En die nachttrein is natuurlijk ook een belevenisquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot nu toe vrij goed. Echt het enige minder optimale is de reistijd. Aan het einde van de dag niet echt boeiend, maar 's ochtends wel jammer.
Oja, dat is jouw expertise natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die nachttrein is natuurlijk ook een belevenis
Doe dan maar voorzichtig ja, anders is het straks Plattekatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat wel een behoorlijk intimiderend type bij.
Nou ja dat zou voor mij wel een wezenlijk onderdeel van de pret zijn jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, dat is jouw expertise natuurlijk
Nachttrein is echt een topkeuze geweest.
Waar gaat de reis heenquote:
quote:
Malediven.quote:
Daar zag ik nog goedkope tickets voorbij komen https://nl.pepper.com/aan(...)-incl-baggage-361189quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Malediven.
We begonnen in het caribisch gebied, toen Afrika, en eindigden vanwege het ontbreken aan goede hotelopties in het oosten. Hele reis om de wereld gemaakt via google maps en tripadvisor vanmiddag
Twente?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Malediven.
We begonnen in het caribisch gebied, toen Afrika, en eindigden vanwege het ontbreken aan goede hotelopties in het oosten. Hele reis om de wereld gemaakt via google maps en tripadvisor vanmiddag
Ja, in September is het regenseizoenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zag ik nog goedkope tickets voorbij komen https://nl.pepper.com/aan(...)-incl-baggage-361189
Zal wel net zoals bij ballie zijn in het regenseizoen, de halve dag mooi weer en de andere helft wolkbreukenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, in September is het regenseizoenHoewel ik op filmpjes zag dat het zelfs bij regen eigenlijk nog prachtig is.
Geniet er nog maar even van, de wind zal wel weer volledig stil gaan liggen als het de komende dagen 35+ wordtquote:
Nog even snachts genieten van je nachtrust.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, de wind zal wel weer volledig stil gaan liggen als het de komende dagen 35+ wordt
*Sluit zich alvast op in de vriezerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, de wind zal wel weer volledig stil gaan liggen als het de komende dagen 35+ wordt
Das te koud hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Sluit zich alvast op in de vriezer
Is alvast tee voorbereidingquote:
essnchillsquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
had ik zonnebrand op moeten doen?
Jeweettog gewoon chillllquote:
21.226 hier. Misschien kan 22 nog.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
21.135 stapjes
heb maar een snack gepakt om bij te komen
Is het wel een goede buit?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben kebab aan het eten uit een kartonnen box. Voel me net een straatkat nu.
owquote:
En dan denk je dat wij allemaal weten hoe dat is of zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben kebab aan het eten uit een kartonnen box. Voel me net een straatkat nu.
Wel je huid beschermen Lilakquote:
Beste verspilling van 4 euro ooitquote:
Niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan denk je dat wij allemaal weten hoe dat is of zo?
ik heb alleen maar wolken gezien thoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel je huid beschermen Lilak
Ook als je niet snel verbrandt moet je met hoge zonkracht je huid beschermen.
Heb ik!quote:
Dat zijn van die straatkat frietjes uit een kartonnen doos. De Dave Roelvink onder de frietjes zeg maar.quote:
Onze koning is gisteren ook gewoon een frietje kapsalon gaan halen in Rotterdamquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn van die straatkat frietjes uit een kartonnen doos. De Dave Roelvink onder de frietjes zeg maar.
Ze zijn heerlijk. Snobquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn van die straatkat frietjes uit een kartonnen doos. De Dave Roelvink onder de frietjes zeg maar.
You can take kwiwi out of Holland but you can never take Holland out of kwiwiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ik nu ook. Van die lekker knapperige met appelmoes erbij
Inmiddels is de verloedering tot in het koningshuis doorgedrongenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onze koning is gisteren ook gewoon een frietje kapsalon gaan halen in Rotterdam
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |