolar en GGMM.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat één van de eerste likes die ik binnenkrijg, van jou is.
Vind je dit niet een beetje ver gaan?quote:Op maandag 30 juni 2025 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga iedere post van dat topic liken, behalve die van jou maat. Zelfs de posts van Solispolar en GGMM.
Dat heb ik absoluut over voor een kampioenschap en om @onlogisch op zijn plek te zetten.quote:
wtfquote:Op maandag 30 juni 2025 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga iedere post van dat topic liken, behalve die van jou maat. Zelfs de posts van Solispolar en GGMM.
wtfquote:Op maandag 30 juni 2025 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn er gelukkig helemaal niet zoveel.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl de meeste Feyenoorders op de Coolsingel van de zon en de zojuist gewonnen schaal genieten, zit @:onlogisch thuis op zijn computertje alle domme voorspellingen van Dombo op te zoeken
Ik kan niet wachten!
quote:Feyenoord denkt aan Meijer
In de zoektocht naar een nieuwe linksback is Feyenoord uitgekomen bij Björn Meijer. De speler van Club Brugge geldt als een haalbaar alternatief voor Hugo Bueno.
Lang leek Bueno de gedroomde opvolger van de naar Burnley vertrokken Hartman. De Spanjaard lijkt te duur. Hij krijgt zijn kans bij Wolverhampton Wanderers dat eerder Rayan Ait-Nouri verkocht aan Manchester City.
Niettemin zal Feyenoord ook voor Meijer een transfersom moeten betalen. De linksback heeft nog een jaar contract in Brugge. Meijer speelde onlangs nog met Jong Oranje het EK in Slowakije. Voordat hij naar Club vertrok stond hij onder contract bij FC Groningen. Feyenoord hoopt nu op een snel akkoord met de Belgen.
hoe komt deze speler in beeld als hij zo weinig gespeeld heeftquote:Twee jaar vol blessures
Meijer maakte in 2022 voor zes miljoen euro de overstap naar Club Brugge. Zijn marktwaarde werd in 2023 nog geschat op tien miljoen euro, maar door blessureleed is zijn marktwaarde gekelderd naar vier miljoen euro. De linkspoot miste de afgelopen twee seizoenen zeventig wedstrijden door verschillende blessures.
1.82. Negers van 2 meter moeten we hebben.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
Ook nog eens één van de matigste spelers op het afgelopen EK (lol)
En Bjorn.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd of hij wel diegene gaat zijn die Calvin, Justin en Bart fit kan houden.
Zonde. Dan zal het eerder rond de 30 worden lijkt me ja. En op zo'n tijdstip dat goede en betaalbare vervanger niet te vinden zijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:02 schreef CR7 het volgende:
Hancko deal mogelijk op klappen.
Zou wel kut zijn, want hij gaat hoe dan ook wel weg vermoed ik. Maar nooit ook maar in de buurt van die 40 miljoen.
Hoezo gaat het niet door?quote:Op maandag 30 juni 2025 18:02 schreef CR7 het volgende:
Hancko deal mogelijk op klappen.
Zou wel kut zijn, want hij gaat hoe dan ook wel weg vermoed ik. Maar nooit ook maar in de buurt van die 40 miljoen.
Die gast zat er pas sinds november dus die kan je niet de schuld geven van alle blessures.quote:
Ik zou het eerder zoeken bij Dennis, zie de zaakwaarnemerquote:Op maandag 30 juni 2025 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Robin van Persie die altijd in de Premier League heeft gespeeld zonder ook maar één Engelsman om zich heen die nu in de Eredivisie meent met een elftal vol Nederlandse middelmaat te moeten spelen want dat communiceert zo lekker. Fraud.
Trainer, TD en voorzitter weg volgens mij. En Ronaldo die met zn zaakwaarnemer de macht grijpt of zoiets.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo gaat het niet door?
Wel zuur dat gaat ons minstens 20 miljoen kosten.
Gewoon intern een harde deadline met minimum verkoopsom vast stellen, word daar niet aan voldaan voor die deadline blijft Hancko gewoon nog een jaartje bij ons.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Trainer, TD en voorzitter weg volgens mij. En Ronaldo die met zn zaakwaarnemer de macht grijpt of zoiets.
En buiten het geld kan je ook niet schakelen naar je gewenste vervanger. Die als je dus te laat bent weer onhaalbaar is/al verkocht is.
Gewoon.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:43 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Gewoon intern een harde deadline met minimum verkoopsom vast stellen, word daar niet aan voldaan voor die deadline blijft Hancko gewoon nog een jaartje bij ons.
Ook geen ramp.
Dat zou echt een ramp zijn als je zoveel geld misloopt plus een ontevreden speler. Totaal kansloos om die nog een jaar te behouden of te doen bijtekenen.quote:
Hancko lijkt me niet echt het type dat dan met de pet ernaar gaat gooien.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou echt een ramp zijn als je zoveel geld misloopt plus een ontevreden speler. Totaal kansloos om die nog een jaar te behouden of te doen bijtekenen.
Ik was ook altijd het beste op de trainingenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Sem Steijn imponeert direct en dat is niet het enige wat opviel aan de eerste training van Feyenoord
Imponeert.
@:Caland
Echt?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was ook altijd het beste op de trainingen
Ueda is al twee jaar de beste op de trainingen, dus hij heeft nog wat in te halen.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was ook altijd het beste op de trainingen
quote:
quote:Meijer koppelt zijn aanvalslust aan een behoorlijk goede voorzet.
Heeft dus niks met Pedersen te makenquote:Voor een vleugelverdediger wint hij erg veel luchtduels
Je mist een woordquote:Op maandag 30 juni 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heeft dus niks met Pedersen te maken
Dat lijkt me feitelijk juistquote:Op maandag 30 juni 2025 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is iedere back die hard kan rennen een geüpgraded Pedersen.
Dan was Gimenez een geüpgradede versie van Mitchell te Vredequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf!
Dit kan je wel doorstrepen als heel de clan die hansco wilde halen allemaal weg zijn bij die clubquote:Hoewel een deal nog niet volledig van tafel is, houdt de impasse rond Al-Nassr Feyenoord in een lastige positie. De club is bereid mee te werken aan een vertrek, Hancko zelf wil de stap maken, maar zolang het bod uit Saoedi-Arabië uitblijft, blijft iedereen in onzekerheid. Sinds Al-Nassr zich voor het eerst meldde in De Kuip, is er intern veel veranderd.
De CEO van de club stapte op, daarna volgde het vertrek van trainer Stefano Pioli. Technisch directeur Fernando Hierro, de grote voorvechter van de Hancko-transfer, is eveneens bezig met zijn afscheid.
IJdele centrale verdedigers kunnen er geen klote van.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
In belangrijker nieuws, Beelen gaat komend seizoen vlammen met nieuw haar
Ik ben niet ijdel maar in zijn situatie was het voor mij ook dit of kaal geweestquote:Op maandag 30 juni 2025 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IJdele centrale verdedigers kunnen er geen klote van.
En nu maar hopen dat hij niet naar dezelfde als boerderijhoofd is gegaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
In belangrijker nieuws, Beelen gaat komend seizoen vlammen met nieuw haar
Opvallend dat Nadje er nog is. Die was toch opgezouten naar Zwitserland?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Sem Steijn imponeert direct en dat is niet het enige wat opviel aan de eerste training van Feyenoord
Imponeert.
@:Caland
Ik ben wel ijdel, maar ik ben echt een heel slechte centrale verdediger dus voor mij is het niet zo relevantquote:Op maandag 30 juni 2025 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet ijdel maar in zijn situatie was het voor mij ook dit of kaal geweest
Je bent dus een geüpgraded Bahiaquote:Op maandag 30 juni 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel ijdel, maar ik ben echt een heel slechte centrale verdediger dus voor mij is het niet zo relevant
Kan jij ook zulke leuke insta filmpjes maken?quote:Op maandag 30 juni 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel ijdel, maar ik ben echt een heel slechte centrale verdediger dus voor mij is het niet zo relevant
Het enige wat ik wel kan is rennen, dus misschien noemt @:caland mij nog een geüpgraded Petersen
Het is alsnog niet heel best, maar ik ben de doelgroep nietquote:Op maandag 30 juni 2025 23:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht dat het wit was, maar lichtblauw maakt het wel beter.
Ik denk nog wel eens aan Georgina Verbaan.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 23:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht dat het wit was, maar lichtblauw maakt het wel beter.
Zullen we Paixao niet gaan bodyshamen hier?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:34 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar boys
Vind 'm eigenlijk wel dik
Interessant dat ze Paixao voor deze shoot hebben gebruikt, meestal kiezen ze eerder voor spelers die zullen blijven toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we Paixao niet gaan bodyshamen hier?
Paxiao moet wel broekje maat xxl hebben maar dat heeft dan weer een andere reden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we Paixao niet gaan bodyshamen hier?
quote:Feyenoord-icoon en oud-international Rinus Israël (83) overleden
Oud-voetballer Rinus Israël is op 83-jarige leeftijd overleden. Dat laat zijn kleinzoon weten in een bericht op Facebook. ‘IJzeren Rinus’ boekte grote successen als speler van Feyenoord en kwam 47 keer uit voor het Nederlands elftal. Later was hij jarenlang actief als trainer van onder meer Feyenoord en ADO Den Haag.
‘Lieve opa. Je hebt tot het laatste toe gevochten, maar zelfs jij kon deze onmogelijke strijd niet winnen’, schrijft kleinzoon Davey de Haze. ‘Zo trots op je, ik ga zo erg missen. Bedankt voor alles, hou van je voor altijd.’ Ook kleindochter en oud-handbalster Rachel de Haze plaatst een afbeelding met haar opa. ‘Voor altijd, ga je missen mijn liefste.’
Israël maakte in 1962 zijn profdebuut bij DWS en maakte vier jaar later de overstap naar Feyenoord. Daar werd de spijkerharde verdediger drie keer kampioen en volgde in het seizoen 1969/1970 het hoogtepunt in zijn carrière: het winnen van de Europa Cup I, als eerste Nederlandse club ooit.
In de na verlenging met 2-1 gewonnen finale tegen Celtic nam Israël na een half uur spelen de 1-1 voor zijn rekening. Als aanvoerder mocht hij als eerste de ‘Cup met de grote oren’ omhoog houden. Datzelfde jaar werd ook de wereldbeker voor clubteams gewonnen.
Na acht seizoenen bij Feyenoord vertrok Israël in 1974 naar stadgenoot Excelsior, om vervolgens bij PEC Zwolle (1975-1982) zijn actieve carrière af te sluiten.
Ook bij het Nederlands elftal beleefde de markante speler mooie tijden. Hij maakte deel uit van de selectie die in 1974 de WK-finale haalde. Een vaste basisspeler was hij toen echter niet. Bondscoach Rinus Michels liet hem wel een paar keer invallen, maar niet in de verloren eindstrijd tegen West-Duitsland.
Loopbaan als trainer
Als trainer stond Israël half jaren tachtig voor het eerst op eigen benen bij FC Den Bosch, destijds een middenmoter in de eredivisie. Daarna stond hij twee jaar aan het roer bij zijn geliefde Feyenoord, waarna hij vooral in het buitenland actief was in onder meer Griekenland, Roemenië en de Verenigde Arabische Emiraten.
In 2001 keerde hij terug naar Nederland, waar hij twee seizoenen ADO Den Haag onder zijn hoede had. Met die club promoveerde hij in 2003 naar de eredivisie. Verder staat er een landstitel met Dinamo Boekarest (1992) en Al-Wahda (2001) op zijn erelijst.
En zo niet, dan blijft hij gewoon nog een seizoen bij Feyenoordquote:Op maandag 30 juni 2025 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje wat een paniek over Hancko.
Die vertrekt echt nog wel voor 30+ miljoen.
Alsof Wellenreuther daar een seconde van wakker ligt.quote:
Ik hoop eigenlijk dat ze hiermee Wellenreuther richting de uitgang duwen en dan voor een gedegen concurrent van Bijlow gaan. Is ook gewoon logisch in deze situatie.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof Wellenreuther daar een seconde van wakker ligt.
Waarschijnlijk is het toch weer voor 3 wedstrijden.
Tja lijkt mij gewoon logisch, van dat contract van Bijlow kom je toch nooit meer af, en Wellenreuther is echt niet goed genoeg als eerste doelman.quote:
dit klopt natuurlijk niet zo, nog 1 seizoen heeft hijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
van dat contract van Bijlow kom je toch nooit meer af,
Met ‘nooit’ bedoel ik uiteraard ‘voor het afloopt’.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit klopt natuurlijk niet zo, nog 1 seizoen heeft hij
ik denk dat hij wel zal beseffen dat het komend seizoen alles of niets voor hem wordt
hij moet keepen alsof zijn leven ervan afhangt om nog door te kunnen gaan als keeper na volgend seizoen
Raakt hij weer geblesseerd dan is de kans groot dat het einde carrière is, de kans is dan heel klein dat hij weer een club zal vinden
Keept hij zodanig goed dan zullen er weer geluiden komen om zijn contract te verlengen
Geen gezicht. Maar hopelijk is het met daglicht iets beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:34 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar boys
Kutzooiquote:
Klinkt niet gek toch. Zeker als je er zo'n verhaal bij hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kutzooi![]()
![]()
Ik heb hem vorig jaar mogen ontmoeten en even met hem mogen babbelen. Hij was nog steeds superscherp, al kon hij wat moeilijk op zijn benen staan. Maar dat is ook logisch, gezien alle schoppen.... die hij heeft uitgedeeld...
Ik dacht toen ook nog terwijl ik met hem praatte: hij heeft wel de reputatie van een snoeiharde verdediger, maar hij is eigenlijk gewoon een onwijs lieve man.
We hebben even gekletst over slidings maken en over het verschil tussen vroeger en nu. Toen ik hem een oude Feyenoord-foto liet zien van hem terwijl hij een sliding maakt, zei hij dat hij dat het technisch eigenlijk niet zo'n goede sliding was. "Maar goed, de volgende keer zal ik hem anders doen" zei hij met een klein glimlachje![]()
Het klinkt gek, maar ik ga hem missen...
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Klinkt niet gek toch. Zeker als je er zo'n verhaal bij hebt.
Gewoon walgelijk dat ouder worden en de dood.
Ik vind dit een mooie postquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kutzooi![]()
![]()
Ik heb hem vorig jaar mogen ontmoeten en even met hem mogen babbelen. Hij was nog steeds superscherp, al kon hij wat moeilijk op zijn benen staan. Maar dat is ook logisch, gezien alle schoppen.... die hij heeft uitgedeeld...
Ik dacht toen ook nog terwijl ik met hem praatte: hij heeft wel de reputatie van een snoeiharde verdediger, maar hij is eigenlijk gewoon een onwijs lieve man.
We hebben even gekletst over slidings maken en over het verschil tussen vroeger en nu. Toen ik hem een oude Feyenoord-foto liet zien van hem terwijl hij een sliding maakt, zei hij dat hij dat het technisch eigenlijk niet zo'n goede sliding was. "Maar goed, de volgende keer zal ik hem anders doen" zei hij met een klein glimlachje![]()
Het klinkt gek, maar ik ga hem missen...
Ik kreeg het gevoel alsof er een soort watermerk over het plaatje heen zat. Ik vind het een walgelijk shirt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:34 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar boys
Maar dit seizoen blijft Bijlow iedere wedstrijd fit en keept ie de sterren van de hemel!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:52 schreef fetX het volgende:
5 wedstrijdjes Bijlow en dan weer een andere keeper. Genot.
Gelukkig laatste jaar Bijlow ook. Daarna eindelijk van dat gedoe af.
dikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:34 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar boys
Ik zag net eens te kijken, maar echt belachelijk veel verschillende blessures ook, en uiteindelijk nauwelijks seizoenen waarbij hij meer dan de helft kan spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Rinus
Ik ben te jong om hem ooit te hebben zien spelen, maar het was een van de jeugdhelden van mijn pa dus ook voor mij gewoon een groot Feyenoord-icoon.
Qua Bijlow, ik blijf dat gewoon een enorm lastige discussie vinden. Qua talent zou hij gewoon onbetwist eerste keeper moeten zijn bij een club als Spurs, dus op de momenten dat hij fit is zou er geen enkele discussie moeten zijn over wie eerste keeper is, want hij is gewoon veel beter dan Wellenreuther. Maar ja, die momenten zijn er bijna nooit
Uiteindelijk vind ik ook dat je ze gewoon allebei de deur uit moet doen en een goede eerste keeper moet halen die altijd fit is, maar we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren dus dan is dit uiteindelijk toch het beste denk ik.
Dit inzicht komt vrij laat bij jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zag net eens te kijken, maar echt belachelijk veel verschillende blessures ook, en uiteindelijk nauwelijks seizoenen waarbij hij meer dan de helft kan spelen.
Nouja dat hij vaak geblesseerd was wist ik ook wel, maar echt zo vaak.quote:
Was het gezellig onder die steen? Welkom in 2025!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nouja dat hij vaak geblesseerd was wist ik ook wel, maar echt zo vaak.
Hey ik ben geen puur Feyenoord supporter hequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was het gezellig onder die steen? Welkom in 2025!
Behalve wanneer Bijlow ineens op een wonderlijke manier fit blijft de eerste seizoenshelft en Feyenoord hem beloont met een nieuw contract.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:52 schreef fetX het volgende:
Aston Villa nog welquote:Zépiqueno Redmond tekent bij Aston Villa: ‘Feyenoord zal altijd speciaal plekje in mijn hart hebben’
Zépiqueno Redmond heeft Feyenoord ingeruild voor Aston Villa. De club uit de Premier League meldt de komst van de 19-jarige spits op de clubsite. Redmond werd vorige week Europees kampioen met Oranje onder 19.
Sportredactie 01-07-25, 15:50
Redmond maakte vanuit de jeugd van Feyenoord in 2024 al zijn opwachting in de hoofdmacht. Hij mocht ook meedoen in de Champions League-wedstrijden tegen AC Milan en Internazionale. Redmond kwam in totaal in negen wedstrijden in actie in het eerste.”
Het is afgelopen seizoen allemaal erg snel gegaan”, blikt Redmond terug op de website van Feyenoord. “M’n officiële debuut, in de basis staan in de Champions League: momenten waar ik als kleine jongen van heb gedroomd om bij Feyenoord mee te maken en werkelijkheid zijn geworden. Nu staat voor mij een nieuw avontuur in de Premier League te wachten. Ik ben iedereen binnen de club erg dankbaar voor wat ze voor mij hebben betekend. Hoewel ik de club verlaat, zal Feyenoord altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.”
5? Je mag al blij zijn als hij de rust van de eerste wedstrijd haalt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:52 schreef fetX het volgende:
Levert dat nog wat op voor ons?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aston Villa nog wel
die hebben het afgelopen seizoen wel heel goed gedaan
Nee, zijn contract liep af op 30 juniquote:
Dit zijn de leukere grapjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
5? Je mag al blij zijn als hij de rust van de eerste wedstrijd haalt.
Gokje. Kan 2 kanten op. De bal is rond.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:11 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Ik vind dit maar een vreemde aankoop. Weer zo’n blessuregevoelige jongen.
Sorry maat, pas als @Caland zegt dat we naar het DWAASGEBOUW moeten ga ik mee in je retoriek.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:11 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Het is wel een opmerkelijke actie van Van Persiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Behalve wanneer Bijlow ineens op een wonderlijke manier fit blijft de eerste seizoenshelft en Feyenoord hem beloont met een nieuw contract.
Ach komt deels ook omdat het geen onbekende buitenlandse speler is. Dan loopt iedereen al de polonaise zonder de speler te kennen. Nu is het “maar” Bjorn Meijer. Moder was een goede gok, Meijer nu al een kansloze aankoopquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Vond het bij Groningen een hele leuke back, maar er zijn dagen dat ik de Belgische competitie oversla dus geen idee hoe het daar gegaan is. Als ik op Transfermarkt even snel z'n blessurehistorie bekijk is blessuregevoelig wel wat overdreven overigens. Een keer heel lang eruit geweest met een knieoperatie, maar ik zie dat hij een paar maanden daarvoor 1 wedstrijd heeft gemist door "knieklachten" dus dat zal toen wel zijn onderschat. Dit seizoen lang eruit geweest door een hamstringblessure, maar dat is toch meestal meer een kwestie van pech dan echt een teken van blessuregevoeligheid?
In ieder geval op de fitte momenten wel altijd basisspeler van Club geweest, Champions League-ervaring... Wat dat betreft wel gematigd positief, zeker als je hem als back-up van Smal zou gebruiken die me gewoon erg positief verrast heeft vorig jaar.
Volgens mij bewijst Nieuwkoop het tegendeel...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Vond het bij Groningen een hele leuke back, maar er zijn dagen dat ik de Belgische competitie oversla dus geen idee hoe het daar gegaan is. Als ik op Transfermarkt even snel z'n blessurehistorie bekijk is blessuregevoelig wel wat overdreven overigens. Een keer heel lang eruit geweest met een knieoperatie, maar ik zie dat hij een paar maanden daarvoor 1 wedstrijd heeft gemist door "knieklachten" dus dat zal toen wel zijn onderschat. Dit seizoen lang eruit geweest door een hamstringblessure, maar dat is toch meestal meer een kwestie van pech dan echt een teken van blessuregevoeligheid?
In ieder geval op de fitte momenten wel altijd basisspeler van Club geweest, Champions League-ervaring... Wat dat betreft wel gematigd positief, zeker als je hem als back-up van Smal zou gebruiken die me gewoon erg positief verrast heeft vorig jaar.
Robben had ook vooral vaak hamstringblessures als ik het me goed herinner. Kan gewoon een zwakke spier zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij bewijst Nieuwkoop het tegendeel...
Dat is slechts probleem nummer 2. Wacht maar tot je hem ziet voetballen..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:11 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Ja plus die enorme explosiviteit. Sommige van die jongens rennen zichzelf letterlijk kapot. Spieren kun je trainen, aanhechtingen minder.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Robben had ook vooral vaak hamstringblessures als ik het me goed herinner. Kan gewoon een zwakke spier zijn.
Goh Solispolar doet weer net alsof die elke potentiële aankoop van Feyenoord heeft zien spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is slechts probleem nummer 2. Wacht maar tot je hem ziet voetballen..
Nog vaker kaput als Bijlow.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:11 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Hij heeft gekke AI handjes, wat the fuck is daar mis gegaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:34 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar boys
Niksquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij heeft gekke AI handjes, wat the fuck is daar mis gegaan.
[ afbeelding ]
Ik zag het ook maar de kwaliteit is gewoon kut volgens mijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks? Hij knijpt gewoon wat harder voor de biceps.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel echt matig in 2025quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar de kwaliteit is gewoon kut volgens mij
Racist!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja want Björn Meijer is iemand die mensen nog nooit hebben zien spelen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh Solispolar doet weer net alsof die elke potentiële aankoop van Feyenoord heeft zien spelen.
Pieter BLACKED is enthousiast, dus dan ben ik dat automatisch ook.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja want Björn Meijer is iemand die mensen nog nooit hebben zien spelen natuurlijkRecent op het EK nog zelfs.
Maar wat is jouw mening/visie omtrent hem dan? Ik vind het een vrij logge speler met een matige 1ste aanname. Verdedigend wel redelijk tot goed maar aanvallend weinig goede voortzettingen.
quote:Diarra onderweg naar Nederland voor medische keuring bij Feyenoord'
01/07/2025 21:22 1972 reacties
Gaoussou Diarra is onderweg naar Nederland om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden. De 22-jarige aanvaller van İstanbulspor zal woensdag in Rotterdam arriveren voor een medische keuring. Als deze succesvol verloopt, zal de club hem op korte termijn presenteren als nieuwste versterking voor de aanvalslinie. Dit meldt de Turkse journalist Vahittin Çiçek.
De overstap van Diarra naar Feyenoord zat al enige tijd in de pijplijn. De buitenspeler nam dinsdag afscheid van het personeel bij İstanbulspor en reist nu af richting De Kuip om zijn overgang definitief te maken. Feyenoord betaalt naar verluidt zo’n 3,5 miljoen euro voor de buitenspeler, die afgelopen seizoen vijftien keer scoorde in de Turkse eerste divisie.
Van amateurvoetballer naar Feyenoorder
Diarra geldt als een laatbloeier in het profvoetbal. Hij verhuisde als student economie vanuit Mali naar Turkije en werd daar bij toeval ontdekt. Via een amateurclub kwam hij terecht bij Tuzlaspor, maar zijn echte doorbraak volgde pas bij İstanbulspor, waar hij dit seizoen indruk maakte met zijn snelheid, acties en loepzuivere rechterbeen.
Feyenoord was er vroeg bij. Nadat technisch directeur Dennis te Kloese hem op videobeelden zag, werd de scouting ingeschakeld. Tijdens een jeugdtoernooi in Frankrijk kwam de club hem live bekijken, waarna de beslissing snel volgde om door te pakken. Ondanks latere interesse van andere clubs, hield Diarra zelf vast aan de Rotterdammers vanwege het getoonde vertrouwen.
Feyenoord ziet in Diarra een speler met ontwikkelpotentie. Als hij zich snel aanpast aan het niveau en de cultuur van de club, kan hij op termijn uitgroeien tot een alternatief of zelfs opvolger van Igor Paixão op de linkerflank. Maar eerst wacht de medische keuring en daarna de taak om trainer Robin van Persie te overtuigen van zijn toegevoegde waarde.
Jannes is DOLENTHOUSIAST, dus dat zal wel de nieuwe Nadje worden.quote:
Is er al een definitieftotaalonomkeerbaarakkoordquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Jannes is DOLENTHOUSIAST, dus dat zal wel de nieuwe Nadje worden.
Misschien kan user @Qarrad hier een stukje duiding over geven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Is er al een definitieftotaalonomkeerbaarakkoord
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de deal in het OMFGWTFBBQ-stadium verkeert, maar het hangt nog op de jezusmijnhartkleppenheereverlosmij-clausule.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan user @:Qarrad hier een stukje duiding over geven.
@GGMM kan hier wel om lachenquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de deal in het OMFGWTFBBQ-stadium verkeert, maar het hangt nog op de jezusmijnhartkleppenheereverlosmij-clausule.
@GGMM is ook groot fan van de lama's (in het bijzonder Tijl Beckand), dus dit zegt mij niet zoveel.quote:
Dit neem je terugquote:
Dit neem je terugquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
@:ggmm is ook groot fan van de lama's (in het bijzonder Tijl Beckand), dus dit zegt mij niet zoveel.
Heeftie kiespijn?quote:
Wel een blije gozerquote:Valente kijkt uit naar zijn nieuwe avontuur in De Kuip. ''Eindelijk is het officieel'', reageert hij op de clubwebsite. ''Voor mij - en ook voor mijn familie - is er altijd maar één optie geweest vanaf het moment dat Feyenoord zich meldde. Hier wilde ik naartoe. Het heeft even geduurd, maar ik ben blij dat het nu zover is. Ik zie Feyenoord als één grote familie van buitenaf. Toen ik hier als speler in Groningen-shirt kwam, wist ik niet wat ik meemaakte in De Kuip. Ik ben heel blij dat ik nu vóór die mensen mag gaan spelen.''
De middenvelder is nauwelijks te houden van enthousiasme. ''Ik vind het bijna jammer dat ik nog op vakantie moet, want ik kan niet wachten om te beginnen en van waarde te zijn. Ik kijk nu al enorm uit naar de duels in de voorrondes van de Champions League. Ik hoop hier mooie herinneringen te maken met z'n allen.''
quote:Karakter, trotsheid, eagerness vind ik belangrijke eigenschappen voor spelers van Feyenoord. Je moet trots zijn dat je voor deze club mág spelen en dat iedere dag weer opnieuw uitstralen. Ik vind dat frisse zo belangrijk, omdat het doorwerkt in de teamcultuur, maar ook de sfeer bepaalt binnen een club.''
Hopelijk trekken ze nog een andere middenvelder aan die nummer 45 krijgt.quote:
Waarom moet het perse een middenvelder zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk trekken ze nog een andere middenvelder aan die nummer 45 krijgt.
Dan staan ze naast elkaar in de opstelling natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom moet het perse een middenvelder zijn?
Ik zat laatst naar De Moeite Waard te kijken (leuk programma) toen ik me opeens iets realiseerde...quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
@:ggmm is ook groot fan van de lama's (in het bijzonder Tijl Beckand), dus dit zegt mij niet zoveel.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De duurste Nederlandse transfers ooit heten de Jong, de Ligt en van Dijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Goede naam. Betalen buitenlandse clubs toch sneller meer voor dan voor een Jan de Vries.
Blijft een bijzonder als je stad is plat gebombardeerd en de joodse wortels van Ajax niet veel verder reiken dan een tram door de joodse wijk. Een kniesoor die daar verder om maalt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt te moeilijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bijzonder.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijft een bijzonder als je stad is plat gebombardeerd en de joodse wortels van Ajax niet veel verder reiken dan een tram door de joodse wijk. Een kniesoor die daar verder om maalt.
Leuk dat hij zo enthousiast is. Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeftie kiespijn?
[..]
Wel een blije gozerprecies wat van Persie zocht.
[..]
Nouja hij heeft wel gelijk. Mats! Veel exotischer krijg je een naam niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De duurste Nederlandse transfers ooit heten de Jong, de Ligt en van Dijk
Dit heeft alles in zich om een COMPLETE MISLUKKING te worden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Kent de club, kent de stad
Zit een goede kop op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heeft alles in zich om een COMPLETE MISLUKKING te worden.Gewoon een NUTTIGE AANKOOP. Alleen niet voor ZOVEEL GELD. Want je gaat er GEEN WINST op maken, denk ik dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heeft alles in zich om een COMPLETE MISLUKKING te worden.Met Steijn, Smal, Meijer en Beelen heb je straks in ieder geval een kern die in een bepaalde periode absoluut niet op een transport was gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Samen met Libregts en vHanegem de enige nog levende kampioenstrainers van Feyenoordquote:
Pas op, straks komt PietjePuk ineens terug.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Steijn, Smal, Meijer en Beelen heb je straks in ieder geval een kern die in een bepaalde periode absoluut niet op een transport was gezet.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pas op, straks komt PietjePuk ineens terug.
Dat Van Persie zo hamert op een NEDURLANDSE kern moet hem goed doenquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pas op, straks komt PietjePuk ineens terug.
Geen idee hoe dit mis is gegaan. Dat herken jij vast wel tijdens het inparkeren.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een bijzonder.
Check deze ontzettende fluitketel. @:onlogisch
Ik rij gemiddeld 5k per maand. Dus nee dat dan weer niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit mis is gegaan. Dat herken jij vast wel tijdens het inparkeren.
Feyenoord speelt natuurlijk ook een hoop wedstrijden zonder wat te winnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik rij gemiddeld 5k per maand. Dus nee dat dan weer niet.
Zelfvertrouwen, nuchter, een KOP met haar.quote:
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feyenoord speelt natuurlijk ook een hoop wedstrijden zonder wat te winnen.
Wat is dat opeens?quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Van Persie zo hamert op een NEDURLANDSE kern moet hem goed doen
Sven van Beek, Jerson Cabral is ook transfervrij. Kramer, Boetius,quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:05 schreef hhh38 het volgende:
Welke Nederlanders gaan er nog komen?
Goes? Danjuma? Roefs?
Het niveau van voor zijn blessure is prima en dan heeft Smal een taaie aan hem. Hopelijk blijft hij fit en tikt hij dat niveau weer aan, want die fitheid baart me wel wat zorgen. We hebben al zo’n fragiel team.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feyenoord speelt natuurlijk ook een hoop wedstrijden zonder wat te winnen.
Lijkt ook wel expliciet een ander type te zijn. Misschien dat Smal en Meijer elkaar afwisselen afhankelijk van de tegenstander.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het niveau van voor zijn blessure is prima en dan heeft Smal een taaie aan hem. Hopelijk blijft hij fit en tikt hij dat niveau weer aan, want die fitheid baart me wel wat zorgen. We hebben al zo’n fragiel team.
Ondertussen is onze bever in staat van volledige meltdown.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Van Persie zo hamert op een NEDURLANDSE kern moet hem goed doen
En het gras waarop Feyenoord traint is groen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondertussen is onze bever in staat van volledige meltdown.
Meijer is maar een kutaankoop en Diarra ergens uit de 2e divisie is een TOPPER.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondertussen is onze bever in staat van volledige meltdown.
Read komt ook van Muy Manero maar dat was dan weer het werk van Mark Ruijlquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Meijer is maar een kutaankoop en Diarra ergens uit de 2e divisie is een TOPPER.
Geef hem dan lekker de champions league voorrondes, want het is wel de betere keeper. Het stukgaan is het probleemquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:52 schreef fetX het volgende:
Ik vond dat wel een hele goede spits eigenlijk bij Twentequote:
Prima onderliggende cijfers in dat ene halfjaar onder Oosting nog, ja.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een hele goede spits eigenlijk bij Twente
Het was een beetje een vervelende rondrennende kabouter, maar stiekem had ie best een prima rendement volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een hele goede spits eigenlijk bij Twente
Dan hebben we alsnog een backup LCV nodig.quote:
Plus een vervanger voor Trauner.quote:Op donderdag 3 juli 2025 06:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan hebben we alsnog een backup LCV nodig.
Ik vind het vooral niet zo een goed idee spelers uit Rusland te halen.quote:
Wtf.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever een dooie Aziaat dan dit debieltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |