SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 25-06-2025 10:08:24 ]Werewolf![]()
A geen felicitatie TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een ellende 8 uur nog maar. Zit hier alleen in een te stille stad, heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad.![]()
O dat is minder. Waarom zit je alleen dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een ellende 8 uur nog maar. Zit hier alleen in een te stille stad, heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is nog moe. Trapte me om 6 uur het bed uit maar is zelf weer gaan slapen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Waarom zit je alleen dan?![]()
O lekker ding dan, waarom moest jij er uit dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze is nog moe. Trapte me om 6 uur het bed uit maar is zelf weer gaan slapen.
Ga een lekkere wandeling met de hondjes maken of zo?
Of gooi haar nu het bed en zegt, nu is het mij tijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-video
Ook goedemorgenom 5:32 opgestaan, naar de wc geweest, sigaret gedraaid, en om 05:48 was ik een genie met 33 van de 47 te vinden woorden. Zo nog maar even naar bed denk ik
Nog anderhalf liggen doezelen erna, dus nu koffie gvd,Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Koffie voor DJMO!quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:07 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goedemorgenom 5:32 opgestaan, naar de wc geweest, sigaret gedraaid, en om 05:48 was ik een genie met 33 van de 47 te vinden woorden. Zo nog maar even naar bed denk ik
Nog anderhalf liggen doezelen erna, dus nu koffie gvd,![]()
Hahaha ik vermijd liever ruzie even.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker ding dan, waarom moest jij er uit dan?
Ga een lekkere wandeling met de hondjes maken of zo?
Of gooi haar nu het bed en zegt, nu is het mij tijd
Maar met de hondjes kan wel even ja, goed idee.![]()
![]()
Morguhquote:
Morguh Puzziequote:
O jeequote:Op woensdag 25 juni 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ik vermijd liever ruzie even.
Maar met de hondjes kan wel even ja, goed idee.gelijk laten weten dat je je niet uit bed laat sturen KW anders ben je de klos
Oooh Moonie van harte gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moonie is jarig vandaag
ONZ / Gefeliciteerd MoonLight![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ergens in het vorige topic staat taartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gracias senora en van harte!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dankjewel Puzquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oooh Moonie van harte gefeliciteerd !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is er een jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat is moonnnnnnn
Hahaha komt goed. Ben al de klos vandaag dus we gaan het zien.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jeegelijk laten weten dat je je niet uit bed laat sturen KW anders ben je de klos
![]()
O jee, de klos nog welquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha komt goed. Ben al de klos vandaag dus we gaan het zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liefquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:23 schreef bondage het volgende:
Kan @:Moonlight helaas geen abo cadeau doen want dat heeft ze al![]()
![]()
Ja heel lief hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:25 schreef maily het volgende:
[..]
https://myprivacy.dpgmedi(...)gels%7Ea5c30c1a%252FHij weet in ieder geval wat er mee bedoelt wordt.
![]()
Iedereen houdt van Moonquote:
quote:![]()
Kan je wel inpakken als een cadeautje maar daar heb je niet zoveel aan, je kunt het niet eens zelf uitpakken![]()
![]()
Smeerpijpquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:27 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Kan je wel inpakken als een cadeautje maar daar heb je niet zoveel aan, je kunt het niet eens zelf uitpakken![]()
![]()
Ja dat is jammerquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:27 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde het nog zeggen hij wil je vast wel inpakken voor je verjaardagquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:27 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Kan je wel inpakken als een cadeautje maar daar heb je niet zoveel aan, je kunt het niet eens zelf uitpakken
Zo weer tijd voor een bakkie
Voor iemand die het fijn vind kan het een heel leuk cadeau zijnquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde het nog zeggen hij wil je vast wel inpakken voor je verjaardag![]()
Heb het wel eens gedaan bij iemand als cadeautje. Ook nog strikje erom![]()
![]()
Ik heb geen idee de hoeveelste ik nu gepakt hebquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb net de vierde op, voor nu even genoegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tering, hoe krijg je het wegquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb net de vierde op, voor nu even genoeg![]()
Ook lekker, ik drink dat altijd als ik ergens koffie drink, bv in een restaurantquote:
De gewone Decaf is daar nooit lekker, vaak oploskoffie. Dus dan neem ik de cappu variant die is nog wel te drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker hoor,quote:
Hey Paul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoveel mogelijk topics openenquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:41 schreef roos94 het volgende:
Lekker chillen tot 13.50 wat zal ik eens gaan doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vingerenquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:41 schreef roos94 het volgende:
Lekker chillen tot 13.50 wat zal ik eens gaan doen![]()
KW tochquote:
Alleen je haar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zal wel zo'n opblaasding zijn van de actionquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het flexen met een eigen zwembad
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O zzit je er voor dan en dan voorover met je haar in het water?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greys
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal wel zo'n opblaasding zijn van de action![]()
![]()
In zijn velquote:
Aaah wat ben je ook een schatquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:23 schreef bondage het volgende:
Kan @:Moonlight helaas geen abo cadeau doen want dat heeft ze al
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Slaap lekker en sweet dreamsquote:
Morguh Lovelyquote:
Lekker uitgeslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was vroeg wakker, maar daarna nog wel even kunnen slapen..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is altijd mooi mee genomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gefeliciteerd @Moonlight
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Morguh Birdiequote:
Morguh Fogelquote:
Blaadjes van mijn flamingoplant hangen alweer slap, van de week nog water geven.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat klinkt als een leuke plant!quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
Blaadjes van mijn flamingoplant hangen alweer slap, van de week nog water geven..It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Is ook een leuke plant, alleen heeft nogal wat water nodigquote:
Alleen lees ik dat t ook kan komen als hij té veel water heeft gehad"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oei.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
Blaadjes van mijn flamingoplant hangen alweer slap, van de week nog water geven..
OF je maakt een foto ervan en vraagt een ai site wat je ermee kunt doen.
Laatst ook gedaan met een plant. Moest ik verpotten, op een andere plaats in de kamer zetten en vaker besproeien met water. Doet het nu weer goed
Smile, it's free therapy.![]()
Morguh Steven, beetje kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nja als ik weer water geef, komt t wel goed.. had al via Google gevraagdquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei.
OF je maakt een foto ervan en vraagt een ai site wat je ermee kunt doen.
Laatst ook gedaan met een plant. Moest ik verpotten, op een andere plaats in de kamer zetten en vaker besproeien met water. Doet het nu weer goed![]()
Zal zo eens het potgrond checken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goedemorgen man met goede boeksmaak!quote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja van 12 tot 5 heb ik wel geslapen gelukki, lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, beetje kunnen slapen?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kort nachtje, maar beter iets dan niets.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja van 12 tot 5 heb ik wel geslapen gelukki, lief dat je het vraagtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar ben ik nu allang blij mee hoor. Ben sowieso geen goede slaper, dus nu is dit primaquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kort nachtje, maar beter iets dan niets.Hoe gaat het met jouw gezondheid? Wat weken terug toch last van oa borstfibrilleren?
Snap ik dat je dan blij bent. Ieder uurtje is er een dan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar ben ik nu allang blij mee hoor. Ben sowieso geen goede slaper, dus nu is dit primaHoe gaat het met jouw gezondheid? Wat weken terug toch last van oa borstfibrilleren?
Met mij gaat het wel goed hoor, dat afb komt en gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn om te horen dottiequote:Op woensdag 25 juni 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik dat je dan blij bent. Ieder uurtje is er een dan.
Met mij gaat het wel goed hoor, dat afb komt en gaat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is zo als het is Steven en maak er gewoon het beste vanquote:
Dank je voor het vragen heel lief
Ik mis de koffie van @gebrokenglas
Ik ook wel. Heb al een hello kitty mok klaar staan die hij kan vullen. Beetje kinderachtig maar is eerlijk wel de mok waar ik het lekkerste koffie uit drink
Daar gaat het om tochquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ook wel. Heb al een hello kitty mok klaar staan die hij kan vullen. Beetje kinderachtig maar is eerlijk wel de mok waar ik het lekkerste koffie uit drink
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker veel voorrijkosten rekenen kussendvogeltjega ik wel in rekening brengen
Hij laat het mooi afweten.quote:
Maar hij zal wel druk zijn met het een en ander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn vader zei altijd, iedere gek heeft zijn gebrek, de een wat meer dan de ander.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
Klopt wel aardig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd, iedere gek heeft zijn gebrek, de een wat meer dan de ander.![]()
Je quote je zelfquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij laat het mooi afweten.
Maar hij zal wel druk zijn met het een en ander.
Net zoals hij altijd zei, er lopen meer gekken buiten de hekken dan er binnenquote:
Dat bedoel ik, er lopen meer gekken buiten de hekkenquote:
Ik meende jou te quoten, waarom ik dat dacht geen idee
Je hebt nog een kopje koffie nodigquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, er lopen meer gekken buiten de poorten
Ik meende jou te quoten, waarom ik dat dacht geen idee
Ja zoals de hele zorg betreft, het is in en in triest hoe de zorg aan het aftakelen is momenteelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk het. Zo zie je maar wat de afwezigheid van de koffieman met me doetquote:
Is het ook ja, en maar duur betalenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals de hele zorg betreft, het is in en in triest hoe de zorg aan het aftakelen is momenteel
Nou roep hem dan ff heel hardquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het. Zo zie je maar wat de afwezigheid van de koffieman met me doet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hoorde gisteren dat er massaal fysiotherapeuten een andere baan gaan zoeken omdat ze te weinig betaald krijgenquote:
Ben je fysio in een ziekenhuis of instelling krijg je schijnbaar veel meer betaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoiquote:
He dot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En wout
Huh dat Is wel heel kromquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dat er massaal fysiotherapeuten een andere baan gaan zoeken omdat ze te weinig betaald krijgen
Ben je fysio in een ziekenhuis of instelling krijg je schijnbaar veel meer betaald
En lovely
Allang gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:12 schreef Helenattenek het volgende:
@:kree @:sally @:soury
Heeft een admin uberhaupt gekeken naar mijn ip adres, en of dat aan andere users / Harry's is gelinkt?
Nee heYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Werken tussen het bolken door kost me punten...I'm surrounded by morons!
Ja is wel meer krom in de zorgquote:
Ik heb twee therapeuten, de een vraagt 53 euro per behandeling de ander 36 allebei een behandeling van een half uurtjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolken tussen werken door kost me puntenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef Fogel het volgende:
Werken tussen het bolken door kost me punten...
Welke punten?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bolken tussen werken door kost me punten
En je merkt geen verschil?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel meer krom in de zorg
Ik heb twee therapeuten, de een vraagt 53 euro per behandeling de ander 36 allebei een behandeling van een half uurtje
Maar kan natuurlijk te maken hebben wat zij qua kosten moeten betalen voor het pand waar ze inzitten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben vrijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Luxepaardquote:I'm surrounded by morons!
Heb je lang vast gezetenquote:
Is mn favo smileyquote:
En ik moet werken
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Een druif die nog in bed ligtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een luie druif dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan een smiley niet meer vinden, die op een stoel zit en rond draait..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan een smiley niet meer vinden, die op een stoel zit en rond draait..deze ken ik wel die op de stoel zit niet
Nog maar een jaar of 20(?) voor ik met pensioen mag![]()
Dat vraagteken omdat ze de pensioensleeftijd toch steeds uitstellen.I'm surrounded by morons!
Deze bedoel ik:quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]deze ken ik wel die op de stoel zit niet
Whiiiiiquote:I'm surrounded by morons!
Ah zo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is mn favo smiley
En ik moet werken
Ik niet, heb cursus![]()
![]()
Ja het wordt steeds later hequote:Op woensdag 25 juni 2025 10:59 schreef Fogel het volgende:
Nog maar een jaar of 20(?) voor ik met pensioen mag![]()
Dat vraagteken omdat ze de pensioensleeftijd toch steeds uitstellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuke cursus?quote:I'm surrounded by morons!
Ik had een webinar maar zo tussen neus en lippen door gekeken krijg hem toch nog toegestuurdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een jaar per jaar.quote:I'm surrounded by morons!
Yes, erg leuk. Is een VMware cursus en heb de kennis al redelijk op orde maar moet certificaat behalen gezien ieder in het team gecertificeerd moet zijn.quote:![]()
Zodat was ff jakkeren. Te laat van huis maar toch op tijd. Nu wachten tot ik hoor Dotteke kom maar verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze zien de teamgeest verdampenquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:09 schreef hemarookworst het volgende:
Waar kijken ze naar?
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben al sinds half 9 van huis en ik vind het maar moeilijk
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ik ben al 10 minuten mijn bed uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O jee .... kan me goed voorstellenquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al sinds half 9 van huis en ik vind het maar moeilijk![]()
![]()
Meneer ligt zelf in alle rust op bed en ik maar centjes verdienen.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Tijd voor koffie!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
een social media personage van maken danquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meneer ligt zelf in alle rust op bed en ik maar centjes verdienen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wie kan mij een portie zin geven
Ik moet schilderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dogfluencer @ieniminimuisquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een social media personage van maken dan
Of een hondencafé beginnen: de SpAmbar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dogfluencer @:ieniminimuis
![]()
Iedereen kan schilderenquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
Ik moet schilderen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dogfluencer @:ieniminimuis
![]()
![]()
* Kissingbird stuurt wat schilderzin richting greysiequote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
Ik moet schilderenSmile, it's free therapy.![]()
Waardoor?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef marc0871 het volgende:
Iedereen is aan het wachten totdat Dotteke door mag.![]()
Kozijnenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ile-gws-wiz-hp#ebo=0
Dat kloptquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
tsss biatch het zit er mooi op hier
Zo.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:
Don't follow me. I am lost too
Beterquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Yes, erg leuk. Is een VMware cursus en heb de kennis al redelijk op orde maar moet certificaat behalen gezien ieder in het team gecertificeerd moet zijn.
Wat een dag..Don't follow me. I am lost too
Paar uur gebeld net.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
ik ga een boodschapje doen (geen druiven) dan zijn al mijn plannen voor vandaag uitgevoerdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kweeniequote:En toen duurde het even...quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
Zodat was ff jakkeren. Te laat van huis maar toch op tijd. Nu wachten tot ik hoor Dotteke kom maar verder![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:09 schreef sp3c het volgende:
ik ga een boodschapje doen (geen druiven) dan zijn al mijn plannen voor vandaag uitgevoerd
ik neem me altijd voor om boodschappen te doen in de ochtend, maar lukt nooit doordeweeks en nu mag ik in de drukke lunch gaan doenUw ADH vitamine Worst
doe je haar een oneerbaar voorstelquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke kom maar verder hoor.
* gebrokenglas wenkt
Ik heb ploegendienst dus ik noem het moment dat ik uit mijn bed kom rollen gewoon ochtendquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik neem me altijd voor om boodschappen te doen in de ochtend, maar lukt nooit doordeweeks en nu mag ik in de drukke lunch gaan doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee nee oh neequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
doe je haar een oneerbaar voorstel
How can I make this topic about me?![]()
Misschien kan ze het stukken beter dan jezelf, en nu kom je daar niet achter
Kan gewoonquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb ploegendienst dus ik noem het moment dat ik uit mijn bed kom rollen gewoon ochtend
Maar ik niet, want heb geen ploegendienst
Uw ADH vitamine Worst
Ehh neequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien kan ze het stukken beter dan jezelf, en nu kom je daar niet achterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vandaar de heli's hierquote:De partners van de regeringsleiders zijn vandaag samen met koningin Máxima op bezoek in Rotterdam. Daar brachten ze vanochtend een bezoek aan het Depot van Museum Boijmans Van Beuningen. In de stad zijn veiligheidsmaatregelen genomen.Uw ADH vitamine Worst
Wat moet er bij jou geverfd worden dan?quote:
#geenzinomterugtelezenHow can I make this topic about me?![]()
Ze is lastigquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee nee, ook niet.
Wat een lastige vragen zo
Kozijnenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat moet er bij jou geschilderd worden dan?
#geenzinomterugtelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee nee, ook niet.
Wat een lastige vragen zo![]()
![]()
Jepquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, da's niet zo moeilijk. Plak jij de ramen even af?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb twee linkerhanden, dus ik moet het wel afplakken,als ik ga verven of schilderenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je een vaste hand hebt, kan dat ook prima.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
ik ga schilderen zonder af te plakken. Geen zin meer in het tapenAls je geen vaste hand hebt ook.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan is het resultaat wat minder zeg maar ...![]()
Lekker, kom net thuis, dus dan is zo bakkie niet verkeerdquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh
Dat moet direct worden rechtgezet.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allssss jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien vindt KB dat niet zo erg, dat er af en toe een uitschieter op het raam komt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:28 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Als je geen vaste hand hebt ook.
Maar dan is het resultaat wat minder zeg maar ...
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:28 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Als je geen vaste hand hebt ook.
Maar dan is het resultaat wat minder zeg maar ...![]()
Trok met verkeerde tape een stukje van de plafondverf eraf![]()
met duurdere tape gaat het beter maar vind het tapen zelf blehhh om te doenSmile, it's free therapy.![]()
Dot was aar de fysio en daarna boodschappen gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke kom maar verder hoor.
* gebrokenglas wenktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu hoor ik het liedje van michael jackson in mijn hoofdquote:Uw ADH vitamine Worst
Vind ik wel erg!quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien vindt KB dat niet zo erg, dat er af en toe een uitschieter op het raam komt.
Nu ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu hoor ik het liedje van michael jackson in mijn hoofd
Viel best wel wat naar beneden..maar wel lekker buiten nuquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn thermometer buiten geeft aan 22.4 °C. Maar ik weet niet of dat klopt. Het lijkt me aan de hoge kant
Is dat niet te warm om te verven?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar de zon staat er even goed op te bakken, dan droogt het heel slechtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: