yesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
heb dr net ff appje gestuurd of ze wilde bellen
ja uiteindelijk moet ik het zelf maar bekijken ook. ben er nog niet helemaal uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hebt nu voor en tegenstaanders gelezen aan jou de keuze.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
heb dr net ff appje gestuurd of ze wilde bellen
ik ben zeer verbaasd. maar ook opgetogen.quote:
ben je sarcastisch ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben zeer verbaasd. maar ook opgetogen.
nu afwachten kree. en doen wat goed voelt.
Ben blij dat hij deze stap heeft gezetquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben zeer verbaasd. maar ook opgetogen.
nu afwachten kree. en doen wat goed voelt.
Ja dat kan je op een forum verwachten. Iemand zegt wat en je gaat er toch op antwoorden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens. maar hij vraagt advies en blijft maar in een loop hangen.
maar het krijgen van ongevraagd advies ben ikzelf helemaal zat.
Dat ben je wel anders had je der niet geaptquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja uiteindelijk moet ik het zelf maar bekijken ook. ben er nog niet helemaal uit moet ik zeggen.
quote:
deze ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben blij dat hij deze stap heeft gezet
Welkom bij de clubquote:
het is of ik je advies kon raden want ik was al bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je op een forum verwachten. Iemand zegt wat en je gaat er toch op antwoorden.
En als je niet wil antwoorden is dat toch ook goed
Ik geef je nu ongevraagd adviesga lekker een
zetten en op je gemakje opdrinken
Van alles wat, soms is het ook CULquote:
Zo rollen wij GG helemaal op elkaar ingespeeldquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is of ik je advies kon raden want ik was al bezig
maar we leven niet in het land der blindenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
in het land der blinden is eenoog koning he:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |