SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
@kwiwiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
maggie wat harder dan standje 2?
Zo, ben ik weer. 20.252. Nu eerst even douchenquote:
a rai na?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thī̀ nạ̀n r̂xn k̄hnād h̄ịn?
Databundel raakt op @Peterseliemanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Internet hapert.
De schuld van @:ESF1Gamer
Nee maar zag net wel een reel op insta dat willem alleen voorbij de ballentent in rotterdam liepquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal gelezen dat Willem, Max en Alexia in de rij stonden bij een shoarma tent in Rotterdam voor een kapsalon?
Dat filmpje heb ik ook gezien jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zag net wel een reel op insta dat willem alleen voorbij de ballentent in rotterdam liep
20.953 over van 25.000 MB/MIN/SMSquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Databundel raakt op @:Peterselieman
Gisteravond was het volgens het AD, hij had daar ook dat blauwe petje op dus ik denk het welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was dat dezelfde dag denk je? Hij leek daar vrij nonchalant te lopen
Cheaterquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20.953 over van 25.000 MB/MIN/SMS
In your dreams
Willem ziet eruit alsof hij wel een kapsalon kan waarderen!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal gelezen dat Willem, Max en Alexia in de rij stonden bij een shoarma tent in Rotterdam voor een kapsalon?
Waren ze prive daar ?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gisteravond was het volgens het AD, hij had daar ook dat blauwe petje op dus ik denk het wel
Wat heeft PSM daar mee te maken dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Databundel raakt op @:Peterselieman
Het is FOK! F1 meme de kleine databundel van @Nattekatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft PSM daar mee te maken dan?
grappig zeg. Op stap met de dochter denk ik. Tof dat ze dat gewoon zo doen. Denk dat maxima een stuk populairder is geworden nu na trump memequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja wacht zoekt hrt ff op
https://www.ad.nl/binnenl(...)j%20netjes%20gewacht.
Ik zei hier ook al dat hij aan Max een goeie heeft voor zulke dingen, zij doet dat ook gewoonquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grappig zeg. Op stap met de dochter denk ik. Tof dat ze dat gewoon zo doen. Denk dat maxima een stuk populairder is geworden nu na trump meme
Hey je bent er weerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
goedemiddag mensen, lekker weertje he?
even het schattige beestjes uurtje inluiden
[ afbeelding ]
Ja weet niet hoe blij hij er mee isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik zei hier ook al dat hij aan Max een goeie heeft voor zulke dingen, zij doet dat ook gewoon
Dat ook jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe blij hij er mee is
Ik zie geen Ambar picsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
goedemiddag mensen, lekker weertje he?
even het schattige beestjes uurtje inluiden
[ afbeelding ]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar warenquote:
Als ze dat in Thailand doen bij hun koning krijgen ze de doodstraf of zo toch??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar waren
Doodstraf weet ik niet maar ze gaan wel de bak in ja. Hier kruipen ze echt over de grond bij het zien van de koningquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ze dat in Thailand doen bij hun koning krijgen ze de doodstraf of zo toch??
"Ha dikke kutkoning met je Argentijnse zigeunergezin, kapsalon zeker?"quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar waren
Te zien aan die kop van je lust je wel een extra klodder mayoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ha dikke kutkoning met je Argentijnse zigeunergezin, kapsalon zeker?"
Ik heb nog een viervoeter die je kunt lenen.quote:
Kunnen jullie mijn verveling ook kapot maken?quote:
*hamer pakt*quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen jullie mijn verveling ook kapot maken?
Ja gewoon hier mee postenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen jullie mijn verveling ook kapot maken?
"Frietje ruilen voor een avondje Alexia?"quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Te zien aan die kop van je lust je wel een extra klodder mayo
![]()
![]()
![]()
Yayquote:
quote:
Mijn vriendin hoor ik er nooit over.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind jou leuk vanwege je username
dankjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind jou leuk vanwege je username
keb helaas geen poepzakjes in huis, anders had ik zeker gdaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog een viervoeter die je kunt lenen.
Die krijg je gratis bij de riemquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb helaas geen poepzakjes in huis, anders had ik zeker gdaan
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
luister weer naar fred![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee, die houdt niet van bitterballen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vriendin hoor ik er nooit over.
Hij heeft geen vriendinquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die houdt niet van bitterballen?
Venti is lievquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
Lekker een ijsje eten met Venti vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nee, ze is slechts wat existentieel uitgedaagd.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die houdt niet van bitterballen?
Dan is het geen poes, want als die blazen is er iets mis....quote:
Daar gaat het al. Hij is geen fan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi vroeg net: "wat zit je toch steeds foto's te maken met je ventilator?"
Uhm waarom niet? Ik bedoel lief ding, fotogeniek en niemand vraagt erom. Ik zie alleen maar redenen waarom je het wel moet doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi vroeg net: "wat zit je toch steeds foto's te maken met je ventilator?"
Kun je hem nog wel bellen??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lukt nog![]()
Ik lag net op de bank te denken "ik kan geen pap meer zeggen"
Wil je Venti uithuwelijken aan mijn Dyson?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ohnoesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ze is slechts wat existentieel uitgedaagd.
Omgquote:
Gaan die samen lekker zuigen en blasen ja?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je Venti uithuwelijken aan mijn Dyson?
Ideale shopseizoen voor warme kleding nuquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Herfstjas gekocht. Denk ik. Voelde aan als een dubbele winterjas.
Wauw, dan heeft ze gelijk de jackpot getroffenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je Venti uithuwelijken aan mijn Dyson?
Venti is een beetje een golddigger.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wauw, dan heeft ze gelijk de jackpot getroffen
Daar had je onder willen blijven of zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver ik ga de 20.000 stapjes wel halen
Ik zit op 10k.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver ik ga de 20.000 stapjes wel halen
Ik ging borduren maar mijn kleurtje was opquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je onder willen blijven of zo?
Zat er gisteren 19 onder trouwensquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je onder willen blijven of zo?
Vijftig procent kortingquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ideale shopseizoen voor warme kleding nu
Achter ze aan rennen en de troep in hun broek schuivenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht al dat er enorme tokkies naast me zaten.
Ze laten al hun troep achter
Ja heb van de week ook truien gekochtquote:
Oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zat er gisteren 19 onder trouwens
Zou jij dat doen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Achter ze aan rennen en de troep in hun broek schuiven
Hoe bevalt de hele expeditie tot nog toe?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht al dat er enorme tokkies naast me zaten.
Ze laten al hun troep achter
Hoe intimiderend zijn ze?quote:
Tot nu toe vrij goed. Echt het enige minder optimale is de reistijd. Aan het einde van de dag niet echt boeiend, maar 's ochtends wel jammer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe bevalt de hele expeditie tot nog toe?
En die nachttrein is natuurlijk ook een belevenisquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot nu toe vrij goed. Echt het enige minder optimale is de reistijd. Aan het einde van de dag niet echt boeiend, maar 's ochtends wel jammer.
Oja, dat is jouw expertise natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die nachttrein is natuurlijk ook een belevenis
Doe dan maar voorzichtig ja, anders is het straks Plattekatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat wel een behoorlijk intimiderend type bij.
Nou ja dat zou voor mij wel een wezenlijk onderdeel van de pret zijn jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, dat is jouw expertise natuurlijk
Nachttrein is echt een topkeuze geweest.
Waar gaat de reis heenquote:
quote:
Malediven.quote:
Daar zag ik nog goedkope tickets voorbij komen https://nl.pepper.com/aan(...)-incl-baggage-361189quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Malediven.
We begonnen in het caribisch gebied, toen Afrika, en eindigden vanwege het ontbreken aan goede hotelopties in het oosten. Hele reis om de wereld gemaakt via google maps en tripadvisor vanmiddag
Twente?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Malediven.
We begonnen in het caribisch gebied, toen Afrika, en eindigden vanwege het ontbreken aan goede hotelopties in het oosten. Hele reis om de wereld gemaakt via google maps en tripadvisor vanmiddag
Ja, in September is het regenseizoenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zag ik nog goedkope tickets voorbij komen https://nl.pepper.com/aan(...)-incl-baggage-361189
Zal wel net zoals bij ballie zijn in het regenseizoen, de halve dag mooi weer en de andere helft wolkbreukenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, in September is het regenseizoenHoewel ik op filmpjes zag dat het zelfs bij regen eigenlijk nog prachtig is.
Geniet er nog maar even van, de wind zal wel weer volledig stil gaan liggen als het de komende dagen 35+ wordtquote:
Nog even snachts genieten van je nachtrust.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, de wind zal wel weer volledig stil gaan liggen als het de komende dagen 35+ wordt
*Sluit zich alvast op in de vriezerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, de wind zal wel weer volledig stil gaan liggen als het de komende dagen 35+ wordt
Das te koud hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Sluit zich alvast op in de vriezer
Is alvast tee voorbereidingquote:
essnchillsquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
had ik zonnebrand op moeten doen?
Jeweettog gewoon chillllquote:
21.226 hier. Misschien kan 22 nog.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
21.135 stapjes
heb maar een snack gepakt om bij te komen
Is het wel een goede buit?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben kebab aan het eten uit een kartonnen box. Voel me net een straatkat nu.
En dan denk je dat wij allemaal weten hoe dat is of zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben kebab aan het eten uit een kartonnen box. Voel me net een straatkat nu.
Wel je huid beschermen Lilakquote:
Beste verspilling van 4 euro ooitquote:
Niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan denk je dat wij allemaal weten hoe dat is of zo?
ik heb alleen maar wolken gezien thoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel je huid beschermen Lilak
Ook als je niet snel verbrandt moet je met hoge zonkracht je huid beschermen.
Heb ik!quote:
Dat zijn van die straatkat frietjes uit een kartonnen doos. De Dave Roelvink onder de frietjes zeg maar.quote:
Onze koning is gisteren ook gewoon een frietje kapsalon gaan halen in Rotterdamquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn van die straatkat frietjes uit een kartonnen doos. De Dave Roelvink onder de frietjes zeg maar.
Ze zijn heerlijk. Snobquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn van die straatkat frietjes uit een kartonnen doos. De Dave Roelvink onder de frietjes zeg maar.
You can take kwiwi out of Holland but you can never take Holland out of kwiwiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik nu ook. Van die lekker knapperige met appelmoes erbij
Inmiddels is de verloedering tot in het koningshuis doorgedrongenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onze koning is gisteren ook gewoon een frietje kapsalon gaan halen in Rotterdam
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You can take kwiwi out of Holland but you can never take Holland out of kwiwi
Ben jij anderen nou aan het betichten van snobisme?quote:
38 minuten, maar die is 15 minuten langer onderweg.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten op de volgende?
reken je überhaupt wel eens?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet ingecalculeerd dat het achterlijk druk bij de bus zou zijn. Niet zo vreemd ook, want ik had ook niet gerekend op uitloop.
Ja en Maxima was ook mee, en een van de kids, niet Dimmyquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels is de verloedering tot in het koningshuis doorgedrongen
Jeweetsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij anderen nou aan het betichten van snobisme?
Heel onverwacht dat bij een druk evenement als het klaar is de mensen weg gaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet ingecalculeerd dat het achterlijk druk bij de bus zou zijn. Niet zo vreemd ook, want ik had ook niet gerekend op uitloop.
#trotsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb weer gekookt en het brandalarm is niet afgegaan![]()
![]()
Alexia, is eerder al besproken met balquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en Maxima was ook mee, en een van de kids, niet Dimmy
Ja. bij de laatste keer ging het alarm dus af. Maar dat kwam ook omdat het iets te fel was ingesteld door de huismeesters. Maar wel met het gevolg dat er in die keuken niet meer mag worden gekookt....quote:
Heb je straks tijdelijk even een eigen keuken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. bij de laatste keer ging het alarm dus af. Maar dat kwam ook omdat het iets te fel was ingesteld door de huismeesters. Maar wel met het gevolg dat er in die keuken niet meer mag worden gekookt....![]()
![]()
![]()
Gelukkig wonen er nu nog maar 6 mensen hier en met 3 die binnen nu en 2 weken weggaan. Dus heb ik met die 2 andere keukens ook wel een plek om te koken. Die anderen koken eigenlijk ooit tot zelden voor zich zelf...
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik viel niet in de smaak blijkbaar
Niet iedereen kan of wil dat. Ik zie erg uit naar de verhuizing. Eindelijk weer alles echt voor mezelf en niemand die even komt kijken wat ik aan het doen ben (LAAT ME MET RUST)quote:
Ligt aan de situatie he. Hij woont in een begeleid wonen gebouw dus daar zitten ook mensen tussen die dat wellicht niet kunnen of wat dan ook. Gelukkig zorgen ze daar wel dat die mensen alsnog een goede maaltijd krijgen.quote:
Heb je al ooit helemaal op jezelf gewoond dan (met begeleiding). Weet wel dat je hier al een tijd woont.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet iedereen kan of wil dat. Ik zie erg uit naar de verhuizing. Eindelijk weer alles echt voor mezelf en niemand die even komt kijken wat ik aan het doen ben (LAAT ME MET RUST)
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet iedereen kan of wil dat. Ik zie erg uit naar de verhuizing. Eindelijk weer alles echt voor mezelf en niemand die even komt kijken wat ik aan het doen ben (LAAT ME MET RUST)
Wist ik niet, excuusquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie he. Hij woont in een begeleid wonen gebouw dus daar zitten ook mensen tussen die dat wellicht niet kunnen of wat dan ook. Gelukkig zorgen ze daar wel dat die mensen alsnog een goede maaltijd krijgen.
Pas wanneer jij niet klaagt, gaan we ons zorgen maken..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Mijn bus staat stil en de volgende rijdt er net voorbij.
Verder gaat alles goed hoor.
Ik kan je reactie wel een beetje begrijpen als je de situatie niet weet maar nu snap je het.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
[..]
Wist ik niet, excuus
Gewoon uitstappen en op de tribune overnachten, heb je morgen het beste plekjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Mijn bus staat stil en de volgende rijdt er net voorbij.
Verder gaat alles goed hoor.
Dan weet je dat die is ontvoerd of zijn account is gehacktquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas wanneer jij niet klaagt, gaan we ons zorgen maken..
Obrigado pela explicaçãoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan je reactie wel een beetje begrijpen als je de situatie niet weet maar nu snap je het.
Dit is geen klagen, dit is een dag uit het leven van Nattekat.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas wanneer jij niet klaagt, gaan we ons zorgen maken..
Ja ik lust wel een kip piri piriquote:
En die heeft nou eenmaal een zwaar levenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is geen klagen, dit is een dag uit het leven van Nattekat.
Heeft hij ook een eigen theme song?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is geen klagen, dit is een dag uit het leven van Nattekat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft hij ook een eigen theme song?
Dat kan ik maken. En goed ookquote:
Snotverquote:
KAT KAT KAT NATTEKAT KAT KATquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arroz de marisco is heerlijk. Bifana's zijn beste Street foodquote:
Ik denk dat de Portugese vent hier thuis ook wel trek heeft in bifana.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arroz de marisco is heerlijk. Bifana's zijn beste Street food
Nou, zet 'm aan het koken!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat de Portugese vent hier thuis ook wel trek heeft in bifana.
Zelf wil ik graag bacalhau met die frietchips en olijven
Hij mag niet koken, hij is 3 en is een hondquote:
Jij snaptquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon uitstappen en op de tribune overnachten, heb je morgen het beste plekje
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij mag niet koken, hij is 3 en is een hond
Is het NatteKat?quote:
Hoezo zou ik krijsen als ik van m'n vakantie aan het genieten ben?quote:
Ben er zelf maar uit gegaan. Mijn trommelvliezen moeten nog langer mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon eruit gooien bij de volgende halte.
quote:
quote:
Je bent wel dicht in mijn buurt. Relatief dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo zou ik krijsen als ik van m'n vakantie aan het genieten ben?
Tenzij je straks 100 meter van het laatste rijtuig staat en je alsnog moet rennen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik zet nu al mijn kennis over Oostenrijkse treinen in om klaar te staan voor het achterste rijtuig op een stuk perron waar bijna niemand staat. Voorin is het gigantisch druk.
@:Dr_Flash kan trots zijn.
Korte trein incoming…quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Ok, niet iedereen die nu op het perron staat gaat in die trein passen. Mijn move gaat of heel geniaal of catastrofaal zijn, geen tussenin
Bedankt voor de uitlegquote:
Je zit weer in Magyardinges ??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent wel dicht in mijn buurt. Relatief dan.
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je zit weer in Magyardinges ??
Mag je gewoon Hongarije noemen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je zit weer in Magyardinges ??
Eu só disse obrigado, nada maisquote:
Bepaal ik lekker zelfquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je gewoon Hongarije noemen hoor
wie is er nou de Baas daar?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand interesse in een rollijn/riem voor hond? Âmbar vindt het niets, kan er niet mee overweg.
@kwiwi, lijn jij je Vent wel aan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand interesse in een rollijn/riem voor hond? Âmbar vindt het niets, kan er niet mee overweg.
Sow.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:kwiwi, lijn jij je Vent wel aan?
En dan moet het echte werk nog beginnenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu dat het thuis 25 graden is met een luchtvochtigheid van 67%
Das niet mis
Hoezo is dat raar?quote:
Gergi vastgeketendquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:kwiwi, lijn jij je Vent wel aan?
Anarchie!quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet het echte werk nog beginnen
Wazmetjouw.jpgquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bedankt voor de dis, geen maïs.
You're welcome @:Ama
Âmbar en ik communiceren met elkaar en zijn duidelijk in de behoeften die we hebben in onze relatie als hond-mensquote:
Die ligt nu natuurlijk heel de tijd jaloers te grommen om Ventiquote:
Sounds like marriage to me.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar en ik communiceren met elkaar en zijn duidelijk in de behoeften die we hebben in onze relatie als hond-mens
Dit begint steeds verontrustendere vormen aan te nemenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar en ik communiceren met elkaar en zijn duidelijk in de behoeften die we hebben in onze relatie als hond-mens
Zo goed als. Ik maak het eten klaar en hij ligt te snurken op de bank.quote:
Hij is Portugees aan het zwetsen, dan denk ik aan Portugees eten en het eerste dat dan opkomt is kip piri piriquote:
Que? Wat is hier verontrustend aan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit begint steeds verontrustendere vormen aan te nemen
Nog even en hij gaat Studio Sport kijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik maak het eten klaar en hij ligt te snurken op de bank.
Je praat over dat beest alsof je er mee bent getrouwdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Que? Wat is hier verontrustend aan?
Ik had er vanmiddag 1quote:
Problemas com o meu frango piri piri?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is Portugees aan het zwetsen, dan denk ik aan Portugees eten en het eerste dat dan opkomt is kip piri piri
Dan ken je mij niet goed genoeg. Over een man waarmee ik getrouwd zou kunnen zijn praat ik heel anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je praat over dat beest alsof je er mee bent getrouwd
We weten hoe je over mannen praat inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet goed genoeg. Over een man waarmee ik getrouwd zou kunnen zijn praat ik heel anders.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond is ook de baas thuis trouwens.
Johan Derksen, ben jij het?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond is ook de baas thuis trouwens.
Weet niet of ik er een probleem mee heb?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Problemas com o meu frango piri piri?
Kwoet ma'apie des bolosina zweet des hangendos milka gigantes oena hotta tagos, mehe!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik er een probleem mee heb?
Ja zullie mamquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwoet ma'apie des bolosina zweet des hangendos milka gigantes oena hotta tagos, mehe!
Nou, daarom vraag ik het.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik er een probleem mee heb?
Maak je het op de barbecue?quote:
Wolla jij probleem hebben?quote:
Jaquote:
Dat is bij hem chronisch.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Oh, iemand heeft een hersenbloeding zo te lezen.
Wazmetjouw.jpgquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wolla jij probleem hebben?
Maar dan in hoofdletters.
Leuk taaltje dat Brabants.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwoet ma'apie des bolosina zweet des hangendos milka gigantes oena hotta tagos, mehe!
Proest.quote:
quote:
Eigenlijk heeft een hond veel meer behoefte aan andere honden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed een goede relatie/band tussen hond en baas bestaat uit goede communicatie verbaal en non-verbaal.
Ik ben niet verbaasd.quote:
Jij komt hier niet zo vaak hequote:
Misschien moet jij ook wat vaker je eigen soort opzoeken. Ook beter voor jequote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft een hond veel meer behoefte aan andere honden.
Yeps.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien toch een hersenbloeding.
Jij hebt dat ook wel vrij snel geleerdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt hier niet zo vaak he
Van jouquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook wel vrij snel geleerd
wat je niet hebt kun je niet bloeden toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien toch een hersenbloeding.
Heel af en toe in het gekkenhuis kijken blijft ook leerzaam.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook wat vaker je eigen soort opzoeken. Ook beter voor je
Laatste F1 dagquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgenvroeg eens met de motor weg
en die vijfde dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laatste F1 dag![]()
Een heel weekend is toch echt de ultieme beleving. Dit is mijn zesde keer F1, maar pas de tweede keer vrijdag tot zondag. Twee keer alleen zondag, één keer alleen zaterdag, één keer zaterdag en zondag.
Hallo schatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Staat ze hoor, de trotse burgermeester van de onveiligste stad in Europa voor Joden, lesbies en homo's.
Dit soort mensen heel snel opsluiten of verwerken tot kattenvoer aub.
https://www.ad.nl/politie(...)pt-niet-in~a210ab16/
Kan nu ookquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgenvroeg eens met de motor weg
Ja, kan.quote:
kan morgenvroeg ookquote:
quote:
quote:
Omdat ik niet verbaasd ben?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt hier niet zo vaak he
Max Verstappen heeft inmiddels veel kapot gemaakt voor de sport, ooit een pedant miljonairsfeestje, nu een carnavalesk gebeuren voor oversekste dronken tokkies die "gezellig" op zijn Hollands feesten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laatste F1 dag![]()
Een heel weekend is toch echt de ultieme beleving. Dit is mijn zesde keer F1, maar pas de tweede keer vrijdag tot zondag. Twee keer alleen zondag, één keer alleen zaterdag, één keer zaterdag en zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |