abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218245387
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:04 schreef golfer het volgende:
"Bodemdrift" van de 2 lesbo's. _O-
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chips :D en wijn
Heerlijk wel wat ze allemaal meenam die lipstick lesbo, halve supermarkt kwam uit de koffer, alsof het een derde wereld land is (zelfs kruiden, en sambal)
Nu vermaken ze zich wel maar ze is wel héél veel die wijn dame.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218245395
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Huh? Spoiler }:|
Die is nog niet in de afl an vanavond.

Of kijk je de vooruitzichten van vlg afl :D
Zit aan het eind van vandaag.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218245411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:16 schreef Soury het volgende:

Zit aan het eind van vandaag.
Ah ja dan zijn wij al 'weg' :)
pi_218245413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chips :D en wijn
Heerlijk wel wat ze allemaal meenam die lipstick lesbo, halve supermarkt kwam uit de koffer, alsof het een derde wereld land is (zelfs kruiden, en sambal)
Erg grappig ja, ik heb het omgekeerde, laat altijd eenderde glas wijn staan, lege glazen, jakkes. _O-
pi_218245417
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah ja dan zijn wij al 'weg' :)
Ik skip meestal het begin. "Vandaag in B&B"
pi_218245449
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik skip meestal het begin. "Vandaag in B&B"
Doe ik ook en ook die irritante voorstukjes voor de reclame.
pi_218245456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze te druk voor Petra is. En te oud. Maar misschien wel vriendinnen voor het leven. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:27:46 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218245479
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

Het begin ook doorspoelen tot 4:50 minuten.
Voorstukjes voor de reclames ook lekker doorspoelen. Voordeel van het opnemen. Ook alle reclames doorspoelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218245515
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb videoland, maar ik heb besloten om niet vooruit te kijken dit seizoen (al is dat best lastig) :X Maar ik vind het leuker om in dit topic te zijn plus luister ik 's morgens postcasts op balkon over B&B. En als je al 5 afleveringen meer heb gekeken is dat wat weggezakt.
Het videoland topic is niet te doen (hier spreekt een verslaafde :@ )
pi_218245523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind haar tot nu toe maar een leeg vat. Knap koppie die iedere vent om haar vinger kan winden en dat weet ze. Gister al dat zwoele gelul over romantiek en zonsondergangen en vandaag weer dat gevraag over liefde op het eerste gezicht, met zaad vragende ogen. Alles is leuk en gezellig en pakt graag de slangen aan, een pleaser. Die gozer is nu al van de rel.
Ze houdt van reizen, dus dan mag ze alles toch leuk en gezellig vinden. ;)
Maar hij voelt die klik niet, hoe prachtig ze ook is.
pi_218245536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze houdt van reizen, dus dan mag ze alles toch leuk en gezellig vinden. ;)
Maar hij voelt die klik niet, hoe prachtig ze ook is.
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.
pi_218245539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb videoland, maar ik heb besloten om niet vooruit te kijken dit seizoen (al is dat best lastig) :X Maar ik vind het leuker om in dit topic te zijn plus luister ik 's morgens postcasts op balkon over B&B. En als je al 5 afleveringen meer heb gekeken is dat wat weggezakt.
Het videoland topic is niet te doen (hier spreekt een verslaafde :@ )
Heb ik ook, hoor, heb wel vooruitgekeken, maar kan mij aardig inhouden wat betreft spoileren en meelezen (als verslaafde) vind ik het ook leuk om rechtstreeks nog even mee te kijken, door de opmerkingen vallen mij ineens ook meer dingen op.
pi_218245559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb ik ook, hoor, heb wel vooruitgekeken, maar kan mij aardig inhouden wat betreft spoileren en meelezen (als verslaafde) vind ik het ook leuk om rechtstreeks nog even mee te kijken, door de opmerkingen vallen mij ineens ook meer dingen op.
Ik vond het wat lastig vorig jaar met het videoland topic erbij. Mensen kijken wanneer ze willen en soms de eerste dag al 4/5 afleveringen of gelijk om 24:00 als het online staat dus daar las ik al niet eens meer. Wat verwarrend, dit is leuker om zelf te kunnen reageren.
pi_218245570
Welke podcasts volg jij? Ik vind die van Reality Check wel grappig.
pi_218245591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.
Alsof je net een dag na aankomst overal een kritische mening over moet hebben. :D

Ik neem alles een eerste dag of paar dagen ook in me op. En sommige mensen zijn gewoon positief.
Daarbij kreeg ze meteen haar zwager en camera bij de eerste maaltijd cadeau.

Heb je een Frank ook maar één seconde kritisch gezien? Andere kandidaten zijn ook positief. Behalve mevrouw kringloop die naar huis is.
pi_218245606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
Welke podcasts volg jij? Ik vind die van Reality Check wel grappig.
Eline en Patrick en Veronica. Oh Reality Check volgde ik vorig jaar ook. Die was ik vergeten, bedankt voor de tip _O_ (veronica is wat zaai)
pi_218245636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alsof je net een dag na aankomst overal een kritische mening over moet hebben. :D

Ik neem alles een eerste dag of paar dagen ook in me op. En sommige mensen zijn gewoon positief.
Daarbij kreeg ze meteen haar zwager en camera bij de eerste maaltijd cadeau.

Heb je een Frank ook maar één seconde kritisch gezien? Andere kandidaten zijn ook positief. Behalve mevrouw kringloop die naar huis is.
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldig :D Joh die meid denkt de buit al binnen te hebben.
pi_218245794
Waarom volgt @PeterKelder of dit programma niet? Die zou gehakt maken van de kandidaten met leuke bijnamen en plaatjes. :D
pi_218245805
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom volgt @:PeterKelder of dit programma niet? Die zou gehakt maken van de kandidaten met leuke bijnamen en plaatjes. :D
Meh ik ben niet zo'n fan van zijn schrijfsels.
pi_218245812
quote:
81s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Meh ik ben zo'n fan van zijn schrijfsels.
Daarom! En ook @RobertoCarlos, luitjes, waar blijven jullie?
pi_218245824
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom! En ook @:RobertoCarlos, luitjes, waar blijven jullie?
Oh ik was het woordje niet vergeten, ik ben geen fan van zijn schrijfsels _O-
pi_218245832
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh ik was het woordje niet vergeten, ik ben geen fan van zijn schrijfsels _O-
Oh, sorry, hahahaha, ik moest er juist wel vaak om lachen. _O- Ik zie trouwens zo dat stel dat Het Blok gewonnen heeft binnen een paar jaar ook in dit programma verschijnen. Dan zijn ze geen stel meer en zit Victor alleen zielig in een B&B in Spanje. :D
pi_218245856
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, sorry, hahahaha, ik moest er juist wel vaak om lachen. _O- Ik zie trouwens zo dat stel dat Het Blok gewonnen heeft binnen een paar jaar ook in dit programma verschijnen. Dan zijn ze geen stel meer en zit Victor alleen zielig in een B&B in Spanje. :D
Nou hij brengt het als een soort column, maar het was een samengeraapt iets van wat users al hadden gepost met een net iets andere "grappige" woordkeuze en die bijnamen waren meestal een tenenkrommende bijkomstigheid. Maar ik ga nu wel erg offtopic.
pi_218245862
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou hij brengt het als een soort column, maar het was een samengeraapt iets van wat users al hadden gepost met een net iets andere "grappige" woordkeuze en die bijnamen waren meestal een tenenkrommende bijkomstigheid. Maar ik ga nu wel erg offtopic.
Ok dan en het is niet off-topic, want beide programma's zijn irl-soaps. ;)
pi_218245880
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldig :D Joh die meid denkt de buit al binnen te hebben.
On-topic dan, Dick doet mij denken aan Mike van vorig jaar, zijn eerste gast is een van velen die nog komen, krijg je dat gezeur weer van, ja, ik moet mij inhouden voor de andere dames die ook een kans moeten krijgen.
pi_218245889
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
On-topic dan, Dick doet mij denken aan Mike van vorig jaar, zijn eerste gast is een van velen die nog komen, krijg je dat gezeur weer van, ja, ik moet mij inhouden voor de andere dames die ook een kans moeten krijgen.
Ik kan Dick nog niet zo goed peilen.
pi_218245905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kan Dick nog niet zo goed peilen.
Een soort Mike dus.
pi_218245915
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Een soort Mike dus.
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzetten :D
pi_218245930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzetten :D
Mij valt eerder zijn oogverblindend gebit op, die ogen verdwijnen dan. _O-

Maar ik vind hem dus nu al een slappe hap.
pi_218246355
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die nieuwe van Ingrid. Gatverdamme. Uit Weeerghtt. _O-
Sowieso een hoog Limburg gehalte. Die Kim klonk ook niet bepaald Brabants.
pi_218246361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze te druk voor Petra is. En te oud. Maar misschien wel vriendinnen voor het leven. :)
Hoog Geer en Goor gehalte die twee
  vrijdag 18 juli 2025 @ 07:44:19 #272
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_218246589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze had wel gelijk over de Surinaamse sfeer van de kamer :D heel veel beter wordt het daar niet ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 06:36 schreef alpeko het volgende:

[..]
Sowieso een hoog Limburg gehalte. Die Kim klonk ook niet bepaald Brabants.
Wij associeren ons niet met Kim. :{w
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_218246829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 07:44 schreef TaMieke het volgende:
Wij associeren ons niet met Kim.
Dan hebben we een probleem. Want wij ook niet :P
pi_218247103
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Erg grappig ja, ik heb het omgekeerde, laat altijd eenderde glas wijn staan, lege glazen, jakkes. _O-
Daar heb je een fles voor, toch? ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218247977
Ik ben echt niet gek en weet dat dit echt wel behoorlijk gescript wordt maar zo'n opmerking van Ingrid over Frank dat ze niet wil wandelen maar dat hij moet zien dat er onkruid getrokken moet worden vind ik wel wat over the top.

Zie je wel vaker in B&B, dat is voor niemand een natuurlijke opmerking als je iemand nog maar 24 uur kent. Ingrid wordt geframed als altijd bezig, kan maar is wel wat nep. Net als die vrouw van Ingrid die had vast het idee asperges mee te nemen, waarop de verhaallijn is bedacht dat ze haar hele koffer vol met eten heeft als ze aankomt. Niets mis mee maar het ligt er soms echt te dik bovenop.
pi_218248032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk. O+ Vond Mike ook leuk, heel spontaan en open. (Dick heeft dat niet, imo.)

Nu heb je 9 eigenaren die alleen maar eten en wijn drinken. ;) Saai.
Hopelijk komt er nog een sportief type die wel wat gaat doen.
pi_218248103
Dat meisje bij Dick is trouwens echt een mooie meid en lijkt ook niets mis mee, maar waarom toch altijd die opmerking dat ze een man zoeken die tegengas kan geven. Daar zeg je mee dat je je regelmatig niet kan gedragen heel vervelend had bij mij direct het vliegtuig weer kunnen pakken.
pi_218248117
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk. O+ Vond Mike ook leuk, heel spontaan en open. (Dick heeft dat niet, imo.)

Nu heb je 9 eigenaren die alleen maar eten en wijn drinken. ;) Saai.
Hopelijk komt er nog een sportief type die wel wat gaat doen.
Daniel?
pi_218248120
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Remco het volgende:
Dat meisje bij Dick is trouwens echt een mooie meid en lijkt ook niets mis mee, maar waarom toch altijd die opmerking dat ze een man zoeken die tegengas kan geven. Daar zeg je mee dat je je regelmatig niet kan gedragen heel vervelend had bij mij direct het vliegtuig weer kunnen pakken.
Of ze zoekt gewoon geen ja-knikker en natte krant.

Niks mis mee om wat ruggengraat te zoeken.
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 juli 2025 @ 10:31:53 #280
367000 roos94
pi_218248286
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Remco het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')