SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja leuk! Ik kan ze zelf even niet meer vinden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:17 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, ben pas halverwege en wat is het leuk om de meetverslagen terug te lezen!
Foto’s van het eten kan ik terugplaatsen. Zal ik…? @:Lucky_Strike
Dit weekend is er in de hele regio niemand thuis omdat vrijwel elk dorp een dorpsfeest heeftquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:55 schreef AnneX het volgende:
Van harte LHO 🎊 Hebben jullie ook gasten over de vloer?
Een Hollandse kring verjaardag…
@:Vanyel wat een tegenvaller(s) en voor dat bedrag! Bonbon
Vanmorgen twee uurtjes doorgebracht op de openlucht kringloop bij het ouwe huis. Toen ook de teruggvonden 4e huissleutel afgegeven en de prachtig gerestaureerde houten vloeren bewonderd.
Daarna was het op.
9 augustusquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit weekend is er in de hele regio niemand thuis omdat vrijwel elk dorp een dorpsfeest heeftbinnenkort bbq.
Check AnneX in CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S #3quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja leuk! Ik kan ze zelf even niet meer vinden.
Gaan daaro ook de prijzen voor energie uit het dak?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:56 schreef flipsen het volgende:
Feliz cumple LHO
Mooi verslag @:vanyel, misschien even kopieren naar het topic hiervoor?
Hier freaking koud en weinig hout meer voor de kachel in het hondenhotel. Vrouwlief is met Willem en Merlina naar Buenos Aires dus ik kan ook niet even hout gaan halen. Electrische kachel er maar bijgezet voor de komende nachten.
Ach, ja, dat merk je nu dan extra hequote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89, je vroeg hoe het leven zonder Piep is. Het is leeg en stil hier. Ze nam zo'n groot deel van het huis in beslag. Dat merken we nu pas. We hebben nog veel verdriet en dat komt er af en toe ineens uit. Afgelopen donderdag zag ik een paard in Archeon klungelen met zijn eten op dezelfde manier als Piep dat kon doen. Gelijk weer even tranen. Maar tegelijkertijd zijn we niet de hele dag emotioneel. 90% Van de dag is alles normaal en genieten we van de vakantie.
Het is een gekke vakantie eigenlijk. De eerste 6 dagen was het waken, zorgen, wachten op de dierenarts en vooral hopen dat er niets heel ernstigs zou gebeuren waardoor we naar de spoedarts moesten. Maar de laatste 1,5 week hebben we het toch leuk gehad. We zijn sowieso deze vakantie enorm opgeschoten met de tuin. Alles gaat op het gemak, dat is ook wel fijn. Qua uitjes hebben we Kinderdijk, Archeon, Woonboulevard Poortvliet, Maeslandtkering, Militair Museum, theater en drie keer uit eten gedaan.
Vlindertje, je wilde volgens mij nog een spoiler verwijderen.
Eergisteren de gastank (La Chancha, het varkentje) weer voor 60% gevuld met 200l butaangas. Zo´n 140 euro, doen we een maand mee in de winter. Electriciteitsrekening betaalt mijn vrouw van haar rekening en ik ben bang om te kijken hoeveel dat is momenteelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaan daaro ook de prijzen voor energie uit het dak?
En hoest afgelopen met huis kijken?
Of gewoon premium member worden, dan kan het ook langerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:37 schreef vlindertje89 het volgende:
En dank voor de herinnering, ik kon zelf niet meer editten maar heb een report gezet of een vd mods het voor me wil doen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:42 schreef fietsie het volgende:
Cool. WA heeft even de beste swamma en ballen van Rotterdam getest met zijn twee schoonheden erbij.
Stiekum is ie best heel gewoon, al was het een colaatje en geen pilsje erbij
https://www.ad.nl/binnenl(...)at-ze-zien~a41dab16/quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Linkje?
Hij was vandaag in Den Haag ivm Veteranendag.
Thanks!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)at-ze-zien~a41dab16/
Nee. Ik heb in beide badkamers een doorstroom boiler hangen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:11 schreef derLudolf het volgende:
Gecondoleerd @:AnneX
@:z80 heb jij ook een ketel met losse boiler voor warm water? Ik wil het (warm) water afsluiten, kan ik simpelweg hoofdkraan dichtdraaien en boiler leeg laten lopen door de kraan open te zetten?
Ik was vorig jaar plus member, even vergeten dat ik dit keer basic had gekozenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of gewoon premium member worden, dan kan het ook langer
En naast een flauw antwoord geven ook de spoiler leeggehaald
Is ‘grauw en grijs’ ook afhankelijk van het jaargetijde, dat men filmde en/ of dat jij er was😇quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:21 schreef z80 het volgende:
Net een stukje rail away gezien. Langs de Poolse grens naar het 3 landen punt en stoomtrein is Zittau.
Maar ze hebben er een flink kleurfilter op zitten. In het echt is het een oud Oost-Duits gebied. Buiten de natuur is het grijs en grauw.
De stoomtrein rijd daar wel de "normale" dienstregeling. Is een kleine extra bijdrage op de OV maandkaart voor verschuldigd.
Wat een boel en nuttig werk om te oogsten.Allemaal voor eigen gebruik?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:14 schreef sigme het volgende:
Ik had een tamelijk mislukte dag, qua nuttigheid.
Uiteindelijk nog wel wat bessen geplukt.
[ afbeelding ]
Minder dan gister (dit zal samen nog geen kilo zijn, gister plukt ik een kilo rode aalbes en een kilo blauwe bes)
Wel vandaag ook nog wat tayberries geplukt:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het niet om te twijfelen aan de mate van drukkigheid van anderen. Ik ervaar het inderdaad zelf niet als druk, tussen de verschillende dingen door ook vaak genoeg even gezeten om wat te drinken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging om 8.45 thuis weg en was 19u terug van buurvrouw, met tussendoor dus halfuur thuis op bank. Dat vind ik druk![]()
Jouw dag vind ik ook druk klinken, maar wat iemand als druk ervaart verschilt natuurlijk erg per persoon
Bijlees? Of is er nog niks te zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet om te twijfelen aan de mate van drukkigheid van anderen. Ik ervaar het inderdaad zelf niet als druk, tussen de verschillende dingen door ook vaak genoeg even gezeten om wat te drinken.
En ik ben de dag begonnen met een uur niets doen. Kameraad van m'n pa, gepensioneerde tegelzetter die hal; gang; keuken en later de wc gaat betegelen, kwam even kijken.
De gebouwen, inrichting en treinstellen zullen niet elk jaargetij gewisseld worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is ‘grauw en grijs’ ook afhankelijk van het jaargetijde, dat men filmde en/ of dat jij er was😇
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:35 schreef derLudolf het volgende:
Mocht iemand voor de meet iets met bramen willen maken, kom naar halen.
[ afbeelding ]
Nu kijken naar 100 jaar TT
😎 lezen AnneX ! ..” buiten de natuur”… is het grauw en grijs.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:37 schreef z80 het volgende:
[..]
De gebouwen, inrichting en treinstellen zullen niet elk jaargetij gewisseld worden.
Het is daar voornamelijk beton en zwart uitgeslagen baksteen.
Buiten de natuur om, wat ik al typte. De natuur is er wel mooi om te zien, veel bos.
Ach ja jammerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De 10e kan ik niet, dus ben er niet
Ik ken ook niet veel gerechten van braamstruiksetakkenbossenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De 10e kan ik niet, dus ben er niet
Begin augustus zullen ze wel rijp zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken ook niet veel gerechten van braamstruiksetakkenbossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |