abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218060038
't Kind komt nog lang niet in aanmerking voor peuteropvang.
pi_218060098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
't Kind komt nog lang niet in aanmerking voor peuteropvang.
Maar wel voor ouder-baby gym of zwemmen, muziek op schoot, inloopochtenden in het buurthuis voor ouder-kind etcetera, zodat hij ook wat anders ziet dan zijn moeder, vader en de bank.

Wat dat betreft kan ze een voorbeeld nemen aan HVK, die er wel met haar (kleine) kinderen op uit gaat/ging.
Andere indrukken en sowieso: frisse lucht..
pi_218060164
Misschien mosterd maar heb niet alles gelezen. Maar Sanneke is toch flu flu dus eigen ondernemer en KVK? Aangezien ze “genoeg” verdiend wat ze soms zegt. En al die linkjes?
pi_218060193
Hilarisch die AM. Story 11 uur geleden en story 3 uur geleden: "eindelijk klaar met werken"...

De meid heeft gewoon eens 8 uur lang gewerkt geen stories gemaakt.

Groot applaus voor de meid! 8 uur lang geen kinderarbeid. Hoezee!
pi_218060284
En haar prat gaan op ‘onze kinderen eten álles’ lijkt me voor de jongste ook niet echt op gaan, qua groente. Of sowieso, warm eten.
pi_218060302
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke zou het ook sieren om in het belang van haar kind te denken ipv zichzelf.

Hier in het dorp kan je gewoon naar inloopuren voor moeders waar je in contact kan komen met andere moeders en dus de kindjes ook met elkaar. Is gewoon gratis.

En ze zou bijvoorbeeld ook een voorbeeld kunnen nemen aan Bonnie die gewoon lekker met haar zoontje gaat wandelen en hem op een picknickkleedje legt.
Ze wentelt zich graag in het slachtofferschap. Er is geen tegemoetkoming in hun gemeente. Ze komt niet in aanmerking voor kot. En de opvang is sowieso ook niet gratis.
Dat je zelf ook veel kunt ondernemen met je baby/peuter komt niet in haar op.

Ze kan ook een paar uur bij een werkgever gaan werken. Dan krijgt ze wel toeslag. Probleem opgelost.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218060334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:36 schreef Holaa het volgende:
Hilarisch die AM. Story 11 uur geleden en story 3 uur geleden: "eindelijk klaar met werken"...

De meid heeft gewoon eens 8 uur lang gewerkt geen stories gemaakt.

Groot applaus voor de meid! 8 uur lang geen kinderarbeid. Hoezee!
Gelukkig heeft ze maar 1 keer in de week haar werkdag, want 8 uur op 1 dag werken is best wel bizar, dat houd je niet vol elke dag 🤪😁.
pi_218060358
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:56 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Gelukkig heeft ze maar 1 keer in de week haar werkdag, want 8 uur op 1 dag werken is best wel bizar, dat houd je niet vol elke dag 🤪😁.
Moet denken aan deze grap:
https://images.app.goo.gl/WRvx9iBgDd7UBHyh8
pi_218060394
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien mosterd maar heb niet alles gelezen. Maar Sanneke is toch flu flu dus eigen ondernemer en KVK? Aangezien ze “genoeg” verdiend wat ze soms zegt. En al die linkjes?
Die Sanneke heeft een kleine 17k volgers... no way dat je daar een normaal salaris uithaalt hoor. Misschien af en toe wat gratis spullen om te promoten, maar dat is het wel.
pi_218060552
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 19:37 schreef Zuremat het volgende:
Wbt peuterwerk/peuterspeelzaal. Het is wel afhankelijk van de gemeente. Ik woon in de gemeente Arnhem en als je gezamenlijk onder de 47.000 euro verdient en je niet allebei werkt, betaal je 70eu per maand eigen bijdrage. Tussen die 47k en 50k betaal je 74eu eigen bijdrage. Dus ook als 1 van de 2 thuis is. Ze vinden namelijk dat ieder kind recht heeft op peuterwerk.
Daarom zocht ik ook haar eigen gemeente op 😜
pi_218060571
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:06 schreef okzbow het volgende:

[..]
Die Sanneke heeft een kleine 17k volgers... no way dat je daar een normaal salaris uithaalt hoor. Misschien af en toe wat gratis spullen om te promoten, maar dat is het wel.
Je kan het vinden op haar insta als reel of TikTok. Maar zelfs met een paar honderd euro, en als een ander werkt zit je snel op 120% bijstandsnorm.
pi_218060711
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:28 schreef Utopica het volgende:

[..]
Je kan het vinden op haar insta als reel of TikTok. Maar zelfs met een paar honderd euro, en als een ander werkt zit je snel op 120% bijstandsnorm.
ik heb even wat beter naar haar feed gekeken, die verdient niet eens een paar 100 per maand, echt niet. Misschien dat ze de meuk moet opgeven die ze krijgt, dat zou kunnen....
pi_218060735
Heeft Bo Danae (Broodje Dunner) het oue huis van Wendy gekocht? Ineens zie ik overeenkomsten van de kas, en de 'overkapping' met glazen wanden en gemetselde plantenbakken rondom...
pi_218060753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef Holaa het volgende:
Heeft Bo Danae (Broodje Dunner) het oue huis van Wendy gekocht? Ineens zie ik overeenkomsten van de kas, en de 'overkapping' met glazen wanden en gemetselde plantenbakken rondom...
Ja klopt, mij was het al eerder opgevallen en ik wist dat ze daar al in de buurt woonde.

Loopt goed dat broodje dunner 😉
pi_218060786
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef Holaa het volgende:
Waar is wendy dan heen gegaan? Ze heeft recent toch de hele keuken verbouwd en puien laten plaatsen?
pi_218060808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 20:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
En haar prat gaan op ‘onze kinderen eten álles’ lijkt me voor de jongste ook niet echt op gaan, qua groente. Of sowieso, warm eten.
Ach welnee
En ook de andere eten lang niet alles.
Maar er gaan ladingen gebak en koek etc doorheen. Maakt allemaal niet uit, ze doet maar, alleen dat betweterige 'mijn kinderen eten alles' is gewoon irritant
I can't help it, if I'm lucky
pi_218060813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:49 schreef okzbow het volgende:

[..]
ik heb even wat beter naar haar feed gekeken, die verdient niet eens een paar 100 per maand, echt niet. Misschien dat ze de meuk moet opgeven die ze krijgt, dat zou kunnen....
Nee het is vast niet veel.
Maar even hoor, Sanneke zegt toch helemaal niet dat ze kinderopvang wil?
I can't help it, if I'm lucky
pi_218060820
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Waar is wendy dan heen gegaan? Ze heeft recent toch de hele keuken verbouwd en puien laten plaatsen?
Ik weet niet waar Wendy heen is gegaan, daarvoor ben ik niet inspector gadget genoeg haha.
Maar de keuken heeft ze meegenomen naar 't nieuwe huis.
pi_218060834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet niet waar Wendy heen is gegaan, daarvoor ben ik niet inspector gadget genoeg haha.
Maar de keuken heeft ze meegenomen naar 't nieuwe huis.
Mooi huis wel. Volgens mij nog groter dan het vorige huis.
pi_218060851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:55 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja klopt, mij was het al eerder opgevallen en ik wist dat ze daar al in de buurt woonde.

Loopt goed dat broodje dunner 😉
Ja ik zag t aan de badkamer inderdaad.
Maar kosten nog moeite worden gespaard. Dat broodje dunner doet t super inderdaad
Die keuken zal heel wat gekost hebben, hoewel het mijn smaak niet is. Trouwens de rest vd kamers ook niet
pi_218060862
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:10 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Mooi huis wel. Volgens mij nog groter dan het vorige huis.
Dat vorige huis had veel meer grond. En ook nog een aparte kantoorruimte, zwembad en sauna
pi_218060913
Dat ontzettend dure behang van de bollens (die je ziet in de story’s van jvp op de foto met Laurens.. die over ot en Sien) ziet er van veraf heel leuk uit.. maar van dichtbij is het geen porem. Je ziet allemaal lijnen en je ziet dat het in vierkanten is het geplaatst. Wat slecht en zonde 😳
Het was me al vaker opgevallen maar vergat steeds te posten 🤪
pi_218060934
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat vorige huis had veel meer grond. En ook nog een aparte kantoorruimte, zwembad en sauna
Ik vond dat huis afschuwelijk. Veel te grote woonkamer met een te laag plafond waardoor het een donker hol was.
pi_218060953
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef Earring het volgende:

[..]
Oké. De reden van verhuizen weet ik niet(volg wendy niet). Ze heeft nu wel weer een leuk account met voornamelijk natuur.
pi_218060959
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vond dat huis afschuwelijk. Veel te grote woonkamer met een te laag plafond waardoor het een donker hol was.
Ik vond vooral het zwembad geweldig.
Het huis wat ze nu hebben is veel mooier ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')