SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelukkig heb ik dat bij jouw totaal niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
Echt grappig als je weet hoe iemand klinkt, dat je dan ook die posts in je hoofd probeert voor te stellen zoals diegene ze zegt(en soms komt er dan ook een irritant toontje bij kijken
)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom voel je je aangesprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat bij jouw totaal niet.
Maar kan mij ook voorstellen dat mensen dat bij mij hebben ja
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die smilie was een typo overigens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daarom bellen we dus ipv appjes sturen, voor nu vond ik dat ff genoeg?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jeetje man "omdat ze zit met dingen"
Die je het beste face to face met iemand kan bespreken. Onder het genot van, juist. Koffie.
Je kan natuurlijk ook gewoon eerlijk zeggen dat je 't niet wil. Of kan natuurlijk ook dat zij 't toch afhoudt.
en ja snap ie maar a;s het persoonlijk afspreken gaat worden dan worden de verwachtingen van ons. beide wel anders he?
nu is t nog soort vrijblijvend.Do what you love, love what you do!![]()
En JouW was dat niet?Sorry
Well, life can be a riot
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
daarom bellen we dus ipv appjes sturen, voor nu vond ik dat ff genoeg?
en ja snap ie maar a;s het persoonlijk afspreken gaat worden dan worden de verwachtingen van ons. beide wel anders he?
nu is t nog soort vrijblijvend.Well, life can be a riot
Mobiel he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wel veiligquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....![]()
![]()
ik wil al dagen naar het strand maar iedere keer regent het terwijl het de rest van de dag subtropisch is
heel vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zet een zandbak in je slaapkamerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef sp3c het volgende:
ik wil al dagen naar het strand maar iedere keer regent het terwijl het de rest van de dag subtropisch is
heel vervelend![]()
![]()
En dat is alleen deze periode.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel veilig ja. Maar zo kom je geen stap verder........quote:Well, life can be a riot
ja weet ik dus. kun je wel zeggen mag haar wel meer als ff gewoon willekeurig iemand.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....
punt is de hele situatie is nog aan t ontwikkelen met haar en wat er is met ggz en andere hulpverleners. ik belde vanavond dus he bijna uur. en hoor ik weer nieuwe dingen.
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek armpje om ze heen.Do what you love, love what you do!![]()
ik ga me bijna (maar nog niet helemaal) afvragen of dat wel de bedoeling is .....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel veilig ja. Maar zo kom je geen stap verder........![]()
Of doe het zoals Brian Wilsonquote:
Zet een zandbak in je woonkamer voor je piano!Well, life can be a riot
moet @sp3c ook nog een piano kopenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of doe het zoals Brian Wilson
[ afbeelding ]
Zet een zandbak in je woonkamer voor je piano!![]()
![]()
Dan is het toch prima en laat je het er gewoon bij. Top dat je haar telefonisch steunt en als je gevoel zegt niet afspreken nog, dan niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik dus. kun je wel zeggen mag haar wel meer als ff gewoon willekeurig iemand.
punt is de hele situatie is nog aan t ontwikkelen met haar en wat er is met ggz en andere hulpverleners. ik belde vanavond dus he bijna uur. en hoor ik weer nieuwe dingen.
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek schouder om ze heen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: