SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met banaan![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door drakin op 27-06-2025 21:46:06 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
o de d staat er nog![]()
Kan een blauwe die verwijderen? Er moet ijsje staan en niet dijsjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja ff het dooie er uit laten knippen Ja makkelijk maar vraag al 3 maanden of ze de dode punten er uit wil knippen 🤣🤣quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
5cm maar![]()
Wel handig als je dochter je haar kan knippenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor in de OP
D'IJSJEUit Retie @Pinnenmutskequote:Ambachtelijke ijsbereiding met melk van Retiese koeien.
Schepijs, diepvriesijs en ijstaarten.![]()
![]()
Deze blauwe heeft het even gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:47 schreef drakin het volgende:
o de d staat er nog![]()
Kan een blauwe die verwijderen? Er moet ijsje staan en niet dijsjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Bbquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou zeg, dat je daar zolang op moest wachtenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ff het dooie er uit laten knippen Ja makkelijk maar vraag al 3 maanden of ze de dode punten er uit wil knippen 🤣🤣![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hee Dotquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat levert bij mij een paar zombies opquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kunnen we de tijd niet een jaar terugspoelen?![]()
Doen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb toch net 28 years later gezienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee liever niet, dan zit ik weer in een kutperiodequote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kunnen we de tijd niet een jaar terugspoelen?How can I make this topic about me?![]()
Maar dan kan ik deze kutperiode weer goed makenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee liever niet, dan zit ik weer in een kutperiode
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh dat had ik wel willen doen hoor voor jequote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ff het dooie er uit laten knippen Ja makkelijk maar vraag al 3 maanden of ze de dode punten er uit wil knippen 🤣🤣
How can I make this topic about me?![]()
Ook goedquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
5 jaar terugspoelen, met de kennis en wijsheid van nu
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, eind 2007 graagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
Doe maar even terug spoelen naar 2007 please![]()
![]()
@:greybones snapt wel waarom
Maar als je terugspoelt, komen de gebeurtenissen ook weer he"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Precies daaromquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:12 schreef Lovely het volgende:
Maar als je terugspoelt, komen de gebeurtenissen ook weer he![]()
21 oktober 2007 de op een na mooiste dag van mijn leven![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jawel maar met de opgedane wijsheid kan ik er nu wel goed mee omgaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:12 schreef Lovely het volgende:
Maar als je terugspoelt, komen de gebeurtenissen ook weer heHow can I make this topic about me?![]()
Ferrari won?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies daarom![]()
Ahzo..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel maar met de opgedane wijsheid kan ik er nu wel goed mee omgaan.
Ik sla liever die jaren over
Geneukt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies daarom![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Coureur en constructeur kampioenschappenquote:![]()
En McLaren was dat jaar......... owja, zero points
Kan toch niet..quote:![]()
![]()
Zelfs als ik het zeg,klinkt het raar
Heeft je moeder daar nu nog last van?quote:![]()
Aha, onthoud je dat allemaal?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Coureur en constructeur kampioenschappen![]()
En McLaren was dat jaar......... owja, zero points
Natuurlijk onthou ik alle belangrijke datums!quote:![]()
Wanneer was muis ook alweer jarig![]()
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan toch niet..![]()
![]()
Zelfs als ik het zeg,klinkt het raar![]()
Misschien zat er wat in de koffieHow can I make this topic about me?![]()
heb ik geen aantekening van in mijn schriftjequote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk onthou ik alle belangrijke datums!![]()
Wanneer was muis ook alweer jarig
Damn, had ik het toch maar opgeschreven ergensquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
heb ik geen aantekening van in mijn schriftje
Moet haast welquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten![]()
Misschien zat er wat in de koffie
Muis is ook belangrijkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer was muis ook alweer jarig![]()
7 mei.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer was muis ook alweer jarig
🐙![]()
Ik hou ook heel van haar en zorg uitermate goed voor haar en dat moet ik totaal niet zeggen omdat ik een geladen geweer tegen mijn hoofd heb staan nuquote:![]()
![]()
De verjaardag van je vrouw vergeten….
Dat doe je maar een keer…
Nadat ze je streng heeft toegesproken zorg je er wel voor dat je het nooit meer vergeet. De datum staat in elke agenda en op het whiteboardHow can I make this topic about me?![]()
Ze is druk. En ze is al drie weken overspannen thuis en deze week ook een amandelontsteking.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg, dat je daar zolang op moest wachten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1575 / +21 / +114 / 3688 / 4452
2. gebrokenglas / 983 / +24 / +55 / 3082 / 3639
3. loveislikeakiss / 929 / +38 / +0 / 2666 / 3210
4. RedShoe / 830 / +18 / +3 / 3375 / 3746
5. mario390 / 688 / +24 / +5 / 1404 / 1862
6. Fogel / 669 / +9 / +3 / 578 / 740
7. StevenHyde / 664 / +13 / +2 / 557 / 699
8. greysbones / 392 / +12 / +21 / 2080 / 2278
9. hemarookworst / 361 / +41 / +10 / 767 / 1001
10. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
11. maily / 328 / +2 / +14 / 1411 / 1621
12. Pinnenmutske / 259 / +6 / +10 / 539 / 718
13. drakin / 241 / +0 / +17 / 841 / 959
14. marc0871 / 234 / +5 / +13 / 500 / 659
15. aeque / 215 / +5 / +1 / 862 / 1055
16. Dr.Mikey / 208 / +11 / +5 / 229 / 325
17. kree / 200 / +12 / +0 / 816 / 947
18. Paul / 198 / +30 / +2 / 662 / 771
19. ieniminimuis / 185 / +2 / +2 / 620 / 732
20. bondage / 185 / +0 / +5 / 550 / 658SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Met water er in zekerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hou ook heel van haar en zorg uitermate goed voor haar en dat moet ik totaal niet zeggen omdat ik een geladen geweer tegen mijn hoofd heb staan nu![]()
![]()
![]()
Dat is niet niks..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is druk. En ze is al drie weken overspannen thuis en deze week ook een amandelontsteking.
Met de kennis van nu kun je die kutperiode vast beter aan en andere beslissingen nemenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee liever niet, dan zit ik weer in een kutperiodeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
bitcoin kopenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
5 jaar terugspoelen, met de kennis en wijsheid van nu
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee is mooi kudt. Ik sjouw me ook kapot rij er wel tig keer heen. Dan dit dat dat dan wil je even zus wil je even zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Met de kennis van nu kun je die kutperiode vast beter aan en andere beslissingen nemenHow can I make this topic about me?![]()
Is er niet iemand anders, die dat ook kan doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is mooi kudt. Ik sjouw me ook kapot rij er wel tig keer heen. Dan dit dat dat dan wil je even zus wil je even zo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stevenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zooo dat heb je rap gedaan ondertussen. Goed bezig GG
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is druk. En ze is al drie weken overspannen thuis en deze week ook een amandelontsteking.![]()
Dat is niet niks. Overspannen, ik weet wat het is…
Doe maar 1992quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het ook niet en lastig als je alleen staande ouder bent met een kind van 3quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Dat is niet niks. Overspannen, ik weet wat het is…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee. Gelukkig kun jij nu bijspringen, maar dat gaat ook niet eeuwig zo….quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook niet en lastig als je alleen staande ouder bent met een kind van 3How can I make this topic about me?![]()
Ga je ook bitcoin kopen?quote:
Why?quote:
Die staan nu hoog
Dus als je er 5 jaar geleden 100 had gekocht
Was je nu een rijke stinkerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mijn tijdmachine mag terug naar 1995. Fuifjes in groep 8 van de basisschool. Echt de periode waarin ik muziek heel erg ging waarderen (elk weekend de top 40 opnemen op casettebandje) en de periode dat ik nog overtuigd was, dat ik de opvolger van Frank de Boer ging worden bij Ajax
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bitcoin nodig hebben om een rijke stikenrd te zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Why?
Die staan nu hoog
Dus als je er 5 jaar geleden 100 had gekocht
Was je nu een rijke stinkerd![]()
Ik heb een heel lieflijke vrouw en die stinkt en volgens haar moet ik me met haar rijk rekenen
Ze heeft hier ook geslapen en gegeten. Maar heeft een aura om haar heen die je strot dicht knijptquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig kun jij nu bijspringen, maar dat gaat ook niet eeuwig zo….Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En gelukt ?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bitcoin nodig hebben om een rijke stikenrd te zijn![]()
Ik heb een heel lieflijke vrouw en die stinkt en volgens haar moet ik me met haar rijk rekenenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
5 jaar geleden stond ie lager, dat is toch een logische zet lijkt mequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Das heel vermoeiendquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft hier ook geslapen en gegeten. Maar heeft een aura om haar heen die je strot dicht knijptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kon dat maar allemaal hč. 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:
Dat zou zoveel veranderen
Voor jou net zoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat was me niet beloofd toen ik haar in huis namquote:
Ja dat is bijna niet te doen. Je kan ook niets zeggen alles wat je zegt is verkeerdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik grapte maar, natuurlijk ben ik uitermate gelukkig met muis![]()
![]()
En dat moet ik nogmaals totaal niet onder schot zetten![]()
En boos worden dan ploft de boelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is bijna niet te doen. Je kan ook niets zeggen alles wat je zegt is verkeerd
Je kunt het toch niet goed doen op zo’n momentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oei, dan zit ze er diep in.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is bijna niet te doen. Je kan ook niets zeggen alles wat je zegt is verkeerdHow can I make this topic about me?![]()
Het zou meer dan terecht zijn als muis hier eens kwam klagenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik grapte maar, natuurlijk ben ik uitermate gelukkig met muis![]()
![]()
En dat moet ik nogmaals totaal niet onder schot zetten![]()
Over dat ruftende konijn in haar huis
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee helemaal niets. Kijk je rechts is het met een snauw. Ja wat. Waarom kijk je rechts. Kijk je links. Ja wat is er nu waarom kijk je links pppfffquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En boos worden dan ploft de boel
Je kunt het toch niet goed doen op zo’n momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Herken hetquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Kijk je rechts is het met een snauw. Ja wat. Waarom kijk je rechts. Kijk je links. Ja wat is er nu waarom kijk je links pppfff
Maar je zit er maar mooi meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die industriële afzuiger werkt natuurlijk voor haar maar ook voor hemquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou meer dan terecht zijn als muis hier eens kwam klagen
Over dat ruftende konijn in haar huis
Zo is ze altijd geweest. Maar door therapie. Was het gelukkig 99% minderquote:
Maar nu is het 110% terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FTFYquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou meer dan terecht zijn als muis hier eens kwam klagen
Over dat ruftende konijn muisje in haar huis
Overspannen of niet. Ik heb gisteren gezegd dat ik dit niet meer pik. Dan blijf maar lekker alleen in je huis. Bij mij niet meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Herken het
Maar je zit er maar mooi meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je goed dotquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overspannen of niet. Ik heb gisteren gezegd dat ik dit niet meer pik. Dan blijf maar lekker alleen in je huis. Bij mij niet meer.
Jij hebt ook een grensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sterkte, is voor jou ook niet makkelijk. Maar voor de dochter ook niet, zo’n overspannen moeder.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is ze altijd geweest. Maar door therapie. Was het gelukkig 99% minder
Maar nu is het 110% terugHow can I make this topic about me?![]()
Knap van je! Respect! En groot gelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overspannen of niet. Ik heb gisteren gezegd dat ik dit niet meer pik. Dan blijf maar lekker alleen in je huis. Bij mij niet meer.![]()
![]()
![]()
Moedig en sterk van je!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overspannen of niet. Ik heb gisteren gezegd dat ik dit niet meer pik. Dan blijf maar lekker alleen in je huis. Bij mij niet meer.
En sterkte voor jou!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Idee is om even boek te lezenquote:
Boek uit 1987quote:
Sneller kan niet
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overspannen of niet. Ik heb gisteren gezegd dat ik dit niet meer pik. Dan blijf maar lekker alleen in je huis. Bij mij niet meer.goedzo!
![]()
DTS is soms net zo lief als de Tifosi![]()
Ik vind het een super fijne plek. Veel plezier en veel lieve mensen. Ook wel discussies en gedoe soms, maar dat deert me niet zoveelquote:
Muis mag blij zijn dat de Scuderia mij loyaliteit no matter what heeft bijgebracht, anders had ik het geen 2 weken met haar uitgehoudenquote:![]()
Ben hier ooit vanuit de COS naartoe geloktquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind het een super fijne plek. Veel plezier en veel lieve mensen. Ook wel discussies en gedoe soms, maar dat deert me niet zoveel
En niet meer weggegaan
Het heeft iets
Wat je niet ergens anders op fok vindtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hotel californiaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben hier ooit vanuit de COS naartoe gelokt
En niet meer weggegaan
Het heeft iets
Wat je niet ergens anders op fok vindt
Je bent ook zo’n draak hčquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis mag blij zijn dat de Scuderia mij loyaliteit no matter what heeft bijgebracht, anders had ik het geen 2 weken met haar uitgehouden![]()
Ik heb lief, ongeacht wat dan ookquote:![]()
Bolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
You love, you hate, you laugh, you cry, but at the end of the day you're a lucky basterd to go trough all of that and still say "honey i love you"quote:![]()
Vandaag was hier wel een goede dag. Eindelijk eens 8u kunnen werken en best wat voor elkaar gekregen. Niet teveel zorgen aan mijn hoofd gehad. Wat foto's laten afdrukken van ons uitje met de hele familie in de efteling, zodat ik die bij mijn moeder kan gaan ophangen voor der
Aaahhhhquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
You love, you hate, you laugh, you cry, but at the end of the day you're a lucky basterd to go trough all of that and still say "honey i love you"![]()
Fijn dat je ook wat ‘rustpuntjes’ hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:24 schreef StevenHyde het volgende:
Vandaag was hier wel een goede dag. Eindelijk eens 8u kunnen werken en best wat voor elkaar gekregen. Niet teveel zorgen aan mijn hoofd gehad. Wat foto's laten afdrukken van ons uitje met de hele familie in de efteling, zodat ik die bij mijn moeder kan gaan ophangen voor der
A few people laughed, a few people cried. Most people were silent. I remembered the line from the Hindu scripture, the Bhagavad Gita; Vishnu is trying to persuade the Prince that he should do his duty and, to impress him, takes on his multi-armed form and says, "Now I am become Bolk, the destroyer of points." I suppose we all thought that, one way or another.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
You love, you hate, you laugh, you cry, but at the end of the day you're a lucky basterd to go trough all of that and still say "honey i love you"
🐙![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A few people laughed, a few people cried. Most people were silent. I remembered the line from the Hindu scripture, the Bhagavad Gita; Vishnu is trying to persuade the Prince that he should do his duty and, to impress him, takes on his multi-armed form and says, "Now I am become Bolk, the destroyer of points." I suppose we all thought that, one way or another.
Is zo'n digitale fotolijst een idee? Of is dat te onrustig voor haar?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:24 schreef StevenHyde het volgende:
Vandaag was hier wel een goede dag. Eindelijk eens 8u kunnen werken en best wat voor elkaar gekregen. Niet teveel zorgen aan mijn hoofd gehad. Wat foto's laten afdrukken van ons uitje met de hele familie in de efteling, zodat ik die bij mijn moeder kan gaan ophangen voor der![]()
Zekerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je ook wat ‘rustpuntjes’ hebtMijn moeder zei me gisteren ik geef je een geld bedrag en ik wil dat je daar wat van koopt waar je zelf echt schik mee hebt, want je hebt zoveel gedaan voor me. Hoeft tuurlijk echt niet, maar wist al best snel wat ik ging kopen. Heb het nieuwe Ajax shirt besteld (ja haters gonna haaaaate). Mijn ouders namen vroeger van elke vakantie een voetbalshirt voor me mee, omdat ik ze snachts dan naar Schiphol bracht. En ook weleens met mijn verjaardag. Dus ik dacht ik koop een shirt omdat ik dat altijd vroeger kreeg. En die lijst ik dan in voor als ze er niet meer is. Dan doet dat shirt me oa denken aan haar.
Ja dat is eigenlijk ook wel een mooie. En dan midden in de nacht porno erop zodat ze mijn vader de schuld gaat gevenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
Is zo'n digitale fotolijst een idee? Of is dat te onrustig voor haar?
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk ook wel een mooie. En dan midden in de nacht porno erop zodat ze mijn vader de schuld gaat geven![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw stevenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
ZekerMijn moeder zei me gisteren ik geef je een geld bedrag en ik wil dat je daar wat van koopt waar je zelf echt schik mee hebt, want je hebt zoveel gedaan voor me. Hoeft tuurlijk echt niet, maar wist al best snel wat ik ging kopen. Heb het nieuwe Ajax shirt besteld (ja haters gonna haaaaate). Mijn ouders namen vroeger van elke vakantie een voetbalshirt voor me mee, omdat ik ze snachts dan naar Schiphol bracht. En ook weleens met mijn verjaardag. Dus ik dacht ik koop een shirt omdat ik dat altijd vroeger kreeg. En die lijst ik dan in voor als ze er niet meer is. Dan doet dat shirt me oa denken aan haar.
Wat een mooie gedachte![]()
Oppiequote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A few people laughed, a few people cried. Most people were silent. I remembered the line from the Hindu scripture, the Bhagavad Gita; Vishnu is trying to persuade the Prince that he should do his duty and, to impress him, takes on his multi-armed form and says, "Now I am become Bolk, the destroyer of points." I suppose we all thought that, one way or another.
Nee denk dat gewoon fysiek ze het meeste mee hebben. Staan nu al enkele collages die ook thuis stonden. Alleen ze zegt best vaak het is zo fijn dat we 1,5 maand terug nog met zijn allen naar de efteling konden. Daarom leek het me wel leuk om daar wat foto's van te laten afdrukken en daar op te hangenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
Nee denk dat gewoon fysiek ze het meeste mee hebben. Staan nu al enkele collages die ook thuis stonden. Alleen ze zegt best vaak het is zo fijn dat we 1,5 maand terug nog met zijn allen naar de efteling konden. Daarom leek het me wel leuk om daar wat foto's van te laten afdrukken en daar op te hangenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi aandenkenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
ZekerMijn moeder zei me gisteren ik geef je een geld bedrag en ik wil dat je daar wat van koopt waar je zelf echt schik mee hebt, want je hebt zoveel gedaan voor me. Hoeft tuurlijk echt niet, maar wist al best snel wat ik ging kopen. Heb het nieuwe Ajax shirt besteld (ja haters gonna haaaaate). Mijn ouders namen vroeger van elke vakantie een voetbalshirt voor me mee, omdat ik ze snachts dan naar Schiphol bracht. En ook weleens met mijn verjaardag. Dus ik dacht ik koop een shirt omdat ik dat altijd vroeger kreeg. En die lijst ik dan in voor als ze er niet meer is. Dan doet dat shirt me oa denken aan haar.
Smile, it's free therapy.![]()
Hij was wel de eindverantwoordelijke die theorie in praktijk heeft gebracht, en daarvoor zeer veel krediet. Maar zonder het werk van o.a. Einstein en het team in Alamos en geld en materileel vanuit de overheid en de 2e wereld oorlog was het wellicht een andere geweest die het had uitgevonden.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, dat hij het ding niet solo in z'n zolderkamer in elkaar geschroefd heeft leek me wel bekend.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij was wel de eindverantwoordelijke die theorie in praktijk heeft gebracht, en daarvoor zeer veel krediet. Maar zonder het werk van o.a. Einstein en het team in Alamos en geld en materileel vanuit de overheid en de 2e wereld oorlog was het wellicht een andere geweest die het had uitgevonden.🐙![]()
Misschien maar maxime hartman een berichtje sturen of hij na de meneer mand crowdfunding ook even kan regelen dat er een #bringbackhomejustin crowdfunding wordt opgezetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lijkt wel een beetje per seconde wijzer met die weetjes in dit topic. Ik houd me gewoon dom hoor. Dat is mijn beste gezicht.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien maar maxime hartman een berichtje sturen of hij na de meneer mand crowdfunding ook even kan regelen dat er een #bringbackhomejustin crowdfunding wordt opgezet
Oppie heeft wel hetzelfde lot als Albert ondergaan. Baanbrekende dingen gedaan maar daar nooit een nobel prijs voor gekregen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat hij het ding niet solo in z'n zolderkamer in elkaar geschroefd heeft leek me wel bekend.
Oppie nooit en Einstein voor de theorie achter zonnepanelen terwijl de relativiteit theorie duizend maal belangrijker is gebleken in de bijna eeuw erna.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gelukkig niet, anders zouden vaders er nooit aan beginnenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ook een vader maakt z'n kinderen niet in z'n eentje.
Uhuquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders zouden vaders er nooit aan beginnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu moet ik je gelijk gevenquote:![]()
Als ik 25 jaar geleden wist wat ik nu wist was ik nooit Ferrari fan geworden
En nu is het te laatquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik je gelijk geven![]()
Als ik 25 jaar geleden wist wat ik nu wist was ik nooit Ferrari fan geworden
Je bent verslaafd aan de teleurstelling
Is dit ene kijkje in de keuken van Steven?quote:
Ik ook hoop dat hij er volgende maand weer isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sandbagging, iconic, history genoeg?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nu is het te laat
Je bent verslaafd aan de teleurstelling
#ineedserioushelp![]()
Ik zou voor Plan B gaanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sandbagging, iconic, history genoeg?
#ineedserioushelp![]()
Of C
Nou ja
D kan ook altijd nogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
😊 Nee mijn dochter is niet solo gemaaktquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dit ene kijkje in de keuken van Steven?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
"De theorie achter zonnepanelen"quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oppie heeft wel hetzelfde lot als Albert ondergaan. Baanbrekende dingen gedaan maar daar nooit een nobel prijs voor gekregen.
Oppie nooit en Einstein voor de theorie achter zonnepanelen terwijl de relativiteit theorie duizend maal belangrijker is gebleken in de bijna eeuw erna.
Ja en de eerste stap naar een klein dingetje genaamd kwantummechanica. Klein detail.🐙![]()
Ik ga voor Plan Iquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou voor Plan B gaan
Of C
Nou ja
D kan ook altijd nog
Ignore all the others and pretend Ferrari is 1 and 2
Misschien eerst plan Rquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga voor Plan I
Ignore all the others and pretend Ferrari is 1 and 2
Replace Hamilton
it takes two to tangoquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
😊 Nee mijn dochter is niet solo gemaakt![]()
![]()
En de basis voor nuclaire fusie, fission, ruimtevaart etc.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"De theorie achter zonnepanelen"
Ja en de eerste stap naar een klein dingetje genaamd kwantummechanica. Klein detail.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hamilton is onderdeel van plan Mquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien eerst plan R
Replace Hamilton
Marketing the shit out of that piece of shit
En dan wel een v en een mquote:
Iets anders schijnt niet te werken
Genderbolkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan wel een v en een m
Iets anders schijnt niet te werkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
#LGTHQUDSUAJEOISUEYWNDL+-: bolkquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan wel een v en een m
Iets anders schijnt niet te werken
Uitzonderingen daargelatenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee, proostquote:I'm surrounded by morons!
hup!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja,zal eens een glaasje sake inschenken.
![]()
Oeh nice, proostquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja,zal eens een glaasje sake inschenken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En hopen dat SwJ wel de boel sluit maar vergeet ons welterusten te wensen.... Dan komt de 1e plek veel dichterbij
Bolkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Dicht van 12 uur tot 7 uur = 60 * 7 = 420 punten![]()
Jij wil toch ook hoger komen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
zuchtig jij, met de 5te was je niet tevredenHow can I make this topic about me?![]()
Dat heb ik al eerder gelezen vandaag ...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Don't stop when you're tired. Stop when you're done![]()
Oja? Op de muur van je sportschool?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:50 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gelezen vandaag ...How can I make this topic about me?![]()
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja? Op de muur van je sportschool?![]()
Een sportschool abonnement is over het algemeen niet zo duur. Af en toe even gewichten pompen op die apparaten....How can I make this topic about me?![]()
Nou en?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Basic-Fit abonnement is niet zo duur. Af en toe even gewichten pompen op die apparaten....
Als ik er niet heen ga is het wel duur.![]()
Dat is waar. Dus je hebt vroeger wel gesport begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en?
Als ik er niet heen ga is het wel duur.How can I make this topic about me?![]()
Toevallig wel. Maar hoe haal je dat eruit?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus je hebt vroeger wel gesport begrijp ik hieruit?![]()
![]()
Dat interpreteer ik uit wat je net postte.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
Toevallig wel. Maar hoe haal je dat eruit?How can I make this topic about me?![]()
Bekend hoofdquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Slaat nergens op.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat interpreteer ik aan wat je net postte.
Als ik goedkope chips koop en ik eet ze niet op ben ik ook duur uit.![]()
Je zou het anders niet op die manier zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Als ik goedkope chips koop en ik eet ze niet op ben ik ook duur uit.How can I make this topic about me?![]()
Ehquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou het anders niet op die manier zeggen.![]()
![]()
Bij deze het verzoek vannacht niet meer te posten, anders krijg ik nooit mijn 420 punten.
420, ga je die punten oproken?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij deze het verzoek vannacht niet meer te posten, anders krijg ik nooit mijn 420 punten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee, die komen erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
420, ga je die punten oproken?How can I make this topic about me?![]()
BolkI'm surrounded by morons!
![]()
Ik kan rustig gaan slapen. Binnen 33 minuten level genie gehaald
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TrusteI'm surrounded by morons!
Ik krijg koppijn van dat kut plaatjequote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat dusquote:Iedereen is een kutlultrut
Nou tis watquote:Iedereen is een kutlultrut
Wat zeg je?quote:Iedereen is een kutlultrut
Oh ok ophäquote:Iedereen is een kutlultrut
Ga je gangquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik wist hetquote:Iedereen is een kutlultrut
Room for a ponyquote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: