SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
@kwiwiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
maggie wat harder dan standje 2?
Zo, ben ik weer. 20.252. Nu eerst even douchenquote:
a rai na?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thī̀ nạ̀n r̂xn k̄hnād h̄ịn?
Databundel raakt op @Peterseliemanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Internet hapert.
De schuld van @:ESF1Gamer
Nee maar zag net wel een reel op insta dat willem alleen voorbij de ballentent in rotterdam liepquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal gelezen dat Willem, Max en Alexia in de rij stonden bij een shoarma tent in Rotterdam voor een kapsalon?
Dat filmpje heb ik ook gezien jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zag net wel een reel op insta dat willem alleen voorbij de ballentent in rotterdam liep
20.953 over van 25.000 MB/MIN/SMSquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Databundel raakt op @:Peterselieman
Gisteravond was het volgens het AD, hij had daar ook dat blauwe petje op dus ik denk het welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was dat dezelfde dag denk je? Hij leek daar vrij nonchalant te lopen
Cheaterquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20.953 over van 25.000 MB/MIN/SMS
In your dreams
Willem ziet eruit alsof hij wel een kapsalon kan waarderen!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef Flory- het volgende:
@:bitterbal gelezen dat Willem, Max en Alexia in de rij stonden bij een shoarma tent in Rotterdam voor een kapsalon?
Waren ze prive daar ?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gisteravond was het volgens het AD, hij had daar ook dat blauwe petje op dus ik denk het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |