Sterkte vandaagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik ga kamille perzikthee drinken. Moet echt even rustig worden in mijn hoofd.
Soms heeft een mens zo van die dagen
Nopequote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 06:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss, emotioneel een beetje raar ontwikkeld. Soms steken oude eetproblemen te kopen op
En de rest van de week ookquote:
Misschien eerst eens voor jezelf gaan zorgen, de rest komt daarna welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zal bij het nieuwe deel een betere OP doen
Nee. Omdat één iemand zich niet inleest?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zal bij het nieuwe deel een betere OP doen
Laten we een deal maken; jij lief voor jezelf en ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:11 schreef Nijna het volgende:
[..]
Misschien eerst eens voor jezelf gaan zorgen, de rest komt daarna welniet allemaal extra dingen op je vork nemen!
Zoveel makkelijker te zeggen tegen een ander dan om het zelf te doen... ik weet het daarom roep ik het ook zo hard. Wees lief voor jezelf CotS
Goeie deal, ik heb vandaag lekker gezwommen en "buiten gespeeld", alleen mn plan om even op de bank te hangen is niet helemaal geluktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Laten we een deal maken; jij lief voor jezelf en ik ook
Nou ik heb lekker de halve middag in bed gelegen. Beetje dutten en een beetje lezen.
Net eruit, paracetamol erin. Koffie.
Begin bij te trekken
Klinkt wel als een lekkere dag, alleen minder als bankhangen het plan was. Kan je dat vanavond of morgen doen? Beetje op jezelf passen hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:19 schreef Nijna het volgende:
[..]
Goeie deal, ik heb vandaag lekker gezwommen en "buiten gespeeld", alleen mn plan om even op de bank te hangen is niet helemaal gelukt
Goed dat je wat begint bij te trekken!
Wij sturen positieve vibes!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt wel als een lekkere dag, alleen minder als bankhangen het plan was. Kan je dat vanavond of morgen doen? Beetje op jezelf passen hoor
Ja, even liggen heeft me goed gedaan. Straks lekker een paar uurtjes lezen en televisie kijken, morgen weer een nieuwe dag die moeilijk slechter kan zijn dan deze dag
Dankquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij sturen positieve vibes!
Goed gedaan! Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt wel als een lekkere dag, alleen minder als bankhangen het plan was. Kan je dat vanavond of morgen doen? Beetje op jezelf passen hoor
Ja, even liggen heeft me goed gedaan. Straks lekker een paar uurtjes lezen en televisie kijken, morgen weer een nieuwe dag die moeilijk slechter kan zijn dan deze dag
Vind je bordspellen of computerspellen ook leuk?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank
Vandaag was echt super verwarrend
Morgen wil ik gewoon weer in mijn hobbykamer bezig. Hopelijk lukt dat ook en anders niet. Niet teveel druk op mezelf leggen. Even geen zin in dingen echt moeten
Vandaag is een voor mij een stuk betere dag. Gisteravond nog een paar kleine tegenslagen gehad, maar vandaag is alles rustig. Even koffiepauze en dan weer aan de thee met een haaknaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Goed gedaan! Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!Rustig aan, probeer naar je lijf te luisteren wat past!
Ik denk dat het vrijdag weer bankhangen wordt, net het muurtje in de keuken gelakt voor de 2e keer, zometeen ook nog een 3e keer en dan zouden we er spaghetti tegenaan moeten kunnen gooien en het er weer af moeten kunnen vegen... (ik weet nog niet of ik dat durf te testen).
Maar het ziet er straks netter uit dan met het tijdelijke spatschermpje wat we nu hadden staan (3 mnd is al niet zo tijdelijk meer hahaha).
Af en toe game ik een halfuurtje. En nog minder speel ik spelletjes, wel leuk, alleen lees in de avond liever en overdag wil ik niet gamenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vind je bordspellen of computerspellen ook leuk?
En ben je lekker bezig geweest?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, zoals ik hierboven zei, vandaag is een stuk betere dag, zeven uur opgestaan, direct aan de haak gegaan (een set mandala's om op te hangen). Ik moet mijn gedachten wel de hele tijd bewust bijsturen, want ik neig naar paniekdenken. Alleen herken het bij mezelf en kan het dan parkeren.
De dood van die vriendin blijft ook behoorlijk spoken in mijn hoofd en dan ga ik piekeren over hoe/wat als mijn moeder komt te overlijden. En de onzekerheid, want het heel grillig gaat bij haar. En nu wederom: Ho Stop CotS, geen zorg voor nu
Drink even mijn drinken op en dan weer bezig.
Lief zijn mag!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren was een goede dag, vandaag wat minder, maar beter dan eergisteren.
Vannacht viel ik heel laat in slaap en had veel nachtmerries. Ben best erg moe nu ervan. Wel even gehaakt en daarna gewacht op een pakketje. Dat is nu binnen.
Ik ben doodmoe, maar niet slaperig. Dus ik kijk een beetje series, de koek is weer eens op.
Het is heel moeilijk om aardig tegen mezelf te zijn (op dit soort dagen). Ik baal dat ik niet productief ben, maar het lukt me gewoon niet. Hoofd is vol, lijf is moe...
Duidelijker kan het niet ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren was een goede dag, vandaag wat minder, maar beter dan eergisteren.
Vannacht viel ik heel laat in slaap en had veel nachtmerries. Ben best erg moe nu ervan. Wel even gehaakt en daarna gewacht op een pakketje. Dat is nu binnen.
Ik ben doodmoe, maar niet slaperig. Dus ik kijk een beetje series, de koek is weer eens op.
Het is heel moeilijk om aardig tegen mezelf te zijn (op dit soort dagen). Ik baal dat ik niet productief ben, maar het lukt me gewoon niet. Hoofd is vol, lijf is moe...
Lekker is het wel even. Zo'n middag. Lekker een uurtje op de bank gelegen en serie gekekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Lief zijn mag!![]()
En een dag nixxen of vervelen is héél gezond!![]()
Wilde 1 artikel aanhalen, maar google geeft me er véél meer!
https://www.google.com/search?q=een+dag+niksen+of+vervelen+gezond
Edit: oh ja, ik las net snel wat over Mindfulness. Daar al eens aan gedacht om (bewust) te doen?
Slechte serie: checkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Duidelijker kan het niet ....
Geef eraan toe![]()
Heel verstandig!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker is het wel even. Zo'n middag. Lekker een uurtje op de bank gelegen en serie gekeken
Mindfulness wel geprobeerd, alleen ik kan dat niet. Krijg ik enorme paniekaanvallen door...
Morgen weer actief. Vanochtend heb ik wel gehaakt en getekend. Dus dat is wat
[..]
Slechte serie: check
Kop thee: check
Tijdschrift: check
Liggen op de bank: check
Dus jep... geef eraan toe. En vroeg naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |