Die kon je wijzigen bij het aanmaken van een nieuw topic 😊quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:31 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Hmm ik heb een nieuw deel geopend maar de titel is hetzelfde
Ik kan het voor je aanpassen hoor. Laat me de nieuwe TT maar weten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:31 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Hmm ik heb een nieuw deel geopend maar de titel is hetzelfde
Die zoetstoffen zijn nog maar een fractie van wat er voor troep in zit 😂 en geloof er niets van dat het hele gezin liters drinkt (zou het sowieso niet aan kinderen geven)quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat water met een smaakje, wat Debbie promoot, is toch hartstikke duur? Bij AH kost zo’n doosje 6,99 (goedkoper dan bij het merk zelf). Dat is voor 12 x 400-600 ml. Ik ga uit van 1 blokje per 500 ml. Is dus zo’n 60 cent per 500 ml., 2 liter per dag komt dus neer op ong. 2,40 euro.
Ooit vertelde ze dat het hele gezin hier liters van drinkt. Is dus best prijzig. En omdat er zoetstof in zit zie ik het voordeel niet t.o.v. suikervrije limonadesiroop.
Ik heb niet verder gekeken dan dat. Zelf drink ik het liefst gewoon water maar werd toch nieuwsgierig naar dit wonderdrankje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die zoetstoffen zijn nog maar een fractie van wat er voor troep in zit 😂 en geloof er niets van dat het hele gezin liters drinkt (zou het sowieso niet aan kinderen geven)
Kei duur maar denk maar niet dat het hele gezin van Debbie er liters van drinkt hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat water met een smaakje, wat Debbie promoot, is toch hartstikke duur? Bij AH kost zo’n doosje 6,99 (goedkoper dan bij het merk zelf). Dat is voor 12 x 400-600 ml. Ik ga uit van 1 blokje per 500 ml. Is dus zo’n 60 cent per 500 ml., 2 liter per dag komt dus neer op ong. 2,40 euro.
Ooit vertelde ze dat het hele gezin hier liters van drinkt. Is dus best prijzig. En omdat er zoetstof in zit zie ik het voordeel niet t.o.v. suikervrije limonadesiroop.
Ik geloof dat ook niet hoor. Waren haar woorden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kei duur maar denk maar niet dat het hele gezin van Debbie er liters van drinkt hoor
Toevallig heb ik van de week een doosje gekocht. Niet te pruimen hoe chemisch dat smaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Als je de kleding van een vriendin van haar ziet en haar vriend dan is de dresscode al beige 🥲quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:53 schreef Kaatjepuk het volgende:
Hoe sad beige zal vandaag het huwelijk van HuisjeMerlin worden?
Waar zie je dat? 😃quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Als je de kleding van een vriendin van haar ziet en haar vriend dan is de dresscode al beige 🥲
O man, als iedereen in die kleuren is, wordt het 1 saaie fletse bedoening.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Als je de kleding van een vriendin van haar ziet en haar vriend dan is de dresscode al beige 🥲
Dat kost geld. Dus moet ze eerst weer een tikkie openen. En ze werkt hoor! Onderschat haar insta niet!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:16 schreef Ballerina888 het volgende:
Het zou zo goed zijn he als die kleine van Sanneke naar een opvang zou gaan. Ten eerste komt hij dan eens buiten en dat jongetje moet echt gestimuleerd worden in zn ontwikkeling.
Maar ja, wanneer zij gaat werken: when hell freezes over.
Er zijn nog weinig ouderwetse peuterspeelzalen. Valt overal nu ook onder de peuteropvang, met die prijzen, maar als je niet werkt krijg je wel vergoed volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Kinderopvang kost idd een hoop geld, vooral als je niets vergoed krijgt. Maar de peuterspeelzaal is toch niet zo duur? Als dat al een probleem wordt voor je portemonnee 🤔
Even uit de meelees stand. Peuteropvang is net zo duur als kinderopvang en krijg je niet vergoed als je niet werkt, dus dat is best duur dan. Tenzij je zo,n indicatie krijgt vanuit de gemeente.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:37 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Er zijn nog weinig ouderwetse peuterspeelzalen. Valt overal nu ook onder de peuteropvang, met die prijzen, maar als je niet werkt krijg je wel vergoed volgens mij.
Je krijgt het niet altijd vergoed. Als je werkt heb je recht op kinderopvangtoeslag. De gemeente kan het vergoeden wanneer er bijv. een VVE verklaring is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:37 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Er zijn nog weinig ouderwetse peuterspeelzalen. Valt overal nu ook onder de peuteropvang, met die prijzen, maar als je niet werkt krijg je wel vergoed volgens mij.
In een buurthuis is vaak wel iets van ‘ouder-kind ochtend’, peutergym oid. Dat kost zeker niet de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:42 schreef Shayan1991 het volgende:
[..]
Even uit de meelees stand. Peuteropvang is net zo duur als kinderopvang en krijg je niet vergoed als je niet werkt, dus dat is best duur dan. Tenzij je zo,n indicatie krijgt vanuit de gemeente.
Maar misschien is er een buurthuis o.i.d. waar een bank staat zodat ze daar, met de baby bovenop haar, op kan liggen. Net als thuis maar toch in de buurt van andere kindjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
In een buurthuis is vaak wel iets van ‘ouder-kind ochtend’, peutergym oid. Dat kost zeker niet de hoofdprijs.
Maarja, dan moet ze uit huis, lopen naar de bushalte en dan naar dat buurthuis.
En er staat altijd wind hè, ze is dik (haar woorden) en die bakfietstikkies zijn opgegaan aan afhaalsushi en lunchen buiten de deur..
jammer kind, je moet het nog met het gezicht van je ouders en de bank doen.. 😢
In stilte (met de andere kinderen) verbinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar misschien is er een buurthuis o.i.d. waar een bank staat zodat ze daar, met de baby bovenop haar, op kan liggen. Net als thuis maar toch in de buurt van andere kindjes.
Peuterspeelzaal is pas vanaf een jaar of 2.5quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Kinderopvang kost idd een hoop geld, vooral als je niets vergoed krijgt. Maar de peuterspeelzaal is toch niet zo duur? Als dat al een probleem wordt voor je portemonnee 🤔
Precies. Peuterspeelzalen zijn er eigenlijk niet meer. Peuteropvang vanaf 2,5 valt onder de kinderopvang en dan krijg je dus KOT als je werkt. Het is dan even duur als gewoon kinderopvang. En het is idd (bijna?) gratis als je zo'n indicatie vanuit de gemeente hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:42 schreef Shayan1991 het volgende:
[..]
Even uit de meelees stand. Peuteropvang is net zo duur als kinderopvang en krijg je niet vergoed als je niet werkt, dus dat is best duur dan. Tenzij je zo,n indicatie krijgt vanuit de gemeente.
Oh ja! Daar is vast een e-book voor.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
In stilte (met de andere kinderen) verbinden.
Maar die VVE-verklaring krijg je toch alleen als er een (taal)-achterstand is? Ik weet niet of Sanneke dit door heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je krijgt het niet altijd vergoed. Als je werkt heb je recht op kinderopvangtoeslag. De gemeente kan het vergoeden wanneer er bijv. een VVE verklaring is.
In de tijd dat mijn kinderen naar de opvang gingen was er geen toeslag voor en betaalde je per dagdeel. Ik betaalde het hoogste tarief: 10 euro per dagdeel. Het laagste tarief was destijds 1 euro per dagdeel. Mijn kinderen gingen 4x p/w een dagdeel. Ik was daarmee per maand duurder uit dan sommige mensen aan eigen bijdrage voor dagopvang kwijt zijn. Heb ik nooit erg gevonden maar Sanneke vindt alles te duur. Behalve buiten de deur eten.
Als Sanne en haar man/vriend zo blijven brabbelen komt die verklaring er vanzelf wel. Ik kan ze nauwelijks verstaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:43 schreef Utopica het volgende:
[..]
Maar die VVE-verklaring krijg je toch alleen als er een (taal)-achterstand is? Ik weet niet of Sanneke dit door heeft?
Och zijn ze weer bezig. Met hun 3de destijds ook. Ging Rory op prive om daarna bekend te maken wat de naam van het jongetje was (eenmaal geboren). Zo triestquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kelly Beukers en Rory gaan de eerste letter van de naam van de baby vertellen als hij 40.000 volgers heeft. Hoe fucking triest ben je
Dat bedoelde ik inderdaad, thnxquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:21 schreef Lalaland79 het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/16ETWvH5vb/
@:earring dit is van de week geplaatst over waterdrop
Alles is een probleem voor Sanneke haar portemonnee, behalve buiten de deur eten en op vakantie/nachtjes weggaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanne heeft gezegd dat zij niet verplicht is om haar inkomen op te geven maar omdat ze altijd zo eerlijk is geweest om dat wel te doen hebben ze nu dus een te hoog geregistreerd inkomen voor een sociale huurwoning. Maar gelukkig werkt ze nu niet meer en is Peppi minder gaan werken, dus alles komt goed!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:06 schreef Utopica het volgende:
Ik verveel me een beetje op mijn werk. En ik zie dat gemeente Oostvoorne inderdaad gratis kinderopvang biedt. Je inkomen moet dan onder de 120% bijstandsnorm zitten. Dat is ¤ 2.510 netto voor een stel (incl. vakantiegeld). Volgens mij hoor ik haar altijd zeggen dat haar inkomen niet meegenomen mag worden? Of is dat alleen met een woning zoeken? Maar hiervoor wordt het wel meegenomen: dat tikt best wel aan als ik haar eerdere reel mag geloven met wat ze verdient..
(Mocht Sanneke dit lezen en onzin vinden: bron)
Dat is wel wat ik van haar begreep. Maar dit is Sanne.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:32 schreef Utopica het volgende:
Bedoelt Sanneke dan de Belastingdienst? Want ik bedenk me niu dat een woningcoöperatie die documenten opvraagt bij de Belastingdienst. Van mijn vriend weet ik (die nog steeds passief inkomen krijgt van een oud YouTube-kanaal) dat hij dit wel moet opgeven bij de Belastingdienst. Hoe laag het ook is. Daar heeft hij namelijk eens gezeik mee gekregen.
Maarja, zal me niets verbazen dat zij denkt dat ze uniek is en dat dus niet hoeft te doen.
Ja klopt. Toen ik tijdelijk niet werkte ging mijn kind wel 1 ochtend in de week en dat koste mij iets van 120 euro per maand.. ik kon dat wel betalen, maar is best nog veel geld natuurlijk als je niet werkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Precies. Peuterspeelzalen zijn er eigenlijk niet meer. Peuteropvang vanaf 2,5 valt onder de kinderopvang en dan krijg je dus KOT als je werkt. Het is dan even duur als gewoon kinderopvang. En het is idd (bijna?) gratis als je zo'n indicatie vanuit de gemeente hebt.
Bij ons kost dat allemaal nog best wat geld, maar goed het is ook maar net waar je prioriteiten liggen natuurlijk 😉 ik vond peuteropvang wel belangrijk, zodat kind alvast wat groepsverband enzo leerde voor het naar school ging. Maar ik ben ook niet dik, autistisch en nouja wind is er wel maar daar ga ik met mijn karakter maar doorheenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:38 schreef WinnieWana het volgende:
Genoeg gratis baby en peutergroepen. Vaak bij bibliotheken. Of niet gratis maar ook geen rib uit je lijf. Babyzwemmen/peuterzwemmen, muziek op schoot etc.
Peuteropvang kostte ons bruto iets van 250 euro voor 2 dagdelen. Daarnaast waren dan ook nog 2 dagdelen gratis als je vve hebt.
Wij kregen kot maar mensen die dat niet hadden kregen van de gemeente een tegemoetkoming naar inkomen. Maar zelfs zonder tegemoetkoming vind ik het niet heel duur. Minder naar de horeca en ze heeft het bij elkaar. ( ja ik begrijp dat voor mensen met laag inkomen het er niet uit kan maar die zitten ook niet bij horeca)
Voor 2 jaar vind ik sowieso opvang geen meerwaarde hebben. Alleen als je werkt heb je nu eenmaal die opvang nodig.
En wat kan ze zeiken over me time. Haar kind is net 6 maanden en slaapt meestal hele avond en nacht door en ook nog eens 2 keer per dag. Goed dat ze er over nadenkt of ze prikkels van een tweede kind wel aankan. Want deze modelbaby levert al geklaag op.
Heel sneu. Deden ze laatst met het geslacht van het kind ook. En wat de naam betreft: het zal wel iets met Dj…. worden of alleen J….quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:51 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Och zijn ze weer bezig. Met hun 3de destijds ook. Ging Rory op prive om daarna bekend te maken wat de naam van het jongetje was (eenmaal geboren). Zo triest
Maar wel voor ouder-baby gym of zwemmen, muziek op schoot, inloopochtenden in het buurthuis voor ouder-kind etcetera, zodat hij ook wat anders ziet dan zijn moeder, vader en de bank.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
't Kind komt nog lang niet in aanmerking voor peuteropvang.
Ze wentelt zich graag in het slachtofferschap. Er is geen tegemoetkoming in hun gemeente. Ze komt niet in aanmerking voor kot. En de opvang is sowieso ook niet gratis.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke zou het ook sieren om in het belang van haar kind te denken ipv zichzelf.
Hier in het dorp kan je gewoon naar inloopuren voor moeders waar je in contact kan komen met andere moeders en dus de kindjes ook met elkaar. Is gewoon gratis.
En ze zou bijvoorbeeld ook een voorbeeld kunnen nemen aan Bonnie die gewoon lekker met haar zoontje gaat wandelen en hem op een picknickkleedje legt.
Gelukkig heeft ze maar 1 keer in de week haar werkdag, want 8 uur op 1 dag werken is best wel bizar, dat houd je niet vol elke dag 🤪😁.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:36 schreef Holaa het volgende:
Hilarisch die AM. Story 11 uur geleden en story 3 uur geleden: "eindelijk klaar met werken"...
De meid heeft gewoon eens 8 uur lang gewerkt geen stories gemaakt.
Groot applaus voor de meid! 8 uur lang geen kinderarbeid. Hoezee!
Moet denken aan deze grap:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:56 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze maar 1 keer in de week haar werkdag, want 8 uur op 1 dag werken is best wel bizar, dat houd je niet vol elke dag 🤪😁.
Die Sanneke heeft een kleine 17k volgers... no way dat je daar een normaal salaris uithaalt hoor. Misschien af en toe wat gratis spullen om te promoten, maar dat is het wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien mosterd maar heb niet alles gelezen. Maar Sanneke is toch flu flu dus eigen ondernemer en KVK? Aangezien ze “genoeg” verdiend wat ze soms zegt. En al die linkjes?
Daarom zocht ik ook haar eigen gemeente op 😜quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:37 schreef Zuremat het volgende:
Wbt peuterwerk/peuterspeelzaal. Het is wel afhankelijk van de gemeente. Ik woon in de gemeente Arnhem en als je gezamenlijk onder de 47.000 euro verdient en je niet allebei werkt, betaal je 70eu per maand eigen bijdrage. Tussen die 47k en 50k betaal je 74eu eigen bijdrage. Dus ook als 1 van de 2 thuis is. Ze vinden namelijk dat ieder kind recht heeft op peuterwerk.
Je kan het vinden op haar insta als reel of TikTok. Maar zelfs met een paar honderd euro, en als een ander werkt zit je snel op 120% bijstandsnorm.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:06 schreef okzbow het volgende:
[..]
Die Sanneke heeft een kleine 17k volgers... no way dat je daar een normaal salaris uithaalt hoor. Misschien af en toe wat gratis spullen om te promoten, maar dat is het wel.
ik heb even wat beter naar haar feed gekeken, die verdient niet eens een paar 100 per maand, echt niet. Misschien dat ze de meuk moet opgeven die ze krijgt, dat zou kunnen....quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:28 schreef Utopica het volgende:
[..]
Je kan het vinden op haar insta als reel of TikTok. Maar zelfs met een paar honderd euro, en als een ander werkt zit je snel op 120% bijstandsnorm.
Ja klopt, mij was het al eerder opgevallen en ik wist dat ze daar al in de buurt woonde.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef Holaa het volgende:
Heeft Bo Danae (Broodje Dunner) het oue huis van Wendy gekocht? Ineens zie ik overeenkomsten van de kas, en de 'overkapping' met glazen wanden en gemetselde plantenbakken rondom...
Waar is wendy dan heen gegaan? Ze heeft recent toch de hele keuken verbouwd en puien laten plaatsen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef Holaa het volgende:
Heeft Bo Danae (Broodje Dunner) het oue huis van Wendy gekocht? Ineens zie ik overeenkomsten van de kas, en de 'overkapping' met glazen wanden en gemetselde plantenbakken rondom...
Ach welneequote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
En haar prat gaan op ‘onze kinderen eten álles’ lijkt me voor de jongste ook niet echt op gaan, qua groente. Of sowieso, warm eten.
Nee het is vast niet veel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:49 schreef okzbow het volgende:
[..]
ik heb even wat beter naar haar feed gekeken, die verdient niet eens een paar 100 per maand, echt niet. Misschien dat ze de meuk moet opgeven die ze krijgt, dat zou kunnen....
Ik weet niet waar Wendy heen is gegaan, daarvoor ben ik niet inspector gadget genoeg haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Waar is wendy dan heen gegaan? Ze heeft recent toch de hele keuken verbouwd en puien laten plaatsen?
Mooi huis wel. Volgens mij nog groter dan het vorige huis.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Wendy heen is gegaan, daarvoor ben ik niet inspector gadget genoeg haha.
Maar de keuken heeft ze meegenomen naar 't nieuwe huis.
Ja ik zag t aan de badkamer inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:55 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja klopt, mij was het al eerder opgevallen en ik wist dat ze daar al in de buurt woonde.
Loopt goed dat broodje dunner 😉
Dat vorige huis had veel meer grond. En ook nog een aparte kantoorruimte, zwembad en saunaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:10 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Mooi huis wel. Volgens mij nog groter dan het vorige huis.
Ik vond dat huis afschuwelijk. Veel te grote woonkamer met een te laag plafond waardoor het een donker hol was.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat vorige huis had veel meer grond. En ook nog een aparte kantoorruimte, zwembad en sauna
Oké. De reden van verhuizen weet ik niet(volg wendy niet). Ze heeft nu wel weer een leuk account met voornamelijk natuur.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat vorige huis had veel meer grond. En ook nog een aparte kantoorruimte, zwembad en sauna
Ik vond vooral het zwembad geweldig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vond dat huis afschuwelijk. Veel te grote woonkamer met een te laag plafond waardoor het een donker hol was.
Hun huidige huis vind ik ook veel mooier. Hoewel ik me wel afvraag of de donkere kleuren op termijn nog goed bevallen. Ik zou het niet fijn vinden, zo’n donker huis.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vond vooral het zwembad geweldig.
Het huis wat ze nu hebben is veel mooier ja
Och, als je een bedrijf op je naam hebt staan is dat sowieso geen geheim (helaas).quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zou niet zo blij zijn met Wendy dr oude huis, noem het doemdenkerij maar zij heeft echt heel lang vrijwel dagelijks dr adres voorbij laten komen op insta.
Nou Bo van broodje dunner deelt ook een hele update steeds en had ook een garage verkoop waar dat adres voorbij kwam.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zou niet zo blij zijn met Wendy dr oude huis, noem het doemdenkerij maar zij heeft echt heel lang vrijwel dagelijks dr adres voorbij laten komen op insta.
Daar heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:58 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Och, als je een bedrijf op je naam hebt staan is dat sowieso geen geheim (helaas).
Bo heeft een bedrijf. Grote kans dat haar privé adres ook niet moeilijk te achterhalen was/is. En eerlijk gezegd denk ik dat de risico’s van je leven delen op een openbaar account altijd risico’s met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Een zwemvijver! 🤩😍 wat heerlijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hun huidige huis vind ik ook veel mooier. Hoewel ik me wel afvraag of de donkere kleuren op termijn nog goed bevallen. Ik zou het niet fijn vinden, zo’n donker huis.
Het zwembad was inderdaad prachtig. Nu wil ze een zwemvijver.
Ik denk dat Sanne bedoelt dat ze niet verplicht is om aangifte te doen en dat ze dat wel steeds heeft gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:06 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke maakt elk jaar een filmpje met wat ze dat jaar heeft verdiend op haar social media. Dat vind ik echt heel leuk trouwens, dat ze dat doet! Van wat ik me er nog van herinner wisselde het nogal. Maanden met nul euro tot een paar tientjes maar ook maanden met meer dan 500 euro (los van de gratis producten/nachtjes etc). Ik dacht dat ze laatst zei dat ze dit jaar meer (of beter betaalde) samenwerkingen heeft dus wellicht is het nu wat hoger gemiddeld. Een vetpot is het iig niet bij haar, maar ik snap wel dat dat ze het fijn vindt om op die manier iets bij te dragen aan het gezinsinkomen.
Met de belasting begrijp ik het ook niet. Je moet toch altijd aangifte doen en dus je inkomsten opgeven? Dat zij vervolgens onder de grens blijft en niet hoeft te betalen geloof ik gelijk, maar dat zijn wel twee verschillende dingen lijkt me.
Ooit gekocht, ik vind het kunstmatig zaakje aan zitten niet lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik snap dat niet echt. Op de site van de belastingdienst staat (volgens mij vrij duidelijk)quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanne bedoelt dat ze niet verplicht is om aangifte te doen en dat ze dat wel steeds heeft gedaan.
Tot zo n 11.000 bruto (2025) is " vrij" van belasting. Maar eigenlijk is de loonbelasting 35 procent maar de heffingskortigen heffen dit weer op. Waardoor mensen met een inkomen tot (plusminus) 11.000 bruto geen belasting betalen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik snap dat niet echt. Op de site van de belastingdienst staat (volgens mij vrij duidelijk)
Als u niet in loondienst werkt, maar wel geld verdient, bijvoorbeeld als freelancer of gastouder, moet u uw inkomsten daaruit ook aangeven in uw aangifte inkomstenbelasting. Op deze inkomsten is geen loonheffing ingehouden. Wij noemen dit 'inkomsten uit overig werk'.
Koen dodged a bullet there.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 03:51 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Koenenellen gaat verder als ellen. Dat was van korte duur.
😂😂😂😂 sneu voor hen maar toch ook best grappig. Doet me denken aan de middelbare school, daar had je ook altijd mensen die dan heel hard riepen ‘we forever’ ‘wij zijn niet te breken!!!’ Etc. Die gingen meestal als eerst uit elkaarquote:Op zaterdag 28 juni 2025 03:51 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Koenenellen gaat verder als ellen. Dat was van korte duur.
Maar zij zijn Twinflames hè!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Koen dodged a bullet there.
Misschien moet ze volgende keer luisteren naar waar ze zo in gelooft. Een ex is kreeft en de vader van haar kinderen is kreeft en beide keren werkte het niet. Koen is ook kreeft en toch doorzetten.
Als je daar zo in gelooft, snap ik dat eigenlijk niet.
Ohja. 🤣quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:51 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Maar zij zijn Twinflames hè!!!
Volgens mij wil Wendy dat deze keer ook meer privé houden. Niet meer de buurtkastjes met adres erop delen op Insta etc. Je ziet ook geen beelden van de hele buitenkant van het huis bij haar. Goede keuze van haar denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Wendy heen is gegaan, daarvoor ben ik niet inspector gadget genoeg haha.
Maar de keuken heeft ze meegenomen naar 't nieuwe huis.
Ik denk dat Sanne niet verder leest dan dit:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik snap dat niet echt. Op de site van de belastingdienst staat (volgens mij vrij duidelijk)
Als u niet in loondienst werkt, maar wel geld verdient, bijvoorbeeld als freelancer of gastouder, moet u uw inkomsten daaruit ook aangeven in uw aangifte inkomstenbelasting. Op deze inkomsten is geen loonheffing ingehouden. Wij noemen dit 'inkomsten uit overig werk'.
Gewoon een reflex idd. Zou ze als verloskundige moeten weten…quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:15 schreef WinnieWana het volgende:
Judith die denkt dat B bewust kusjes geeft met 4 maanden. Nee, hij eet gewoon haar gezicht op zoals baby's doen.
Judith is een bijzondere vrouw die denkt dat Bob, heel erg bijzonder is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:15 schreef WinnieWana het volgende:
Judith die denkt dat B bewust kusjes geeft met 4 maanden. Nee, hij eet gewoon haar gezicht op zoals baby's doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |