Ach, ik doe de deur open en wist al wie hem voorspelbaar zou intrappen. Je stelt me nooit teleur.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ik doe de deur open en wist al wie hem voorspelbaar zou intrappen. Je stelt me nooit teleur.
2 stokbroodjes, kaas, ham, champignons, rode en gele paprika, komkommer. Banaan.
Hopelijk heb je ervan genoten vriendquote:
What about de rumour dat Max George gaat vervangen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ervan genoten vriend
Fucked up.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
What about de rumour dat Max George gaat vervangen?
Gelukkig zijn het maar geruchten en blijft Verstappen waarschijnlijk bij waar die zitquote:
Lijkt mij weinig waarschijnlijk dat hij bij die amateurs blijftquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het maar geruchten en blijft Verstappen waarschijnlijk bij waar die zit
Bro het is niet of Mercedes wel om de win kan strijden op het moment. Met Red Bull komt Max dichterbij dan met een huidige Merrie.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij weinig waarschijnlijk dat hij bij die amateurs blijft
Next year is alles anders, gaat niet alleen om the fastest car maar ook om de sfeer natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro het is niet of Mercedes wel om de win kan strijden op het moment. Met Red Bull komt Max dichterbij dan met een huidige Merrie.
Klopt. Maar laat ze eerst maar eens laten zien dat ze ook echt de beste zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Next year is alles anders, gaat niet alleen om the fastest car maar ook om de sfeer natuurlijk
We wachten het geduldig afquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar laat ze eerst maar eens laten zien dat ze ook echt de beste zijn
TR gezetquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:12 schreef vrijgevochten het volgende:
Zin om ggmm alle hoeken van het fokforum te laten zien
Dit is geil.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:12 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik heb een manderijntjequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:12 schreef vrijgevochten het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:58 schreef onlogisch het volgende:
Gelachen om een post van @:Wotte in het Feyenoord topic.
Ik log uit voor vandaag.
Mag ik je hiermee feliciteren?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier ineens ontzettend hard te waaien.
Mooi.quote:
Pak je vliegerquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De boel zal nooit meer worden dicht gekit helaasquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een zekere man in een caravan in Vlaardingen is hier niet verdrietig over.
Dan moet je niet meer met je oren klapperen Dombo xDquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ook net. Komt wel dichtbij zo. Verder witlofschotel, met ham en kaas.quote:
Dat heb ik eergisteren en gisteren gedaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe weer stokbroodje gezond.
George doet het wel goed vind ik, alleen is Max by far de beste van allemaal.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het maar geruchten en blijft Verstappen waarschijnlijk bij waar die zit
George heeft echt een vreselijk lekker seizoen maatquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
George doet het wel goed vind ik, alleen is Max by far de beste van allemaal.
Woordle 1474 6/6quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1474 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Hopelijk doet @:anneloos godin dit beter
En dat na 2 dagen van gare katholieke begrippen doorkomen, sterkte.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1474 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Hopelijk doet @:anneloos godin dit beter
Jij hebt altijd prachtige scores, mijn complimentenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dat na 2 dagen van gare katholieke begrippen doorkomen, sterkte.
Woordle 1474 3/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 3/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Graag review van de film F1.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George heeft echt een vreselijk lekker seizoen maathelemaal mee eens.
Ja zijn pech is inderdaad Max.
Faal de woordle 5 best regelmatig hoor. 88% in 48 pogingen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij hebt altijd prachtige scores, mijn complimenten
Dan neem ik mijn woorden terugquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Faal de woordle 5 best regelmatig hoor. 88% in 48 pogingen.
Moet je nu met gieters je tuin watergeven?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Op paar druppels na is alle regen hier langs getrokken. Ben hier niet blij mee.
Ben niet rijk genoeg voor een tuin.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet je nu met gieters je tuin watergeven?
Zouden ze daar woordle op spelenquote:Op donderdag 3 juli 2025 03:21 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Feyenoord hebben ze tijdens hun persco een tablet voor de speler staan waar de sponsors op voorbijkomenWat een pauperclub.
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:29 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, ham/kaas. Sinaasappel.. Griekse yoghurt.
Wat een baas joh.quote:
Absolute GEIT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:23 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezin/d(...)er-fiction~a5efc0f2/
9/10Premium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
9/10Premium aids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kipfilet met aardappelen en spinazie à la crème.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk.
Wouw die zag er oud uit voor een 75 jarige. Vast een wild leven gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kipfilet met aardappelen en spinazie à la crème.
En weer een groot muzikant overleden. Dany Lademacher.Jou waarschijnlijk wel bekend?
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij was hij niet echt van de drugs.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wouw die zag er oud uit voor een 75 jarige. Vast een wild leven gehad.
Van de briljante scene in Reservoir Dogs. Tevens mister roze.quote:
Nee, mister roze was deze gastquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de briljante scene in Reservoir Dogs. Tevens mister roze.
Ach, ik ben inmiddels gewend de bruine kastanjes uit het vuur te halen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mister roze was deze gast
[ afbeelding ]
Jij krijgt 0 punten
Bekijk deze YouTube-video Trusten maatje..................quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij krijgt 0 punten
Stealer's Wheelquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video Trusten maatje..................
Victor Reinierquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij krijgt 0 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |