SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Lekker!quote:
Ik misschien ook wel. Of misschien morgen een bavette
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik moet nog 1quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ok!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Uptown girlThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Place:quote:
Component...
Reuse Block
Extruded 3D Body
3D Body
Fill
Solid Region
Arc >
Line
String
Text Frame
Pad
Via
Track
Rectangle
Graphics
Keepout >
Polygon Pour
Polygon Pour Cutout
Slice Polygon Pour
Embedded Board Array/Panelize
Design View
Drill Table
Layer Stack Table
Object From File
Dimension >
Work Guides >🐙![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
ow grees, wat ben je lekker scherp!
merci
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Place:
Component...
Reuse Block
Extruded 3D Body
3D Body
Fill
Solid Region
Arc >
Line
String
Text Frame
Pad
Via
Track
Rectangle
Graphics
Keepout >
Polygon Pour
Polygon Pour Cutout
Slice Polygon Pour
Embedded Board Array/Panelize
Design View
Drill Table
Layer Stack Table
Object From File
Dimension >
Work Guides >ik hou me niet zo bezig met printplaat ontwerp.
Al heb ik dus wel zo'n kerstboompje met ledjes bouwpakket gekocht
Komende kerst maar een soldeerbout op mn verlanglijstje zetten
Dank u. Ik neem zonnebrand meequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:49 schreef maily het volgende:
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
handige link!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:49 schreef maily het volgende:
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
36 graden op komst .......Smile, it's free therapy.![]()
hete dagen komen er aan bah bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er zit helaas geen thermostaat knop ergensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar goed ook, de een wil wel warm weer de andere weer niet..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit helaas geen thermostaat knop ergens
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon doen nuquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:57 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil gewoon lekker dansen
Ja krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar goed ook, de een wil wel warm weer de andere weer niet..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las karperquote:
Ga liever naar de karper, want die lult je niet de oren van de kop
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De kapper ook niet altijd gelukkigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik las karper
Bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt goor zeg bah bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neem nog een Bastognequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik las karper
Bij de Lidl in de aanbieding![]()
![]()
Klopt jij zit in de excluded_users tabel. Of Nouja, jezelf niet maar je username.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee hoor die doet niet mee en ik kan niet meer bolkenHow can I make this topic about me?![]()
Langer snoertje kopen bolkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik nu bolk. Kort snoertje bolk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik bestel dat online bolkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de boodschappenlijst zet bolk
ga jij volgende maand voor de nr 1?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach dan moet je er weer voor thuisblijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee wordt in de brievenbus gedroptquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach dan moet je er weer voor thuisblijven.
Of heeft Lovely de smaak te pakken en gaat ze nog een keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik heb geen vrij volgende maand. Elke dag werken.quote:
Dan heb ik hier geen tijd meer voor.How can I make this topic about me?![]()
Moet wel een beetje leuk blijvenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vrij volgende maand. Elke dag vol aan de bak.
Dan heb ik hier geen tijd meer voor.![]()
![]()
O jammer had je het deze maand moeten doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vrij volgende maand. Elke dag werken.
Dan heb ik hier geen tijd meer voor.
Dus weer vol aan de bak. Heb je wat aan je vrije tijd gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie weet of ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
Of heeft Lovely de smaak te pakken en gaat ze nog een keer
Ik vind het behalen van de tweede plek totaal onverwacht. Ik dacht het inhalen van Mario is het meest haalbare.How can I make this topic about me?![]()
Herkenbare zin, als je de bolk winst eenmaal te pakken heb dat laat het je niet makkelijk meer losquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, weinig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer had je het deze maand moeten doen eigenlijk.
Dus weer vol aan de bak. Heb je wat aan je vrije tijd gehad?How can I make this topic about me?![]()
Deze maand was alles haalbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het behalen van de tweede plek totaal onverwacht. Ik dacht het inhalen van Mario is het meest haalbare.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbare zin, als je de bolk winst eenmaal te pakken heb dat laat het je niet makkelijk meer los
How can I make this topic about me?![]()
Oh jawel hoor..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbare zin, als je de bolk winst eenmaal te pakken heb dat laat het je niet makkelijk meer los
mm dat niet leuk dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De tiet zal het lerenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien pakt iemand anders wel zijn kans, en ligt er aan of dts in juli ook nog in de nacht dicht gaatquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja als dat open blijft ligt het anders, dan heb je concurrentiequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien pakt iemand anders wel zijn kans, en ligt er aan of dts in juli ook nog in de nacht dicht gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kip shoarma.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker eet smakelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of DTS wordt opgehevenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als dat open blijft ligt het anders, dan heb je concurrentieHow can I make this topic about me?![]()
Luciano Valente maakt definitief de overstap naar Feyenoord
Het had heel wat voeten in de aarde, maar er is vrijdagmiddag een akkoord bereikt tussen FC Groningen en Feyenoord over een transfer van Luciano Valente.
Al tijdens het lopende seizoen meldde Feyenoord zich, mocht Valente een kijkje nemen op Varkenoord en sprak hij met trainer Robin van Persie. Het werd ook al snel duidelijk dat er voor Valente maar één club was waar hij zijn carričre wilde voortzetten en dat was bij Feyenoord. Vooral het plan wat ze in Rotterdam met hem hebben sprak de 21-jarige middenvelder aan.
PSV en ook andere clubs toonden ook interesse, maar dat zag Valente niet zitten. Hij moet bij Feyenoord nog wel gekeurd worden.
Bijna 7 miljoen
Alleen kwamen de clubs er niet direct uit en er bleef een verschil van zo’n twee miljoen euro boven de markt hangen. FC Groningen wilde in eerste instantie 8 miljoen euro en nog eens 1,5 miljoen euro aan bonussen ontvangen.
Algemeen directeur Frank van Mosselveld heeft uiteindelijk water bij de wijn gedaan, waardoor de partijen zijn uitgekomen op een vast bedrag dat ligt tussen de 6,7 en 7 miljoen euro.
Dat bedrag kan door middel van bonussen verder oplopen. FC Groningen heeft tevens een doorverkooppercentage van 12,5 procent bedongen.
Doorbraak in eredivisie
Valente brak dit seizoen definitief door bij FC Groningen, waarin hij 32 keer in actie kwam in de eredivisie. Daarin was hij twee keer trefzeker en was hij zeven keer aangever.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je nog wel boodschappen doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:26 schreef Kissingbird het volgende:
nog geen idee wat ik zal gaan maken om te eten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen restjes meer in de koelkast?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:26 schreef Kissingbird het volgende:
nog geen idee wat ik zal gaan maken om te etenHow can I make this topic about me?![]()
ja.. maar geen zin inquote:
Nopequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen restjes meer in de koelkast?
en geen zin om te kokenSmile, it's free therapy.![]()
Lovely BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
drie kleuren chocolade ijsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit weer nodigt ook niet uit om te koken. En straks bij 35 graden al helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. maar geen zin in
[..]
Nope
en geen zin om te kokenHow can I make this topic about me?![]()
Ik ook niet. alleen tijdens corona maar toen belde ik naar het restaurant toequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog nooit aan thuisbezorgd gedaan
In voren koken, in de vriezer doen en dan alleen nog maar opwarmenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit weer nodigt ook niet uit om te koken. En straks bij 35 graden al helemaal niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar het is geen eens warm buiten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit weer nodigt ook niet uit om te koken. En straks bij 35 graden al helemaal niet.
Gewoon snel even naar de supermarkt en een simpele pasta maken
In huis is het nog wel warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bij 36 welquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit weer nodigt ook niet uit om te koken. En straks bij 35 graden al helemaal niet.![]()
slinger komende week de bbq weer aan.
Oh ja. dat ook nog 2x gegeten afgelopen week. bbq
Heb je gerend? Gefietst?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zweet me anders kapot. En ik ben ook bekaf.
Spiesjesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bij 36 wel![]()
slinger komende week de bbq weer aan.
Oh ja. dat ook nog 2x gegeten afgelopen week. bbq
Lui zweet dusquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rennen, daar doe ik niet aan![]()
En gefietst heb ik ook niet
Te hard gereden dan, of zit je de hele tijd gewoon stilquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rennen, daar doe ik niet aan![]()
En gefietst heb ik ook niet
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te hard gereden dan, of zit je de hele tijd gewoon stil
Vroeeeeeeeeeeem vroeeeeeeeeeem, aan de kant bolkquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
ga jij nou maar eerst boodschappen doen
Hoor je heel veel momenteel, mensen zijn heel moequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zweet me anders kapot. En ik ben ook bekaf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor je heel veel momenteel, mensen zijn heel moeHow can I make this topic about me?![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor je heel veel momenteel, mensen zijn heel moe
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Snap ikquote:
ZO warm weer is slopend, ik kan er ook slecht tegen.quote:
En dan ook nog slecht slapen.
Meestal ga ik dan wel even in de middag op de bank liggen. Maar is mij niet gelukt vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij geen smartwatch of een stappen app op je telefoon?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:38 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb niet geteld
wel een paar trappen op- en afgelopen.
en gefietst."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Wel stond ik om 8:30 in de sportschool
Maar daarna geen reet meer gedaan.
Ja mijn ps5 uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Die ging niet meer aan
Geen smartwatch, geen stappen- of afstand- of bewegingsapp.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij geen smartwatch of een stappen app op je telefoon?
Geen zin in.![]()
Ah dat kan ook, maar ik denk dat je ook wel aardig wat stappen hebt gemaaktquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Geen smartwatch, geen stappen- of afstand- of bewegingsapp.
Geen zin in.
Sportief, is ook wel goed om te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wel stond ik om 8:30 in de sportschool
Maar daarna geen reet meer gedaan.
Ja mijn ps5 uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Die ging niet meer aan
Moest je niet werken vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijk, ik wil dat ook niet hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Geen smartwatch, geen stappen- of afstand- of bewegingsapp.
Geen zin in.
Bolk LovelyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja morgen weer. Alleen dan pas om 12 uur, want mijn vriendin is lui.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief, is ook wel goed om te doen.
Moest je niet werken vandaag?
Nope ikke niet werken
Heb je goed uitgekozen met dit weerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja morgen weer. Alleen dan pas om 12 uur, want mijn vriendin is lui.
Nope ikke niet werken
Ja, is al op had nog een beetje in de bak zitten.quote:
Dus net opgegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er echt een genomen voor al dat soort dingen: het bijhouden van hartslag, stressniveau, slaappatroon, stappen, etc. Ik ben er blij mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik wil dat ook niet hoor.How can I make this topic about me?![]()
Werkt die gekke poes ook nog bij jouquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb heel de middag zitten gamenairco aan
luibolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het krioelt hier van de mussen Net zat een ouder een jonkie te voren, vanmorgen ook al bij de roekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk hčquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
Het krioelt hier van de mussen Net zat een ouder een jonkie te voren, vanmorgen ook al bij de roeken
WEEKEND!
Ik gooi snel een pozza in de oven en een kouwe erin van boven! Hahaatjes!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jeejquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
WEEKEND!
Ik gooi snel een pozza in de oven en een kouwe erin van boven! Hahaatjes!![]()
![]()
![]()
Weekend ja
Bief ligt in de sous vide, wijn al geopend om te luchten. Zin in!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja is leuk om naar te kijken. De kleine meid van 3 vind het ook prachtig. Die wil altijd op de tafel zitten naar de vogeltjes kijken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net ook iets geopend om te luchten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:03 schreef Fogel het volgende:
Weekend ja
Bief ligt in de sous vide, wijn al geopend om te luchten. Zin in!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je rectum?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net ook iets geopend om te luchten.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
O o oWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee beiden op een andere afdelingquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus je werkt er ook nog steeds mee samen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
*burp* was best goeie pozza, zo'n verse van de Jumbo.
En de kouwe was ook lekker.
Was een funghi, toch wel mijn favo pozza. Al had er best nog wel wat extra paddo op gemogenquote:
Volgende keer zelf maar wat erop gooienquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was een funghi, toch wel mijn favo pozza. Al had er best nog wel wat extra paddo op gemogen
Pak de poenkten alsof het je laatste poenkten zijn
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja waar was je dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Punten
Jij hebt veel punten gepakt zeg, dit uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was aan het dineren. Nu nog een koffie na.quote:
Maar volgens mij was iedereen aan het eten.
Anders kan het nooit zo stil zijnHow can I make this topic about me?![]()
Iedereen was natuurlijk jou poenkten aan het gunnenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was aan het dineren. Nu nog een koffie na.
Anders kan het nooit zo stil zijn
Hoeveel eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Punten
Jij hebt veel punten gepakt zeg, dit uur
Ik denk ergens tussen 2 keer de helft en 4 keer een kwart, maar pin me er niet op vastquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik was muziek aan het uitzoeken, stamppot maken, muziek draaien, eten, muziek luisteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was aan het dineren. Nu nog een koffie na.
Anders kan het nooit zo stil zijn![]()
blauwquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah dat zijn een boelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk ergens tussen 2 keer de helft en 4 keer een kwart, maar pin me er niet op vast
Hoe eet je muziek?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was muziek aan het uitzoeken, stamppot maken, muziek draaien, eten, muziek luisteren.🐙![]()
Nee dat hinkeltquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
Okquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik over paar uur pas zien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben nu al moe
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dus ik zat op de fiets te wachten op groen. Liet een boer maar maakte een raar geluid erbij. Ouwe vrouw in scootmobiel ernaast dacht dat ik iets tegen haar zei want ze reageerde met: wat?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan lekker gaan slapen. 🥹Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat kanariequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Haha..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Dus ik zat op de fiets te wachten op groen. Liet een boer maar maakte een raar geluid erbij. Ouwe vrouw in scootmobiel ernaast dacht dat ik iets tegen haar zei want ze reageerde met: wat?
En dat hoort zo'n ouwtje dan wel weerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Dus ik zat op de fiets te wachten op groen. Liet een boer maar maakte een raar geluid erbij. Ouwe vrouw in scootmobiel ernaast dacht dat ik iets tegen haar zei want ze reageerde met: wat?
Goede wijn is goed
I'm surrounded by morons!
linkersok misschien?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
blobDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De vis zonder alcohol is de BlobDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
KlokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daar kan nog wel wat bijquote:
Beetje sambal en goede portie gesnipperde uitjes en smikkelen maarquote:![]()
Dat wordt dus geen slaapkamer opruimen denk ik. Poging tot want chaosquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Pinnenmutske op 27-06-2025 20:36:16 ]Werewolf![]()
Ik heb zin in rum
Of een ijsjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vanille karamel ijsje met rum sausje?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier 36quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu heb ik ook zin in een vanille choco ijsje
Ik heb alleen rabarberframozenijs in huisquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanille karamel ijsje met rum sausje?
Inkoop manager per direct ontslaan!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen rabarberframozenijs in huis![]()
![]()
Absolute prutsers verdient niet eens een baan![]()
![]()
Dit soort berichten:Vind je dat gek dan?quote:De prijs van een postzegel gaat volgende maand opnieuw omhoog, deze keer met 10 cent. Het is de grootste verhoging sinds 2014 en zorgt ervoor dat een zegel straks 1,31 euro kost. Volgens PostNL is dit nodig om de kwaliteit van de postbezorging op peil te houden. De bezorging staat onder druk doordat bedrijven en particulieren steeds minder brieven versturen.
Ik verstuur niks meer via hun omdat ze stukken duurder zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
* drakin ontslaat drakinquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inkoop manager per direct ontslaan!![]()
![]()
Absolute prutsers verdient niet eens een baan![]()
![]()
Hee maar dan heb ik straks ook geen rum/chocola/taart/bier/koffie meer in huis
Beetje kip en ei verhaal denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:09 schreef drakin het volgende:
Dit soort berichten:
[..]
Vind je dat gek dan?
Ik verstuur niks meer via hun omdat ze stukken duurder zijn.
Worden er minder brieven verstuurd door de prijsverhoging of is er een prijs verhoging omdat er minder brieven worden verstuurd
Ja veel te warm. Geen bal aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Postnl beweert het laatste, rest van de mensheid weet wel beter.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje kip en ei verhaal denk ik.
Worden er minder brieven verstuurd door de prijsverhoging of is er een prijs verhoging omdat er minder brieven worden verstuurd
Of er wordt nog steeds voldoende verzonden en is het gewoon dikke lariekoek en een smoes om prijzen te kunnen verhogenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan schnell naar de winkel voor het ijs en rum waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin ontslaat drakin
Ze verdienen iig nog genoeg aan pakket leveringen terwijl externe 'partners' minimale vergoedingen krijgen tegen hogere en hogere werkdruk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Postnl beweert het laatste, rest van de mensheid weet wel beter.
Of er wordt nog steeds voldoende verzonden en is het gewoon dikke lariekoek en een smoes om prijzen te kunnen verhogen
Dochter heeft vanmiddag 5 cm van mij haar geknipt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar die gaan ws wel hun prijzen ook aanpassen, zolang ze maar onder postnl zitten kiezen mensen vaak wel voor hun.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze verdienen iig nog genoeg aan pakket leveringen terwijl externe 'partners' minimale vergoedingen krijgen tegen hogere en hogere werkdruk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
5cm maarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dochter heeft vanmiddag 5 cm van mij haar geknipt.![]()
Wel handig als je dochter je haar kan knippen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
rum en ijs is in huis.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan schnell naar de winkel voor het ijs en rum waar je zin in hebt
Maar rum past niet bij frambozenrabarberijsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vanille karamel ijs met een beetje spicy rum kan wel of vind je dat niks?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]
rum en ijs is in huis.
Maar rum past niet bij frambozenrabarberijsOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaar of 4 geleden (corona periode) was postnl wel een van de beste hier NL qua pakket bezorging. Althans wat ik heb meegemaakt in mijn studenten bijbaantje indertijdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die gaan ws wel hun prijzen ook aanpassen, zolang ze maar onder postnl zitten kiezen mensen vaak wel voor hun.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die heeft zeer vielen sambal gefrest gister?quote:![]()
Het gaat om de keus waar ik nu voor sta niet om wat ik niet in huis heb.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanille karamel ijs met een beetje spicy rum kan wel of vind je dat niks?
Morgen misschien langs een winkel
rum zit in glas
Tripple zelfbolk![]()
Dat kunnen alleen de beste bolkerts
Proost!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat om de keus waar ik nu voor sta niet om wat ik niet in huis heb.
Morgen misschien langs een winkel
rum zit in glas![]()
Ik ga zo biertje of 2 soldaat maken
2% gaat mis bij PostNLquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaar of 4 geleden (corona periode) was postnl wel een van de beste hier NL qua pakket bezorging. Althans wat ik heb meegemaakt in mijn studenten bijbaantje indertijd
0,25% gaat mis bij een andere vervoerder(was dpd of dhl)
Keuze gemaakt en bij de laatsten kan ik nog btw aftrekken ook
Mijn vaste stekkie op een festival was vol![]()
Nu opgegeven als vrijwilliger daar.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je vergeet de 🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin ontslaat drakin
![]()
Bolk die draakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heisse Nuttequote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft zeer vielen sambal gefrest gister?![]()
![]()
![]()
Ik heb misschien nog wel 1 in de vriezerquote:![]()
Bananachocolademilkshake met rum is in de maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
Die heeft weer hearlie de pearlie kunnen genieten op de troon vandaagquote:
Plus dat het tyfus heet is daaroquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft zeer vielen sambal gefrest gister?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
mailybolkjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heisse Scheisse in een Heisse Scheisse Huttequote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Plus dat het tyfus heet is daaro![]()
![]()
quote:
devaderdemoederdezoondedochterdehontdekadenhetoverbuurmeisjevandevriendvanhetnichtjevandezusvandeovergrootvadervandeneefvandebroervandemelkboer-bolk
geef via devaderdemoederdezoondedochterdehontdekadenhetoverbuurmeisjevandevriendvanhetnichtjevandezusvandeovergrootvadervandeneefvandebroervandemelkboer even de groetjes van devaderdemoederdezoondedochterdehontdekadenhetoverbuurmeisjevandevriendvanhetnichtjevandezusvandeovergrootvadervandeneefvandebroervandemelkboerinquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
devaderdemoederdezoondedochterdehontdekadenhetoverbuurmeisjevandevriendvanhetnichtjevandezusvandeovergrootvadervandeneefvandebroervandemelkboer-bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga even het adres opzoeken, doe ik de brief morgenvroeg op de post!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
geef via devaderdemoederdezoondedochterdehontdekadenhetoverbuurmeisjevandevriendvanhetnichtjevandezusvandeovergrootvadervandeneefvandebroervandemelkboer even de groetjes van devaderdemoederdezoondedochterdehontdekadenhetoverbuurmeisjevandevriendvanhetnichtjevandezusvandeovergrootvadervandeneefvandebroervandemelkboerin
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: