abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218431008
Oké, ik ga kamille perzikthee drinken. Moet echt even rustig worden in mijn hoofd.

Soms heeft een mens zo van die dagen
  Forum Admin woensdag 6 augustus 2025 @ 12:28:19 #277
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218432067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik ga kamille perzikthee drinken. Moet echt even rustig worden in mijn hoofd.

Soms heeft een mens zo van die dagen
Sterkte vandaag :*
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218432666
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 05:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Staat in de OP.
Nope :N
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 06:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss, emotioneel een beetje raar ontwikkeld. Soms steken oude eetproblemen te kopen op
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218432671
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:28 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Sterkte vandaag :*
En de rest van de week ook ;) :*
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218433518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Nope :N
[..]

Zal bij het nieuwe deel een betere OP doen
pi_218433534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien eerst eens voor jezelf gaan zorgen, de rest komt daarna wel :* niet allemaal extra dingen op je vork nemen!
Zoveel makkelijker te zeggen tegen een ander dan om het zelf te doen... ik weet het daarom roep ik het ook zo hard :+ . Wees lief voor jezelf CotS
Fake it till you make it...
  Spellchecker woensdag 6 augustus 2025 @ 15:18:40 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218433580
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee. Omdat één iemand zich niet inleest?
pi_218433831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:11 schreef Nijna het volgende:

[..]
Misschien eerst eens voor jezelf gaan zorgen, de rest komt daarna wel :* niet allemaal extra dingen op je vork nemen!
Zoveel makkelijker te zeggen tegen een ander dan om het zelf te doen... ik weet het daarom roep ik het ook zo hard :+ . Wees lief voor jezelf CotS
Laten we een deal maken; jij lief voor jezelf en ik ook ;)

Nou ik heb lekker de halve middag in bed gelegen. Beetje dutten en een beetje lezen.
Net eruit, paracetamol erin. Koffie.

Begin bij te trekken
pi_218434041
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Laten we een deal maken; jij lief voor jezelf en ik ook ;)

Nou ik heb lekker de halve middag in bed gelegen. Beetje dutten en een beetje lezen.
Net eruit, paracetamol erin. Koffie.

Begin bij te trekken
Goeie deal, ik heb vandaag lekker gezwommen en "buiten gespeeld", alleen mn plan om even op de bank te hangen is niet helemaal gelukt ;)

Goed dat je wat begint bij te trekken!
pi_218434281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:19 schreef Nijna het volgende:

[..]
Goeie deal, ik heb vandaag lekker gezwommen en "buiten gespeeld", alleen mn plan om even op de bank te hangen is niet helemaal gelukt ;)

Goed dat je wat begint bij te trekken!
Klinkt wel als een lekkere dag, alleen minder als bankhangen het plan was. Kan je dat vanavond of morgen doen? Beetje op jezelf passen hoor :*

Ja, even liggen heeft me goed gedaan. Straks lekker een paar uurtjes lezen en televisie kijken, morgen weer een nieuwe dag die moeilijk slechter kan zijn dan deze dag ;)
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 augustus 2025 @ 18:26:07 #286
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218434958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klinkt wel als een lekkere dag, alleen minder als bankhangen het plan was. Kan je dat vanavond of morgen doen? Beetje op jezelf passen hoor :*

Ja, even liggen heeft me goed gedaan. Straks lekker een paar uurtjes lezen en televisie kijken, morgen weer een nieuwe dag die moeilijk slechter kan zijn dan deze dag ;)
Wij sturen positieve vibes!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218435687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wij sturen positieve vibes!
Dank O+

Vandaag was echt super verwarrend
Morgen wil ik gewoon weer in mijn hobbykamer bezig. Hopelijk lukt dat ook en anders niet. Niet teveel druk op mezelf leggen. Even geen zin in dingen echt moeten
pi_218435997
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed gedaan! Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen! :* Rustig aan, probeer naar je lijf te luisteren wat past!

Ik denk dat het vrijdag weer bankhangen wordt, net het muurtje in de keuken gelakt voor de 2e keer, zometeen ook nog een 3e keer en dan zouden we er spaghetti tegenaan moeten kunnen gooien en het er weer af moeten kunnen vegen... (ik weet nog niet of ik dat durf te testen).
Maar het ziet er straks netter uit dan met het tijdelijke spatschermpje wat we nu hadden staan (3 mnd is al niet zo tijdelijk meer hahaha).
pi_218439231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 05:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Staat in de OP.
Wat ze na jouw post zegt staat helemaal niet in de OP.
pi_218439240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank O+

Vandaag was echt super verwarrend
Morgen wil ik gewoon weer in mijn hobbykamer bezig. Hopelijk lukt dat ook en anders niet. Niet teveel druk op mezelf leggen. Even geen zin in dingen echt moeten
Vind je bordspellen of computerspellen ook leuk?
pi_218440716
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef Nijna het volgende:

[..]
Goed gedaan! Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen! :* Rustig aan, probeer naar je lijf te luisteren wat past!

Ik denk dat het vrijdag weer bankhangen wordt, net het muurtje in de keuken gelakt voor de 2e keer, zometeen ook nog een 3e keer en dan zouden we er spaghetti tegenaan moeten kunnen gooien en het er weer af moeten kunnen vegen... (ik weet nog niet of ik dat durf te testen).
Maar het ziet er straks netter uit dan met het tijdelijke spatschermpje wat we nu hadden staan (3 mnd is al niet zo tijdelijk meer hahaha).
Vandaag is een voor mij een stuk betere dag. Gisteravond nog een paar kleine tegenslagen gehad, maar vandaag is alles rustig. Even koffiepauze en dan weer aan de thee met een haaknaald.

Het is me ook weer gelukt om om zeven uur op te staan.

Succes met spaghetti gooien ;) succes met alles lieve jij O+ denk aan jezelf :*

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 02:13 schreef Masberum het volgende:

[..]
Vind je bordspellen of computerspellen ook leuk?
Af en toe game ik een halfuurtje. En nog minder speel ik spelletjes, wel leuk, alleen lees in de avond liever en overdag wil ik niet gamen
pi_218440730
Oké, zoals ik hierboven zei, vandaag is een stuk betere dag, zeven uur opgestaan, direct aan de haak gegaan (een set mandala's om op te hangen). Ik moet mijn gedachten wel de hele tijd bewust bijsturen, want ik neig naar paniekdenken. Alleen herken het bij mezelf en kan het dan parkeren.

De dood van die vriendin blijft ook behoorlijk spoken in mijn hoofd en dan ga ik piekeren over hoe/wat als mijn moeder komt te overlijden. En de onzekerheid, want het heel grillig gaat bij haar. En nu wederom: Ho Stop CotS, geen zorg voor nu

Drink even mijn drinken op en dan weer bezig.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 augustus 2025 @ 18:23:17 #293
Brabo Bastard
pi_218444628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, zoals ik hierboven zei, vandaag is een stuk betere dag, zeven uur opgestaan, direct aan de haak gegaan (een set mandala's om op te hangen). Ik moet mijn gedachten wel de hele tijd bewust bijsturen, want ik neig naar paniekdenken. Alleen herken het bij mezelf en kan het dan parkeren.

De dood van die vriendin blijft ook behoorlijk spoken in mijn hoofd en dan ga ik piekeren over hoe/wat als mijn moeder komt te overlijden. En de onzekerheid, want het heel grillig gaat bij haar. En nu wederom: Ho Stop CotS, geen zorg voor nu

Drink even mijn drinken op en dan weer bezig.
En ben je lekker bezig geweest?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218445346
Fijn dat je dag vandaag beter is CotS hopelijk heb je hem ook rustig kunnen voortzetten :*
pi_218451063
Gisteren was een goede dag, vandaag wat minder, maar beter dan eergisteren.

Vannacht viel ik heel laat in slaap en had veel nachtmerries. Ben best erg moe nu ervan. Wel even gehaakt en daarna gewacht op een pakketje. Dat is nu binnen.

Ik ben doodmoe, maar niet slaperig. Dus ik kijk een beetje series, de koek is weer eens op.

Het is heel moeilijk om aardig tegen mezelf te zijn (op dit soort dagen). Ik baal dat ik niet productief ben, maar het lukt me gewoon niet. Hoofd is vol, lijf is moe...
pi_218451120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

Vannacht viel ik heel laat in slaap en had veel nachtmerries. Ben best erg moe nu ervan. Wel even gehaakt en daarna gewacht op een pakketje. Dat is nu binnen.

Ik ben doodmoe, maar niet slaperig. Dus ik kijk een beetje series, de koek is weer eens op.

Het is heel moeilijk om aardig tegen mezelf te zijn (op dit soort dagen). Ik baal dat ik niet productief ben, maar het lukt me gewoon niet. Hoofd is vol, lijf is moe...
Lief zijn mag! O+ :*

En een dag nixxen of vervelen is héél gezond! ^O^

Wilde 1 artikel aanhalen, maar google geeft me er véél meer! :D
https://www.google.com/search?q=een+dag+niksen+of+vervelen+gezond

;)

Edit: oh ja, ik las net snel wat over Mindfulness. Daar al eens aan gedacht om (bewust) te doen?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Spellchecker vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:38:32 #297
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218451626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

Duidelijker kan het niet ....

Geef eraan toe O+ ^O^
pi_218451902
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:43 schreef Sally het volgende:

[..]
Lief zijn mag! O+ :*

En een dag nixxen of vervelen is héél gezond! ^O^

Wilde 1 artikel aanhalen, maar google geeft me er véél meer! :D
https://www.google.com/search?q=een+dag+niksen+of+vervelen+gezond

;)

Edit: oh ja, ik las net snel wat over Mindfulness. Daar al eens aan gedacht om (bewust) te doen?
Lekker is het wel even. Zo'n middag. Lekker een uurtje op de bank gelegen en serie gekeken

Mindfulness wel geprobeerd, alleen ik kan dat niet. Krijg ik enorme paniekaanvallen door...

Morgen weer actief. Vanochtend heb ik wel gehaakt en getekend. Dus dat is wat

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:38 schreef maily het volgende:

[..]
Duidelijker kan het niet ....

Geef eraan toe O+ ^O^
Slechte serie: check
Kop thee: check
Tijdschrift: check
Liggen op de bank: check

Dus jep... geef eraan toe. En vroeg naar bed
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 augustus 2025 @ 17:33:39 #299
Brabo Bastard
pi_218452539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker is het wel even. Zo'n middag. Lekker een uurtje op de bank gelegen en serie gekeken

Mindfulness wel geprobeerd, alleen ik kan dat niet. Krijg ik enorme paniekaanvallen door...

Morgen weer actief. Vanochtend heb ik wel gehaakt en getekend. Dus dat is wat
[..]
Slechte serie: check
Kop thee: check
Tijdschrift: check
Liggen op de bank: check

Dus jep... geef eraan toe. En vroeg naar bed
Heel verstandig!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218452756
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heel verstandig!
Het is wat het is

Lekker met een boek onderuit. Doet altijd wonderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')