Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Jippie, ze gaan 5 jaar terug graven in je social media.quote:Effective immediately, all individuals applying for an F, M, or J nonimmigrant visa are requested to adjust the privacy settings on all of their social media accounts to ‘public’ to facilitate vetting necessary to establish their identity and admissibility to the United States under U.S. law.
We use all available information in our visa screening and vetting to identify visa applicants who are inadmissible to the United States, including those who pose a threat to U.S. national security. Since 2019, the United States has required visa applicants to provide social media identifiers on immigrant and nonimmigrant visa application forms.
Visa applicants are required to list all social media usernames or handles of every platform they have used from the last 5 years on the DS-160 visa application form. Applicants certify that the information in their visa application is true and correct before they sign and submit. Omitting social media information could lead to visa denial and ineligibility for future visas.
Staat er in die BBB dat ze de toeristenindustrie echt helemaal de nek om willen draaien?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:21 schreef Wantie het volgende:
Nieuwe Visa regels voor de VS:
Updated Social Media Disclosure Requirement for F, M, J Visa Applicants
[..]
Jippie, ze gaan 5 jaar terug graven in je social media.
Maar kleine ondernemers boeien jou helemaal nietsquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen dan? Dat het niet uitmaakt of hij burgermeester word of niet?
Als hij zijn zin krijgt qua staatswinkels bijvoorbeeld, dan is het toch niet gek om te bedenken dat de middenstand daar ontzettend veel last van krijgt?
We praten hier over de kleine ondernemers die waarschijnlijk al moeite genoeg hebben om de zaak draaiende te houden.
M.a.w je mag je vooral niet negatief hebben uitgelaten over The Donald.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou dan ben ik snel klaar met invullen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mooi klusje voor die ambtenaren: hele FOK-historie doorlezen om te kijken of je niet stiekem in AMV kritisch bent op de oranje sinaasappel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou dan ben ik snel klaar met invullen.
Ik denk dat als je zegt dat je een 'fok account' hebt, ze raar opkijken daar in Amerika.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mooi klusje voor die ambtenaren: hele FOK-historie doorlezen om te kijken of je niet stiekem in AMV kritisch bent op de oranje sinaasappel.
Dat is pas als ze de esta afschaffen en iedereen een visum met zulke bizarre eisen moet aanvragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Staat er in die BBB dat ze de toeristenindustrie echt helemaal de nek om willen draaien?
Ahh the Dutch Grindr.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zegt dat je een 'fok account' hebt, ze raar opkijken daar in Amerika.
Ach als je Trump z'n gang laat gaan is 21 dollar straks gewoon 7 euro waard.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is pas als ze de esta afschaffen en iedereen een visum met zulke bizarre eisen moet aanvragen.
Die esta trouwens is kei oneerlijk, hierdoor moeten we als Europeanen 21 dollar betalen om dat land in te komen terwijl de etias in Europa pas in 2026 ingevoerd wordt maar 7 euro kost.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:52 schreef Gunner het volgende:
Maar goed, dit is niet voor het tourisen visum toch. Dat is een B2.
Gelukkig is de search vrij brakquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mooi klusje voor die ambtenaren: hele FOK-historie doorlezen om te kijken of je niet stiekem in AMV kritisch bent op de oranje sinaasappel.
Gewoon zeggen dat je nickname een van onze goed geïndoctrineerde magapaaien hier is en je krijgt waarschijnlijk nog een plakkertje met Trump approved om in je paspoort te plakkenquote:
Ik kom dat land echt nooit meer inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal vormen van studenvisa's volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat om 3 soorten studentenvisa.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal vormen van studenvisa's volgens mij.
quote:Edit: Oh wacht nee, ESTA valt onder VWP, wat onder nonimmigrant visa valt. Hoelang zal 't duren voordat de ivy league universiteiten de nek omgedraaid zijn?
Ik heb gehoord dat Canada of Mexico ook heel leuk zijn.quote:
Bietje verveeld op de vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Canada of Mexico ook heel leuk zijn.
[ afbeelding ]
De zoekfunctie is stuk anders had ik vast wat meer bewijs voor de douane gevonden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bietje verveeld op de vrijdagmiddag?
Snotverdommequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De zoekfunctie is stuk anders had ik vast wat meer bewijs voor de douane gevonden.
(Hoi!)
[ afbeelding ]
Haha nee, ik ga wel naar Europa.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |