abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218060998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vond vooral het zwembad geweldig.
Het huis wat ze nu hebben is veel mooier ja
Hun huidige huis vind ik ook veel mooier. Hoewel ik me wel afvraag of de donkere kleuren op termijn nog goed bevallen. Ik zou het niet fijn vinden, zo’n donker huis.
Het zwembad was inderdaad prachtig. Nu wil ze een zwemvijver.
pi_218061041
Ik zou niet zo blij zijn met Wendy dr oude huis, noem het doemdenkerij maar zij heeft echt heel lang vrijwel dagelijks dr adres voorbij laten komen op insta.
pi_218061084
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zou niet zo blij zijn met Wendy dr oude huis, noem het doemdenkerij maar zij heeft echt heel lang vrijwel dagelijks dr adres voorbij laten komen op insta.
Och, als je een bedrijf op je naam hebt staan is dat sowieso geen geheim (helaas).
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_218061103
quote:
Nou Bo van broodje dunner deelt ook een hele update steeds en had ook een garage verkoop waar dat adres voorbij kwam.
Zij zal er geen moeite mee hebben gok ik
pi_218061105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:58 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Och, als je een bedrijf op je naam hebt staan is dat sowieso geen geheim (helaas).
Daar heb je ook gelijk in
pi_218061126
Sanneke maakt elk jaar een filmpje met wat ze dat jaar heeft verdiend op haar social media. Dat vind ik echt heel leuk trouwens, dat ze dat doet! Van wat ik me er nog van herinner wisselde het nogal. Maanden met nul euro tot een paar tientjes maar ook maanden met meer dan 500 euro (los van de gratis producten/nachtjes etc). Ik dacht dat ze laatst zei dat ze dit jaar meer (of beter betaalde) samenwerkingen heeft dus wellicht is het nu wat hoger gemiddeld. Een vetpot is het iig niet bij haar, maar ik snap wel dat dat ze het fijn vindt om op die manier iets bij te dragen aan het gezinsinkomen.

Met de belasting begrijp ik het ook niet. Je moet toch altijd aangifte doen en dus je inkomsten opgeven? Dat zij vervolgens onder de grens blijft en niet hoeft te betalen geloof ik gelijk, maar dat zijn wel twee verschillende dingen lijkt me.
pi_218061128
quote:
Bo heeft een bedrijf. Grote kans dat haar privé adres ook niet moeilijk te achterhalen was/is. En eerlijk gezegd denk ik dat de risico’s van je leven delen op een openbaar account altijd risico’s met zich meebrengt.
pi_218061132
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hun huidige huis vind ik ook veel mooier. Hoewel ik me wel afvraag of de donkere kleuren op termijn nog goed bevallen. Ik zou het niet fijn vinden, zo’n donker huis.
Het zwembad was inderdaad prachtig. Nu wil ze een zwemvijver.
Een zwemvijver! 🤩😍 wat heerlijk!
pi_218061138
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 23:06 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke maakt elk jaar een filmpje met wat ze dat jaar heeft verdiend op haar social media. Dat vind ik echt heel leuk trouwens, dat ze dat doet! Van wat ik me er nog van herinner wisselde het nogal. Maanden met nul euro tot een paar tientjes maar ook maanden met meer dan 500 euro (los van de gratis producten/nachtjes etc). Ik dacht dat ze laatst zei dat ze dit jaar meer (of beter betaalde) samenwerkingen heeft dus wellicht is het nu wat hoger gemiddeld. Een vetpot is het iig niet bij haar, maar ik snap wel dat dat ze het fijn vindt om op die manier iets bij te dragen aan het gezinsinkomen.

Met de belasting begrijp ik het ook niet. Je moet toch altijd aangifte doen en dus je inkomsten opgeven? Dat zij vervolgens onder de grens blijft en niet hoeft te betalen geloof ik gelijk, maar dat zijn wel twee verschillende dingen lijkt me.
Ik denk dat Sanne bedoelt dat ze niet verplicht is om aangifte te doen en dat ze dat wel steeds heeft gedaan.
pi_218061139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 23:07 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Een zwemvijver! 🤩😍 wat heerlijk!
Mij niet bellen😂
pi_218061237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat water met een smaakje, wat Debbie promoot, is toch hartstikke duur? Bij AH kost zo’n doosje 6,99 (goedkoper dan bij het merk zelf). Dat is voor 12 x 400-600 ml. Ik ga uit van 1 blokje per 500 ml. Is dus zo’n 60 cent per 500 ml., 2 liter per dag komt dus neer op ong. 2,40 euro.
Ooit vertelde ze dat het hele gezin hier liters van drinkt. Is dus best prijzig. En omdat er zoetstof in zit zie ik het voordeel niet t.o.v. suikervrije limonadesiroop.
Ooit gekocht, ik vind het kunstmatig zaakje aan zitten niet lekker
pi_218061253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 23:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanne bedoelt dat ze niet verplicht is om aangifte te doen en dat ze dat wel steeds heeft gedaan.
Ik snap dat niet echt. Op de site van de belastingdienst staat (volgens mij vrij duidelijk)

Als u niet in loondienst werkt, maar wel geld verdient, bijvoorbeeld als freelancer of gastouder, moet u uw inkomsten daaruit ook aangeven in uw aangifte inkomstenbelasting. Op deze inkomsten is geen loonheffing ingehouden. Wij noemen dit 'inkomsten uit overig werk'.
pi_218061332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 23:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik snap dat niet echt. Op de site van de belastingdienst staat (volgens mij vrij duidelijk)

Als u niet in loondienst werkt, maar wel geld verdient, bijvoorbeeld als freelancer of gastouder, moet u uw inkomsten daaruit ook aangeven in uw aangifte inkomstenbelasting. Op deze inkomsten is geen loonheffing ingehouden. Wij noemen dit 'inkomsten uit overig werk'.
Tot zo n 11.000 bruto (2025) is " vrij" van belasting. Maar eigenlijk is de loonbelasting 35 procent maar de heffingskortigen heffen dit weer op. Waardoor mensen met een inkomen tot (plusminus) 11.000 bruto geen belasting betalen.

Bij een werkgever wordt de loonbelasting ingehouden per maand. Waardoor als je een bijbaan hebt en je verdient dus niet zoveel je deze betaalde belasting weer terug kunt krijgen bij de aangifte.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218061362
Maar goed dat Sanneke niet op de hoogte is van de algemene heffingskorting voor de minstverdienende partner die afgeschaft is trouwens a.k.a. aanrechtgeld. Kon ze daar weer onvergelijkt over doen ;)
pi_218061389
Judith die denkt dat B bewust kusjes geeft met 4 maanden. Nee, hij eet gewoon haar gezicht op zoals baby's doen. :D
pi_218061708
Koenenellen gaat verder als ellen. Dat was van korte duur.
  Moderator / Colorchick zaterdag 28 juni 2025 @ 06:45:47 #92
382129 crew  Donna
pi_218061908
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 03:51 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Koen dodged a bullet there.

Misschien moet ze volgende keer luisteren naar waar ze zo in gelooft. Een ex is kreeft en de vader van haar kind is kreeft en beide keren werkte het niet. Koen is ook kreeft en toch doorzetten.
Als je daar zo in gelooft, snap ik dat eigenlijk niet. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 28-06-2025 06:51:30 ]
pi_218061917
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 03:51 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
😂😂😂😂 sneu voor hen maar toch ook best grappig. Doet me denken aan de middelbare school, daar had je ook altijd mensen die dan heel hard riepen ‘we forever’ ‘wij zijn niet te breken!!!’ Etc. Die gingen meestal als eerst uit elkaar
pi_218061919
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 06:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Koen dodged a bullet there.

Misschien moet ze volgende keer luisteren naar waar ze zo in gelooft. Een ex is kreeft en de vader van haar kinderen is kreeft en beide keren werkte het niet. Koen is ook kreeft en toch doorzetten.
Als je daar zo in gelooft, snap ik dat eigenlijk niet. :')
Maar zij zijn Twinflames hè!!!
  Moderator / Colorchick zaterdag 28 juni 2025 @ 06:52:05 #95
382129 crew  Donna
pi_218061923
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 06:51 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Maar zij zijn Twinflames hè!!!
Ohja. 🤣

Hoezo dat dan wel, als je op ander gebied totaal niet matched. Kan niet zou mijn boerenverstand denken.
pi_218061925
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet niet waar Wendy heen is gegaan, daarvoor ben ik niet inspector gadget genoeg haha.
Maar de keuken heeft ze meegenomen naar 't nieuwe huis.
Volgens mij wil Wendy dat deze keer ook meer privé houden. Niet meer de buurtkastjes met adres erop delen op Insta etc. Je ziet ook geen beelden van de hele buitenkant van het huis bij haar. Goede keuze van haar denk ik.
pi_218061973
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 23:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ik denk dat Sanne niet verder leest dan dit:

Moet ik aangifte inkomstenbelasting 2024 doen?
Als u een aangiftebrief van ons hebt gehad, moet u aangifte doen.

Hebt u geen brief gehad?
Dan moet u aangifte doen als u meer moet betalen dan de aanslaggrens. U kunt dit het beste zelf controleren. Log in op Mijn Belastingdienst (opent nieuw venster) en open uw belastingaangifte 2024. Vul de aangifte helemaal in, maar verstuur deze nog niet:

Moet u ¤ 57 of meer betalen? Doe dan zo snel mogelijk aangifte. Doe dit vóór 14 juli, anders kunt u een boete krijgen.
Krijgt u ¤ 19 of meer terug? Verstuur dan ook de aangifte.

Sanne haalt hier dan vast uit wat voor haar zou kunnen gelden: Geen brief? Geen aangifte.
Verder lezen zit er denk ik niet in.
pi_218061981
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 00:15 schreef WinnieWana het volgende:
Judith die denkt dat B bewust kusjes geeft met 4 maanden. Nee, hij eet gewoon haar gezicht op zoals baby's doen. :D
Gewoon een reflex idd. Zou ze als verloskundige moeten weten…
pi_218061996
Hvk kan toch ook werkelijk alleen maar iedere keer hetzelfde pisten.
Slapeloze nacht, louay veel wakker.
Ja het is al tig keer uitgelegd wat ze daar aan kan doen, als je niks met die tips doet moet je ook niet klagen.
Zal wel weer dagje water worden bij haar en haar kroost.
Ipv dat ze Louay een ochtend en middagslaapje laat doen.
pi_218062025
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 00:15 schreef WinnieWana het volgende:
Judith is een bijzondere vrouw die denkt dat Bob, heel erg bijzonder is.
Bob die bewust de regen meemaakt...
Bijzonder kind die Bob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')