Maar wel voor ouder-baby gym of zwemmen, muziek op schoot, inloopochtenden in het buurthuis voor ouder-kind etcetera, zodat hij ook wat anders ziet dan zijn moeder, vader en de bank.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
't Kind komt nog lang niet in aanmerking voor peuteropvang.
Ze wentelt zich graag in het slachtofferschap. Er is geen tegemoetkoming in hun gemeente. Ze komt niet in aanmerking voor kot. En de opvang is sowieso ook niet gratis.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke zou het ook sieren om in het belang van haar kind te denken ipv zichzelf.
Hier in het dorp kan je gewoon naar inloopuren voor moeders waar je in contact kan komen met andere moeders en dus de kindjes ook met elkaar. Is gewoon gratis.
En ze zou bijvoorbeeld ook een voorbeeld kunnen nemen aan Bonnie die gewoon lekker met haar zoontje gaat wandelen en hem op een picknickkleedje legt.
Gelukkig heeft ze maar 1 keer in de week haar werkdag, want 8 uur op 1 dag werken is best wel bizar, dat houd je niet vol elke dag 🤪😁.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:36 schreef Holaa het volgende:
Hilarisch die AM. Story 11 uur geleden en story 3 uur geleden: "eindelijk klaar met werken"...
De meid heeft gewoon eens 8 uur lang gewerkt geen stories gemaakt.
Groot applaus voor de meid! 8 uur lang geen kinderarbeid. Hoezee!
Moet denken aan deze grap:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:56 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze maar 1 keer in de week haar werkdag, want 8 uur op 1 dag werken is best wel bizar, dat houd je niet vol elke dag 🤪😁.
Die Sanneke heeft een kleine 17k volgers... no way dat je daar een normaal salaris uithaalt hoor. Misschien af en toe wat gratis spullen om te promoten, maar dat is het wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien mosterd maar heb niet alles gelezen. Maar Sanneke is toch flu flu dus eigen ondernemer en KVK? Aangezien ze “genoeg” verdiend wat ze soms zegt. En al die linkjes?
Daarom zocht ik ook haar eigen gemeente op 😜quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:37 schreef Zuremat het volgende:
Wbt peuterwerk/peuterspeelzaal. Het is wel afhankelijk van de gemeente. Ik woon in de gemeente Arnhem en als je gezamenlijk onder de 47.000 euro verdient en je niet allebei werkt, betaal je 70eu per maand eigen bijdrage. Tussen die 47k en 50k betaal je 74eu eigen bijdrage. Dus ook als 1 van de 2 thuis is. Ze vinden namelijk dat ieder kind recht heeft op peuterwerk.
Je kan het vinden op haar insta als reel of TikTok. Maar zelfs met een paar honderd euro, en als een ander werkt zit je snel op 120% bijstandsnorm.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:06 schreef okzbow het volgende:
[..]
Die Sanneke heeft een kleine 17k volgers... no way dat je daar een normaal salaris uithaalt hoor. Misschien af en toe wat gratis spullen om te promoten, maar dat is het wel.
ik heb even wat beter naar haar feed gekeken, die verdient niet eens een paar 100 per maand, echt niet. Misschien dat ze de meuk moet opgeven die ze krijgt, dat zou kunnen....quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:28 schreef Utopica het volgende:
[..]
Je kan het vinden op haar insta als reel of TikTok. Maar zelfs met een paar honderd euro, en als een ander werkt zit je snel op 120% bijstandsnorm.
Ja klopt, mij was het al eerder opgevallen en ik wist dat ze daar al in de buurt woonde.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef Holaa het volgende:
Heeft Bo Danae (Broodje Dunner) het oue huis van Wendy gekocht? Ineens zie ik overeenkomsten van de kas, en de 'overkapping' met glazen wanden en gemetselde plantenbakken rondom...
Waar is wendy dan heen gegaan? Ze heeft recent toch de hele keuken verbouwd en puien laten plaatsen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef Holaa het volgende:
Heeft Bo Danae (Broodje Dunner) het oue huis van Wendy gekocht? Ineens zie ik overeenkomsten van de kas, en de 'overkapping' met glazen wanden en gemetselde plantenbakken rondom...
Ach welneequote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
En haar prat gaan op ‘onze kinderen eten álles’ lijkt me voor de jongste ook niet echt op gaan, qua groente. Of sowieso, warm eten.
Nee het is vast niet veel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:49 schreef okzbow het volgende:
[..]
ik heb even wat beter naar haar feed gekeken, die verdient niet eens een paar 100 per maand, echt niet. Misschien dat ze de meuk moet opgeven die ze krijgt, dat zou kunnen....
Ik weet niet waar Wendy heen is gegaan, daarvoor ben ik niet inspector gadget genoeg haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Waar is wendy dan heen gegaan? Ze heeft recent toch de hele keuken verbouwd en puien laten plaatsen?
Mooi huis wel. Volgens mij nog groter dan het vorige huis.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Wendy heen is gegaan, daarvoor ben ik niet inspector gadget genoeg haha.
Maar de keuken heeft ze meegenomen naar 't nieuwe huis.
Ja ik zag t aan de badkamer inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:55 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja klopt, mij was het al eerder opgevallen en ik wist dat ze daar al in de buurt woonde.
Loopt goed dat broodje dunner 😉
Dat vorige huis had veel meer grond. En ook nog een aparte kantoorruimte, zwembad en saunaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:10 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Mooi huis wel. Volgens mij nog groter dan het vorige huis.
Ik vond dat huis afschuwelijk. Veel te grote woonkamer met een te laag plafond waardoor het een donker hol was.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat vorige huis had veel meer grond. En ook nog een aparte kantoorruimte, zwembad en sauna
Oké. De reden van verhuizen weet ik niet(volg wendy niet). Ze heeft nu wel weer een leuk account met voornamelijk natuur.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat vorige huis had veel meer grond. En ook nog een aparte kantoorruimte, zwembad en sauna
Ik vond vooral het zwembad geweldig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vond dat huis afschuwelijk. Veel te grote woonkamer met een te laag plafond waardoor het een donker hol was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |