Ja, op die manier wel. En dat snap ik. Maar je ziet het hier aan de overkant veelquote:Op maandag 23 juni 2025 08:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
fout is als je iets doet wat je niet had moeten doen
DIe enkele keer moet je dan maar extra van genieten, en als de kleine zo naar school is kan je er zo weer induikenquote:
dat die het beter doen maakt jouw aanpak niet foutquote:Op maandag 23 juni 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, op die manier wel. En dat snap ik. Maar je ziet het hier aan de overkant veel
Nog een stel, hij beunt als een gek, maar 'werken' kunnen ze niet.
Dan het zij huizen voor 2 personen hooguit bij uitzondering 3
En voor de minima. Dan komen ze alleen en na een paar weken zit er iemand bij in, met een goede baan.
Of een vrouw komt alleen met een kind en hoppa komt er een man met drie kinderen bij in. Die hebben dus een heel stuk aan het huis bijgebouwd anders was het huis te klein![]()
En het mag en kan allemaal tegenwoordig
Nee, dat is waar. Ik besodemieter de boel niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat die het beter doen maakt jouw aanpak niet fout
heb ik wel meer respect voorquote:Op maandag 23 juni 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik besodemieter de boel niet.
Ik zou mijzelf niet in de spiegel aan durven kijken.quote:
Hey Marcquote:
ik ken beide kantenquote:Op maandag 23 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf niet in de spiegel aan durven kijken.
Maar goed ik heb mij altijd goed kunnen redden hoor, je leert zuinig te leven.
Gelukkig ook nooit schulden gehad of op afbetaling gekocht.
En eerlijk ik heb ook niet echt iets te klagen.
Heb je netjes gedaan Sp3cquote:Op maandag 23 juni 2025 08:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken beide kanten
ik heb moeten leven van n00dles eind van de mand en ik spaar nu 1000 euro per maand, maar ik deed altijd hetzelfde, gewoon mijn best voor iedereen om me heen en eerlijk tegen iedereen
gegeven moment krijg je dat terug van mensen
nou ik had veel verder kunnen zijn als ik veel verstandiger was hoor, ik heb nu gewoon gelukquote:Op maandag 23 juni 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je netjes gedaan Sp3c![]()
ALs je 4 kinderen alleen op moet voeden met en je hebt een minima uitkering is het geen vette pot.
Maar alles naar de kinderen ik zelf was niet zo belangrijk, althans wat kleding en leuke dingen doen betreft.
Heb ik ook last van hoor. Denk iederen wel hier.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:23 schreef sp3c het volgende:
maar das werk, hier op fok! haten een heleboel mij zonder reden
Ik nietquote:Op maandag 23 juni 2025 08:23 schreef sp3c het volgende:
Dat heb je dan mooi gedaan. En ik zou maar zuinig zijn en niet zo rondstrooien wat je op de bank hebt. Ineens willen ze allemaal vriendjes zijn en hebben geld of wat nodigquote:Op maandag 23 juni 2025 08:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik had veel verder kunnen zijn als ik veel verstandiger was hoor, ik heb nu gewoon geluk
2 jaar geleden was het alle dubbeltjes omdraaien, nu heb ik ineens 25k op de bank en ik spaar niet eens, blijft gewoon over, doe niks anders maar ik zei een keer tegen de baas dat ik ergens anders ook kon werken en toen begon hij met geld te smijten omdat hij me niet kan missen
Lig je daar wakker van? Is hier net zo. Ik kan er geen sec wakker van liggen hoe men over mij denkt en roddelt.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:23 schreef sp3c het volgende:
O dat heb ik dan wel gehad, niet hardop gezegd hier maar wel op een of andere meet lekker lullen over mij.quote:
Waarom stop je in dit topic, ik heb hier nog nooit iets slechts over je gelezen?quote:
ALweer?quote:
quote:
Gelukkig maarquote:
A jakkiequote:Op maandag 23 juni 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Deze keer geen vlieg in mijn neus. Had het bijna toen in van SpecRock kwam.
Ja ik heb les gehad van een wijze vrouw.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik ook last van hoor. Denk iederen wel hier.
Iddquote:Op maandag 23 juni 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkiemoet je niet aan denken wat een gekriebel
@sp3c !quote:Op maandag 23 juni 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Deze keer geen vlieg in mijn neus. Had het bijna toen in van SpecRock kwam.
ja is van vroeger, smile and wave enzo, beetje door de woestijn rollen en aardig doen tegen iedereen terwijl iedereen je wagen op probeert te blazenquote:Op maandag 23 juni 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig je daar wakker van? Is hier net zo. Ik kan er geen sec wakker van liggen hoe men over mij denkt en roddelt.
dit moet ik googelenquote:
Dagbesteding heet Spectrum vandaar SpecRockquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 08:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding heet Spectrum vandaar SpecRock
Je kan die mensen ook gewoon negeren en geen aandacht aan geven. Als ze over je willen lullen doen ze het toch wel. Een begint en trekt de ander mee en hoppa voor je het weet heeft iedereen ineens een andere mening over je.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja is van vroeger, smile and wave enzo, beetje door de woestijn rollen en aardig doen tegen iedereen terwijl iedereen je wagen op probeert te blazen
toen was dat nog lollig
Dat. Gezellig tijdens een meet roddelen en klagen.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig je daar wakker van? Is hier net zo. Ik kan er geen sec wakker van liggen hoe men over mij denkt en roddelt.
quote:Op maandag 23 juni 2025 08:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding heet Spectrum vandaar SpecRock
Ja dan ben je toch op een of andere manier belangrijk denk ik dan altijd maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat. Gezellig tijdens een meet roddelen en klagen.![]()
/care
ik negeer het ook allemaal meestal, diepstgemeende excuses @KoningWouterquote:Op maandag 23 juni 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan die mensen ook gewoon negeren en geen aandacht aan geven. Als ze over je willen lullen doen ze het toch wel. Een begint en trekt de ander mee en hoppa voor je het weet heeft iedereen ineens een andere mening over je.
Zolang je zelf weet wie je bent en je naaste ook is het toch prima?
makkelijk pratenquote:Op maandag 23 juni 2025 08:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat. Gezellig tijdens een meet roddelen en klagen.![]()
/care
Het is al goed hoorquote:Op maandag 23 juni 2025 08:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik negeer het ook allemaal meestal, diepstgemeende excuses @:koningwouter
maar het is wel een dingetje, het bestaat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |