SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Do what you love, love what you do!![]()
Heb je weer met de TT zitten F'en kree
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens meenemen naar het schuurtje
How can I make this topic about me?![]()
niet onwijs, maar denk wat ik zeg mss belangrijk isquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
is de TT weer eens stuk?
hoe krijg je dat toch voor elkaar. het is maar één regel tekstHow can I make this topic about me?![]()
of nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijs, maar denk wat ik zeg mss belangrijk isHow can I make this topic about me?![]()
Drie dagen met gemakquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat over is bewaren in de koelkast![]()
![]()
EierballenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja weet ik veel wat er aan de hand is? volgens mij is t ok tt. erna als er technisch wat niet goed aan is dan vast een mod die ff kan aanpassen
Dat is niet zo moeilijk. Kan de allerallerbeste gebeurenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
is de TT weer eens stuk?
hoe krijg je dat toch voor elkaar. het is maar één regel tekst
Smile, it's free therapy.![]()
KreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je had de ] weggehaaldquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:52 schreef kree het volgende:
ja weet ik veel wat er aan de hand is? volgens mij is t ok tt. erna als er technisch wat niet goed aan is dan vast een mod die ff kan aanpassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
het is mij nog niet overkomenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Kan de allerallerbeste gebeuren
How can I make this topic about me?![]()
Echt hequote:Op donderdag 26 juni 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
is de TT weer eens stuk?
hoe krijg je dat toch voor elkaar. het is maar één regel tekst
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooi om die Japanse Duizendknoop mee te bestrijdenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja het loopt vanzelf de koelkast uit![]()
![]()
Echt ....quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Misschien zag 'ie er 2quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
is de TT weer eens stuk?
hoe krijg je dat toch voor elkaar. het is maar één regel tekstWell, life can be a riot
Jawel... Alleen die heet Krai i.p.v Kreequote:Op donderdag 26 juni 2025 21:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Hier is duidelijk geen sprake van AI.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Kan de allerallerslechtste gebeuren![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
spaart weer 600 euries uitquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi om die Japanse Duizendknoop mee te bestrijdenSmile, it's free therapy.![]()
Kon 't niet latenquote:
Well, life can be a riot
Is al lang gebeurd alleen suddert het hier nog door. Je had gewoon een tekentje te ver verwijderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker dikke eierbalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wtf, hedde druks op?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"hé jij daar, fix die TT effe."
gaat het zo sneller?![]()
![]()
![]()
thanks.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al lang gebeurd alleen suddert het hier nog door. Je had gewoon een tekentje te ver verwijder
Kree heeft denk ik iets te diep in het glas gekekenquote:
Kan iedereen overkomen. Is 5 min geleden al aangepastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree heeft denk ik iets te diep in het glas gekeken
Jij durftIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zeg eens iets nieuws....quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree heeft denk ik iets te diep in het glas gekekenSnap dat 't weekend is.. Maar toch. Zou echt niet dronken of aangeschoten op FOK! Willen zitten
Well, life can be a riot
nee zo moet het dus niet.quote:
"Lieve maily, de TT is stuk, wil jij dit repareren? super tof. alvast bedankt, xoxoHow can I make this topic about me?![]()
Het is nog altijd deep dive donderdag toch?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Slavenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
En een aannemer, en diens personeel wat niet goed betaald werd.
Smile, it's free therapy.![]()
Oh .... Het is donderdag ja![]()
Ik ben in de war met de dagen deze week
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee zo moet het dus niet.
"Lieve maily, de TT is stuk, wil jij dit repareren? super en alvast bedankt, xoxo![]()
![]()
![]()
![]()
Maily is geen modddddd
wat zit er in jouw colaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja sorry allemaal sta wek achter mijn tt enzo. maar oke ff haakje te weinig of teveel weggehaald,.... LOL
opgelost.
@greysbones , weer een die de memo gemist heeftquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Lieve maily, de TT is stuk, wil jij dit repareren? super tof. alvast bedankt, xoxo![]()
![]()
zoals wat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien vraagt ie wel om iets andersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wacht maar tot hij getrouwd is, dan zit er standaard drank en drugs in zijn koffie bij het ontbijtquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maily is geen modddddd
wat zit er in jouw cola
dafuqsels??quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:59 schreef kree het volgende:
ja sorry akkenaak sta wek achter mijn tt enzo. maar oke ff haakje te weinig of teveel weggehaald,.... LOL
opgelost.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zekersquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is nog altijd deep dive donderdag toch?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Volgens mij kaartte 'ie alleen een voorbeeld aan
Well, life can be a riot
Maily voor modquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
@:greysbones , weer een die de memo gemist heeft
@SwJ prima
watjequote:Op donderdag 26 juni 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:kree wat zou je willen van Maily?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik moet engels spel controle ook eens uitzetten denk, want wss daardoor komen er makkelijk typefouten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
@greysbones , weer een die de memo gemist heeftquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Lieve maily, de TT is stuk, wil jij dit repareren? super tof. alvast bedankt, xoxo
Ik ken er nog een die ""cola"" drinkt ....quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maily is geen modddddd
wat zit er in jouw cola![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat was ook geen engelsquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet engels spel controle ook eens uitzetten denk, want wss daardoor komen er makkelijk typefouten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat heeft niet zoveel te maken met spellingscontrole, denk dat zelfs die namelijk geen kaas hebben gegeten van wat je soms typt manquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet engels spel controle ook eens uitzetten denk, want wss daardoor komen er makkelijk typefouten.Soms vallen dingen niet meer te corrigeren
Well, life can be a riot
Akkenaak .....quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:59 schreef kree het volgende:
ja sorry allemaal sta wek achter mijn tt enzo. maar oke ff haakje te weinig of teveel weggehaald,.... LOL
opgelost.
Wij kennen wel het werkwoord akkenaaien ...![]()
![]()
soms ook welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
tt gefixtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik maak ook spel fouten en heb engelse spelling standaard aan op mijn prive en werk PC en mijn beide laptops maar zulke fouten als jij maakt ik niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet engels spel controle ook eens uitzetten denk, want wss daardoor komen er makkelijk typefouten.
Althans, hoop ik.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
weet ik en ben de eerste die er even op terug komt. hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel te maken met spellingscontrole, denk dat zelfs die namelijk geen kaas hebben gegeten van wat je soms typt manSoms vallen dingen niet meer te corrigeren
maarja soms gaat dat zo ja.
Spuit 11quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij roeptoetert maar watquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe mij maar een citrus 11 met een beetje 12up alstublieftquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe mij maar een citrus 11 met een beetje 12up alstublieft
bij mij stond het er nog jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ie wel vaker altijd last vanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik wil ook niet dat jullie voor me denken he?
tis allemaal eigen. afweging, maar ik ben er wel oke over om jullie meningen te horen enzo?
goed of eens of neit vraag twee, maar weet dat mag altijd
ik heb lenzen!quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je weer de verkeerde bril opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: