Wat heeft PSM daar mee te maken dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Databundel raakt op @:Peterselieman
Het is FOK! F1 meme de kleine databundel van @Nattekatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft PSM daar mee te maken dan?
grappig zeg. Op stap met de dochter denk ik. Tof dat ze dat gewoon zo doen. Denk dat maxima een stuk populairder is geworden nu na trump memequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja wacht zoekt hrt ff op
https://www.ad.nl/binnenl(...)j%20netjes%20gewacht.
Ik zei hier ook al dat hij aan Max een goeie heeft voor zulke dingen, zij doet dat ook gewoonquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grappig zeg. Op stap met de dochter denk ik. Tof dat ze dat gewoon zo doen. Denk dat maxima een stuk populairder is geworden nu na trump meme
Hey je bent er weerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
goedemiddag mensen, lekker weertje he?
even het schattige beestjes uurtje inluiden
[ afbeelding ]
Ja weet niet hoe blij hij er mee isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik zei hier ook al dat hij aan Max een goeie heeft voor zulke dingen, zij doet dat ook gewoon
Dat ook jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe blij hij er mee is
Ik zie geen Ambar picsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
goedemiddag mensen, lekker weertje he?
even het schattige beestjes uurtje inluiden
[ afbeelding ]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar warenquote:
Als ze dat in Thailand doen bij hun koning krijgen ze de doodstraf of zo toch??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar waren
Doodstraf weet ik niet maar ze gaan wel de bak in ja. Hier kruipen ze echt over de grond bij het zien van de koningquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ze dat in Thailand doen bij hun koning krijgen ze de doodstraf of zo toch??
"Ha dikke kutkoning met je Argentijnse zigeunergezin, kapsalon zeker?"quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
bij de ballentent zijn ze altijd super onbeschoft. Denk niet dat ze dat ook tegen het koningspaar waren
Te zien aan die kop van je lust je wel een extra klodder mayoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ha dikke kutkoning met je Argentijnse zigeunergezin, kapsalon zeker?"
Ik heb nog een viervoeter die je kunt lenen.quote:
Kunnen jullie mijn verveling ook kapot maken?quote:
*hamer pakt*quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen jullie mijn verveling ook kapot maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |