SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
@kwiwiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
maggie wat harder dan standje 2?
Zo, ben ik weer. 20.252. Nu eerst even douchenquote:
a rai na?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thī̀ nạ̀n r̂xn k̄hnād h̄ịn?
Databundel raakt op @Peterseliemanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Internet hapert.
De schuld van @:ESF1Gamer
Nee maar zag net wel een reel op insta dat willem alleen voorbij de ballentent in rotterdam liepquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal gelezen dat Willem, Max en Alexia in de rij stonden bij een shoarma tent in Rotterdam voor een kapsalon?
Dat filmpje heb ik ook gezien jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zag net wel een reel op insta dat willem alleen voorbij de ballentent in rotterdam liep
20.953 over van 25.000 MB/MIN/SMSquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Databundel raakt op @:Peterselieman
Gisteravond was het volgens het AD, hij had daar ook dat blauwe petje op dus ik denk het welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was dat dezelfde dag denk je? Hij leek daar vrij nonchalant te lopen
Cheaterquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20.953 over van 25.000 MB/MIN/SMS
In your dreams
Willem ziet eruit alsof hij wel een kapsalon kan waarderen!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal gelezen dat Willem, Max en Alexia in de rij stonden bij een shoarma tent in Rotterdam voor een kapsalon?
Waren ze prive daar ?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gisteravond was het volgens het AD, hij had daar ook dat blauwe petje op dus ik denk het wel
Wat heeft PSM daar mee te maken dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Databundel raakt op @:Peterselieman
Het is FOK! F1 meme de kleine databundel van @Nattekatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft PSM daar mee te maken dan?
grappig zeg. Op stap met de dochter denk ik. Tof dat ze dat gewoon zo doen. Denk dat maxima een stuk populairder is geworden nu na trump memequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja wacht zoekt hrt ff op
https://www.ad.nl/binnenl(...)j%20netjes%20gewacht.
Ik zei hier ook al dat hij aan Max een goeie heeft voor zulke dingen, zij doet dat ook gewoonquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grappig zeg. Op stap met de dochter denk ik. Tof dat ze dat gewoon zo doen. Denk dat maxima een stuk populairder is geworden nu na trump meme
Hey je bent er weerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
goedemiddag mensen, lekker weertje he?
even het schattige beestjes uurtje inluiden
[ afbeelding ]
Ja weet niet hoe blij hij er mee isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik zei hier ook al dat hij aan Max een goeie heeft voor zulke dingen, zij doet dat ook gewoon
Dat ook jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe blij hij er mee is
Ik zie geen Ambar picsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
goedemiddag mensen, lekker weertje he?
even het schattige beestjes uurtje inluiden
[ afbeelding ]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar warenquote:
Als ze dat in Thailand doen bij hun koning krijgen ze de doodstraf of zo toch??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar waren
Doodstraf weet ik niet maar ze gaan wel de bak in ja. Hier kruipen ze echt over de grond bij het zien van de koningquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ze dat in Thailand doen bij hun koning krijgen ze de doodstraf of zo toch??
"Ha dikke kutkoning met je Argentijnse zigeunergezin, kapsalon zeker?"quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar waren
Te zien aan die kop van je lust je wel een extra klodder mayoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ha dikke kutkoning met je Argentijnse zigeunergezin, kapsalon zeker?"
Ik heb nog een viervoeter die je kunt lenen.quote:
Kunnen jullie mijn verveling ook kapot maken?quote:
*hamer pakt*quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen jullie mijn verveling ook kapot maken?
Ja gewoon hier mee postenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen jullie mijn verveling ook kapot maken?
"Frietje ruilen voor een avondje Alexia?"quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Te zien aan die kop van je lust je wel een extra klodder mayo
![]()
![]()
![]()
Yayquote:
quote:
Mijn vriendin hoor ik er nooit over.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind jou leuk vanwege je username
dankjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind jou leuk vanwege je username
keb helaas geen poepzakjes in huis, anders had ik zeker gdaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog een viervoeter die je kunt lenen.
Die krijg je gratis bij de riemquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb helaas geen poepzakjes in huis, anders had ik zeker gdaan
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
luister weer naar fred![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee, die houdt niet van bitterballen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vriendin hoor ik er nooit over.
Hij heeft geen vriendinquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die houdt niet van bitterballen?
Venti is lievquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
Lekker een ijsje eten met Venti vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nee, ze is slechts wat existentieel uitgedaagd.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die houdt niet van bitterballen?
Dan is het geen poes, want als die blazen is er iets mis....quote:
Daar gaat het al. Hij is geen fan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi vroeg net: "wat zit je toch steeds foto's te maken met je ventilator?"
Uhm waarom niet? Ik bedoel lief ding, fotogeniek en niemand vraagt erom. Ik zie alleen maar redenen waarom je het wel moet doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi vroeg net: "wat zit je toch steeds foto's te maken met je ventilator?"
Kun je hem nog wel bellen??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lukt nog![]()
Ik lag net op de bank te denken "ik kan geen pap meer zeggen"
Wil je Venti uithuwelijken aan mijn Dyson?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
Lekker een ijsje eten met Venti vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ohnoesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ze is slechts wat existentieel uitgedaagd.
Omgquote:
Gaan die samen lekker zuigen en blasen ja?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je Venti uithuwelijken aan mijn Dyson?
Ideale shopseizoen voor warme kleding nuquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Herfstjas gekocht. Denk ik. Voelde aan als een dubbele winterjas.
Wauw, dan heeft ze gelijk de jackpot getroffenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je Venti uithuwelijken aan mijn Dyson?
Venti is een beetje een golddigger.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wauw, dan heeft ze gelijk de jackpot getroffen
Daar had je onder willen blijven of zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver ik ga de 20.000 stapjes wel halen
Ik zit op 10k.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver ik ga de 20.000 stapjes wel halen
Ik ging borduren maar mijn kleurtje was opquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je onder willen blijven of zo?
Zat er gisteren 19 onder trouwensquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je onder willen blijven of zo?
Vijftig procent kortingquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ideale shopseizoen voor warme kleding nu
Achter ze aan rennen en de troep in hun broek schuivenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht al dat er enorme tokkies naast me zaten.
Ze laten al hun troep achter
Ja heb van de week ook truien gekochtquote:
Oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zat er gisteren 19 onder trouwens
Zou jij dat doen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Achter ze aan rennen en de troep in hun broek schuiven
Hoe bevalt de hele expeditie tot nog toe?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht al dat er enorme tokkies naast me zaten.
Ze laten al hun troep achter
Hoe intimiderend zijn ze?quote:
Tot nu toe vrij goed. Echt het enige minder optimale is de reistijd. Aan het einde van de dag niet echt boeiend, maar 's ochtends wel jammer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe bevalt de hele expeditie tot nog toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |