quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Over een paar dagen zingen we met z'n allen de regendans.
Het is droog, het is heet
Mijn baard hangt vol kabouterzweet
Maar ik weet wat ik moet doen dus ga maar eens opzij
Er is geen wolkje aan de lucht
Iedereen kreunt en iedereen zucht
Dans daarom nu allemaal de regendans met mij
Bekijk deze YouTube-videoWat moet dat een zware tijd geweest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is een begin.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa maar of dat nou iets gaat veranderen vraag ik me af...
Dat zou wel verklaren waarom ze hier als mod stopt natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Zou @:Momo niet de opvolger van Österdahl kunnen worden? Na het stoppen als Mod zoekt ze misschien een andere invulling en als ze ons aankan, dan kan ze de internationale ESF-fanbase ook wel aan.
Als je hier slaagt als mod, kan je Armenië en Azerbeidzjan enzo ook wel uit elkaar houden op het ESF.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Zou @:Momo niet de opvolger van Österdahl kunnen worden? Na het stoppen als Mod zoekt ze misschien een andere invulling en als ze ons aankan, dan kan ze de internationale ESF-fanbase ook wel aan.
Awwhhh, wat lief.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:18 schreef NailQueen het volgende:
Ja als ik terug kon in de tijd dan wel met jou![]()
Ja, dan verwacht je toch dat het over voetbal gaat he?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moest toch even drie keer kijken om zeker te weten dat dit de ESF SC is..
The party is over now.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
Rustig maar. Het feestje is over en inmiddels zijn er wat pakketjes onderweg.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
In 2020 of 2021 waren er plots 25 topics vol rond deze tijd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
AJAX, HUP IJSLAND, HOERA LIVERPOOLLLLLquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dan verwacht je toch dat het over voetbal gaat he?
Vond ik best leuk toenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 2020 of 2021 waren er plots 25 topics vol rond deze tijd.
quote:
Jij wel jaquote:
quote:
Hallo hallo. Hoe maken jullie het?quote:
Dat waren ook wel aparte jaren, met die ophokplicht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 2020 of 2021 waren er plots 25 topics vol rond deze tijd.
Goed, daar?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Hallo hallo. Hoe maken jullie het?
Zonder die jaren waren we inderdaad heel wat minder ver geweest met de SC.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat waren ook wel aparte jaren, met die ophokplicht.
Hallo hallo. Hoe maken wij wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Leuke vakantie gehad?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:44 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Ben even een paar dagen afwezig geweest want ik was op vakantie. Maar ik ben weer terug!
Dazeggiknie, want dan maak jij het ook zo!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Waar draait het allemaal om George, nou?quote:
Idem!quote:
Ja heerlijk! Lekker weer, vooral veel gewandeld en gezwommen. Genoten!quote:
Prrrrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |