SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Heftig, dat is geluk hebben!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
ikk had vroeger he, en zweer het dit is waargebeurd.
altijd honden met ons, toen nog op vakantie met familie en Duitse staander, wat groter als tekkel dus.
Echt we waren bij een rivier enzo en beest sprong erin, no fucking way dat ie eruit zou komen zelf.
Dus ik heel brok stroomafwaarts gerend en lag een omgevallen boom/struik enzo met takken, waar water onderdoor ging.
echt als ik er nog aan terug denk, en btw dat mijn ouders dat toen oke vonden.
anyway daarop gelopen, en kon hem uit zijn nekvel eruit halen nog net.
Beest mag me onwijs dankbaar zijn geweest denk. hahahaha![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nouja uiteindelijk wel. en als ik er op terug denk nu?quote:
had dat nooit moeten doen, had zelf kunnen verzuipen.
maarja als kind he en red je je beste honden vriendje toch.Do what you love, love what you do!![]()
rationeel denken is niet watj e doet danHey there sunshine lift my heart
nee of niet overzien wat mss risico was. maar oke was toen denk11 ofzo? tis verhaal van lang terugquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
rationeel denken is niet watj e doet dan
naja die hond is allang al naar de "eeuwige jachtvelden" zoals we zeggen, mss denkt ie vanuit daar. thanks kree. LOL
iig nog jaar of 4 ouder geworden.Do what you love, love what you do!![]()
Nee nu nog niet. Zijn ovenkroketten.quote:
Heb al een aantal jaar geen frituur meer. Dat was te makkelijk![]()
![]()
en mosterd?quote:Hey there sunshine lift my heart
hahaha oke naja kan ook, deed nog wel eens die frikandellen, btw die je in de frituur gooit kunnen ook gewoon in de oven, smaakt precies t zelfdequote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee nu nog niet. Zijn ovenkroketten.
Heb al een aantal jaar geen frituur meer. Dat was te makkelijk
Do what you love, love what you do!![]()
hahaha maarja ik met eten koken. LOL, heb wat rare dingen geprobeerd onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
moment, er wordt op de achterdeur gekloptHey there sunshine lift my heart
wie zou dat zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
moment, er wordt op de achterdeur gekloptDo what you love, love what you do!![]()
het was die bruinequote:Hey there sunshine lift my heart
nee die komt altijd achterquote:Hey there sunshine lift my heart
ja soms belt ie aan en rent ie wegquote:Hey there sunshine lift my heart
hmmmms. LOL. oke maar de bruine komt altijd achter bij je erin dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
eruit...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. LOL. oke maar de bruine komt altijd achter bij je erin dus.Hey there sunshine lift my heart
raar figuur? dan heb je het ooit eens gevraagd enzo waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja soms belt ie aan en rent ie wegDo what you love, love what you do!![]()
Heb het ook wel eens gevraagd maar kreeg geen antwoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
raar figuur? dan heb je het ooit eens gevraagd enzo waarom?![]()
vind wel trouwens je moet netjes zeggen, gekleurde. hun kunnen er ook niks aan doen dat ze zwart zijn.....
Do what you love, love what you do!![]()
als ze zwart zijn hebben ze te lang binnen gezeten, je wil ze bruin hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:19 schreef kree het volgende:
vind wel trouwens je moet netjes zeggen, gekleurde. hun kunnen er ook niks aan doen dat ze zwart zijn.....Hey there sunshine lift my heart
ik zat te denken trouwens om een IP camera te kopen en die hier even op de voorkant te richten.
Niet dat het hier nou top crimineel stuk is. Maar nadag ze de ruiten ingetikt hadden van bedrijfswagen denk ik anders.Do what you love, love what you do!![]()
dat je dat nog niet allang gedaan hebtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:21 schreef kree het volgende:
ik zat te denken trouwens om een IP camera te kopen en die hier even op de voorkant te richten.
Niet dat het hier nou top crimineel stuk is. Maar nadag ze de ruiten ingetikt hadden van bedrijfswagen denk ik anders.![]()
hier fikken ze gewoon de auto's afHey there sunshine lift my heart
Hallon?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
nou leek me niet nodig?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
dat je dat nog niet allang gedaan hebt
maar oke er is hele stuk nieuwbouw vlakbij mij gemaakt. en oke moet je beetje katwijk kennen, maar stonden torenflats. woningbouw. dus ech veel mensen en stond al bekend als crimineel daar. maar die breken ze af tzt mag jij raden waar de woningbouw ze naar verplaatst.Do what you love, love what you do!![]()
hup bestellen dat dingquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou leek me niet nodig?
maar oke er is hele stuk nieuwbouw vlakbij mij gemaakt. en oke moet je beetje katwijk kennen, maar stonden torenflats. woningbouw. dus ech veel mensen en stond al bekend als crimineel daar. maar die breken ze af tzt mag jij raden waar de woningbouw ze naar verplaatst.![]()
Ze maakt een grapje over poep @kreeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja he. ik ga beetje van vertrouwen altijd wel uit, maar die dingen kosten ook geen drol meer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja he. ik ga beetje van vertrouwen altijd wel uit, maar die dingen kosten ook geen drol meer.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ben jij scherp manquote:Hey there sunshine lift my heart
sowieso maakt t niet uit, want heb aangifte gedaan van dat hele verhaal. en al met al als je alles rekent is het toch 3000 euro schade....
aangifte opgenomen, geen reet meer mee gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
er waren btw iig gedeeltelijke beelden. maar er is door de politie nooit meer contact met me opgenomen.
Het boeit ze niet want wss te druk met flitsen en parkeerboetes enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja mooi hequote:
Had bij de AH ook bijna vergeten de bonussticker te scannen gister
Toch gescanned want ik zag het op tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1581 / +115 / +5 / 3703 / 4471
2. gebrokenglas / 1009 / +67 / +14 / 3128 / 3702
3. loveislikeakiss / 946 / +0 / +17 / 2744 / 3297
4. RedShoe / 830 / +3 / +0 / 3375 / 3746
5. mario390 / 706 / +7 / +16 / 1417 / 1885
6. StevenHyde / 678 / +15 / +1 / 570 / 716
7. Fogel / 675 / +4 / +5 / 596 / 764
8. greysbones / 408 / +37 / +0 / 2107 / 2312
9. hemarookworst / 361 / +10 / +0 / 778 / 1014
10. maily / 350 / +24 / +12 / 1456 / 1680
11. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
12. kree / 300 / +0 / +100 / 928 / 1112
13. Pinnenmutske / 290 / +10 / +31 / 556 / 740
14. drakin / 251 / +21 / +6 / 860 / 983
15. marc0871 / 243 / +13 / +9 / 511 / 678
16. Dr.Mikey / 216 / +5 / +8 / 233 / 330
17. aeque / 215 / +1 / +0 / 862 / 1056
18. Paul / 198 / +2 / +0 / 663 / 772
19. bondage / 192 / +5 / +7 / 563 / 672
20. ieniminimuis / 185 / +2 / +0 / 620 / 732SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
serieus had wat meer verwacht van de politie in deze.....
moest die aangifte toch doen voor werk en verzekering. maar oke ze doen er dus weinig mee kan ik nu melden.... vraag me sowieso af of iemand t wel gelezen heeft ipv op auto ondertekenen te klikken.Do what you love, love what you do!![]()
moni is zo liefHey there sunshine lift my heart
kunnen we nog wat van lerenHey there sunshine lift my heart
Ben je weer terug van vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed verhaalHey there sunshine lift my heart
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mandquote:Hey there sunshine lift my heart
Kort maar krachtigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat gooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeedHey there sunshine lift my heart
Lekker uitgeslapen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Was er ook laat uit vanmorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we hadden ooit een hond en die heette dayaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Was er ook laat uit vanmorgen
dus dat was steeds daya mand
daya ------> mand
dus mijn neefje dat dat de hond diamond heetteHey there sunshine lift my heart
hoe laatHey there sunshine lift my heart
Dan is het toch fijn dat je langer kan blijven liggenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt mee. Lag er ook erg laat in gosterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja absoluut. Al heb ik wel wat werk liggen dat nog af moetquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het toch fijn dat je langer kan blijven liggen![]()
dank jequote:Hey there sunshine lift my heart
welke lego set ben je aan het bouwen?Hey there sunshine lift my heart
Dat is dan weer minderquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja absoluut. Al heb ik wel wat werk liggen dat nog af moetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het leuk gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rivendellquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
welke lego set ben je aan het bouwen?
Nu al mijn favoriete set.![]()
Ja hoor, was leuk. Lekker om even weg van huis te zijn geweest.quote:
Maar nu ga ik me weer echt even focussen op mijzelf en werk weer oppakken en dat soort gedoe.![]()
oh ja die is enormquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rivendell
[ afbeelding ]
Nu al mijn favoriete set.Hey there sunshine lift my heart
Fijn dat je het leuk heb gehad. Dat nemen ze je niet meer af.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, was leuk. Lekker om even weg van huis te zijn geweest.
Maar nu ga ik me weer echt even focussen op mijzelf en werk weer oppakken en dat soort gedoe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
damn wat een werk lijkt me datquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rivendell
[ afbeelding ]
Nu al mijn favoriete set.Do what you love, love what you do!![]()
oh ja ik moest misschien nog even naar de stad lopen want ik mis nog 1 kleurtjeHey there sunshine lift my heart
Dat bouw ik dan ook niet even in een avondquote:
Ga af en toe even een (half) uurtje even zitten en een paar plaatjes doen.
Heerlijk en het geeft veel voldoening en zitten leuke details en knipogen in naar de film.![]()
Tekenen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja ik moest misschien nog even naar de stad lopen want ik mis nog 1 kleurtje![]()
ja mss wel idd. gaat wss ook ff om je rust in iets te vinden? sommige gaan hier staan vissen op strand enzo. goed heel wat anders maar zelfde ideequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat bouw ik dan ook niet even in een avond
Ga af en toe even een (half) uurtje even zitten en een paar plaatjes doen.
Heerlijk en het geeft veel voldoening en zitten leuke details en knipogen in naar de film.Do what you love, love what you do!![]()
ik zoek het weer in muziek en met bandjes. hoewel mss is dat ook niet altijd meest rustgevende. maar haal er genot uit.Do what you love, love what you do!![]()
Yup, heb ook bewust geen laptop mee of zo gewoon even focussen op het bouwwerk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja mss wel idd. gaat wss ook ff om je rust in iets te vinden? sommige gaan hier staan vissen op strand enzo. goed heel wat anders maar zelfde idee
Is weer eens wat anders dan de hele dag achter een scherm zitten.![]()
Fijn toch om verschillende dingen te doen waar je plezier uit haalt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:08 schreef kree het volgende:
ik zoek het weer in muziek en met bandjes. hoewel mss is dat ook niet altijd meest rustgevende. maar haal er genot uit.![]()
Eet smakelijk voor strakkiesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:06 schreef marc0871 het volgende:
Kabeljauwfilets meegenomen van de JumboWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn toch om verschillende dingen te doen waar je plezier uit haalt.
moest aan dit liedje denken toen ik je kasteel zag.
Hmmms sorry tis beetje mineur wss
Bekijk deze YouTube-video
maar wel mooi en ook met piano, ik hou daarvan, zou willen dat ik ook zo kon zingen.
@Grotetijd ook nog maar ff
[ Bericht 5% gewijzigd door kree op 28-06-2025 15:17:38 ]Do what you love, love what you do!![]()
poahquote:
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: