SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met banaan![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Killem boxThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-06-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1576 / +115 / +0 / 3691 / 4457
2. gebrokenglas / 1003 / +67 / +8 / 3106 / 3676
3. loveislikeakiss / 929 / +0 / +0 / 2666 / 3210
4. RedShoe / 830 / +3 / +0 / 3375 / 3746
5. mario390 / 705 / +7 / +15 / 1415 / 1882
6. StevenHyde / 678 / +15 / +1 / 570 / 716
7. Fogel / 674 / +4 / +4 / 580 / 746
8. greysbones / 408 / +37 / +0 / 2107 / 2312
9. hemarookworst / 361 / +10 / +0 / 771 / 1006
10. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
11. maily / 340 / +24 / +2 / 1432 / 1651
12. Pinnenmutske / 277 / +10 / +18 / 545 / 726
13. drakin / 247 / +21 / +2 / 851 / 973
14. marc0871 / 242 / +13 / +8 / 504 / 667
15. Dr.Mikey / 216 / +5 / +8 / 231 / 327
16. aeque / 215 / +1 / +0 / 862 / 1055
17. kree / 200 / +0 / +0 / 816 / 947
18. Paul / 198 / +2 / +0 / 662 / 771
19. ieniminimuis / 185 / +2 / +0 / 620 / 732
20. bondage / 185 / +5 / +0 / 550 / 658SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
SupermarktenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SpermatankThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mooi, als je lang naar de strobo kijkt ga je dingen zien die er niet? zijn?
epirimenteer laatste jaar iets minder vaak met dit soort shit omdat mn leven in het heden te hectisch is....![]()
Als je MDMA op hebt in de strobo kijken isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 03:40 schreef marretak het volgende:
Mooi, als je lang naar de strobo kijkt ga je dingen zien die er niet? zijn?
epirimenteer laatste jaar iets minder vaak met dit soort shit omdat mn leven in het heden te hectisch is....
![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
elke strobo heeft wer totaal andere eigenaar ey?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
Als je MDMA op hebt in de strobo kijken is
![]()
![]()
![]()
![]()
Mmmmm krantje ochtend ritueel ook gelijk excuus om uurtje later op mn werk te verschijnen lol nee ik ben afgekeurdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nog spannend nieuws gelezen op rijnmond.nl?![]()
Heren, bedankt voor het spelen. Ik ga nog wat posts van @loveislikeakiss like en dan pitten. Laterrr!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
watje wel leest in rijnmond krant zijn veel brandhaarden so to speak, hier shit daar shit zus shit zo shit![]()
![]()
ja er stond stukje in over Gorichem wat wel opviel omdat dat vrij ver uit de regio Rdam is ben vergetenn waar het over ging want moest rennen vandaagquote:![]()
ik ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
twee castraten lopen over straat
zegt de een hey ik zie een lekker wijf
zegt de ander ja maar je weet toch dat wij zijn castraat?
zegt de ander ja maar je weet toch dat het om het innerlijk gaat?![]()
mja
neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NopeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
een man en een vrouw zijn bijna 13 jaar getrouwd
zegt de man zullen we nu het net nog kan uit elkaar gaan?
zegt de vrouw : Das maar net zo slim zat!![]()
Gezellig tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
het heeft wel wat moet ik zeggen, en voor vandaag maakt niet uit. ze maken me soms te vroeg wel wakkerquote:Do what you love, love what you do!![]()
Oordopjes indoenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:04 schreef kree het volgende:
[..]
het heeft wel wat moet ik zeggen, en voor vandaag maakt niet uit. ze maken me soms te vroeg wel wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je nog zwaardere gordijnen nemen? dikker?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:04 schreef kree het volgende:
[..]
het heeft wel wat moet ik zeggen, en voor vandaag maakt niet uit. ze maken me soms te vroeg wel wakker![]()
gehehe dat is nog erger?quote:
want hoor ik mijn hartslag enzo meer.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb luxaflex dingen van de bouwmarkt. mss wel, maar denk niet onwijs helpt. die hoge toontjes komen er toch doorheen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:05 schreef marretak het volgende:
[..]
Kan je nog zwaardere gordijnen nemen? dikker?Do what you love, love what you do!![]()
En zo is er altijd wel wat dan 🤣quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:06 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe dat is nog erger?
want hoor ik mijn hartslag enzo meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet onwijze oplossing voor, maargoed we hebben de langste dag alweer gehad.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ummm soms is het wel lekker als je van 90 decibel overlast naar 70 gaat?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb luxaflex dingen van de bouwmarkt. mss wel, maar denk niet onwijs helpt. die hoge toontjes komen er toch doorheen.![]()
Helaas wel. Ik hou van lange lichte dagen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijze oplossing voor, maargoed we hebben de langste dag alweer gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik niet onwijs? hou wel van zomer weer e Enzo, maar dat hele vroege licht en laat lang dus is ook weer niet helemaal altijd handig.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik hou van lange lichte dagen.
zelfde trouwens in de winter, maar dan andersom.Do what you love, love what you do!![]()
nouja niet zo bang voor. maar de winter is dan weer ga je in donker weg en komt in donker terug en dat is ook niet leuk?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:15 schreef marretak het volgende:
winter dood vaak lekker veel bacterien enzo waar ik zelf niet goed tegen kan, i luv winter
Geef mij maar lente dan.Do what you love, love what you do!![]()
zelfbolkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:19 schreef kree het volgende:
maar de winter is dan weer ga je in donker weg en verdwijnt in donkere zaak ofzo en komt in donker terug![]()
Huuuh? In winter is iedereen ziekquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:15 schreef marretak het volgende:
winter dood vaak lekker veel bacterien enzo waar ik zelf niet goed tegen kan, i luv winter![]()
Ik vind het heerlijk, ik hou niet van die lange donkere dagenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik niet onwijs? hou wel van zomer weer e Enzo, maar dat hele vroege licht en laat lang dus is ook weer niet helemaal altijd handig.
zelfde trouwens in de winter, maar dan andersom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Roosquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook niet, maar ook weer niet zo van hele lichte dagen in de zomer. hahahquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, ik hou niet van die lange donkere dagen
het maakt mijn ritme in de knoop, blijf te lang op dan. en te vroeg wakker.Do what you love, love what you do!![]()
September is primaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ook weer niet zo van hele lichte dagen in de zomer. hahah
het maakt mijn ritme in de knoop, blijf te lang op dan. en te vroeg wakker.
Genoeg licht om overdag wat te doen
Rap genoeg donker om te slapen![]()
mss dat ik daarom in september geboren ben. hahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
September is prima
Rap genoeg donker om te slapenDo what you love, love what you do!![]()
Ik slaap ook als het licht is, maakt mij niet uit. Als je je ogen dicht doet is het donkerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
September is prima
Rap genoeg donker om te slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar vogels enzo??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap ook als het licht is, maakt mij niet uit. Als je je ogen dicht doet is het donker
nu valt t hier mee maar in katwijk centrum toen ik in kut zolderkamertje woonde?
je wil niet weten die meeuwen. echt zelfs met oordoppen slaap je daar niet door heen. lekker ook half 4 in de morgen....Do what you love, love what you do!![]()
Aan geluiden wen je ook zijn hier giga veel vogelgeluiden. Nu is er een pauw aan het schreeuwen aan de overkant ong 300 eter van hierquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar vogels enzo??
nu valt t hier mee maar in katwijk centrum toen ik in kut zolderkamertje woonde?
je wil niet weten die meeuwen. echt zelfs met oordoppen slaap je daar niet door heen. lekker ook half 4 in de morgen....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou aan die meeuwen wen je niet kan ik je vertellen. echt,quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan geluiden wen je ook zijn hier giga veel vogelgeluiden. Nu is er een pauw aan het schreeuwen aan de overkant ong 300 eter van hier
zijn niet die kleintjes he. wacht zoek wel ff filmpje.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoeft niet kijk hem toch niet. Ik weet hoe het klinktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-video
dat dus, maar zelfs dat is nog niet eens te vergelijken wanneer ze op 1 meter van je dakraam zitten en hun ochtendroep doen.Do what you love, love what you do!![]()
voor de rest dan die in het oosten wonenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:37 schreef Dotteke het volgende:
Nee hoeft niet kijk hem toch niet. Ik weet hoe het klinkt
Do what you love, love what you do!![]()
Ik slaap overal doorheen mits echt moeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet je elders gaan wonen
oja en ijsje pikken van toeristen enzo waren ze ook goed in.quote:
*en hema worsten jatten". voor wie het beetje kent in katwijk. hahahaha
ben inmiddels stukje verhuisd dus hier is het veel minder. maar was hel om daar te wonen sowieso niet alleen door de meeuwen.Do what you love, love what you do!![]()
Voor mij hoef je dat niet allemaal neer te zetten hoor. Ik klik toch niet
weet ikquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:42 schreef Dotteke het volgende:
Voor mij hoef je dat niet allemaal neer te zetten hoor. Ik klik toch nietmaar voor de rest mss wel
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey Sp3cquote:
jullie snappen de hel niet waar ik jaar leefde. hahahaha
en dat was nog niet eens t enige?
Geloof dat ze het lijk van de vorige er net uit hadden voor ik erin kwam (niet dat ik wist). toen althans.
hoorde dat later pas.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh Blubkequote:
He dotquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb je weleens naast een grote kerk gewoondquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:47 schreef kree het volgende:
jullie snappen de hel niet waar ik jaar leefde. hahahaha
en dat was nog niet eens t enige?
Geloof dat ze het lijk van de vorige er net uit hadden voor ik erin kwam (niet dat ik wist). toen althans.
hoorde dat later pas.
Elk half uur die Kut Klokken![]()
![]()
Hey Drakinquote:
niet helemaal direct. maar hangt af van wat je "naast" noemt. vanwaar de vraag?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je weleens naast een grote kerk gewoond
Elk half uur die Kut KlokkenDo what you love, love what you do!![]()
Bolkquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja lees weer niet, nou geloof me vergeleken met die meeuwen waren die kerkklokken kinderspel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
I have one more bolk to giveDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dus nu nog een en dan is het klaarquote:
Hey Mario
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Koffie voor DJMO
nr 5 toch nogquote:
Koffie voor mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
aub
Waar je zin in hebt
![]()
Hou je zo van pretparken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vond Walibi Flevo en Efteling ook wel oke enzo, moet zeggen tis wel lange tijd terug dat ik er was.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:29 schreef roos94 het volgende:
Drievliet is leuk parkje maar over 2 mnd ga ik naar walibi belgium daar heb ik pas echt zin inDo what you love, love what you do!![]()
Niets voor mij, al helemaal niet in die lange rijen staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is idd het nadeel vooral.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Niets voor mij, al helemaal niet in die lange rijen staanDo what you love, love what you do!![]()
Mij zal je er niet zien. Kost ook nog eens klauwen met geld
ja wel duur, toch ken ik mensen die abo hebben op Efteling. hier uit de buurt dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Mij zal je er niet zien. Kost ook nog eens klauwen met geldDo what you love, love what you do!![]()
zat zelf te denken. mss zweefvliegen wat voor mij?
ik had eerder gezocht op motorvliechuuigen. ,maar zelfs alleen instructievlucht kost zeg maar 600 euro voor uurtje
nu zag ik dat zweefvliegen en is 800 p/jDo what you love, love what you do!![]()
Denk maar goed wat je wiltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Walibi flevo, dat is echt uit de oertijdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond Walibi Flevo en Efteling ook wel oke enzo, moet zeggen tis wel lange tijd terug dat ik er was.![]()
Kan mij daar zo weinig bij voorstellen.. Maar fijn dat je er zo van genietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Pretparken is mijn grootste passie niks maakt me blijer dan datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol vond het toen al heftig genoeg enzo. hahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Walibi flevo, dat is echt uit de oertijdDo what you love, love what you do!![]()
ik wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij daar zo weinig bij voorstellen.. Maar fijn dat je er zo van genietDo what you love, love what you do!![]()
Ieder zijn dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ok pretparken ben ik ook beetje voorbij, dat vliegen zou ik we eens willen.lDo what you love, love what you do!![]()
Ja ik blijf die pretparken toch koppelen aan kinderen maar lees toch her en der hier dat er ook volwassen blij van wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Halleluya dat is meer dan ik per week aan boodschappen doeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ziet er duur uit, maar oke als je je een dag je ermee kunt vermaken dan valt t nog mee denk?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:45 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is toch een dure hobby
nu is drievliet wel eentje goedkopere.Do what you love, love what you do!![]()
En dan valt drievliet nog in de goedkopere parken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Halleluya dat is meer dan ik per week aan boodschappen doe
Gelukkig heb ik maar 1 kind stel je hebt er drie dan is het haast niet te doen![]()
haha je moet erbij optellen eigenlijk in park aankopen als ff patatje en wat drinken enzoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dan valt drievliet nog in de goedkopere parken.
Gelukkig heb ik maar 1 kind stel je hebt er drie dan is het haast niet te doen
doe het keer 2 ongeveer denk dan.
andere zijn niet goedkoper he? ff met mijn neefjes en ma naar Artis? kwam daar dik bovenuit.Do what you love, love what you do!![]()
Is ook niet meer de doen. Mensen die van de minima moet leven kunnen dit niet eens betalen volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dan valt drievliet nog in de goedkopere parken.
Gelukkig heb ik maar 1 kind stel je hebt er drie dan is het haast niet te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee denk zeker niet en dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet meer de doen. Mensen die van de minima moet leven kunnen dit niet eens betalen volgens mij.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt ik reken voor een dagje pretpark met gezin altijd rond de 160-220 euro daartussen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
haha je moet erbij optellen eigenlijk in park aankopen als ff patatje en wat drinken enzo
doe het keer 2 ongeveer denk dan.
andere zijn niet goedkoper he? ff met mijn neefjes en ma naar Artis? kwam daar dik bovenuit.
Want savonds wil dochter natuurlijk ook naar de Mac na een dagje uit.
Maar wij gaan 1x per 2 maanden, dus het is voor ons wel te betalen.
Ik werk bijna elke zondag van het jaar ongeveer, daar krijg je 100% extra zondagtoeslag op, die uren laat ik uitbetalen, en dat betaalt dus deze uitjes. Dus het komt gewoon vanuit extra geld dus voelen wij het niet echt![]()
![]()
Leuk, dan weet je ook waar je het voor doetquote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt ik reken voor een dagje pretpark met gezin altijd rond de 160-220 euro daartussen.
Ik werk bijna elke zondag van het jaar ongeveer, daar krijg je 100% extra zondagtoeslag op, die uren laat ik uitbetalen, en dat betaalt dus deze uitjes. Dus het komt gewoon vanuit extra geld dus voelen wij het niet echt
ik ook enzo dus kan alles betalen, maar als je naar die bedragen kijkt? hahaha wtf. wel aardig duur.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt ik reken voor een dagje pretpark met gezin altijd rond de 160-220 euro daartussen.
Ik werk bijna elke zondag van het jaar ongeveer, daar krijg je 100% extra zondagtoeslag op, die uren laat ik uitbetalen, en dat betaalt dus deze uitjes. Dus het komt gewoon vanuit extra geld dus voelen wij het niet echt
Doe dan ook maar af en toe met neefjes (en nichtje wss wil ook wel mee nu). dus naja paar keer per jaar omdat hun t vooral leuk vinden denk. Ik vindt t leuk omdat hun leuk vinden. Dus oke moet kunnen dan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja efteling in de zomer is gewoon 52 euro voor 1 kaartje.
Heb je gezin met 2 kids ben je meer dan 200 kwijt alleen voor de tickets. Dan heb je nog geen parkeren, benzine en eten daar.
Het is eigenlijk absurd duur maar ergens snap ik ook wel. Zeker grote achtbanen kosten enorm veel onderhoud. En als je ziet hoe enorm de efteling is, met al dat groen dat ook verzorgd moet worden, dan snap im de prijs wel![]()
wauwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja daarom vond ik spelletje ook leuk, rollercoaster ty ook? kennen jullie t nog?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:56 schreef roos94 het volgende:
Ja efteling in de zomer is gewoon 52 euro voor 1 kaartje.
Heb je gezin met 2 kids ben je meer dan 200 kwijt alleen voor de tickets. Dan heb je nog geen parkeren, benzine en eten daar.
Het is eigenlijk absurd duur maar ergens snap ik ook wel. Zeker grote achtbanen kosten enorm veel onderhoud. En als je ziet hoe enorm de efteling is, met al dat groen dat ook verzorgd moet worden, dan snap im de prijs welDo what you love, love what you do!![]()
Maar in NL valt de prijzen weer goed mee als je kijkt naar buitenland.
Disneyland ¤114 euro per persoon per dag.![]()
maarre oke he voor mijn neefjes en nichtje als ze dan leuke dag hebben enzo. heb t ervoor over.Do what you love, love what you do!![]()
Ja daar heb ik honderden of duizenden uren misschien wel op.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja daarom vond ik spelletje ook leuk, rollercoaster ty ook? kennen jullie t nog?
Heb dat als kind helemaal kapot gespeeld.![]()
Aan de efteling spendeer ik geen cent meer. Voor dat geld ga ik wel een week naar de camping. Heb ik langer plezier van.Ik heb er één en ik ben er trots op
hahaha heb er ook wel aardig wat uren aan besteed.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik honderden of duizenden uren misschien wel op.
Heb dat als kind helemaal kapot gespeeld.Do what you love, love what you do!![]()
en dan maal 4 en de reis en het eten en drinken op zo'n dag Kan je bijna op vakantie gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja niet bijna? dat kan gewoon als je in je eentje bent iig.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
en dan maal 4 en de reis en het eten en drinken op zo'n dag Kan je bijna op vakantie gaanDo what you love, love what you do!![]()
Maarja het ligt er net aan wat je prioriteiten zijn. Ik ben liever 2 dagen in Disneyland Parijs dan dat ik een week in spanje zit![]()
naar Barcelona ofzo, 1x retour ticket 200 euro denk. mss nog wel goedkoper. hostel daar voor 5 tientjes. en oke nog ff wat eten.
het kan voor zelfde prijs als met je neefjes en nichtje en je ma 1 dagje naar Artis gaan, makkelijk nog zelfs.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik wilde dus laatst naar blijdorp dierentuin met gezin
¤83.50 aan tickets voor 1 dagje (!!!)
Ik dacht wtf. Dat vind ik een dierentuin niet waard.![]()
nouja wat je zegt met kinderen en als ze t leuk vinden?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:05 schreef roos94 het volgende:
Ja ik wilde dus laatst naar blijdorp dierentuin met gezin
¤83.50 aan tickets voor 1 dagje (!!!)
Ik dacht wtf. Dat vind ik een dierentuin niet waard.
als je toch naar dierentuin wild. en ze zijn alle duur, doe dan burgers zoo
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: