SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
kommaquote:Well, life can be a riot
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat is't opeens rustig
Well, life can be a riot
Gewoon nachtslot forum breed. Fuck it
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Toscaanse chocolade met sinaasappel en kaneel
Chocola met Sinaasappel
Well, life can be a riot
Knuffelquote:I'm surrounded by morons!
Picsquote:
Ja, zag het nu. Krijg na 23u geen alert meer, vandaar.quote:I'm surrounded by morons!
Yes, heb soms rust nodig in mijn hoofdI'm surrounded by morons!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh SwJ
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Morguh damesquote:![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja aardig. Jij ook een goede nachtrust gehad, voor ze ver het kan?quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Koffie dan maarDon't follow me. I am lost too
Ja tussen de bedrijven door welquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja aardig. Jij ook een goede nachtrust gehad, voor ze ver het kan?
Kutspel
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hey meneer Bolk zin in een bakkiequote:
]Das wel een hel ienimini stukkie kaas voor twee kattenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:58 schreef bondage het volgende:
Twee katten, één stukje kaas
[ afbeelding ]
Ja, had em ook in onz sc gepost, dacht dat ik hier zat![]()
Beter dan een kudt h aanquote:
4 op een rij
Dit was er nog overquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
]
[..]
Das wel een hel ienimini stukkie kaas voor twee katten![]()
![]()
Die vind je als je het goed is niet op een camping maar dat woordspel van het Parool houdt je overal bezigquote:
O ze hadden er al van gesmikkeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zou ook tijdens je vakantie je mobiel aan de kant kunnen letten dan heb je ook geen last van een kudtspelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die vind je als je het goed is niet op een camping maar dat woordspel van het Parool houdt je overal bezig![]()
En je hoeft het ook niet te spelen natuurlijk. Je doet het zelf
Ik weet het .quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Maar wie krijgt het laatste stukje...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Een van de twee
De linker heeft het uiteindelijk gepakt met pootjequote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Een van de twee![]()
![]()
Ik kreeg gezelschapquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou ook tijdens je vakantie je mobiel aan de kant kunnen letten dan heb je ook geen last van een kudtspel![]()
En je hoeft het ook niet te spelen natuurlijk. Je doet het zelf
Maar sommige lettercombinaties die het Parool geeft zijn echt irritant.
Ben inmiddels wel niveau briljant, maar ik wil het liefst level genie halen (iets met perfectionisme).
Mooi he.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:03 schreef bondage het volgende:
[..]
De linker heeft het uiteindelijk gepakt met pootje
Hier laatst achter het huis, een eekhoorn en twee eksters draaien om een stukje brood.
De eekhoorn heeft gewonnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:aub geniet er van
Bovenste foto vind ik leuk, een vogeltje zo dicht bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kreeg gezelschap
[ afbeelding ]
Maar sommige lettercombinaties die het Parool geeft zijn echt irritant.
Ben inmiddels wel niveau briljant, maar ik wil het liefst level genie halen (iets met perfectionisme).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat spel boeit mij helemaal niets eerlijk gezegd
Dank jequote:![]()
Maar als koffie echt duur wordt, dan is dat wel een ding.
Na een paar bakkies overstappen op thee, ‘s middags.How can I make this topic about me?![]()
Never overstappen op thee. Koffie is het enige wat ik nog drink, de rest alleen waterquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar als koffie echt duur wordt, dan is dat wel een ding.
Na een paar bakkies overstappen op thee, ‘s middags.
Ik drink geen alcohol, ik eet zo goed als geen vet en suikers.
Heb al veel moeten laten staan. Koffie ga ik niet laten staan. Misschien wel minderen, maar thee nee neverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuwe broodmessen
Don't follow me. I am lost too
Werken als een trein.Don't follow me. I am lost too
Al gewandeld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik, maar ik wil m'n frustratie kwijtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bovenste foto vind ik leuk, een vogeltje zo dicht bij.![]()
![]()
Dat spel boeit mij helemaal niets eerlijk gezegd
Want het gebeurt ook regelmatig dat woorden die gewoon in het woordenboek voorkomen, niet worden opgenomen door de puzzelredactie, en dat er bv Engelse woorden bij de oplossing zitten die je totaal niet verwacht, zoals in dit geval bv court, terwijl recruteren, recruut of necroot er dus niet instaan. En het is best lastig om dan alle woorden te vinden. Dus heel af en toe neem ik genoegen met niveau briljant, maar ik blijf dan wel doorzoeken ook al vind ik niks meer.
Het is wel nat hier.
Maar droogDon't follow me. I am lost too
O lekker dikke regencape aan paraplu er bij en gaan met die regenlaarzen aanquote:
Moeilijke taal dat Nederlands.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik wil m'n frustratie kwijt
Want het gebeurt ook regelmatig dat woorden die gewoon in het woordenboek voorkomen, niet worden opgenomen door de puzzelredactie, en dat er bv Engelse woorden bij de oplossing zitten die je totaal niet verwacht, zoals in dit geval bv court, terwijl recruteren, recruut of necroot er dus niet instaan. En het is best lastig om dan alle woorden te vinden. Dus heel af en toe neem ik genoegen met niveau briljant, maar ik blijf dan wel doorzoeken ook al vind ik niks meer.
[ afbeelding ]Don't follow me. I am lost too
Precies dat!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dikke regencape aan paraplu er bij en gaan met die regenlaarzen aan![]()
![]()
Rob slaapt zeker nogquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik wil m'n frustratie kwijt
[ afbeelding ]
Hier droog nu..quote:Don't follow me. I am lost too
quote:koffie bolk
Want? Ook als hij wakker is speel ik dit hoor. Hij speelt het zelf ook, (sterker nog, hij heeft mij er mee besmet) maar hij is al tevreden als hij een woord meer dan de helft heeft gevonden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan kan je bij hem je frustratie kwijtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Want? Ook als hij wakker is speel ik dit hoor. Hij speelt het zelf ook, (sterker nog, hij heeft mij er mee besmet) maar hij is al tevreden als hij een woord meer dan de helft heeft gevonden.
Geen dank, graag gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Alweer een bakkie? Lekker Dot, dankjewel
Ik maak jullie ook graag deelgenoot van mijn wel en weequote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je bij hem je frustratie kwijt
Wat liefquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik maak jullie ook graag deelgenoot van mijn wel en wee
Hoeft niet, hoeft niet….quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik maak jullie ook graag deelgenoot van mijn wel en weeHow can I make this topic about me?![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Al lang niet meer, maar je laat het ook afweten de laatste dagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik die het met liefde en plezierquote:
Wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben ook de hele dag op pad en bezig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al lang niet meer, maar je laat het ook afweten de laatste dagenHow can I make this topic about me?![]()
Jullie deelgenoot maken van mijn wel en meequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is het betere werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben ook de hele dag op pad en bezig.
Lekker op pad, leuke dingen doen.
Vind het wel knap dat je al die dingen alleen doet, zoals op een terrasje gaan zitten en zo
Ik weet niet of je gisteren alleen uit eten was, maar dat vind ik ook altijd stoer als iemand dat alleen doet
Mogen we daar dan ook commentaar op leveren, op het wel en wee?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jullie deelgenoot maken van mijn wel en mee
How can I make this topic about me?![]()
NOu mooi toch, doen er wel meer hierquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jullie deelgenoot maken van mijn wel en mee![]()
Dagboek Topic Spel is het somsMooi dat het kan
Morguh Vinoquote:
Ik heb liever dat jullie met me meedenken over mogelijke oplossingenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogen we daar dan ook commentaar op leveren, op het wel en wee?
Euh nee ga niet meedenken over een spel wat ik zelf niet speel sorry
Even iets van een hele andere categorie.
Ggz en Defensie maken noodplan voor mentale zorg als oorlog uitbreekt: https://www.rtl.nl/nieuws(...)ggz-oorlog-opschalen
Ik heb hier een uitgesproken mening over.
Als de ggz nu al mensen naar huis stuurt met de mededeling je bent te goed voor een opname, je wacht maar meer dan drie maanden op ambulante begeleiding in de thuissituatie (terwijl je al langer dan 4 jaar om hulp smeekt) hoe willen ze dan in godsnaam dit gaan bewerkstelligen? Zorg aan burgers maar gewoon helemaal stopzetten?
Heel die vervloekte ggz moet grondig op de schop.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoeft ook niet, maar ik ben wel bezig met een klacht die ik bij het tuchtcollege wil gaan indienen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Goeie zaak dat defensie eindelijk meer aandacht gaat besteden aan de geestelijke zorg voor combattanten en veteranen. Dat zijn wel de mensen die de soms hele hete kastanjes uit het vuur halen voor de veiligheid van anderen.
Bron: eigen mening, geen AI![]()
De fase van klachten indienen bij onterechte behandeling etc ben ik wel voorbij.How can I make this topic about me?![]()
West Virginia,quote:
Mountain Momma..
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zeg nergens dat ik het geen goed idee vind van defensie, maar ik zet er wel mijn kanttekeningen bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeie zaak dat defensie eindelijk meer aandacht gaat besteden aan de geestelijke zorg voor combattanten en veteranen. Dat zijn wel de mensen die de soms hele hete kastanjes uit het vuur halen voor de veiligheid van anderen.
Bron: eigen mening, geen AI
Als de ggz nu al niet is staat is om adequate hulp te verlenen aan mensen met een specialistische zorgvraag waar willen ze dan de mensen vandaan halen om deze zorg te kunnen leveren?
Je inlezen in het legerjargon is waarschijnlijk makkelijker dan je te specialiseren in neurodiversiteit, en met het oog op een eventuele oorlog waarschijnlijk ook lucratiever voor de portemonnee van de specialist. Er zullen immers veel meer veteranen terugkomen van het slagveld dan dat er mensen zijn met een dubbele diagnose (waaronder bijvoorbeeld hoogfunctionerend autisme) die hulp nodig hebben.Ik heb er één en ik ben er trots op
Komt toch geen oorlog, paniek om niksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar genoeg frustratie voor vandaag. Douchen, ontbijt halen, tas inpakken en Rob wakker schoppen om me naar mijn startpunt te brengen voor m'n wandeling.Ik heb er één en ik ben er trots op
Moggelllll.
Ik wil niet opstaan.![]()
Ik denk dat bij een oorlog Nederland in no time uitgeschakeld is. Ook al spenderen we vanaf nu miljarden meer aan defensie, we zijn de sigaar bij een oorlog.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ben het er eigenlijk ook wel mee eens. En dan doel ik op het vooruitkijken naar wat als...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Bron: eigen mening, geen AI
Al is het natuurlijk wel heel slecht gesteld met de geestelijke gezondheidszorg in Nederland.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ben ik niet zo zeker van eerlijk gezegd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom verdedigen we vooruit in Polen ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat bij een oorlog Nederland in no time uitgeschakeld is. Ook al spenderen we vanaf nu miljarden meer aan defensie, we zijn de sigaar bij een oorlog.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gooi de telefonie infrastructuur plat en het elektriciteitsnet, dan ben je als aanvallend land al een heel eind.How can I make this topic about me?![]()
Als je het nu al simplificeert naar het ‘inlezen in legerjargon’, dan vraag ik me af of je enigzins een beeld hebt van wat militairen mee kunnen maken in oorlogssituaties. Het lijkt er niet op. De insinuatie over lucrativiteit vind ik ook maar zo zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het geen goed idee vind van defensie, maar ik zet er wel mijn kanttekeningen bij.
Als de ggz nu al niet is staat is om adequate hulp te verlenen aan mensen met een specialistische zorgvraag waar willen ze dan de mensen vandaan halen om deze zorg te kunnen leveren?
Je inlezen in het legerjargon is waarschijnlijk makkelijker dan je te specialiseren in neurodiversiteit, en met het oog op een eventuele oorlog waarschijnlijk ook lucratiever voor de portemonnee van de specialist. Er zullen immers veel meer veteranen terugkomen van het slagveld dan dat er mensen zijn met een dubbele diagnose (waaronder bijvoorbeeld hoogfunctionerend autisme) die hulp nodig hebben.
Vaak zijn oorlogstrauma’s zodanig van aard dat niet alleen de militair daar veel last van heeft, maar ook de directe omgeving. En aangezien zij meestal hun leven gewaagd hebben voor anderen hebben ze in mijn ogen wel een streepje voor.
Groetjes, een oud militair.![]()
Daar moet men zich eens op gaan voorbereiden, als het elektriciteitsnet wordt platgegooid kan je tegenwoordig niets meer. Niet eens boodschappen doenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Gooi de telefonie infrastructuur plat en het elektriciteitsnet, dan ben je als aanvallend land al een heel eind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat van de GGZ is inderdaad helaas erbarmelijk. En dan moeten er met beperkte middelen helaas keuzes gemaakt worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het er eigenlijk ook wel mee eens. En dan doel ik op het vooruitkijken naar wat als...
Al is het natuurlijk wel heel slecht gesteld met de geestelijke gezondheidszorg in Nederland.![]()
Ik heb dat helaas meegemaakt met een bekende van mij die uitgezonden was toendertijd naar Bosnië Ik kende hem niet terugquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je het nu al simplificeert naar het ‘inlezen in legerjargon’, dan vraag ik me af of je enigzins een beeld hebt van wat militairen mee kunnen maken in oorlogssituaties. Het lijkt er niet op. De insinuatie over lucrativiteit vind ik ook maar zo zo.
Vaak zijn oorlogstrauma’s zodanig van aard dat niet alleen de militair daar veel last van heeft, maar ook de directe omgeving. En aangezien zij meestal hun leven gewaagd hebben voor anderen hebben ze in mijn ogen wel een streepje voor.
Groetjes, een oud militair.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OchtendbolkI'm surrounded by morons!
Fluffiesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:58 schreef bondage het volgende:
Twee katten, één stukje kaas
[ afbeelding ]
Ja, had em ook in onz sc gepost, dacht dat ik hier zat![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, maar is in de gewone gezondheidszorg net zo erg aan het worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Staat van de GGZ is inderdaad helaas erbarmelijk. En dan moeten er met beperkte middelen helaas keuzes gemaakt worden.
Te kort aan personeel, te kort aan medicijnen. Ziekenhuizen die dik verlies draaien etc etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is men al mee bezig. Voor drie dagen aan eten en geld in huis hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet men zich eens op gaan voorbereiden, als het elektriciteitsnet wordt platgegooid kan je tegenwoordig niets meer. Niet eens boodschappen doenHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat is ook de bedoeling van dit soort berichtjes denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van eerlijk gezegd.
Maar realistisch hebben we geen echte vijanden atm
Rusland doet wat boos atm maar die zijn voorlopig nog niet klaar in Oekraine en ik vraag me af of ze tegen die tijd zijn hebben om met een sterkere tegenstander te vechtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar met voorbereiden op is niets mis natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is men al mee bezig. Voor drie dagen aan eten en geld in huis hebben.![]()
Ik heb hondenbrokken in huis, that's it. Voor de rest gaan we doodTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daar hebben veel mensen zware trauma’s opgelopen inderdaad. En de hulp was nihil.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat helaas meegemaakt met een bekende van mij die uitgezonden was toendertijd naar Bosnië Ik kende hem niet terug![]()
Diepvries vol
En als het echt mis gaat
Ga ik wel in de diepvries liggen
Dat kan nietquote:
Dat had mijn zus met haar toenmalig vriendjequote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat helaas meegemaakt met een bekende van mij die uitgezonden was toendertijd naar Bosnië Ik kende hem niet terug![]()
Bizar dat de hulp erna er gewoon niet wasquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar hebben veel mensen zware trauma’s opgelopen inderdaad. En de hulp was nihil.
Neef van mij heeft er ook gezeten
De helft van zijn bateljon heeft na terugkomst zelfmoord gepleegd
De helft !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een hond kan wel een paar dagen zonder eten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hondenbrokken in huis, that's it. Voor de rest gaan we doodHow can I make this topic about me?![]()
De hele zorg ligt op apegapen momenteel. Helaas gaat er meer geld naar managers dan naar handen aan het bed.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar is in de gewone gezondheidszorg net zo erg aan het worden.
Te kort aan personeel, te kort aan medicijnen. Ziekenhuizen die dik verlies draaien etc etc![]()
Je kunt hem ook opetenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En hond kan wel een paar dagen zonder eten.
Verschrikkelijk. Daarom vind ik het een goede zaak dat er nu wel over nagedacht wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bizar dat de hulp erna er gewoon niet was
De helft !![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Daarom vind ik het een goede zaak dat er nu wel over nagedacht wordt.
En als het verplicht is dan, kan het dan ook niet?quote:![]()
Ook wel eens bij vriendin geopperd als ze aan het werk moest. Gewoon vastbinden op bed en dan werk afbellen met de mededeling dat het onmogelijk is uit bed te komenVond ze helaas geen goed idee
![]()
![]()
Ik kan Ambar wel gebruiken om eten te vangen, hij is immers een jachthond die een tijd op straat geleefd heeft.Trotste mama van Ambar
Peloton?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft !
Bataljon is 600 tot 800 manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan is het maar de vraag hoe goed Ambar is in afstaan van vers vleesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan Ambar wel gebruiken om eten te vangen, hij is immers een jachthond die een tijd op straat geleefd heeft.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft !
Wij zijn eenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het maar de vraag hoe goed Ambar is in afstaan van vers vleesTrotste mama van Ambar
Nou, er staat zo iemand voor de deurquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:28 schreef bondage het volgende:
[..]
En als het verplicht is dan, kan het dan ook niet?![]()
Ook wel eens bij vriendin geopperd als ze aan het werk moest. Gewoon vastbinden op bed en dan werk afbellen met de mededeling dat het onmogelijk is uit bed te komenVond ze helaas geen goed idee
Als de nood hoog genoeg is vast niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het maar de vraag hoe goed Ambar is in afstaan van vers vlees![]()
Hij zat bij de korps mariniers.quote:
Hebben teveel gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker als een hond een tijd voor zijn eigen eten heeft moeten zorgenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als de nood hoog genoeg is vast niet.
Gaat vers vlees afstaan een probleem zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb wel eens gebeld dat ik niet kon komen omdat ik vast zat in het geslachtsverkeer. Werd nog geaccepteerd ookquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:28 schreef bondage het volgende:
[..]
En als het verplicht is dan, kan het dan ook niet?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gebeld dat ik niet kon komen omdat ik vast zat in het geslachtsverkeer. Werd nog geaccepteerd ook
Maar als de kassa’s dan elektrisch blijven heb je weinig aan contant geld tuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is men al mee bezig. Voor drie dagen aan eten en geld in huis hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak mij er niet zo druk om komt het komt het er iets aan veranderen kunnen we toch niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dat is ook de bedoeling van dit soort berichtjes denk ik
Maar realistisch hebben we geen echte vijanden atm
Rusland doet wat boos atm maar die zijn voorlopig nog niet klaar in Oekraine en ik vraag me af of ze tegen die tijd zijn hebben om met een sterkere tegenstander te vechtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja te erg. Mannen die klaar staan om allee geven voor een ander werden aan hun lot overgelaten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar hebben veel mensen zware trauma’s opgelopen inderdaad. En de hulp was nihil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als er geen stroom is heb je ook niet veel meer als er veel in de vriezer ligtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
Diepvries vol
En als het echt mis gaat
Ga ik wel in de diepvries liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In en in triest zoiets toch.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat had mijn zus met haar toenmalig vriendjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mogguh, zo weer bandje die me dan vragen en had nu wat doorgestuurd gekregen.
maar vind het onwijs leuk........ lol hoopte bijna nog beetje dat ik zou denken. is niks enzo en kon ik er makkelijk vanaf.
maar vind t leuk?Do what you love, love what you do!![]()
Wauwquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft !
Dichtlatenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er geen stroom is heb je ook niet veel meer als er veel in de vriezer ligt
Voor het ontdooit is
En heb zonnepanelen
Accu’tje
Eigen stroom
Ja er wordt niet meer naar de mensen gekeken het is zakkenvullen geworden. Maar het hele systeem is kromquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De hele zorg ligt op apegapen momenteel. Helaas gaat er meer geld naar managers dan naar handen aan het bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het hele jeugdzorg via de gemeente is ook al zo’n fiascoquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er wordt niet meer naar de mensen gekeken het is zakkenvullen geworden. Maar het hele systeem is krom
Wat een stelletje incompetente mensen daarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lolquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gebeld dat ik niet kon komen omdat ik vast zat in het geslachtsverkeer. Werd nog geaccepteerd ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dan ben je langer geholpen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dichtlaten
Voor het ontdooit is
En heb zonnepanelen
Accu’tje
Eigen stroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet er helaas alles van.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het hele jeugdzorg via de gemeente is ook al zo’n fiasco
Wat een stelletje incompetente mensen daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely: WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je was er vroeg bij vanmorgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zorg moest een verdienmodel worden volgens de paarse kabinetten. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er wordt niet meer naar de mensen gekeken het is zakkenvullen geworden. Maar het hele systeem is krom![]()
Ja, werd wakker en hoorde een raar geluid, ik zoeken zat er een raar beest op de grond. Die dood gemaakt, maar daarna kon ik niet meer slapen. Pas na een uur ofz, dus dacht ga wel even in de sc kijkenquote:![]()
![]()
En geldgebrek. Gemeenten moeten steeds meer hun eigen broek ophouden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het hele jeugdzorg via de gemeente is ook al zo’n fiasco
Wat een stelletje incompetente mensen daar![]()
Blub Blub Blub Blub Blub Blub Blub Blub BlubBlubBlub BlubBlubBlub BlubBlubBlubBlub BlubBlub Blub Blubquote:![]()
Is er ook op uit gegaan.quote:
Heeft ze best nog even last van gehad.
Moest ze eerst een half jaar wachten, komt ie terug, is hij hem niet meer.
Nog een poosje aangekeken. Ff terug wennen aan het burgerleven en zo.
Maar er zat fundamenteel iets fout.
Toen maakte hij het uit.![]()
Lijkt mij voor een partner vreselijk als je een ander man terug krijgtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is er ook op uit gegaan.
Heeft ze best nog even last van gehad.
Moest ze eerst een half jaar wachten, komt ie terug, is hij hem niet meer.
Nog een poosje aangekeken. Ff terug wennen aan het burgerleven en zo.
Maar er zat fundamenteel iets fout.
Toen maakte hij het uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet om militairen of hun naasten tekort te willen doen, maar ook de problemen van burgers strekken zich uit over hun omgeving. Ik worstel al jaren met, naar de afgelopen jaren is gebleken, met autisme. Die signalen zijn nooit eerder herkend en /of onderkend, waardoor ik niet de juiste hulp kreeg. Dat heeft verstrekkende gevolgen gehad voor mijn gezin (mijn kinderen zijn uit huis geplaatst, waarvoor een ander gezin hun leven heeft omgegooid om voor mijn kinderen te kunnen zorgen). Als ik pak em beet zeven jaar geleden wel adequate hulp had gekregen, had dat veel minder ingrijpende gevolgen gehad voor mijn omgeving.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je het nu al simplificeert naar het ‘inlezen in legerjargon’, dan vraag ik me af of je enigzins een beeld hebt van wat militairen mee kunnen maken in oorlogssituaties. Het lijkt er niet op. De insinuatie over lucrativiteit vind ik ook maar zo zo.
Groetjes, een oud militair.
Mijn huidige situatie heeft ook impact op mijn omgeving: doordat @Rob mantelzorg verleent aan mij, is zijn leven ook veranderd. Verder maken mijn kinderen zich (onnodig) zorgen om mij, evenals hun pleegouders.
Ik ben de eerste om toe te geven dat er bij mij wellicht ook een beetje rancune speelt, maar jij bagatelliseert de problemen van individuele mensen en de impact die die problemen kunnen hebben op hun omgeving.
Groet, een neurodivergent.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik bagatelliseer helemaal niks, dat vul je nu even voor mij in. Ik schreef alleen dat militairen en veteranen bij mij een streepje voor hebben vanwege hun verdiensten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet om militairen of hun naasten tekort te willen doen, maar ook de problemen van burgers strekken zich uit over hun omgeving. Ik worstel al jaren met, naar de afgelopen jaren is gebleken, met autisme. Die signalen zijn nooit eerder herkend en /of onderkend, waardoor ik niet de juiste hulp kreeg. Dat heeft verstrekkende gevolgen gehad voor mijn gezin (mijn kinderen zijn uit huis geplaatst, waarvoor een ander gezin hun leven heeft omgegooid om voor mijn kinderen te kunnen zorgen). Als ik pak em beet zeven jaar geleden wel adequate hulp had gekregen, had dat veel minder ingrijpende gevolgen gehad voor mijn omgeving.
Mijn huidige situatie heeft ook impact op mijn omgeving: doordat @:Rob mantelzorg verleent aan mij, is zijn leven ook veranderd. Verder maken mijn kinderen zich (onnodig) zorgen om mij, evenals hun pleegouders.
Ik ben de eerste om toe te geven dat er bij mij wellicht ook een beetje rancune speelt, maar jij bagatelliseert de problemen van individuele mensen en de impact die die problemen kunnen hebben op hun omgeving.
Groet, een neurodivergent.
Ken genoeg zwaar getraumatiseerde militairen, hun leven ziet er iets anders uit dan het beeld dat jij hier van jezelf neerzet, geloof me. Ga me dus geen dingen aanwrijven die ik niet gezegd of geschreven heb.
Overigens geen rancune bij mij![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat soort volk moet gewoon gaan werken, wat een kut tokkie
En nog jong.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij voor een partner vreselijk als je een ander man terug krijgt
Hij was 21, zij 19.
Het was zijn eerste uitzending als beroeps.![]()
Oh niets, moet af en toe mn favo smiley postenquote:
Pas als ikga posten moet je je zorgen maken
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh niets, moet af en toe mn favo smiley posten
Pas als ikga posten moet je je zorgen maken
![]()
En zal onthouden![]()
![]()
Ojee, dan zal ik wel een kopje voor je zettenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag ik van jou? Kan niet meer betalen![]()
![]()
Jeejquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, dan zal ik wel een kopje voor je zetten![]()
![]()
![]()
Wat voor groot beest zat er die zoveel geluid maaktequote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, werd wakker en hoorde een raar geluid, ik zoeken zat er een raar beest op de grond. Die dood gemaakt, maar daarna kon ik niet meer slapen. Pas na een uur ofz, dus dacht ga wel even in de sc kijken
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat bij een oorlog Nederland in no time uitgeschakeld is. Ook al spenderen we vanaf nu miljarden meer aan defensie, we zijn de sigaar bij een oorlog.![]()
Trust nobody![]()
Nou niet heel veel hoor, maar je hoorde het wel.. geen idee een bruine vlieg achtig ietsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat voor groot beest zat er die zoveel geluid maakte![]()
![]()
Owwwquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou niet heel veel hoor, maar je hoorde het wel.. geen idee een bruine vlieg achtig iets
Ik zag een klein krokodilletje voor me ofzo
Trust nobody![]()
Haha, nee ik denk dat het een slakkendodenvlieg was, want die had ie ookquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Owww
Ik zag een klein krokodilletje voor me ofzo![]()
Ik zou liever willen dat er geen leger/ soldaten nodig zouden zijn..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar hebben veel mensen zware trauma’s opgelopen inderdaad. En de hulp was nihil.
Maar dat er mensen zijn die hun leven wilden geven om hun eigen land te beschermen of een ander land veiliger te maken.. en dat er achteraf geen hulp of erkenning is. Bizar.
Thank you for your service
Trust nobody![]()
O lekker dan, wakker gemaakt door een raar beest.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, werd wakker en hoorde een raar geluid, ik zoeken zat er een raar beest op de grond. Die dood gemaakt, maar daarna kon ik niet meer slapen. Pas na een uur ofz, dus dacht ga wel even in de sc kijken
Heb je daarna nog wel even kunnen slapen nadat je in de SC was geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig wel tot 8 uurquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, wakker gemaakt door een raar beest.
Heb je daarna nog wel even kunnen slapen nadat je in de SC was geweest![]()
![]()
In een ideale wereld zou dat ook niet nodig zijn denk ik. Maar helaas is de wereld verre van ideaal. Dus we doen het maar met wat we hebben. En gelukkig zijn er inderdaad mensen die zichzelf niet op de eerste plaats zetten maar zich inzetten voor anderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zou liever willen dat er geen leger/ soldaten nodig zouden zijn..
Maar dat er mensen zijn die hun leven wilden geven om hun eigen land te beschermen of een ander land veiliger te maken.. en dat er achteraf geen hulp of erkenning is. Bizar.
Thank you for your service![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou dat ook niet nodig zijn denk ik. Maar helaas is de wereld verre van ideaal. Dus we doen het maar met wat we hebben. En gelukkig zijn er inderdaad mensen die zichzelf niet op de eerste plaats zetten maar zich inzetten voor anderen.
Trust nobody![]()
De wo veranderd nog om de paar uur qua temperatuur toen ik naar bed ging stond die nog op 34 graden nu op 30 met onweer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig maar toch nog een paar uurtjes gepaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar toch nog een paar uurtjes gepakt![]()
![]()
Ohjee..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
De wo veranderd nog om de paar uur qua temperatuur toen ik naar bed ging stond die nog op 34 graden nu op 30 met onweer.
Heb je planndn?Trust nobody![]()
En vooral in deze tijd waarin het toch 'gevaarlijk' is is een leger van wezenlijk belangquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou dat ook niet nodig zijn denk ik. Maar helaas is de wereld verre van ideaal. Dus we doen het maar met wat we hebben. En gelukkig zijn er inderdaad mensen die zichzelf niet op de eerste plaats zetten maar zich inzetten voor anderen.
Ik hoorde van de week Pieter Cobelens zeggen, de vraag is niet of er een wereldoorlog komt maar wanneer.
Een paar weken geleden nog zei hij dat er geen wereldoorlog komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier met de dinsdag, stond op 33 nu op 36quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
De wo veranderd nog om de paar uur qua temperatuur toen ik naar bed ging stond die nog op 34 graden nu op 30 met onweer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Eet smakelijk!Ik heb er één en ik ben er trots op
Een goed uitgerust leger is nu zeker van belang. Met hoe het nu in de fik staat wereldwijd, zijn een paar vonkjes genoeg om de pleuris echt uit te laten breken. Hopelijk komen de juiste mensen voor die tijd bij zinnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vooral in deze tijd waarin het toch 'gevaarlijk' is is een leger van wezenlijk belang
Ik hoorde van de week Pieter Cobelens zeggen, de vraag is niet of er een wereldoorlog komt maar wanneer.
Een paar weken geleden nog zei hij dat er geen wereldoorlog komt![]()
eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het ook Sode, maar er zitten een paar gekken tussen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een goed uitgerust leger is nu zeker van belang. Met hoe het nu in de fik staat wereldwijd, zijn een paar vonkjes genoeg om de pleuris echt uit te laten breken. Hopelijk komen de juiste mensen voor die tijd bij zinnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik op 33 staan nu de zondag en maandag zijn ook iets gezaktquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier met de dinsdag, stond op 33 nu op 36They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Temperatuur is net afhankelijk van welke site ik aanklikTrotste mama van Ambar
Ja het gaat in ieder geval warm wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heb ik op 33 staan nu de zondag en maandag zijn ook iets gezakt
Zaterdag is ook al iets minder warm dan in het begin van de week
Het enige wat we kunnen doen is afwachten.
Heeft de airco al wat gekoeld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er lopen volgens mij meer gekken buiten rond dan dat er binnen zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook Sode, maar er zitten een paar gekken tussen.
Het enige dat we kunnen doen is gewoon door leven en zien wat er gebeurt.![]()
Ik zit op dit moment binnenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er lopen volgens mij meer gekken buiten rond dan dat er binnen zitten
Het enige dat we kunnen doen is gewoon door leven en zien wat er gebeurt.Trotste mama van Ambar
Morguh Puzziequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er lopen volgens mij meer gekken buiten rond dan dat er binnen zitten
Het enige dat we kunnen doen is gewoon door leven en zien wat er gebeurt.
Klopt ook, je kan er toch niets aan veranderen en moeten afwachten hoe het gaat.
Je er druk om maken ook niet en je kop in het zand stoppen ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zijn niet alleen FOK!kers die onder werktijd op hun mobiel zitten![]()
Of mensen op een verjaardag,
Klopt die kunnen er ook wat van..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn niet alleen FOK!kers die onder werktijd op hun mobiel zitten![]()
Of mensen op een verjaardag,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je bent er bijna, zonder veel te hoeven doen en veel te bolken eindelijk een keer eerste, deze plek kunnen ze je niet meer afnemenquote:
Echt he en dat moet voor ons land zorgenquote:
Zo kijk net even mijn Zorgkosten verzekering na een ritje met een ambulance al over de 1000 euro. Waarschijnlijk omdat ze nu buiten de plaatst moeten rijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu hoef ik idd niet veel meer te bolkenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er bijna, zonder veel te hoeven doen en veel te bolken eindelijk een keer eerste, deze plek kunnen ze je niet meer afnemen![]()
![]()
Ja gisteravond ging het goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat in ieder geval warm worden
Zaterdag is ook al iets minder warm dan in het begin van de week
Het enige wat we kunnen doen is afwachten.
Heeft de airco al wat gekoeld?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zie je ook wel tijdens een debat. Vind het niet kunnenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he en dat moet voor ons land zorgen![]()
Eem lekkere eierbalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1. Lovely / 1461 / +65 / +21 / 3582 / 4309quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja nu hoef ik idd niet veel meer te bolken
3582 boks, dit was gisteren avond om 21.30 uur
Dat zijn er niet heel veel maar genoeg om te winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eem zon lekker dikke uut grunnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
A fijn o. Kan je hem in de avond op je slaapkamer zetten is wel lekker als het zo heet isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn idee hoor en je mails kan je ook na een debat beantwoorden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie je ook wel tijdens een debat. Vind het niet kunnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij nooit iemand gewonnen met zo weinig puntenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1. Lovely / 1461 / +65 / +21 / 3582 / 4309
3582 boks, dit was gisteren avond om 21.30 uur
Dat zijn er niet heel veel maar genoeg om te winnen![]()
![]()
Of appjes, smsjes etc..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn idee hoor en je mails kan je ook na een debat beantwoorden.![]()
![]()
Ik heb echt geen idee. Weet niet eens meer hoeveel punten of bolks of aantal posten ik zelf had toen ik wonquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij nooit iemand gewonnen met zo weinig punten
Is wel te vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Weet niet eens meer hoeveel punten of bolks of aantal posten ik zelf had toen ik won![]()
![]()
Heb daar geen behoefte aan hoor, zo belangrijk vind ik het nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: