Ach, ik doe de deur open en wist al wie hem voorspelbaar zou intrappen. Je stelt me nooit teleur.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ik doe de deur open en wist al wie hem voorspelbaar zou intrappen. Je stelt me nooit teleur.
2 stokbroodjes, kaas, ham, champignons, rode en gele paprika, komkommer. Banaan.
Hopelijk heb je ervan genoten vriendquote:
What about de rumour dat Max George gaat vervangen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ervan genoten vriend
Fucked up.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
What about de rumour dat Max George gaat vervangen?
Gelukkig zijn het maar geruchten en blijft Verstappen waarschijnlijk bij waar die zitquote:
Lijkt mij weinig waarschijnlijk dat hij bij die amateurs blijftquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het maar geruchten en blijft Verstappen waarschijnlijk bij waar die zit
Bro het is niet of Mercedes wel om de win kan strijden op het moment. Met Red Bull komt Max dichterbij dan met een huidige Merrie.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij weinig waarschijnlijk dat hij bij die amateurs blijft
Next year is alles anders, gaat niet alleen om the fastest car maar ook om de sfeer natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro het is niet of Mercedes wel om de win kan strijden op het moment. Met Red Bull komt Max dichterbij dan met een huidige Merrie.
Klopt. Maar laat ze eerst maar eens laten zien dat ze ook echt de beste zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Next year is alles anders, gaat niet alleen om the fastest car maar ook om de sfeer natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |