Dat heb je dan mooi gedaan. En ik zou maar zuinig zijn en niet zo rondstrooien wat je op de bank hebt. Ineens willen ze allemaal vriendjes zijn en hebben geld of wat nodigquote:Op maandag 23 juni 2025 08:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik had veel verder kunnen zijn als ik veel verstandiger was hoor, ik heb nu gewoon geluk
2 jaar geleden was het alle dubbeltjes omdraaien, nu heb ik ineens 25k op de bank en ik spaar niet eens, blijft gewoon over, doe niks anders maar ik zei een keer tegen de baas dat ik ergens anders ook kon werken en toen begon hij met geld te smijten omdat hij me niet kan missen
Lig je daar wakker van? Is hier net zo. Ik kan er geen sec wakker van liggen hoe men over mij denkt en roddelt.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:23 schreef sp3c het volgende:
maar das werk, hier op fok! haten een heleboel mij zonder reden
O dat heb ik dan wel gehad, niet hardop gezegd hier maar wel op een of andere meet lekker lullen over mij.quote:
Waarom stop je in dit topic, ik heb hier nog nooit iets slechts over je gelezen?quote:
ALweer?quote:
quote:
Gelukkig maarquote:
A jakkiequote:Op maandag 23 juni 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Deze keer geen vlieg in mijn neus. Had het bijna toen in van SpecRock kwam.
Ja ik heb les gehad van een wijze vrouw.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik ook last van hoor. Denk iederen wel hier.
Iddquote:Op maandag 23 juni 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkiemoet je niet aan denken wat een gekriebel
@sp3c !quote:Op maandag 23 juni 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Deze keer geen vlieg in mijn neus. Had het bijna toen in van SpecRock kwam.
ja is van vroeger, smile and wave enzo, beetje door de woestijn rollen en aardig doen tegen iedereen terwijl iedereen je wagen op probeert te blazenquote:Op maandag 23 juni 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig je daar wakker van? Is hier net zo. Ik kan er geen sec wakker van liggen hoe men over mij denkt en roddelt.
dit moet ik googelenquote:
Dagbesteding heet Spectrum vandaar SpecRockquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 08:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding heet Spectrum vandaar SpecRock
Je kan die mensen ook gewoon negeren en geen aandacht aan geven. Als ze over je willen lullen doen ze het toch wel. Een begint en trekt de ander mee en hoppa voor je het weet heeft iedereen ineens een andere mening over je.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja is van vroeger, smile and wave enzo, beetje door de woestijn rollen en aardig doen tegen iedereen terwijl iedereen je wagen op probeert te blazen
toen was dat nog lollig
Dat. Gezellig tijdens een meet roddelen en klagen.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig je daar wakker van? Is hier net zo. Ik kan er geen sec wakker van liggen hoe men over mij denkt en roddelt.
quote:Op maandag 23 juni 2025 08:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding heet Spectrum vandaar SpecRock
Ja dan ben je toch op een of andere manier belangrijk denk ik dan altijd maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat. Gezellig tijdens een meet roddelen en klagen.![]()
/care
ik negeer het ook allemaal meestal, diepstgemeende excuses @KoningWouterquote:Op maandag 23 juni 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan die mensen ook gewoon negeren en geen aandacht aan geven. Als ze over je willen lullen doen ze het toch wel. Een begint en trekt de ander mee en hoppa voor je het weet heeft iedereen ineens een andere mening over je.
Zolang je zelf weet wie je bent en je naaste ook is het toch prima?
makkelijk pratenquote:Op maandag 23 juni 2025 08:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat. Gezellig tijdens een meet roddelen en klagen.![]()
/care
Het is al goed hoorquote:Op maandag 23 juni 2025 08:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik negeer het ook allemaal meestal, diepstgemeende excuses @:koningwouter
maar het is wel een dingetje, het bestaat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |