Bijna 40 miljardquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje jammer dat deze show ons straks 30 miljard extra per jaar gaat kosten
Ik ben het hier wel met je eens. Ik heb een intense hekel aan alle "grappige" AI foto's.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
5 delen achter elkaar inclusief schijtlollige AI foto's en video's.
Niveautje nieuws hoor.
Eerst kijken of we ons land willen verdedigen, of dat we samen met de VS landen aan de andere kant van de wereld aan willen kunnen vallen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vloot Nederlandse vliegdekschepen
Met ipv de Nimitz-klasse de Nijmegen-klasse
En Zr Ms Lutjebroek![]()
![]()
De VVD heeft grote zakken geld gevonden in de bijstand: NWS / VVD wil verhoging van defensie-uitgaven bekostigen uit bijstandquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat ze dat geld op een goede manier gaan besparen.
Ja, die bestaat nog.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De VVD heeft grote zakken geld gevonden in de bijstand: NWS / VVD wil verhoging van defensie-uitgaven bekostigen uit bijstand
dat wel natuurlijkquote:
Ja, dat ging een keer tijd worden!quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Een ander mogelijk voordeel zijn investeringen in infrastructuur.
Dat was tof. En mooie '90s ontspanning.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Bill was ook wel lachen in de jaren '90.
Ik vind het prima, maar wel met voorwaarde dat zoveel als mogelijk in Europa besteed wordt. Dan is het een investering in eigen zakken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bijna 40 miljardbudget voor 2025 is 22 miljard. Verwachtte bbp over 2025 is 1196 miljard, dus we zullen nog 38 miljard bovenop de 22 miljard moeten uitgeven.
Op dat vlak ben ik erg blij met die 1,5%.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Een ander mogelijk voordeel zijn investeringen in infrastructuur.
Als je het als Europa goed aanpakt, of als NL, levert het je ook geld en banen en expertise op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje jammer dat deze show ons straks 30 miljard extra per jaar gaat kosten
Dat gaat m niet worden denk ik. Defensie heeft nu al moeite al het geld te spenderen omdat er te weinig productiecapaciteit is.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:31 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar wel met voorwaarde dat zoveel als mogelijk in Europa besteed wordt. Dan is het een investering in eigen zakken.
Doel is gesteld voor 2035. Dan hebben we weer een hele nieuwe generatie leiders. Dus die 5% zal wel niet gehaald worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bijna 40 miljardbudget voor 2025 is 22 miljard. Verwachtte bbp over 2025 is 1196 miljard, dus we zullen nog 38 miljard bovenop de 22 miljard moeten uitgeven.
Ik denk dat de credits voor de 5% naar Putin moeten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat Rutte dit voor elkaar heeft gekregen
Trump kennende gaat ie straks ook eisen dat IJsland aan de 5% moet voldoenquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Doel is gesteld voor 2035. Dan hebben we weer een hele nieuwe generatie leiders. Dus die 5% zal wel niet gehaald worden.
Maar dat de defensie-uitgaven omhoog gaan is wel prima. Na de val van de muur is er meer dan 30 jaar bezuinigd. Helaas is de wereld te onveilig om defensie niet serieus te nemen.
De snelheid van opschalen is duidelijk iets waar alle Europese landen nu snel besluiten over moeten nemen, want anders rent het geld inderdaad weg.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden denk ik. Defensie heeft nu al moeite al het geld te spenderen omdat er te weinig productiecapaciteit is.
En Europa staat niet echt bekend om de snelheid waarop ze dit kan opschalen.
Trump heeft destijds de grootte van zijn ego opgegeven en niet z'n daadwerkelijke lichaamslengte.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)p-lengte-foto-koning
Trump is helemaal niet zo lang! Even lang als Erdogan, en WA een stuk langer.
Dat is wel vreemd. Is Trump zo erg gekrompen?
quote:Trump had geen idee wie Wilders was
Een opvallend moment net bij de persconferentie van Trump. De president zei dat hij geen enkel idee had wie Geert Wilders was toen hij woensdag met hem sprak. Volgens Trump was de ontmoeting opgezet door de Nederlandse regering. "Blijkbaar moet ik met de oppositieleider spreken als ik ook met de premier spreek." De Amerikaanse leider noemde het idee "heel vreemd".
Wilders, die een selfie met Trump op X plaatste, zei eerder dat de ontmoeting juist was opgezet door de Amerikanen. De woordvoerder van Schoof laat aan NU.nl weten dat zij de ontmoeting in ieder geval niet hebben opgezet
Het Turks heeft er ook 6. Zolang je ermee opgroeit en/of veelvuldig gebruikt is het niet zo spannend.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:38 schreef capricia het volgende:
Ik vond die 4 Duitse naamvallen al dramatisch. Het Russisch heeft er 6. Liever niet. Ik betaal wel wat meer aan het Ministerie van Oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |