Een broodje gezond is dus helemaal niet zo gezond hequote:
Ik eet de laatste tijd vaakquote:
Helloquote:
Daarvoor heb ik te weinig energie vandaag. Hoofdpijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkie dat kan ik mijn voorstellen. Ik was er mee terug gegaan
Ligt er aan wat je er op doetquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een broodje gezond is dus helemaal niet zo gezond he
Maar to be fair is dat vooral de dressing en het brood.
Als je de rest van de ingredienten gewoon gebruikt om een salade van te maken is 't gezond!
patat is slechter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een broodje gezond is dus helemaal niet zo gezond he
Maar to be fair is dat vooral de dressing en het brood.
Als je de rest van de ingredienten gewoon gebruikt om een salade van te maken is 't gezond!
wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:14 schreef kree het volgende:
moest nog ff denken over wat iedereen nou zei tegen me in andere SC
maar denk jullie hebben gelijk?
krijg wss ook nooit meer de kans zo op mijn leeftijd.
wij hebben gelijk, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:14 schreef kree het volgende:
moest nog ff denken over wat iedereen nou zei tegen me in andere SC
maar denk jullie hebben gelijk?
krijg wss ook nooit meer de kans zo op mijn leeftijd.
Frieten als lunchquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:01 schreef Grotetijd het volgende:
Nou, voel me vies
Zit net wat patatjes te eten besteld bij een zaakje hier verder op, zit er een vieze dikke grijze haar. Meteen weggegooid
nou ging over mss wat meer afspreken met vriendin. en met name omdat ze ook vrijgezel is en van mijn leeftijd en geen kids heeft net als ik?quote:
Patat is ook zeker slechterquote:
haha nouja denk t, althans klinkt onwijs logisch, toch voor mij is het wel weer dingetje dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wij hebben gelijk, dat weet je toch?
Ja serieus nog steeds die vriendin waar je koffie mee zou gaan drinken 4 maanden geleden?! Heb je daar nou potjandorie nog steeds niet gewoon een bakkie koffie mee gedronken en gewoon met elkaar gepraat?!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou ging over mss wat meer afspreken met vriendin. en met name omdat ze ook vrijgezel is en van mijn leeftijd en geen kids heeft net als ik?
niet er wel bij zeggen heb keertje gedate al met dr, maar dat is 20 jaar terug en hoop dingen zijn veranderd voor mij en ook voor haar.
Netflix oder chill?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja serieus nog steeds die vriendin waar je koffie mee zou gaan drinken 4 maanden geleden?! Heb je daar nou potjandorie nog steeds niet gewoon een bakkie koffie mee gedronken en gewoon met elkaar gepraat?!
Vent, je bent in de 40 en je gedraagt je oprecht wel een beetje als een jochie van 15Bel haar op, vraag of ze een bakkie wil drinken, ga er heen. En go with the flow.
Afgelopen Zaterdagavond ook gedaan met een vriendin. 2 Weken terug op een jamsessie gezien na 10 jaar, stuurde ze mij via Instagram een berichtje, afgelopen Zaterdagavond hebben we een film zitten kijken. Hartstikke gezellig. Wat kan er nou gebeuren man, kom op!
oké. maar ik kijk er wat van op. je zei een keer dat je heel veel belang hecht aan gezond leven, een ook dat je geen maat weet te houden met eten. klopt toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Patat is ook zeker slechterMaar ik was afgelopen week érg goed bezig dus vond een patatje niet echt een probleem.
Ja....quote:
hahaha oke ja snap je en mss moet ik een schop onder mijn hol krijgen wat dit aan gaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja serieus nog steeds die vriendin waar je koffie mee zou gaan drinken 4 maanden geleden?! Heb je daar nou potjandorie nog steeds niet gewoon een bakkie koffie mee gedronken en gewoon met elkaar gepraat?!
Vent, je bent in de 40 en je gedraagt je oprecht wel een beetje als een jochie van 15Bel haar op, vraag of ze een bakkie wil drinken, ga er heen. En go with the flow.
Afgelopen Zaterdagavond ook gedaan met een vriendin. 2 Weken terug op een jamsessie gezien na 10 jaar, stuurde ze mij via Instagram een berichtje, afgelopen Zaterdagavond hebben we een film zitten kijken. Hartstikke gezellig. Wat kan er nou gebeuren man, kom op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |