Als je verandert wil dat natuurlijk niet zeggen dat iemand die je eerst wel kende ineens niet meer kentquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, mensen kunnen veranderen. Zo was ik vroeger een enthousiaste PvdA stemmer.
Kritiek gaat dan altijd gepaard met het scheldwoord voor Jood "zionist" daarom.quote:
Wilders doet een Trumpie met 'ik ken die man niet". Volgende keer eerst je oude tweets weghalen sukkel.quote:
Zodat het bij de VVD niet over de inhoud hoeft te gaan. Je wil niet dat de stemmer het er achter komt dat de VVD er helemaal niet is voor de doorsnee Nederlander. Je kan het beter over de PvdA of Israël hebben.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:20 schreef Perrin het volgende:
En waarom gaat het in onze verkiezingscampagne over een of ander land in het Midden Oosten?
Dat truukje kent iedereen nu wel toch? Alsof er mensen zijn die daar nu nog intrappen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zodat het bij de VVD niet over de inhoud hoeft te gaan. Je wil niet dat de stemmer het er achter komt dat de VVD er helemaal niet is voor de doorsnee Nederlander. Je kan het beter over de PvdA of Israël hebben.
Ze is gewoonweg een kwaadaardig mensquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terugkrabbel tweet van Yesilgoz is mogelijk nog slechter
Wat een treurwilg. Bied je excuses aan op z'n minst.
Je gaat na de volgende verkiezingen zien dat er nog steeds hele volksstammen intrappen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat truukje kent iedereen nu wel toch? Alsof er mensen zijn die daar nu nog intrappen.
Geen nood, Yesilguz is al een afleidingsmanoeuvre gestart.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:00 schreef KaheemSaid het volgende:
De vraag van de week is of de PVV tegen de Asielwetten van Faber gaat stemmen om zo asiel als thema te behouden voor de komende verkiezingen?
En natuurlijk of dit afstraalt op de VVD mocht dit gebeuren.
Eh, ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:09 schreef Perrin het volgende:
Alsof er mensen zijn die daar nu nog intrappen.
Ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je gaat na de volgende verkiezingen zien dat er nog steeds hele volksstammen intrappen.
Jij bent dom want je stemt tegen je eigen portemonnee, linkse deuger!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom?
of-of?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom?
Het initiatief van Dijkhof is natuurlijk een directe aanklacht tegen haar koers. Dat dit niet zo meer in de media is geduid snap ik eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dreigementen zijn verwerpelijk, maar kwamen niet uit de lucht vallen. Na haar opruiende eerste tweet waren ze volkomen voorspelbaar en dat weet ze.
Met dit soort polariserende politiek vergiftigt Dilan het debat en duwt ze Nederland steeds verder richting Amerikaanse toestanden. Ze speelt bewust met vuur.
Wie een conflict in het Midden-Oosten misbruikt om de Nederlandse samenleving verder te splijten, bewijst het land geen dienst. Zulke politici kunnen we missen als kiespijn.
Iedereen van goede wil in Nederland zou zich inderdaad fel moeten afzetten tegen deze aanzwellende polarisatie en politiek van de onderbuik. Ons land wordt zo steeds guurder onder leiding van deze politici van bedenkelijk allooi. Korte-termijn politieke spelletjes ten koste van wat? Een gespleten samenleving is tot weinig constructiefs in staat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het initiatief van Dijkhof is natuurlijk een directe aanklacht tegen haar koers. Dat dit niet zo meer in de media is geduid snap ik eerlijk gezegd niet.
Eens. Het gaat er misschien voor zorgen dat ik over mijn principe stap - niet stemmen op een confessionele partij.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen van goede wil in Nederland zou zich inderdaad fel moeten afzetten tegen deze aanzwellende polarisatie en politiek van de onderbuik. Ons land wordt zo steeds guurder onder leiding van deze politici van bedenkelijk allooi. Korte-termijn politiek gewin ten koste van wat?
dit precies, de aloude truc.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zodat het bij de VVD niet over de inhoud hoeft te gaan. Je wil niet dat de stemmer het er achter komt dat de VVD er helemaal niet is voor de doorsnee Nederlander. Je kan het beter over de PvdA of Israël hebben.
En dat je er één keer intrapt, vooruit. Maar 2 keer? 10 keer?quote:
het initiatief van Dijkhof bestaat uit het eten van 2 walletjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het initiatief van Dijkhof is natuurlijk een directe aanklacht tegen haar koers. Dat dit niet zo meer in de media is geduid snap ik eerlijk gezegd niet.
Ja eens. Het is ook beetje halfslachtig. Ga dan weer lekker de politiek in.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
het initiatief van Dijkhof bestaat uit het eten van 2 walletjes.
Yesilguz doet lekker populistisch,
Dijkhof doet alsof ie daar heel erg tegen is. Maar Dijkhof is natuurlijk wel ook nog steeds VVD.
Dus als je een hekel hebt aan het populisme, kun je via Dijkhof voor jezelf nog steeds goed praten dat je VVD stemt.
Als Dijkhof echt vindt wat ie vind, moet ie met gestrekt been op deze commotie reageren. (en dus vol gas tegen Yesilguz, en dat gaat niet gebeuren).
het is helaas zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dat je er één keer intrapt, vooruit. Maar 2 keer? 10 keer?
"Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me; fool me ten times, let’s be honest: at this point I’m not a victim, I’m a volunteer."
Een niet-polariserende post. Compliment.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef Perrin het volgende:
Het kritiekloos napraten van Amerikaanse dwaasheden is te absurd voor woorden. De Nederlandse politiek lijkt steeds meer op een fabeltjeskrant van zeer bedenkelijk niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |