Hij heeft gekotst omdat hij zoveel water had gedronken, van o.a. op een bot kauwen (die hij niet meer krijgt)quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
verkeerd gegeten misschien
heb je hem gras ofzo zien eten gister=
Oeps, maar gelukkig weet je waar het van komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft gekotst omdat hij zoveel water had gedronken, van o.a. op een bot kauwen (die hij niet meer krijgt)
Heeft hij natuurlijk naar buiten gewild, netjes hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij was zo slim om over mijn deurmat te spugen die al het water heeft opgezogen
Hoihoiquote:
Dan is hij dus vannacht van bed gesprongen om in de woonkamer bij de balkondeur te gaan spugen. Dat is best slim ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij natuurlijk naar buiten gewild, netjes hoor
Hey KWquote:
Hey GGquote:
Fijn zo blij voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej Dot!
Ja we hebben het leuk. Gaat goed allemaal
brrrr, patatquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:01 schreef Grotetijd het volgende:
Nou, voel me vies
Zit net wat patatjes te eten besteld bij een zaakje hier verder op, zit er een vieze dikke grijze haar. Meteen weggegooid
A jakkie dat kan ik mijn voorstellen. Ik was er mee terug gegaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:01 schreef Grotetijd het volgende:
Nou, voel me vies
Zit net wat patatjes te eten besteld bij een zaakje hier verder op, zit er een vieze dikke grijze haar. Meteen weggegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |