Eerst maar eens een nachtje slapen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen moet ik boodschappen doen... ik heb geen flauw idee hoe... maar goed... moet toch naar de Lidl
Op dit moment is alles me even teveel. Alleen ik moet functioneren... het duurt maar een uurtje
Hopelijk ben ik morgen wat meer waard dan vandaag
Ben gesloopt
Kan er iemand met je mee wellicht?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen moet ik boodschappen doen... ik heb geen flauw idee hoe... maar goed... moet toch naar de Lidl
Op dit moment is alles me even teveel. Alleen ik moet functioneren... het duurt maar een uurtje
quote:Hopelijk ben ik morgen wat meer waard dan vandaag
Ben gesloopt
quote:
Er woont niemand in de buurtquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan er iemand met je mee wellicht?
[..]![]()
Lekker mak-an doen vandaag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Er woont niemand in de buurt
Vannacht ongesteld geworden (TMI sorry) en ben duizelig en moe en naar
Gelukkig heb ik nog een brood liggen, dus kan wel een paar dagen vooruit. Misschien weet ik mezelf te overtuigen. Nu wil ik niks. Voel me beroerd, zoveel pijn.
Kun je de boodschappen niet thuis laten bezorgen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Er woont niemand in de buurt
Vannacht ongesteld geworden (TMI sorry) en ben duizelig en moe en naar
Gelukkig heb ik nog een brood liggen, dus kan wel een paar dagen vooruit. Misschien weet ik mezelf te overtuigen. Nu wil ik niks. Voel me beroerd, zoveel pijn.
Doe even helemaal niets vandaag. Komt morgen wel. Of later deze week.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu wil ik niks. Voel me beroerd, zoveel pijn.
Klopt, doe ik ook. Komt vanzelf wel weerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Doe even helemaal niets vandaag. Komt morgen wel. Of later deze week.
Naja... ik weet niet... donderdag heb ik wel tijd voor boodschappen. Wil het graag leren zelf te doen en bestellen voelt enorm als falenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Prima dag, op zich.
Misschien nog een Picnicbestelling doen?
Ik vind dat een soort zelfkastijding van je, om dat falen te noemen. Je mag best wat liever zijn voor jezelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik weet niet... donderdag heb ik wel tijd voor boodschappen. Wil het graag leren zelf te doen en bestellen voelt enorm als falen
Dat zijn tweemaal vier dingen die je tegen elkaar kunt afstrepenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet hoe ik over vandaag moet denken
Aan de ene kant denk ik mislukte dag, want veel niet gedaan. Geen boodschappen, niet gekookt. Veel serie gekeken en gedut.
Aan de andere kant; gehaakt, een nieuwe boekenkast besteld die morgen komt. Met een vriendin videogebeld. En een cadeau voor vrienden geregeld.
Alleen lezen lukt even niet.
En echt een serie kijken ook niet
Baal gewoon en dat komt door de hormonen
Ik reageer af en toe maar ik weet eigenlijk niet wat de basis is van je problemen. Wil je een samenvatting geven? Niet alleen voor mij ook voor toekomstige mensen die het lezen zonder alles gelezen te hebben. Zoals boodschappen doen, is het pleinvrees? Is het omdat je je schaamt in het publieke leven? Wat is er gaande?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik weet niet... donderdag heb ik wel tijd voor boodschappen. Wil het graag leren zelf te doen en bestellen voelt enorm als falen
Staat in de OP.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik reageer af en toe maar ik weet eigenlijk niet wat de basis is van je problemen. Wil je een samenvatting geven? Niet alleen voor mij ook voor toekomstige mensen die het lezen zonder alles gelezen te hebben. Zoals boodschappen doen, is het pleinvrees? Is het omdat je je schaamt in het publieke leven? Wat is er gaande?
Misschien wel ja...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat een soort zelfkastijding van je, om dat falen te noemen. Je mag best wat liever zijn voor jezelf.
We gaan er vandaag voor iigquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:42 schreef qltel het volgende:
Falen? Ben je mal. Iedereen heeft wel eens een mindere dag.. Jij dus ook. Morgen gaat het vast beter
Haha ja... was gisteren gewoon chagrijnig. Vandaag een nieuwe dagquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn tweemaal vier dingen die je tegen elkaar kunt afstrepen
Schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss, emotioneel een beetje raar ontwikkeld. Soms steken oude eetproblemen te kopen opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik reageer af en toe maar ik weet eigenlijk niet wat de basis is van je problemen. Wil je een samenvatting geven? Niet alleen voor mij ook voor toekomstige mensen die het lezen zonder alles gelezen te hebben. Zoals boodschappen doen, is het pleinvrees? Is het omdat je je schaamt in het publieke leven? Wat is er gaande?
Je komt er welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 06:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien wel ja...
En misschien idd ook bestellen via Flink (minimaal besteden bedrag lager) voor tot maandag en maandag naar de winkel proberen te gaan.
Twijfel wel nog steeds een beetje. Al heb ik nog uren te gaan. Eerst de boekenkast afwachten
[..]
We gaan er vandaag voor iig
[..]
Haha ja... was gisteren gewoon chagrijnig. Vandaag een nieuwe dag
[..]
Schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss, emotioneel een beetje raar ontwikkeld. Soms steken oude eetproblemen te kopen op
Volgens mij is dat hem ongeveer wel
Misschien boodschappen online bestellen, ik begrijp dat je het zelf wilt leren. Maar als je je zo voelt dan is het misschien niet het juiste moment om dat van jezelf te moeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er leeft een randdebiel in Groningen
Gisterene en IKEA-kast besteld. Stond woensdag bezorgen, dus ik (dom dom dom) ging er vanuit vandaag. Dus om zes uur opstaan, zodat ik op tijd wakker zou zijn voor ze.
Kijk ik net nog een keer kritisch naar de mail, ivm gebrek aan informatie: volgende week woensdag. Kon ik weten! IKEA duurt altijd een tijdje.
En nu moet ik naar de *** supermarkt voor die rot boodschappen en ik voel me ellendig. En ik jank omdat mijn dag anders loopt dan gepland en nu weet ik niet wat ik met mezelf aanmoet. Paniek
Ik ben een streber vrees ik, maar goed... soms een beetje te en zoals nu, als ik stress voel, wordt het ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef Nijna het volgende:
Je bent in mijn ogen streng voor jezelf!
Knap dat je naar de winkel bent geweest! Gun jezelf nu ook wat bijkom tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |