Maat, ik heb óók maar 1 relatie gehad in m'n leven. Die ging óók uit, was zeker geen prettig einde van een relatie. Die heeft mij ook echt wel wat issues gegeven. Maar het leven gaat door.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik heb maar 1 relatie gehad he. en toen nam zij t initiatief vooral. nog jammer dat dat uit ging toch. mis dr.
Iemand, maakt niet uit man of vrouw. Die labiel is, veel problemen heeft, geen eigenwaarde etc etc heeft is al heel snel 'verliefd' als iemand aardig tegen hem/haar doet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
toch heeft ze wel beetje gelijk?
ik weet het niet he? en mss werkt t wel ofzo. maar oke omdat ik eerder had een relatie aangaan met iemand die zeg maar graag ff knuffel wil???? omdat zelf lastig.
ik weet niet of dat onwijs goed idee is, laat staan dat ik zelf ook nog wel onstabiel ben soms
goed ik heb mijn leven op orde, maar tuurlijk zijn er nog steeds wel dingen enzo die mij parten spelen.
kan onwijs helpen in een relatie met elkaar. of totaal niet, daarom twijfel ik.
Oh ik dacht doesse pwahquote:
dat kan ook. in elk geval: maak eens een keuze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik had hem door elkaar geschud en gezegd wees een wijs man en ren weg
Zou daar echt m'n nagels voor afbijtenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
ik wil nu nog maar één post van kree zien met de tekst:
ik heb een afspraak met haar staan
voor jou 12 puntjes...quote:
haha ik weet ken je beetje door posten op fok, maar we hebben ongeveer zelfde situatie of gedachten wss.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maat, ik heb óók maar 1 relatie gehad in m'n leven. Die ging óók uit, was zeker geen prettig einde van een relatie. Die heeft mij ook echt wel wat issues gegeven. Maar het leven gaat door.
Sinds die relatie uit is ben ik ook gewoon weer langzaam aan op de markt verschenen en beetje gaan daten en gaan onderzoeken.
Daarvoor (voor m'n eerste relatie) heb ik trouwens echt 20+ Dates gehad over een periode van een jaar of 9, met sommige word het "wat" serieuzer, met de ander kom je er achter dat 't niks is. Different strokes for different folks.
Kree jonge, geef d'r nou maar dat belletje. Ga met elkaar praten, maar ga niet meteen het diepe in maar go with the flow.
Maanlampquote:
het is stil.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou daar echt m'n nagels voor afbijten![]()
Denk dat wij juist heel ver van elkaar afzitten qua gedachten....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik weet ken je beetje door posten op fok, maar we hebben ongeveer zelfde situatie of gedachten wss.
maargoed ik ben niet onwijs actief aan het daten gegaan, dit verschijnt beetje gewoon.
Nou hebt nu voor en tegenstaanders gelezen aan jou de keuze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja nuoja dit dus?
denk dot jij denkt meer zelfde als ik? anderen zeggen gewoon proberen.
al met al helpt dit dus niet, maar denk mss moet ik gewoon toch ff proberen. mss klikt het wel allemaal enzo.
want denk wel ga spijt van krijgen als ik niet doe.
Een man mag dromenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is stil.
zou kree nu aan het bellen zijn?
Ja,.. jouw sig gaf de aanleidingquote:
Dat is zeker waar. Maar.... in deze moet men altijd het eigen gevoel volgen en niet doen wat een ander vindt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat kan ook. in elk geval: maak eens een keuze.
Heeft hij misschien een stukje bot in de keel vast gekregen, of in de slokdarm/maag?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft gekotst omdat hij zoveel water had gedronken, van o.a. op een bot kauwen (die hij niet meer krijgt)
mss wel dus en dat is mijn twijfel, andere kant. ik heb best veel met der gepraat en gebeld enzo. en ken haar ook zoals ze was iig. 20 jaar terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand, maakt niet uit man of vrouw. Die labiel is, veel problemen heeft, geen eigenwaarde etc etc heeft is al heel snel 'verliefd' als iemand aardig tegen hem/haar doet.
Omdat ze niet gewend zijn dat er iemand naar ze luistert of aandacht geeft.
Ze verwarren vaak positieve aandacht krijgen als verliefdheid.
heb dr net ff appje gestuurd of ze wilde bellenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is stil.
zou kree nu aan het bellen zijn?
dat ben ik met je eens. maar hij vraagt advies en blijft maar in een loop hangen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar.... in deze moet men altijd het eigen gevoel volgen en niet doen wat een ander vindt.
yesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
heb dr net ff appje gestuurd of ze wilde bellen
ja uiteindelijk moet ik het zelf maar bekijken ook. ben er nog niet helemaal uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hebt nu voor en tegenstaanders gelezen aan jou de keuze.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
heb dr net ff appje gestuurd of ze wilde bellen
ik ben zeer verbaasd. maar ook opgetogen.quote:
ben je sarcastisch ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben zeer verbaasd. maar ook opgetogen.
nu afwachten kree. en doen wat goed voelt.
Ben blij dat hij deze stap heeft gezetquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben zeer verbaasd. maar ook opgetogen.
nu afwachten kree. en doen wat goed voelt.
Ja dat kan je op een forum verwachten. Iemand zegt wat en je gaat er toch op antwoorden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens. maar hij vraagt advies en blijft maar in een loop hangen.
maar het krijgen van ongevraagd advies ben ikzelf helemaal zat.
Dat ben je wel anders had je der niet geaptquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja uiteindelijk moet ik het zelf maar bekijken ook. ben er nog niet helemaal uit moet ik zeggen.
quote:
deze ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben blij dat hij deze stap heeft gezet
Welkom bij de clubquote:
het is of ik je advies kon raden want ik was al bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je op een forum verwachten. Iemand zegt wat en je gaat er toch op antwoorden.
En als je niet wil antwoorden is dat toch ook goed
Ik geef je nu ongevraagd adviesga lekker een
zetten en op je gemakje opdrinken
Van alles wat, soms is het ook CULquote:
Zo rollen wij GG helemaal op elkaar ingespeeldquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is of ik je advies kon raden want ik was al bezig
maar we leven niet in het land der blindenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
in het land der blinden is eenoog koning he:P
Ja of MUZquote:
nee hoor, dat ben ik niet.quote:
het loopt niet helemaal in lijn met jouw eerdere commentsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee hoor, dat ben ik niet.
greys toch
nou ik ben aardig blind geweest vroeger wel. enzo. daarom ben ik nog vrijgezel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar we leven niet in het land der blinden
er zijn honderd duizenden vrijgezellige mensen in dit land, dus...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben aardig blind geweest vroeger wel. enzo. lokl daarom ben ik nog vrijgezel.
moet je Danny ff lief aankijken en vragen. hahaha verder heb ik het wel, maar zo onwijs boeiend is t nou ook weer niet.quote:
ja alleen nog degene vinden die klikt ook enzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
er zijn honderd duizenden vrijgezellige mensen in dit land, dus...
Klopt. Wat gedoe gehad enzo.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik post er niet echt, maar ik kom er wel
Nee dankje, heb ik niets te zoekenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
moet je Danny ff lief aankijken en vragen. hahaha verder heb ik het wel, maar zo onwijs boeiend is t nou ook weer niet.
komt wel goed, laat hem maar effe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat hij een beetje bij trekt. Hij voelt warm aan, maar niet lusteloos want we hebben nog gewandeld en hij heeft nog in het gras gerold. Wil niet drinken, wel veel slapen.
Ff in de gaten houden of hij vandaag of morgen wel weer gaat drinkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat hij een beetje bij trekt. Hij voelt warm aan, maar niet lusteloos want we hebben nog gewandeld en hij heeft nog in het gras gerold. Wil niet drinken, wel veel slapen.
vandaagquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff in de gaten houden of hij vandaag of morgen wel weer gaat drinken
jaaaaaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, bolk en iedereen een goede dag toegewenst
Temperatuur van een hond ligt een paar graden hoger dan van een mens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
* gebrokenglas schudt verbaasd zijn hoofd over zoveel gebolk door greys, dat is hij totaal niet gewend.quote:
water mag ik hopen..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij heeft vanochtend nog wel gedronken
ik waardeer echt alle comments en meningenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:
Ben ook serieus, hoop voor Kree dat hij er wat mee doet. Dat hij de vruchten er van probeert te plukken.
komt wel goedquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij heeft vanochtend nog wel gedronken
quote:
Dan vandaagquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag
een hond kan niet zo lang zonder water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |