hmmms tis nou niet echt makkelijk te vinden he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt hier verschillende meningen en weet je nog niet wat je moet doen. Ik zeg niet doen. Zoek een vrouw zonder problemen
Maar deze wel heel veel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar lieve lieve Dot. Iedereen heeft wel op zijn/haar manier problemen.
Iets nemen omdat er niets anders te vinden is is altijd een slechte keuze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms tis nou niet echt makkelijk te vinden he?
niet meer iig nu op mijn leeftijd.
Maar snap wat je egt en is precies waarom ik het mss nog wat meer afhou als zou moeten.
Uitvergroten/ inzoomen?quote:
toch heeft ze wel beetje gelijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar lieve lieve Dot. Iedereen heeft wel op zijn/haar manier problemen.
Dat inderdaad. GROW A PAIRquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
als kree hier nu was had ik hem door elkaar geschud en door elkaar gerammeld, van: wake up man.
De enige oplossing voor de problemen die jij er nu al van maakt in je hoofd, en die je jezelf aanpraat is:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
toch heeft ze wel beetje gelijk?
ik weet het niet he? en mss werkt t wel ofzo. maar oke omdat ik eerder had een relatie aangaan met iemand die zeg maar graaf ff knuffel wil???? omdat zelf lastig.
ik weet niet of dat onwijs goed idee is, laat staan dat ik zelf ook nog wel onstabiel ben soms
goed ik heb mijn leven op orde, maar tuurlijk zijn er nog steeds wel dingen enzo die mij parten spelen.
kan onwijs helpen in een relatie met elkaar. of totaal niet, daarom twijfel ik.
laat dat 'helpen' eerst maar eens los en ga eerst maar eens kijken of er een klik is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het niet he? en mss werkt t wel ofzo. maar oke omdat ik eerder had een relatie aangaan met iemand die zeg maar graaf ff knuffel wil???? omdat zelf lastig.
ik weet niet of dat onwijs goed idee is, laat staan dat ik zelf ook nog wel onstabiel ben soms
goed ik heb mijn leven op orde, maar tuurlijk zijn er nog steeds wel dingen enzo die mij parten spelen.
Nee, hier niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Fok valt af en toe weg, hebben jullie dat ook?
gehehe ik heb maar 1 relatie gehad he. en toen nam zij t initiatief vooral. nog jammer dat dat uit ging toch. mis dr.quote:
En ik had hem door elkaar geschud en gezegd wees een wijs man en ren wegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
als kree hier nu was had ik hem door elkaar geschud en door elkaar gerammeld, van: wake up man.
Je praat tegen jezelf en je reflecteert jouw angsten op haar. Niet doen, want je blijft zo in een kringetje praten. Ik had begrepen dat ze jou al had uitgenodigd, dus neem die uitnodiging aan. Alleen dan kun je er echt achter komen of er een klik is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het niet he? en mss werkt t wel ofzo. maar oke omdat ik eerder had een relatie aangaan met iemand die zeg maar graag ff knuffel wil???? omdat zelf lastig.
hahaha ja nuoja dit dus?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik had hem door elkaar geschud en gezegd wees een wijs man en ren weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |