abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218068245
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik bedoelde het niet om te twijfelen aan de mate van drukkigheid van anderen. Ik ervaar het inderdaad zelf niet als druk, tussen de verschillende dingen door ook vaak genoeg even gezeten om wat te drinken.

En ik ben de dag begonnen met een uur niets doen. Kameraad van m'n pa, gepensioneerde tegelzetter die hal; gang; keuken en later de wc gaat betegelen, kwam even kijken.
Bijlees? Of is er nog niks te zien.

Losse opmerking terzijde:
De keuken hier heeft de combi oven direct boven de koelkast. De oven doet heeeeel lang over opwarmen -O- en bereikt met moeite na een half uur de 200 o. ~O>
De rubbers van de koelkast eronder worden lekker warm ook. Plus de bovenste 10 cm van de deur.indesit :X de vaatwasser van hetzelfde merk is (ook) matig.
Droogt niet. Geen tijdsaanduiding. Tot zover de klaag.
  Moderator zaterdag 28 juni 2025 @ 20:35:27 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218068261
Mocht iemand voor de meet iets met bramen willen maken, kom naar halen.

Nu kijken naar 100 jaar TT :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218068270
Oh wat heerlijk al dat fruit.

Niet heel druk geweest, dweilen vanwege plakvloer, blouse bijna klaar, bezoek gehad en nog wat gerommeld.
En een afspraak met 3 nichtjes gemaak. Ik had 20 data in augustus/september/oktober. Daar bleven 2 van over :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 28 juni 2025 @ 20:37:44 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_218068286
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is ‘grauw en grijs’ ook afhankelijk van het jaargetijde, dat men filmde en/ of dat jij er was😇
De gebouwen, inrichting en treinstellen zullen niet elk jaargetij gewisseld worden.
Het is daar voornamelijk beton en zwart uitgeslagen baksteen.
Buiten de natuur om, wat ik al typte. De natuur is er wel mooi om te zien, veel bos.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218068295
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:35 schreef derLudolf het volgende:
Mocht iemand voor de meet iets met bramen willen maken, kom naar halen.

[ afbeelding ]

Nu kijken naar 100 jaar TT :)
:9~ Kan je niet wat meenemen ;)?
pi_218068333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:37 schreef z80 het volgende:

[..]
De gebouwen, inrichting en treinstellen zullen niet elk jaargetij gewisseld worden.
Het is daar voornamelijk beton en zwart uitgeslagen baksteen.
Buiten de natuur om, wat ik al typte. De natuur is er wel mooi om te zien, veel bos.
😎 lezen AnneX ! ..” buiten de natuur”… is het grauw en grijs.
  Moderator zaterdag 28 juni 2025 @ 20:45:31 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218068369
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:9~ Kan je niet wat meenemen ;)?
De 10e kan ik niet, dus ben er niet ;)
pi_218068405
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ach ja jammer
  zaterdag 28 juni 2025 @ 20:52:13 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218068410
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ken ook niet veel gerechten van braamstruiksetakkenbossen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 28 juni 2025 @ 20:55:13 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218068437
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ken ook niet veel gerechten van braamstruiksetakkenbossen
Begin augustus zullen ze wel rijp zijn.

Mooie chaotische uitzending met uitzinnig publiek vanaf de TT :D
  zaterdag 28 juni 2025 @ 20:58:11 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218068461
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Begin augustus zullen ze wel rijp zijn.

Mooie chaotische uitzending met uitzinnig publiek vanaf de TT :D
Ik wil morgen eigenlijk een stuk gaan motorrijden; zal wel overal en nergens conrrole staan...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218068521
Nou ja, ik had dus de auto volgeladen met afval om naar de stort te brengen.Was de stort dicht. Vanwege de TT. Zat ik met een auto vol afval. Pfffffffffff.

@AnneX de bessen zijn allemaal voor eigen gebruik. De meeste doe ik gewoon zo in de diepvries en die eten we vaak als ontbijt, met yoghurt + aanvullend fruit. Momenteel eten we net de laatste bessen van vorig jaar op. De appelmoes uit de diepvries is nog niet op, maar de appeloogst laat ook nog wel even op zich wachten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218068527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:21 schreef z80 het volgende:
Net een stukje rail away gezien. Langs de Poolse grens naar het 3 landen punt en stoomtrein is Zittau.
Maar ze hebben er een flink kleurfilter op zitten. In het echt is het een oud Oost-Duits gebied. Buiten de natuur is het grijs en grauw.
De stoomtrein rijd daar wel de "normale" dienstregeling. Is een kleine extra bijdrage op de OV maandkaart voor verschuldigd.
Railaway is zo'n zalig programma O+
  Moderator zaterdag 28 juni 2025 @ 21:09:51 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218068570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik wil morgen eigenlijk een stuk gaan motorrijden; zal wel overal en nergens conrrole staan...
Zolang je maar niet in de buurt van Assen komt lijkt me?
  zaterdag 28 juni 2025 @ 21:11:33 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218068585
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zolang je maar niet in de buurt van Assen komt lijkt me?
Vorig jaar fuiken utrecht --> rdam en utrecht --> nijmegen ivm verwachting bier + TT + terugrijden zo hard ze konden
pi_218068587
De overbuurtjes (lees pubers) hebben een feessie en alle NL hits ( :? ) yves berendsen en anderen die wij niet kennen worden luidkeels meegezongen _O-
pi_218068607
Wij hadden een goed dagje bij de kinderen.
Vanmiddag ff een rustdut thuis en in Haarlem op de grote markt op een terras biertjes gedronken en wat gegeten.
Thuisgekomen heb ik nog lekker gewandeld net, nu prima temperatuurtje O+
pi_218068778
Guus Meeuwis nu en Racoon er achter aan :D
pi_218068795
Avond! :W

Nog gefeliciteerd Lee! We gaan het qua afstand/tijd niet redden om bij jullie casa te komen kijken. Maar we zullen nog wel even zwaaien vanaf een bergtop ;)

Jammer van de wel erg minimale hoeveelheid eten @Vanyel -O-

C. is risotto aan het maken voor de tent. We weten nog niet echt of het wat het wordt, want het is half ‘pakket’ en half ‘eigen inbreng’ :D
Gisteren uit eten geweest in een leuk stadje (Potes) bij een restaurant met heel toffe medewerkers en goed eten. ^O^ ( tempura, paddestoelengerecht en couscoussalade met gegrilde groenten). En dat is ook hier wel een uitdaging voor ons, maar goed, dat wisten we. Het valt nog niet eens zo tegen, de vorige camping (en dat was echt niet massaal oid) had zelfs een vegan burger op de kaart.

Huidige camping is wel wat matigjes. De rivier is prachtig, en de eigenaresse heel vriendelijk. Maar de buren zitten erg in onze ‘aura’…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig schijnenen wisseldouches erg goed voor de gezondheid te zijn, en een beetje viezigheid helpt vast ook voor de immuniteit ^O^

Kortom, we gaan morgen maar eens verkassen naar de andere kant van de bergen. De omgeving is wel erg mooi O+ (Picos, en hiervoor de Pyreneeën ). Hoewel een tikkie warmer dan we hadden verwacht, dus ik zie wel een beetje af. Maar het is vast beter dan 37 graden benauwde plak in Nederland :+
  zaterdag 28 juni 2025 @ 21:41:16 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218068803
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:39 schreef Candaasje het volgende:
Wellicht willen ze gewoon goed kijken naar jouw stralende aanwezigheid :P
pi_218068828
Ik reed vandaag twee keer langs de TT :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218068836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wellicht willen ze gewoon goed kijken naar jouw stralende aanwezigheid :P
Ik geef nog steeds wel licht ja, ondanks al die uren in de zon ;( #witt(soja)melkpakken
  zaterdag 28 juni 2025 @ 21:51:51 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218068881
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik geef nog steeds wel licht ja, ondanks al die uren in de zon ;( #witt(soja)melkpakken
Dan straalt het zonnetje steeds hun kant op ;)
pi_218068887
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:39 schreef Candaasje het volgende:

Nog gefeliciteerd Lee! We gaan het qua afstand/tijd niet redden om bij jullie casa te komen kijken. Maar we zullen nog wel even zwaaien vanaf een bergtop ;)

Jammer van de wel erg minimale hoeveelheid eten @:Vanyel -O-

C. is risotto aan het maken voor de tent. We weten nog niet echt of het wat het wordt, want het is half ‘pakket’ en half ‘eigen inbreng’ :D
Gisteren uit eten geweest in een leuk stadje (Potes) bij een restaurant met heel toffe medewerkers en goed eten. ^O^ ( tempura, paddestoelengerecht en couscoussalade met gegrilde groenten). En dat is ook hier wel een uitdaging voor ons, maar goed, dat wisten we. Het valt nog niet eens zo tegen, de vorige camping (en dat was echt niet massaal oid) had zelfs een vegan burger op de kaart.

Huidige camping is wel wat matigjes. De rivier is prachtig, en de eigenaresse heel vriendelijk. Maar de buren zitten erg in onze ‘aura’…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig schijnenen wisseldouches erg goed voor de gezondheid te zijn, en een beetje viezigheid helpt vast ook voor de immuniteit ^O^

Kortom, we gaan morgen maar eens verkassen naar de andere kant van de bergen. De omgeving is wel erg mooi O+ (Picos, en hiervoor de Pyreneeën ). Hoewel een tikkie warmer dan we hadden verwacht, dus ik zie wel een beetje af. Maar het is vast beter dan 37 graden benauwde plak in Nederland :+
Klinkt fijn en mooi! En morgen met gierende bandjes daar weg *O*
pi_218068913
Mijn oude Utregwijkje wordt gesloopt hoorde ik vanmiddag. Ex is inmiddels verhuisd naar de Meern.
Na 70 jr moest ie zijn geliefde stadsjie uit :o Dat zal niet meevallen.... maar ja moest.
  Moderator zaterdag 28 juni 2025 @ 21:55:51 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218068929
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Vorig jaar fuiken utrecht --> rdam en utrecht --> nijmegen ivm verwachting bier + TT + terugrijden zo hard ze konden
Lekker via de kust boven door de polder Groningen naar Duitsland ofzo? Grote wegen is toch weinig aan op de motor?
  zaterdag 28 juni 2025 @ 21:57:31 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218068940
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Lekker via de kust boven door de polder Groningen naar Duitsland ofzo? Grote wegen is toch weinig aan op de motor?
Ik moet even beton-bekisting bij mn moeder brengen (past in de koffers, is voor een poer die hoger opgestort moet worden) dus ik moet Lemmer-Rotterdam.

Denk dat ik door de polder slinger en dan over de Utrechtse heuvelrug via Veenendaal ofzo. Al staan daar wel weer shitloads stoplichten in die regio.
  zaterdag 28 juni 2025 @ 22:06:06 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218068981
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik reed vandaag twee keer langs de TT :+
Met de auto gaat dat vast prima :)
pi_218068983
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Bijlees? Of is er nog niks te zien.

Losse opmerking terzijde:
De keuken hier heeft de combi oven direct boven de koelkast. De oven doet heeeeel lang over opwarmen -O- en bereikt met moeite na een half uur de 200 o. ~O>
De rubbers van de koelkast eronder worden lekker warm ook. Plus de bovenste 10 cm van de deur.indesit :X de vaatwasser van hetzelfde merk is (ook) matig.
Droogt niet. Geen tijdsaanduiding. Tot zover de klaag.
Ook niet handig gedaan een oven boven een koelkasf -O-
  Moderator zaterdag 28 juni 2025 @ 22:11:55 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218069022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik moet even beton-bekisting bij mn moeder brengen (past in de koffers, is voor een poer die hoger opgestort moet worden) dus ik moet Lemmer-Rotterdam.

Denk dat ik door de polder slinger en dan over de Utrechtse heuvelrug via Veenendaal ofzo. Al staan daar wel weer shitloads stoplichten in die regio.
Oh zo, ik wist niet dat je een bestemming had, als je wilt toeren zonder politie te zien zijn er mogelijkheden genoeg denk ik :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')