Ik hecht ook veel belang aan weer gezonder worden, maar ik wil mezelf niet onthouden van af en toe iets ongezonds. Zeker als ik weet dat 't qua kcal wel kan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oké. maar ik kijk er wat van op. je zei een keer dat je heel veel belang hecht aan gezond leven, een ook dat je geen maat weet te houden met eten. klopt toch?
dan vind ik patat als lunch erg vreemd.
jij denkt alles te veel door kreetjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:22 schreef kree het volgende:
of mss moet ik niet zover doordenken en ben te kritisch? dat kan ook
ja, je denkt teveel na. Houd het simpel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:22 schreef kree het volgende:
of mss moet ik niet zover doordenken en ben te kritisch? dat kan ook
HOEZO is dat geen goede start?! JUIST als jij laat zien dat je een goede gast bent en haar wil helpen met dingen en er voor haar kan en wil zijn op die manier is dat wel een goede basis, als het daar op uit loopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oke ja snap je en mss moet ik een schop onder mijn hol krijgen wat dit aan gaat.
maar moet er wel ff bijzeggen. ze gaat door een lastige periode en geen werk geen vrienden en gedoe aan ggz en andere hulp instanties.
Oke natuurlijk zoekt ze dan naar iemand die dr ff een knuffel geeft. en begrijp ik omdat natuurlijk ook gehad.
maar is dat een goeie start he? daar twijfel ik over. of zeg maar kan het er zelf niet bij hebben ellende, wil t alleen als t ook leuk is
hoe zwaar ben je?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik hecht ook veel belang aan weer gezonder worden, maar ik wil mezelf niet onthouden van af en toe iets ongezonds. Zeker als ik weet dat 't qua kcal wel kan.
ja denk het eigenlijk wel ook. hmmms soms zou het veel makkelijker zijn als ik dat niet deed.quote:
Op dit moment "veel te"quote:
denk jullie hebben gelijk welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, je denkt teveel na. Houd het simpel.
oehquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Op dit moment "veel te"
En daar wil ik het eigenlijk bij laten
Ik was op een gegeven moment 38 Kilo kwijt. Toen is er langzaam 23 Kilo bij gekomen.. Nu weer 5 van die 23 Af, dus totaal 28. We gaan de goede kant weer op.
Dank je welquote:
eens met grote tijd, ga er voor, bel haar op, en go!quote:
Daar ben je dan zelf bij. Hou het in de gaten en als je merkt dat je weer een kilo bent aangekomen gelijk weer op de rem trappenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank je welDoe m'n best. Het is vallen en opstaan. Had liever gehad dat die 28 er extra af waren gegaan zodat 't totaal op 66 had gestaan nu
Maar helaas, leven gebeurt. Emoties, en dan toch af en toe denken "oh dit kan wel" en mezelf dan inderdaad wat jij aangaf mezelf verliezen in eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Leuk plaatjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:37 schreef Sally het volgende:
Even uitproberen:
🦥
Edit: jeeeujj! Een luiaard!
Nog steeds. Alweer 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oke ja snap je en mss moet ik een schop onder mijn hol krijgen wat dit aan gaat.
maar moet er wel ff bijzeggen. ze gaat door een lastige periode en geen werk geen vrienden en gedoe aan ggz en andere hulp instanties.
Oke natuurlijk zoekt ze dan naar iemand die dr ff een knuffel geeft. en begrijp ik omdat natuurlijk ook gehad.
maar is dat een goeie start he? daar twijfel ik over. of zeg maar kan het er zelf niet bij hebben ellende, wil t alleen als t ook leuk is
ja. nouja iig eerste stap us wek gezet toch en we bellen best veel. wat me wat meer vertroyqwn geeft want echt 20 jaar weinig contact gehad.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
eens met grote tijd, ga er voor, bel haar op, en go!
wat is het ergste dat mis kan gaan? dat het niks wordt, precies.
nou, het is nu ook niks. dus er is geen verschil.
denk aan als het wel leuk klikt, dan ben je toch mega blij dat je de stap gezet hebt?
en niet vóór haar denken, van ze heeft problemen dit dat.
dat staat er los van
ja t is kan er met niemand over kletsen eigenlijk behalve jullie. sorryquote:
Ga koffie met haar drinken. Zo gebeurt er nooit wat. En geen maar....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja. nouja iig eerste stap us wek gezet toch en we bellen best veel. wat me wat meer vertroyqwn geeft want echt 20 jaar weinig contact gehad.
al met al heb ik er nog twijfels over,. maar mss kan het wel klinken met elkaar, denk eigenlijk wel ondanks alle issues dit zij en ik hadden. staat er beetje los van, maar herkenbaar voor beide.
ja dat moet ik doen denk. nou mss woensdag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga koffie met haar drinken. Zo gebeurt er nooit wat. En geen maar....
Je krijgt hier verschillende meningen en weet je nog niet wat je moet doen. Ik zeg niet doen. Zoek een vrouw zonder problemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja t is kan er met niemand over kletsen eigenlijk behalve jullie. sorry
Gewoon lekker doen man.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja. nouja iig eerste stap us wek gezet toch en we bellen best veel. wat me wat meer vertroyqwn geeft want echt 20 jaar weinig contact gehad.
al met al heb ik er nog twijfels over,. maar mss kan het wel klinken met elkaar, denk eigenlijk wel ondanks alle issues dit zij en ik hadden. staat er beetje los van, maar herkenbaar voor beide.
die twijfels neem je alleen maar weg door af te spreken. die twijfels van echt niet vanzelf weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
Maar lieve lieve Dot. Iedereen heeft wel op zijn/haar manier problemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt hier verschillende meningen en weet je nog niet wat je moet doen. Ik zeg niet doen. Zoek een vrouw zonder problemen
hmmms tis nou niet echt makkelijk te vinden he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt hier verschillende meningen en weet je nog niet wat je moet doen. Ik zeg niet doen. Zoek een vrouw zonder problemen
Maar deze wel heel veel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar lieve lieve Dot. Iedereen heeft wel op zijn/haar manier problemen.
Iets nemen omdat er niets anders te vinden is is altijd een slechte keuze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms tis nou niet echt makkelijk te vinden he?
niet meer iig nu op mijn leeftijd.
Maar snap wat je egt en is precies waarom ik het mss nog wat meer afhou als zou moeten.
Uitvergroten/ inzoomen?quote:
toch heeft ze wel beetje gelijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar lieve lieve Dot. Iedereen heeft wel op zijn/haar manier problemen.
Dat inderdaad. GROW A PAIRquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
als kree hier nu was had ik hem door elkaar geschud en door elkaar gerammeld, van: wake up man.
De enige oplossing voor de problemen die jij er nu al van maakt in je hoofd, en die je jezelf aanpraat is:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
toch heeft ze wel beetje gelijk?
ik weet het niet he? en mss werkt t wel ofzo. maar oke omdat ik eerder had een relatie aangaan met iemand die zeg maar graaf ff knuffel wil???? omdat zelf lastig.
ik weet niet of dat onwijs goed idee is, laat staan dat ik zelf ook nog wel onstabiel ben soms
goed ik heb mijn leven op orde, maar tuurlijk zijn er nog steeds wel dingen enzo die mij parten spelen.
kan onwijs helpen in een relatie met elkaar. of totaal niet, daarom twijfel ik.
laat dat 'helpen' eerst maar eens los en ga eerst maar eens kijken of er een klik is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het niet he? en mss werkt t wel ofzo. maar oke omdat ik eerder had een relatie aangaan met iemand die zeg maar graaf ff knuffel wil???? omdat zelf lastig.
ik weet niet of dat onwijs goed idee is, laat staan dat ik zelf ook nog wel onstabiel ben soms
goed ik heb mijn leven op orde, maar tuurlijk zijn er nog steeds wel dingen enzo die mij parten spelen.
Nee, hier niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Fok valt af en toe weg, hebben jullie dat ook?
gehehe ik heb maar 1 relatie gehad he. en toen nam zij t initiatief vooral. nog jammer dat dat uit ging toch. mis dr.quote:
En ik had hem door elkaar geschud en gezegd wees een wijs man en ren wegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
als kree hier nu was had ik hem door elkaar geschud en door elkaar gerammeld, van: wake up man.
Je praat tegen jezelf en je reflecteert jouw angsten op haar. Niet doen, want je blijft zo in een kringetje praten. Ik had begrepen dat ze jou al had uitgenodigd, dus neem die uitnodiging aan. Alleen dan kun je er echt achter komen of er een klik is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het niet he? en mss werkt t wel ofzo. maar oke omdat ik eerder had een relatie aangaan met iemand die zeg maar graag ff knuffel wil???? omdat zelf lastig.
hahaha ja nuoja dit dus?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik had hem door elkaar geschud en gezegd wees een wijs man en ren weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |