SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Heftig, dat is geluk hebben!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
ikk had vroeger he, en zweer het dit is waargebeurd.
altijd honden met ons, toen nog op vakantie met familie en Duitse staander, wat groter als tekkel dus.
Echt we waren bij een rivier enzo en beest sprong erin, no fucking way dat ie eruit zou komen zelf.
Dus ik heel brok stroomafwaarts gerend en lag een omgevallen boom/struik enzo met takken, waar water onderdoor ging.
echt als ik er nog aan terug denk, en btw dat mijn ouders dat toen oke vonden.
anyway daarop gelopen, en kon hem uit zijn nekvel eruit halen nog net.
Beest mag me onwijs dankbaar zijn geweest denk. hahahaha![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nouja uiteindelijk wel. en als ik er op terug denk nu?quote:
had dat nooit moeten doen, had zelf kunnen verzuipen.
maarja als kind he en red je je beste honden vriendje toch.Do what you love, love what you do!![]()
rationeel denken is niet watj e doet danHey there sunshine lift my heart
nee of niet overzien wat mss risico was. maar oke was toen denk11 ofzo? tis verhaal van lang terugquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
rationeel denken is niet watj e doet dan
naja die hond is allang al naar de "eeuwige jachtvelden" zoals we zeggen, mss denkt ie vanuit daar. thanks kree. LOL
iig nog jaar of 4 ouder geworden.Do what you love, love what you do!![]()
Nee nu nog niet. Zijn ovenkroketten.quote:
Heb al een aantal jaar geen frituur meer. Dat was te makkelijk![]()
![]()
en mosterd?quote:Hey there sunshine lift my heart
hahaha oke naja kan ook, deed nog wel eens die frikandellen, btw die je in de frituur gooit kunnen ook gewoon in de oven, smaakt precies t zelfdequote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee nu nog niet. Zijn ovenkroketten.
Heb al een aantal jaar geen frituur meer. Dat was te makkelijk
Do what you love, love what you do!![]()
hahaha maarja ik met eten koken. LOL, heb wat rare dingen geprobeerd onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
moment, er wordt op de achterdeur gekloptHey there sunshine lift my heart
wie zou dat zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
moment, er wordt op de achterdeur gekloptDo what you love, love what you do!![]()
het was die bruinequote:Hey there sunshine lift my heart
nee die komt altijd achterquote:Hey there sunshine lift my heart
ja soms belt ie aan en rent ie wegquote:Hey there sunshine lift my heart
hmmmms. LOL. oke maar de bruine komt altijd achter bij je erin dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
eruit...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. LOL. oke maar de bruine komt altijd achter bij je erin dus.Hey there sunshine lift my heart
raar figuur? dan heb je het ooit eens gevraagd enzo waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja soms belt ie aan en rent ie wegDo what you love, love what you do!![]()
Heb het ook wel eens gevraagd maar kreeg geen antwoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
raar figuur? dan heb je het ooit eens gevraagd enzo waarom?![]()
vind wel trouwens je moet netjes zeggen, gekleurde. hun kunnen er ook niks aan doen dat ze zwart zijn.....
als ze zwart zijn hebben ze te lang binnen gezeten, je wil ze bruin hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:19 schreef kree het volgende:
vind wel trouwens je moet netjes zeggen, gekleurde. hun kunnen er ook niks aan doen dat ze zwart zijn.....Hey there sunshine lift my heart
ik zat te denken trouwens om een IP camera te kopen en die hier even op de voorkant te richten.
Niet dat het hier nou top crimineel stuk is. Maar nadag ze de ruiten ingetikt hadden van bedrijfswagen denk ik anders.Do what you love, love what you do!![]()
dat je dat nog niet allang gedaan hebtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:21 schreef kree het volgende:
ik zat te denken trouwens om een IP camera te kopen en die hier even op de voorkant te richten.
Niet dat het hier nou top crimineel stuk is. Maar nadag ze de ruiten ingetikt hadden van bedrijfswagen denk ik anders.![]()
hier fikken ze gewoon de auto's afHey there sunshine lift my heart
Hallon?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
nou leek me niet nodig?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
dat je dat nog niet allang gedaan hebt
maar oke er is hele stuk nieuwbouw vlakbij mij gemaakt. en oke moet je beetje katwijk kennen, maar stonden torenflats. woningbouw. dus ech veel mensen en stond al bekend als crimineel daar. maar die breken ze af tzt mag jij raden waar de woningbouw ze naar verplaatst.Do what you love, love what you do!![]()
hup bestellen dat dingquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou leek me niet nodig?
maar oke er is hele stuk nieuwbouw vlakbij mij gemaakt. en oke moet je beetje katwijk kennen, maar stonden torenflats. woningbouw. dus ech veel mensen en stond al bekend als crimineel daar. maar die breken ze af tzt mag jij raden waar de woningbouw ze naar verplaatst.![]()
Ze maakt een grapje over poep @kreeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja he. ik ga beetje van vertrouwen altijd wel uit, maar die dingen kosten ook geen drol meer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja he. ik ga beetje van vertrouwen altijd wel uit, maar die dingen kosten ook geen drol meer.![]()
quote:
ben jij scherp manquote:Hey there sunshine lift my heart
sowieso maakt t niet uit, want heb aangifte gedaan van dat hele verhaal. en al met al als je alles rekent is het toch 3000 euro schade....
aangifte opgenomen, geen reet meer mee gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
er waren btw iig gedeeltelijke beelden. maar er is door de politie nooit meer contact met me opgenomen.
Het boeit ze niet want wss te druk met flitsen en parkeerboetes enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja mooi hequote:
Had bij de AH ook bijna vergeten de bonussticker te scannen gister
Toch gescanned want ik zag het op tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1581 / +115 / +5 / 3703 / 4471
2. gebrokenglas / 1009 / +67 / +14 / 3128 / 3702
3. loveislikeakiss / 946 / +0 / +17 / 2744 / 3297
4. RedShoe / 830 / +3 / +0 / 3375 / 3746
5. mario390 / 706 / +7 / +16 / 1417 / 1885
6. StevenHyde / 678 / +15 / +1 / 570 / 716
7. Fogel / 675 / +4 / +5 / 596 / 764
8. greysbones / 408 / +37 / +0 / 2107 / 2312
9. hemarookworst / 361 / +10 / +0 / 778 / 1014
10. maily / 350 / +24 / +12 / 1456 / 1680
11. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
12. kree / 300 / +0 / +100 / 928 / 1112
13. Pinnenmutske / 290 / +10 / +31 / 556 / 740
14. drakin / 251 / +21 / +6 / 860 / 983
15. marc0871 / 243 / +13 / +9 / 511 / 678
16. Dr.Mikey / 216 / +5 / +8 / 233 / 330
17. aeque / 215 / +1 / +0 / 862 / 1056
18. Paul / 198 / +2 / +0 / 663 / 772
19. bondage / 192 / +5 / +7 / 563 / 672
20. ieniminimuis / 185 / +2 / +0 / 620 / 732SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
serieus had wat meer verwacht van de politie in deze.....
moest die aangifte toch doen voor werk en verzekering. maar oke ze doen er dus weinig mee kan ik nu melden.... vraag me sowieso af of iemand t wel gelezen heeft ipv op auto ondertekenen te klikken.Do what you love, love what you do!![]()
moni is zo liefHey there sunshine lift my heart
kunnen we nog wat van lerenHey there sunshine lift my heart
Ben je weer terug van vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed verhaalHey there sunshine lift my heart
![]()
mandquote:Hey there sunshine lift my heart
Kort maar krachtigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat gooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeedHey there sunshine lift my heart
Lekker uitgeslapen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Was er ook laat uit vanmorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we hadden ooit een hond en die heette dayaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Was er ook laat uit vanmorgen
dus dat was steeds daya mand
daya ------> mand
dus mijn neefje dat dat de hond diamond heetteHey there sunshine lift my heart
hoe laatHey there sunshine lift my heart
Dan is het toch fijn dat je langer kan blijven liggenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt mee. Lag er ook erg laat in gosterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja absoluut. Al heb ik wel wat werk liggen dat nog af moetquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het toch fijn dat je langer kan blijven liggen![]()
dank jequote:Hey there sunshine lift my heart
welke lego set ben je aan het bouwen?Hey there sunshine lift my heart
Dat is dan weer minderquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja absoluut. Al heb ik wel wat werk liggen dat nog af moetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het leuk gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rivendellquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
welke lego set ben je aan het bouwen?
Nu al mijn favoriete set.![]()
Ja hoor, was leuk. Lekker om even weg van huis te zijn geweest.quote:
Maar nu ga ik me weer echt even focussen op mijzelf en werk weer oppakken en dat soort gedoe.![]()
oh ja die is enormquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rivendell
[ afbeelding ]
Nu al mijn favoriete set.Hey there sunshine lift my heart
Fijn dat je het leuk heb gehad. Dat nemen ze je niet meer af.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, was leuk. Lekker om even weg van huis te zijn geweest.
Maar nu ga ik me weer echt even focussen op mijzelf en werk weer oppakken en dat soort gedoe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
damn wat een werk lijkt me datquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rivendell
[ afbeelding ]
Nu al mijn favoriete set.Do what you love, love what you do!![]()
oh ja ik moest misschien nog even naar de stad lopen want ik mis nog 1 kleurtjeHey there sunshine lift my heart
Dat bouw ik dan ook niet even in een avondquote:
Ga af en toe even een (half) uurtje even zitten en een paar plaatjes doen.
Heerlijk en het geeft veel voldoening en zitten leuke details en knipogen in naar de film.![]()
Tekenen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja ik moest misschien nog even naar de stad lopen want ik mis nog 1 kleurtje![]()
ja mss wel idd. gaat wss ook ff om je rust in iets te vinden? sommige gaan hier staan vissen op strand enzo. goed heel wat anders maar zelfde ideequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat bouw ik dan ook niet even in een avond
Ga af en toe even een (half) uurtje even zitten en een paar plaatjes doen.
Heerlijk en het geeft veel voldoening en zitten leuke details en knipogen in naar de film.Do what you love, love what you do!![]()
ik zoek het weer in muziek en met bandjes. hoewel mss is dat ook niet altijd meest rustgevende. maar haal er genot uit.Do what you love, love what you do!![]()
Yup, heb ook bewust geen laptop mee of zo gewoon even focussen op het bouwwerk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja mss wel idd. gaat wss ook ff om je rust in iets te vinden? sommige gaan hier staan vissen op strand enzo. goed heel wat anders maar zelfde idee
Is weer eens wat anders dan de hele dag achter een scherm zitten.![]()
Fijn toch om verschillende dingen te doen waar je plezier uit haalt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:08 schreef kree het volgende:
ik zoek het weer in muziek en met bandjes. hoewel mss is dat ook niet altijd meest rustgevende. maar haal er genot uit.![]()
Eet smakelijk voor strakkiesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:06 schreef marc0871 het volgende:
Kabeljauwfilets meegenomen van de JumboWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn toch om verschillende dingen te doen waar je plezier uit haalt.
moest aan dit liedje denken toen ik je kasteel zag.
Hmmms sorry tis beetje mineur wss
Bekijk deze YouTube-video
maar wel mooi en ook met piano, ik hou daarvan, zou willen dat ik ook zo kon zingen.
@Grotetijd ook nog maar ff
[ Bericht 5% gewijzigd door kree op 28-06-2025 15:17:38 ]Do what you love, love what you do!![]()
poahquote:
Hey there sunshine lift my heart
krijg altijd beetje traantjes als ik dat liedje luister. maar mss zegt t wel precies waar we het over hadden.
letterlijk en figuurlijk dus.Do what you love, love what you do!![]()
Veel te weinig mayonaisequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:15 schreef marc0871 het volgende:
Misschien nog wat patatjes erbij
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:15 schreef marc0871 het volgende:
Misschien nog wat patatjes erbij
[ afbeelding ]
Je hebt nog even tijd vandaagquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt wel mee en we vorderen gestaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straks bbqThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook lekkerHey there sunshine lift my heart
Zeker nog even op broer wachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat liedje zit echt onwijs goed in elkaar als je het mij vraagt.
Euhm oke. nu heb ik appje die er gewoon de akkoorden uit gaat halen.
maarja dit kun je nooit zo kopiëren. t kwam wss beetje uit zijn hart nl denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker ijsjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heerlijk met dit weerHey there sunshine lift my heart
Jongens check deze....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik wil die Franse lays chips die naar kip smaaktHey there sunshine lift my heart
Ik denk dat Fring een visje in zich heeft. Verklaart waarom ie zo graag in het zwembad wil springen.Werewolf![]()
Goedemiddag
Even testenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Jazeker!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij houdt van een patatje waterval?
Patatje puinhoop noemen ze dat hier.
Mayo, Curry, Satesaus en uitjes.![]()
Njamquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker!
Patatje puinhoop noemen ze dat hier.
Mayo, Curry, Satesaus en uitjes.
Werewolf![]()
Doe mij maar gewoon een patatje oorlog
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
beetje meet voor de muzikanten onder ons. maar het is best oke hoe die app met AI tekst en etc hieruit kan halen.
moet zeggen t werkt beter met wat met drums enzo eronder. maar zo ff op gehoor denk ik zit aardig goed in de richting
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Zon zee strand testquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Doe mij maar gewoon een patatje oorlogIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zit nog in de trein. Met een stelletje voor me dat de hele tijd aan het tongen is, onsmakelijke geluiden, heb mn oortjes maar in gedaan.quote:![]()
Benieuwd of er vanavond zeevonk te zien is (dit was eigenlijk mn vuurvliegjes weekend, maar dacht eens een poging tot zeevonk te wagen)Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit nog in de trein. Met een stelletje voor me dat de hele tijd aan het tongen is, onsmakelijke geluiden, heb mn oortjes maar in gedaan.![]()
Benieuwd of er vanavond zeevonk te zien is (dit was eigenlijk mn vuurvliegjes weekend, maar dacht eens een poging tot zeevonk te wagen)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hmmmms check katwijk Facebookquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit nog in de trein. Met een stelletje voor me dat de hele tijd aan het tongen is, onsmakelijke geluiden, heb mn oortjes maar in gedaan.![]()
Benieuwd of er vanavond zeevonk te zien is (dit was eigenlijk mn vuurvliegjes weekend, maar dacht eens een poging tot zeevonk te wagen)
Ja Katwijk komt wel vaak voor in het zeevonk-alert clubje zag ik. Maar is zo ver wegquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wat is zeevonk?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd of er vanavond zeevonk te zien is (dit was eigenlijk mn vuurvliegjes weekend, maar dacht eens een poging tot zeevonk te wagen)Hey there sunshine lift my heart
of voolgens mij was er hele aparte Facebook speciaal over vuurvonk.
had het wel eens eerder gezien enzo. maar oke de plaatjes lijken het mooier lijken alsdan t is met sluitertijd van 10 sec ofzo.
maar al met al, je moet t keertje zien denk
Scheveningenquote:
owh dan als het hier is ook daar. hoewel we hebben de uitwatering. zoet water enzo en helpt blijkbaar voor die zeevonkers.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil ook zee
Daar waait hetHey there sunshine lift my heart
Ja er zijn meer Facebookgroepen over zeevonk ook sommige speciaal voor specifieke steden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:52 schreef kree het volgende:
of voolgens mij was er hele aparte Facebook speciaal over vuurvonk.
had het wel eens eerder gezien enzo. maar oke de plaatjes lijken het mooier lijken alsdan t is met sluitertijd van 10 sec ofzo.
maar al met al, je moet t keertje zien denk
Ik heb het nog op mn bucketlist staan. Ook nog niet bijzonder veel moeite voor gedaan, anders had ik het wellicht al kunnen afvinken.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Waar?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja en maar 23 graden voorspeld itt 30 in Zuid Limburgquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:
Is daar iets te doen?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
nouja het is wss net zoiets als met noorderlicht, die ik nooit gezien.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja er zijn meer Facebookgroepen over zeevonk ook sommige speciaal voor specifieke steden.
Ik heb het nog op mn bucketlist staan. Ook nog niet bijzonder veel moeite voor gedaan, anders had ik het wellicht al kunnen afvinken.
Zeevonk wel. btw doe korte broek of iets aan. Want wel koel als je dan in die zee gaat lopen.
Prettttyquote:Hey there sunshine lift my heart
Welkom thuisquote:
laatste keer he. echt denk je katwijk om 11 uur ergens door de weeks nog.
fucking oploop was er alsof het een festival was. LLOL
ik overdrijf niet stond denk 1000 man.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat zag ik al met die Facebook groepen, allemaal mensen die vragen waar en er dan ook heen gaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:59 schreef kree het volgende:
laatste keer he. echt denk je katwijk om 11 uur ergens door de weeks nog.
fucking oploop was er alsof het een festival was. LLOL
ik overdrijf niet stond denk 1000 man.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
En goed excuus om hotel te boeken en er morgen overdag ook nog een stranddagje aan te koppelenquote:
ja maar ben je meestal al te laat. tis dat ik er toen vlakbij woonde.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al met die Facebook groepen, allemaal mensen die vragen waar en er dan ook heen gaan
Dus 300m lopen naar uitwatering, trouwens als het er is dan is dat in katwijk iig de plek om heen te gaan.
Rest hele strand ook wel. maar die beestjes doen het blijkbaar goed op zoet water enzo gemengd met zout.Do what you love, love what you do!![]()
"zeer heftige zeevonk". hahaha dart soort posts lol moet er altijd beetje om lachen. maar je moet echt zelf keertje zien. tis wel mooi nl.Do what you love, love what you do!![]()
een goeie cocktail aan de barquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En goed excuus om hotel te boeken en er morgen overdag ook nog een stranddagje aan te koppelen![]()
![]()
![]()
Kleine tussenstop bij de ah voor wat te drinkenHey there sunshine lift my heart
moet ook gebeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kleine tussenstop bij de ah voor wat te drinken
Dat ook zeker, de strandbar! Geserveerd door strandwachtenquote:
Trok ff een halve liter open, kerel naast me in de trein: starting early?
Zo vroeg is het toch niet?Uw ADH vitamine Worst
Zit al over de twee liter heen vandaagquote:Hey there sunshine lift my heart
Er is ergens een ongeschreven regel die zegt vijf uurquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo vroeg is het toch niet?
Maar weekend
Zomer
Fuck de regelsHey there sunshine lift my heart
niks gewend zeker.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo vroeg is het toch niet?![]()
lang met t ov dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit al over de twee liter heen vandaagDo what you love, love what you do!![]()
Euhhhhhquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo vroeg is het toch niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Protocol op werk is vanaf vier uur mag er alcohol geschonken worden bij eventsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is ergens een ongeschreven regel die zegt vijf uur
Maar weekend
Zomer
Fuck de regelsUw ADH vitamine Worst
niks mis mee op dit tijdstipquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
geef hem groot gelijk ook nog, gezeik altijd met kut ov. wss had ie al vertragingen gehad of een staking her en der
of kabel kapot
wissel storing
aanrijding.
noem ze maar ik was ook totaal klaar met ov en moest het er ff mee doen.Do what you love, love what you do!![]()
Kam prima, maar is dat niet gek omdat in de trein te drinkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Geen ovquote:
Stapjes maken enzoHey there sunshine lift my heart
welnee. harrie deed dat ook altijdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kam prima, maar is dat niet gek omdat in de trein te drinken![]()
![]()
Dit gedicht heet SwJ in ONZ / [ONZ FB #524] ONZ is een vrijbrief om onzin te posten
De directie heeft gesproken
Bij monde van Superwormjim
Ze hebben energie gestoken
In lege quotes, niet zo slim
Niemand mag zo nog punten scoren
Er volgen dan sancties, zo luidt de garantie
En een waarschuwing voor dovemansoren
Wie dan nog niet luistert, mag op vakantie
Maar wat je als met je lege quote niet scoort?
Heeft een andere user je dan voor een ban behoed?
En die vakantie, gaat die naar een tropisch oord?
En voordat ik een hotel boek: zijn de recensies wel goed?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee gebeurt zoveel en al die starionwinkels verkopen gekoelde drankenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kam prima, maar is dat niet gek omdat in de trein te drinkenUw ADH vitamine Worst
Ja klopt. Ik zelf zou dat niet snel doen..quote:
Net zoals iets eten wat ruikt
ik zou het ook niet doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zelf zou dat niet snel doen..
Net zoals iets eten wat ruikt
eten ook niet geloof ik .... geen idee, ga nooit met de trein.
laatste keer is 15 jaar geleden ofzo.
maar toen had ik al gegeten.![]()
Ah ok,is ook jaren geleden dat ik in de trein zatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gebeurt zoveel en al die starionwinkels verkopen gekoelde dranken
Nee volgens dienstregeling en heb vaker geen vertragingen dan wel en ik ben grootverbruikerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee op dit tijdstip
geef hem groot gelijk ook nog, gezeik altijd met kut ov. wss had ie al vertragingen gehad of een staking her en derUw ADH vitamine Worst
Prachtigquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:10 schreef Homijn het volgende:
Dit gedicht heet SwJ in ONZ / [ONZ FB #524] ONZ is een vrijbrief om onzin te posten
De directie heeft gesproken
Bij monde van Superwormjim
Ze hebben energie gestoken
In lege quotes, niet zo slim
Niemand mag zo nog punten scoren
Er volgen dan sancties, zo luidt de garantie
En een waarschuwing voor dovemansoren
Wie dan nog niet luistert, mag op vakantie
Maar wat je als met je lege quote niet scoort?
Heeft een andere user je dan voor een ban behoed?
En die vakantie, gaat die naar een tropisch oord?
En voordat ik een hotel boek: zijn de recensies wel goed?Hey there sunshine lift my heart
Dat is ook al weer even geledenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen.
eten ook niet geloof ik .... geen idee, ga nooit met de trein.
laatste keer is 15 jaar geleden ofzo.
maar toen had ik al gegeten.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Station Aken heeft een Rossmann (drogist) en die heeft gewoon koeling vol halve liters
Uw ADH vitamine Worst
Nog mooierquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
Station Aken heeft een Rossmann (drogist) en die heeft gewoon koeling vol halve litersHey there sunshine lift my heart
ik heb toch andere ervaring ermee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee volgens dienstregeling en heb vaker geen vertragingen dan wel en ik ben grootverbruiker
goed als student al, maar had ff tijdje geen rijbewijs dus gingen collega's me ophalen her en der in t land.
Tis niet alleen de NS trouwens die dat kut maakte. maar moest echt om half 4 opstaan en de eerste bus halen naar leiden cs. en dan nog werd t krap.
was dr zo klaar mee
laat staan treinen die niet rijden of te laat aansluiting missen etc etc etc.Do what you love, love what you do!![]()
op koude stations staan met -2 (denk waarom de fuck zetten ze geen verwarmd wachthok neer)
mij niet gezien, mss sporadisch. maar als standaard? wie weet als je steeds zelfde route doet. maar over het algemeen is t in mijn idee kut dus.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn ervaring is dat de trein prima is
Maar overstappen kan gevaarlijk zijn
Dan kan de vertraging hard gaanHey there sunshine lift my heart
Mogen zich nu hofleverancier noemen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb toch andere ervaring ermee.
goed als student al, maar had ff tijdje geen rijbewijs dus gingen collega's me ophalen her en der in t land.
Tis niet alleen de NS trouwens die dat kut maakte. maar moest echt om half 4 opstaan en de eerste bus halen naar leiden cs. en dan nog werd t krap.
was dr zo klaar mee
laat staan treinen die niet rijden of te laat aansluiting missen etc etc etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:16 schreef kree het volgende:
op koude stations staan met -2 (denk waarom de fuck zetten ze geen verwarmd wachthok neer)
mij niet gezien, mss sporadisch. maar als standaard? wie weet als je steeds zelfde route doet. maar over het algemeen is t in mijn idee kut dus.
Uw ADH vitamine Worst
Had het gelezen. Leuk dat hij dat doet. Dat soort simpele dingen zullen ze denk ik best wel missenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja t blijft koning pils natuurlijk. dus kapsalonnetje zal er ook wel in gaan.quote:
Zo onderweg naar het buffet. Ben benieuwd wat Henk er van gaat vinden. Hij weet nog steeds van niets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
spannend!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Zo onderweg naar het buffet. Ben benieuwd wat Henk er van gaat vinden. Hij weet nog steeds van niets.
kurk bij je?![]()
![]()
Zo in de auto met de ramen open is het wel lekker alleen die haren. Was een clip vergeten mee te nemen 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha ja iris beetje klaag weet t maar mag hier wel.quote:
zo blij elektrische auto, zet ff de timer op opwarmen in de winter, loop 20m en stap op heerlijk verwarmde stoelen.
mij niet gezien, nee doe t ov, zou zwaar kut zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Drie stuks 🤣🤣🤣 gisteren dacht ik even wordt niets vandaag. Maar gelukkig is de wind gaan liggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel veel plezier straksquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Zo onderweg naar het buffet. Ben benieuwd wat Henk er van gaat vinden. Hij weet nog steeds van niets.
Ik denk dat heel verbaasd is![]()
Nee, ik zag vanmorgen iemand om 11 uur lopen met een biertje. Dat is pas vroegquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo vroeg is het toch niet?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
veel plezier; en hopelijk vindt Henk het ook leukquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie stuks 🤣🤣🤣 gisteren dacht ik even wordt niets vandaag. Maar gelukkig is de wind gaan liggen
en kunnen jullie nog samen smullen van het buffet!![]()
Zo, kleurtje in de pocket
Nu weer terug naar huisHey there sunshine lift my heart
Hier bewolkt maar wel warm/benauwdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
Het is zonnig, lekker weer, geniet, niet klagen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik heb dus tijdens mijn studententijd bij een koninklijke shoarmazaak gegeten dus![]()
Uw ADH vitamine Worst
mss had ie wel nachtdienst ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee, ik zag vanmorgen iemand om 11 uur lopen met een biertje. Dat is pas vroegDo what you love, love what you do!![]()
Dank je. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
veel plezier; en hopelijk vindt Henk het ook leuk
en kunnen jullie nog samen smullen van het buffet!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is die echt zo goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb dus tijdens mijn studententijd bij een koninklijke shoarmazaak gegeten dus
nou bedoel niks, maar er is alweer een oordeel over wie en wanneer een biertje mag drinken?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
gewerkt tot 1100 uur? of wat bedoel je?
nu mag t sowieso niet op stations weet ik, wel in de trein.
maar wat de hell. dit is dezelfde rook maffia weer he? mag niet want en bla bla bla,. hoezo mag niet?
echt vind ook dat eten niet meer in de trein moet kunnen. en zeker geen sinaasappels of mandarijntjes voor 11 uur in de ochtend.Do what you love, love what you do!![]()
geen sinaasappels en mandarijntjes in de trein?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou bedoel niks, maar er is alweer een oordeel over wie en wanneer een biertje mag drinken?
maar wat de hell. dit is dezelfde rook maffia weer he? mag niet want en bla bla bla,. hoezo mag niet?
echt vind ook dat eten niet meer in de trein moet kunnen. en zeker geen sinaasappels of mandarijntjes voor 11 uur in de ochtend.
HOE HEB JIJ DAAR LAST VAN?!![]()
Naja, hij is vooral bekend onder stapvolk omdat het tot 6.00 geopend is. En ze zijn goed maar denk niet beste ofzo. Meer een cultnaamquote:Uw ADH vitamine Worst
Wie zegt dat het niet mag?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou bedoel niks, maar er is alweer een oordeel over wie en wanneer een biertje mag drinken?
echt vind ook dat eten niet meer in de trein moet kunnen. en zeker geen sinaasappels of mandarijntjes voor 11 uur in de ochtend.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
omdat allergisch voor en ga ervan over me nek.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
geen sinaasappels en mandarijntjes in de trein?
HOE HEB JIJ DAAR LAST VAN?!
Zeker in de vroege ochtenden. toen he want doe al tijdje ov niet meer.
maar wat de hell. mensen hoeven niet alles voor elkaar te bepalen he wat beter is of niet voor ze?
haat echt soms die bemoeizucht. en snap het allemaal wel., maar vind echt dat mensen wel zelf nog een keus moeten hebben. of gaan we in controle staat leven anders?Do what you love, love what you do!![]()
Mocht ie willenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kree. En als hij het zegt is het zo!!!!!111
allang verleden tijd dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
omdat allergisch voor en ga ervan over me nek.
maar wat de hell. mensen hoeven niet alles voor elkaar te bepalen he wat beter is of niet voor ze?
haat echt soms die bemoeizucht. en snap het allemaal wel., maar vind echt dat mensen wel zelf nog een keus moeten hebben. of gaan we in controle staat leven anders?
mensen eet gerust een sinaasappeltje en een mandarijntje in de trein![]()
![]()
Allergisch? Krijg je dan uitslag, zwellingen en ademhalingsproblemen van?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
omdat allergisch voor en ga ervan over me nek.
haat echt soms die bemoeizucht. en snap het allemaal wel., maar vind echt dat mensen wel zelf nog een keus moeten hebben. of gaan we in controle staat leven anders?Uw ADH vitamine Worst
ja nouja maar echt met dit soort dingen. gehehehe ga daar vol in in discussie.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
allang verleden tijd dus.
mensen eet gerust een sinaasappeltje en een mandarijntje in de trein
want ben het niet zo eens met alles wat iedereen maar opgelegd wordt door regering. en erger nog mensen die erin meegaan en al die shit geloven dus.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dat gebeurd toch ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet op stations biertje drinken, in de trein mag wel.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
als de regering mij verbiedt om een mandarijn te eten in de trein zal ik het echt niet doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja maar echt met dit soort dingen. gehehehe ga daar vol in in discussie.
want ben het niet zo eens met alles wat iedereen maar opgelegd wordt door regering. en erger nog mensen die erin meegaan en al die shit geloven dus.![]()
ja zeg maar net alsof ik langs een roker loop en vleugje rook inadem. dat zelfde heb ik daarmee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Allergisch? Krijg je dan uitslag, zwellingen en ademhalingsproblemen van?
gelijk verbieden fruit in de trein. 40% accijns.Do what you love, love what you do!![]()
Ja hoor. Wilde een latje bouwen met lego klapt ineens mn hele bouwwerk in elkaar.
Even genoeg van nu, gelukkig wel alles kunnen terug plaatsen.![]()
We hebben als Nederlanders nog niks te klagen hoor echt waarquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja maar echt met dit soort dingen. gehehehe ga daar vol in in discussie.
want ben het niet zo eens met alles wat iedereen maar opgelegd wordt door regering. en erger nog mensen die erin meegaan en al die shit geloven dus.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Als het weer het seizoen ervoor is ga ik ladingen van eten, dat zal ze leren!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
allang verleden tijd dus.
mensen eet gerust een sinaasappeltje en een mandarijntje in de trein
Nu mogen ze geurtherapie van mij krijgen
Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel kut met perenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef KoningWouter het volgende:
Ja hoor. Wilde een latje bouwen met lego klapt ineens mn hele bouwwerk in elkaar.
Even genoeg van nu, gelukkig wel alles kunnen terug plaatsen.
Nee dan heb je geen allergiequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeg maar net alsof ik langs een roker loop en vleugje rook inadem. dat zelfde heb ik daarmee.
gelijk verbieden fruit in de trein. 40% accijns.Uw ADH vitamine Worst
gelukkig nog kunnen fiksenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef KoningWouter het volgende:
Even genoeg van nu, gelukkig wel alles kunnen terug plaatsen.
deze heeft meer pech:
NWS / Groot kassencomplex Middenmeer ingestort![]()
ik overdrijf het dan ook he. en dik veelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
We hebben als Nederlanders nog niks te klagen hoor echt waar
dat snappen jullie ik dik het alleen aan omdat wel iedereen dan over een keertje wat rook klaagt. maar waar ik me bv aan irriteer boeit niemand.
met dat roken enzo en fruit. Maarre oke de NS doet het over het algemeen ook niet zo best nu\Do what you love, love what you do!![]()
Jeetje die plaatst ze inderdaad niet even terug in een half uurtje.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
gelukkig nog kunnen fiksen
deze heeft meer pech:
NWS / Groot kassencomplex Middenmeer ingestort![]()
![]()
Op station mag je wel bier drinken, zeker achter de poortjes. Voor de poortjes ligt het aan de APV van desbetreffende gemeenteUw ADH vitamine Worst
naja voor dan, iig in leiden weet ik dat. en idd APV wss, maar denk is overal welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Op station mag je wel bier drinken, zeker achter de poortjes. Voor de poortjes ligt het aan de APV van desbetreffende gemeenteDo what you love, love what you do!![]()
Rook stinkt gewoon.. maar goed ik klaag er verder niet over.. als iemand naast mij staat te roken, ga ik gewoon ergens anders staan als dat mogelijk isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik overdrijf het dan ook he. en dik veel
dat snappen jullie ik dik het alleen aan omdat wel iedereen dan over een keertje wat rook klaagt. maar waar ik me bv aan irriteer boeit niemand.
met dat roken enzo en fruit. Maarre oke de NS doet het over het algemeen ook niet zo best nu\“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik heb meestal een broodje tonijnquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
geen sinaasappels en mandarijntjes in de trein?
HOE HEB JIJ DAAR LAST VAN?!Hey there sunshine lift my heart
met rode rauwe ui?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb meestal een broodje tonijn![]()
![]()
btw mocht je in leiden komen en een oud vrouwtje zien, als ze er nog is, en die de hele boel bij elkaar vloekt en klaagt over van alles alsof ze BOA is. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ja en kappertjesquote:
waar en oke ik als roker iig hou daar rekening mee toch wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rook stinkt gewoon.. maar goed ik klaag er verder niet over.. als iemand naast mij staat te roken, ga ik gewoon ergens anders staan als dat mogelijk is
daarom vind ik dat er ook weer niet teveel gezeik over moet zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Rare mensen in leidenHey there sunshine lift my heart
Niet overal anders is het geen APVquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
naja voor dan, iig in leiden weet ik dat. en idd APV wss, maar denk is overal welUw ADH vitamine Worst
Denk dat ik er naartoe kan lopenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
gelukkig is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg
Maar niet vandaagHey there sunshine lift my heart
naja vind ook niet dat jullie Leiden zo moeten wegzetten....?
Den Haag / Rotterdam / Amsterdam. allemaal ruk ook
mss maastricht vind ik zelf wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb niets gezegd over leiden
Alleen over de mensenHey there sunshine lift my heart
ik zet Leiden helemaal niet weg?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef kree het volgende:
mss maastricht vind ik zelf wel leuk.
wat een vooroordelen weer ....![]()
Keiharde assumpties hierHey there sunshine lift my heart
En beter nog kom je naar Katwijk.......
dat is iig wel de place to be.
mss kun je je nog aansluiten met de verzetsstrijder demonstranten of het andere kamp. LOL. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik sla overHey there sunshine lift my heart
welke verzetsstrijder demonstranten?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:44 schreef kree het volgende:
En beter nog kom je naar Katwijk.......
dat is iig wel de place to be.
mss kun je je nog aansluiten met de verzetsstrijder demonstranten of het andere kamp. LOL. hahahaha![]()
Op je muil, gauw!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef kree het volgende:
mss maastricht vind ik zelf wel leuk.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Worden vandaag misschien 20.000 stapjes op deze manierHey there sunshine lift my heart
Rotterdam. De allergrootste kutstad die er isquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
LOLquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rotterdam. De allergrootste kuststad die er isDo what you love, love what you do!![]()
vertel. welk nieuws?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
dan heb je t nieuws keertje gemist denk?![]()
Hun oude stadscentrum is best mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rotterdam. De allergrootste kutstad die er isHey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rotterdam. De allergrootste kutstad die er is
Kut autocorrectquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oude Noorden en Kralingen ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hun oude stadscentrum is best mooiProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Stad zonder hart. Dat is kapot gebombardeerd door de moffen. Jammer dat ze de rest vergeten zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hun oude stadscentrum is best mooiIk heb er één en ik ben er trots op
Zometeen mijn audioboek ook uit![]()
Wat mooi is want ik ben wel klaar met deze serie op het momentHey there sunshine lift my heart
Als ze de hele tent in as hadden gelegd was opa dood dus geen pa dus geen sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
btw het is in de media beetje overdreven enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
dan heb je t nieuws keertje gemist denk?
er was nl niks aan de hand en zoals zo vaak was er iets over israel midden in t centrum.
Niks anders trouwens want doen ze jaren. Maar aantal pro Palestina mensen vonden het goed idee om daar voor te gaan protesteren.
Tja wat denk je dan hoe het gaat he?
Tuurlijk niet mee eens en katwijk ging zelf maar even in actie. en weg gejaagd, voor zover ik weet waren er trouwens geen gewonden. en de ME heeft t maar afgemaakt.
al met al dienst ging door, maar zo liet katwijk ff weten, dat we iig daar niet op protestanten zitten te wachten.
en ben er nog trots op ook.... echt waar. ze mogen demonstreren. maar niet zo.Do what you love, love what you do!![]()
vandaag?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
btw het is in de media beetje overdreven enzo.
er was nl niks aan de hand en zoals zo vaak was er iets over israel midden in t centrum.
Niks anders trouwens want doen ze jaren. Maar aantal pro Palestina mensen vonden het goed idee om daar voor te gaan protesteren.
Tja wat denk je dan hoe het gaat he?
Tuurlijk niet mee eens en katwijk ging zelf maar even in actie. en weg gejaagd, voor zover ik weet waren er trouwens geen gewonden. en de ME heeft t maar afgemaakt.
al met al dienst ging door, maar zo liet katwijk ff weten, dat we iig daar niet op protestanten zitten te wachten.
en ben er nog trots op ook.... echt waar. ze mogen demonstreren. maar niet zo.![]()
echt serieus van alle plekken als je dan pro Palestina bent he, en mag want heb er niet Perce vooroordeel over. denk dat israel iig in politiek ook niet t goeie doet.
maar heeft niks te maken met hoe christelijk geloof is. en tja. dan ben je denk hier wel aan t. verkeerde adres zeker als je iets wil verstoren.Do what you love, love what you do!![]()
nee joh dit was tijdje terug? niet meegekregen dan?quote:
die van V inside zei t nog wel mooiDo what you love, love what you do!![]()
Opa vocht vanuit het witte huis met de moffen
Staat er nog gewoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben oorlog moeHey there sunshine lift my heart
jij zegt; misschien kun je nog aansluiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh dit was tijdje terug? niet meegekregen dan?
die van V inside zei t nog wel mooi
wtf .....
en die troep kijk ik niet![]()
Percy Sledgequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:54 schreef kree het volgende:
echt serieus van alle plekken als je dan pro Palestina bent he, en mag want heb er niet Perce vooroordeel over. denk dat israel iig in politiek ook niet t goeie doet.
maar heeft niks te maken met hoe christelijk geloof is. en tja. dan ben je denk hier wel aan t. verkeerde adres zeker als je iets wil verstoren.
ik ook wel, snap niet waarom het allemaal zo onwijs drama moet zijn.quote:
maar kijk serie house of cards. die legt t uit zeg maarDo what you love, love what you do!![]()
Ja opa ook tegen die tijdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jaja whatever jullie zijn mijn spelfouten wel gewend onderhandquote:
Mijn opa niet maar mijn halve family is dan ook van de verkeerde kantquote:Hey there sunshine lift my heart
Homo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn opa niet maar mijn halve family is dan ook van de verkeerde kant![]()
Dat mogelijk ookquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja daar is hij nooit vrienden meer mee gewordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn opa niet maar mijn halve family is dan ook van de verkeerde kant
Gegeven moment kon ik in Duitsland spelen werdtie #woestboos
Toen ik zo oud was als jou jongen, vielen de moffen aan parachutes naar beneden!!!
EN JIJ LEKKER LEUK DOEN DAAR NU !?!?!?!?!?@
ok opa
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: