Every accusation is a confession gaat dus ook nog steeds op.quote:
Men luistert niet naar Trump. Goh.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Trump is woest zo te zien. “They dont know what the fuck they are doing.”
Dat komt, naast vele andere dingen, vooral ook omdat Trump dingen roept zonder echt te overleggen met de partijen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Men luistert niet naar Trump. Goh.
De Amerikanen lopen continu achter de feiten aan. De VS werd compleet overvallen door de oorspronkelijke aanvallen op Iran - Trump hamerde kort daarvoor immers nog op een deal en hij drukte Israël op het hart geen militaire middelen in te zetten.
Vervolgens probeerde Trump de boel enigszins te redden door zich vlug achter Netanyahu te scharen, in een lachwekkende poging om geen gezichtsverlies te lijden.
En nu dit. Amerikaans globaal leidershap is een lachertje met Trump aan het roer.
En het gaat geen consequenties hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat komt, naast vele andere dingen, vooral ook omdat Trump dingen roept zonder echt te overleggen met de partijen.
Gisteren leek het er op ook dat het hele gedoe omtrent staak-het-vuren opeens uit het niks kwam vallen, omdat Trump het zo de wereld in hielp.
Positieve is dat Trump nu ook wel iets feller is richting Israël. Niet dat ze daar iets van gaan aantrekken ... maar toch.
"een professor in de weet niks kunde" is een uitdrukking die bij ons op de lagere school al werd gebruikt, en dat is voor mij bijna 40 jaar terugquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:39 schreef Montov het volgende:
De expert in 'not knowing' zal het wel weten.
Hij had er toch zo een. Toen zei hij zoiets van we shot him like a dog.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:06 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zou Trump gewoon zijn eigen “ladies and gentlemen, we got him” momentje willen hebben?
https://trumpwhitehouse.a(...)bu-bakr-al-baghdadi/quote:Last night was a great night for the United States and for the world. A brutal killer, one who has caused so much hardship and death, has violently been eliminated. He will never again harm another innocent man, woman, or child. He died like a dog. He died like a coward. The world is now a much safer place.
God bless America. Thank you.
We found him wimpering and screaming, he died like a dog, he died like a coward.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij had er toch zo een. Toen zei hij zoiets van we shot him like a dog.
Remarks by President Trump on the Death of ISIS Leader Abu Bakr al-Baghdadi
[..]
https://trumpwhitehouse.a(...)bu-bakr-al-baghdadi/
Dit zijn trouwens wel beangstigende statistieken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Haha ineens staat MAGA positief tegenover het bombarderen in Iran. Het was 23% en na het bombarderen is het veranderd naar 68%
"people without hope are easier to control" aldus de wolf Gmork in het boek Neverending storyquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit zijn trouwens wel beangstigende statistieken.
Het laat zien hoe makkelijk de massa zich laat sturen. Je zag dat eerder dit jaar ook met de houding ten aanzien van Canada. Toen Trump verklaarde dat Canada een 'bad neighbor' is had een meerderheid van de Republikeinen plots een overwegend negatief beeld van hun noorderburen.
Power of social media. Je ziet ze regelmatig langskomen in de topics, ook voor de aanval in Iran dat vrijwel dezelfde boodschap, dat ingrijpen in Iran nu nodig was, in vrijwel dezelfde bewoording door meerdere social media influencers werd gedeeld. Schijnbaar werk dat dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het laat zien hoe makkelijk de massa zich laat sturen. Je zag dat eerder dit jaar ook met de houding ten aanzien van Canada. Toen Trump verklaarde dat Canada een 'bad neighbor' is had een meerderheid van de Republikeinen plots een overwegend negatief beeld van hun noorderburen.
Er zit ook wel een slaafse volgzaamheid in heb ik het idee. Daarom zijn ze in die kringen ook zo dol op sterke leiders die ze vertellen welke mening ze mogen hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Power of social media. Je ziet ze regelmatig langskomen in de topics, ook voor de aanval in Iran dat vrijwel dezelfde boodschap, dat ingrijpen in Iran nu nodig was, in vrijwel dezelfde bewoording door meerdere social media influencers werd gedeeld. Schijnbaar werk dat dus.
Moderne vormen van doorzichtige propaganda dmv mensen in liegende bubbels terecht laten komen en genoeg te indoctrineren.. Waarbij de groepsdruk in de liegende bubbel ook nog eens erg groot is om maar met de leugens en flip flop mee te gaan je wilt toch geen woke warrior genoemd worden..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Power of social media. Je ziet ze regelmatig langskomen in de topics, ook voor de aanval in Iran dat vrijwel dezelfde boodschap, dat ingrijpen in Iran nu nodig was, in vrijwel dezelfde bewoording door meerdere social media influencers werd gedeeld. Schijnbaar werk dat dus.
Er was iemand ingebeld bij Charlie Kirk die van mening was dat er maar een waterstofbom op Teheran gegooid moest worden. Charlie Kirk zat te kijken van: wtf wat, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump wordt hier enorm geplayed door Rutte en hij heeft het niet eens door. Bijna pijnlijk om te zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:06 schreef Eagles89 het volgende:
Opperbaas Trump krijgt een enorm grote waardering van Mark Rutte, Secretaris Generaal van de Navo.
[ x ]
Sinds wanneer verwoord Rutte dingen met de schrijfwijze van Trump?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:06 schreef Eagles89 het volgende:
Opperbaas Trump krijgt een enorm grote waardering van Mark Rutte, Secretaris Generaal van de Navo.
[ x ]
Jij denkt serieus dat Trump dat bericht van Rutte zélf heeft lopen tikken..? En het tel nummer van Rutte en zn naam ook speciaal heeft bedacht om dit te kunnen verzinnen? Sommige mensen hier lol……quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sinds wanneer verwoord Rutte dingen met de schrijfwijze van Trump?
Als het al zo is, is er ook nog iets van “eer” en “zelfsrespect”. Maar ik geloof dat Rutte dit wel echt gelooft ook, sommige delen van zn bericht in elk geval zoals die 5% norm.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump wordt hier enorm geplayed door Rutte en hij heeft het niet eens door. Bijna pijnlijk om te zien.
Trump is daar zelf inderdaad te achterlijk voor, het team achter Trump niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Trump dat bericht van Rutte zélf heeft lopen tikken..? En het tel nummer van Rutte en zn naam ook speciaal heeft bedacht om dit te kunnen verzinnen? Sommige mensen hier lol……
Speciaal voor jou en alle volledig verblinde anti Trumpers hier dan, zoals reactie direct hierboven:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sinds wanneer verwoord Rutte dingen met de schrijfwijze van Trump?
Het is echt zó doorzichtig haha en het werkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump wordt hier enorm geplayed door Rutte en hij heeft het niet eens door. Bijna pijnlijk om te zien.
Iemand die teveel Deterrence heeft gekeken. 26 jaar oud inmiddels maar die film begint heel erg actueel te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Er was iemand ingebeld bij Charlie Kirk die van mening was dat er maar een waterstofbom op Teheran gegooid moest worden. Charlie Kirk zat te kijken van: wtf wat, hoe bedoel je?
Fijne achterban is dat.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zit ook wel een slaafse volgzaamheid in heb ik het idee. Daarom zijn ze in die kringen ook zo dol op sterke leiders die ze vertellen welke mening ze mogen hebben.
Hij lacht zo hard dat hij als een echt schoothondje water aan het dragen is voor Trump.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Trump en zijn enorme gebrek aan intellect is natuurlijk kinderspel in vergelijking met een normale dag in Den Haag voor onze Teflon. Rutte staat hem gewoon in zijn gezicht uit te lachen, hilarisch.
Natuurlijk, en daar prikt iedereen zo doorheen. Behalve de twee juichaapjes alhier, wiens naam ik niet hoef te noemen, dunkt me.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:36 schreef NCIS het volgende:
Zou me niks verbazen als dit Ruttes tactiek is om Trump binnen boord te houden: stroop smeren en bergen veren in z'n reet steken
Ze hebben hem zelfs gevraagd of het appje van hem afkomstig was en hij had er ook nog een herinnering aan. Het is oprecht een gezegende dag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:27 schreef capricia het volgende:
Goh, een bewaard appje van Mark Rutte.
Dat is een unicum.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze hebben hem zelfs gevraagd of het appje van hem afkomstig was en hij had er ook nog een herinnering aan. Het is oprecht een gezegende dag.
De 2e keer binnen één dag dat Trump enorm voor lul staat en het zelf niet eens door heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze hebben hem zelfs gevraagd of het appje van hem afkomstig was en hij had er ook nog een herinnering aan. Het is oprecht een gezegende dag.
Zou je denken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:36 schreef NCIS het volgende:
Zou me niks verbazen als dit Ruttes tactiek is om Trump binnen boord te houden: stroop smeren en bergen veren in z'n reet steken
En dan moeten ze aardig hun best doen, want ze moeten zich eerst nog om jou heen werken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef Eagles89 het volgende:
Trump regeert de wereld momenteel, dat ze hem zo diep in zn kont moeten kruipen als hoogste wereldleiders hem te welbehagen, dat zijn de feiten.
En dat is een goed iets? Voor de wereld? Voor America? Voorlopig is het zo dat je inderdaad meer voor elkaar krijgt als je in zn reet kruipt. Lijkt me niet goed voor een land als je staatshoofd van alles doet omdat ie gevleid wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef Eagles89 het volgende:
Trump regeert de wereld momenteel, dat ze hem zo diep in zn kont moeten kruipen als hoogste wereldleiders hem te welbehagen, dat zijn de feiten.
Ja echt hé. Ze hebben het er zelfs op het nieuws over dat je gewoon zo met Trump om moet gaan, dat moet je als persoon zelf toch ook wel doorhebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De 2e keer binnen één dag dat Trump enorm voor lul staat en het zelf niet eens door heeft.
En jij denkt nu echt dat al die navolanden zich aan die toezegging gaan houden. Zoals de meesten ook nooit de 3.5% norm haalden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij lacht zo hard dat hij als een echt schoothondje water aan het dragen is voor Trump.
Zelfs in ons eigen parlement is al toegezegd dat we defensie gaan opschroeven naar 5% ondanks het feit dat de VS dit niet gaat doen natuurlijk.
Daar sta je dan met al je intellect en geen ballen in je broek……
Het is nu zaak om de us (zo lang mogelijk) aan boord te houden van de Navo. En zo heb je daar gewoon meer kans op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij lacht zo hard dat hij als een echt schoothondje water aan het dragen is voor Trump.
Zelfs in ons eigen parlement is al toegezegd dat we defensie gaan opschroeven naar 5% ondanks het feit dat de VS dit niet gaat doen natuurlijk.
Daar sta je dan met al je intellect en geen ballen in je broek……
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En jij denkt nu echt dat al die navolanden zich aan die toezegging gaan houden. Zoals de meesten ook nooit de 3.5% norm haalden.![]()
De wereld doet er alles aan om Trump maar te laten geloven dat hij echt goede deals gemaakt heeft.
Dus ze liegen niet alleen tegen Trump maar ook nog tegen hun eigen volk? En dat vinden jullie bewonderenswaardig ondanks het feit dat je ook gewoon had kunnen zeggen we houden ons aan 2% of 3,5%?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het is nu zaak om de us (zo lang mogelijk) aan boord te houden van de Navo. En zo heb je daar gewoon meer kans op.
Ik ben sowieso voor meer geld naar defensie, maar het zou me niets verbazen als dat na de periode Trump terug gaat naar bv 3.5. (deze 5 hoeft ook pas in 2035 gerealiseerd te worden, dus wellicht allemaal om de us binnen boord te houden).
Als Trump over 3.5 jaar erg is zou het voor de wereld fijn zijn als de us nog in de Navo zit. Dat probeert Rutte voor elkaar te krijgen. En dan is zo waarschijnlijk de enige manier.
En dan hoop ik dat het meeste geld ook nog eens binnen Europa uitgegeven kan worden. Amerika is te onbetrouwbaar gebleken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het is nu zaak om de us (zo lang mogelijk) aan boord te houden van de Navo. En zo heb je daar gewoon meer kans op.
Ik ben sowieso voor meer geld naar defensie, maar het zou me niets verbazen als dat na de periode Trump terug gaat naar bv 3.5. (deze 5 hoeft ook pas in 2035 gerealiseerd te worden, dus wellicht allemaal om de us binnen boord te houden).
Als Trump over 3.5 jaar weg is zou het voor de wereld fijn zijn als de us nog in de Navo zit. Dat probeert Rutte voor elkaar te krijgen. En dan is zo waarschijnlijk de enige manier.
Geen enkel land heeft toegezegd 5% aan defensie uit te geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Dus ze liegen niet alleen tegen Trump maar ook nog tegen hun eigen volk? En dat vinden jullie bewonderenswaardig ondanks het feit dat je ook gewoon had kunnen zeggen we houden ons aan 2% of 3,5%?
Wat ik zie zijn Europeanen die zich moreel superieur wanen maar niet weten hoe snel ze door het stof moeten om Trump te pleasen.
Ik zou mij als leider van een land ieder geval kapot schamen om schaamteloos te liegen tegen mijn eigen volk en ze ook nog eens laten bloeden voor iets waar ik helemaal niet serieus over ben.
Ik denk eerder dat dit een stukje wensdenken van jullie kant is, de kans is namelijk heel groot dat de volgende president ook een republikein is gezien het gebrek aan capabele kandidaten bij de democraten.
Het is ergens eigenlijk droevig ook hè. Ben je president van het land met de sterkste militaire macht en grootste economie en ben je nog zo onzeker dat je veren nodig hebt van iedereen en zn moeder.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja echt hé. Ze hebben het er zelfs op het nieuws over dat je gewoon zo met Trump om moet gaan, dat moet je als persoon zelf toch ook wel doorhebben
Zeker, maar dat heb ik met Elon ook. Ben je dan de rijkste man op aarde, rijker dan iemand ooit is geweest en dan ben je nog zo onzeker dat je online op erkenning zoekt door vals te spelen in videospelletjes en andere onzin te verkondigen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:57 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het is ergens eigenlijk droevig ook hè. Ben je president van het land met de sterkste militaire macht en grootste economie en ben je nog zo onzeker dat je veren nodig hebt van iedereen en zn moeder.
Kan ik voor nu noteren dat jij tegen liegende politici bent?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Dus ze liegen niet alleen tegen Trump maar ook nog tegen hun eigen volk? En dat vinden jullie bewonderenswaardig ondanks het feit dat je ook gewoon had kunnen zeggen we houden ons aan 2% of 3,5%?
Wat ik zie zijn Europeanen die zich moreel superieur wanen maar niet weten hoe snel ze door het stof moeten om Trump te pleasen.
Ik zou mij als leider van een land ieder geval kapot schamen om schaamteloos te liegen tegen mijn eigen volk en ze ook nog eens laten bloeden voor iets waar ik helemaal niet serieus over ben.
Ik denk eerder dat dit een stukje wensdenken van jullie kant is, de kans is namelijk heel groot dat de volgende president ook een republikein is gezien het gebrek aan capabele kandidaten bij de democraten.
Proest, ga je nu met droge ogen beweren dat politici doorgaans niet liegen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Kan ik voor nu noteren dat jij tegen liegende politici bent?
Als ik jou was zou ik dat standpunt even heroverwegen.
Is wellicht handiger als je binnenkort hier weer een van de leugens van Trump moet goedpraten.
Nou ja, als hij namens de Navo verbaal strategische pijpbeurten moet geven en het zou ergens goed voor zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die heeft een praktijkexamen proctologie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef -XOR- het volgende:
Weet trouwens iemand waar de rechteronderarm van Mark Rutte is?
Dat zijn oefenmodel een reet van het formaat mammoettanker heeft maakt het er voor hem niet makkelijker op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die heeft een praktijkexamen proctologie.
'Het volk' staat inderdaad te trappelen om nóg minder te besteden te hebben per maand voor een groep 18-jarigen die niets te doen hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar grote leugens voor minder nobele doelen lijken wel populairder te zijn dan kleinere leugens voor nobelere doelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Proest, ga je nu met droge ogen beweren dat politici doorgaans niet liegen?
Zonder leugens word niemand verkozen, echt niemand.
De eerste politicus die zich alleen maar bezig houd met de waarheid moet nog geboren worden.
Je bedoelt zoals elke verkiezingsbelofte van Trump? Volgens mij is er afgesproken tussen alle NAVO landen dat ze naar de 3.5% toe gaan werken, dat is toch geen leugen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Doe een beetje normaal als je ergens op reageert.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en alle volledig verblinde anti Trumpers hier dan, zoals reactie direct hierboven:
“Een woordvoerder van Mark Rutte bevestigt aan NU.nl dat het bericht dat Trump deelde op Truth Social echt van hem afkomstig is. In het appje heeft Rutte Trump onder meer beladen met complimenten.”
Maar weet ook van geen ophouden en zal binnenkort wel weer ergens anders ineens druk gaan zetten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:23 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals elke verkiezingsbelofte van Trump? Volgens mij is er afgesproken tussen alle NAVO landen dat ze naar de 3.5% toe gaan werken, dat is toch geen leugen?
Er is weinig andere keus dan tot op zekere hoogte door het stof gaan om Trump te pleasen, hij heeft nogal een bewezen trackrecord aan temper tantrums.
Waarom dan? Ik zie niet in hoe het in ons voordeel is dat Rutte hem bedankt voor deze onzin. Hij zou die 5% naar beneden moeten lullen en Trump moeten beschimpen voor die idiote aanval. Hij zou moeten overbrengen dat met deze kores door Amerika dat het een kwestie van tijd is voordat we uit de Navo stappen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
RutteGOAT laat even zien hoe je met dat domme Amerikaantje dient om te gaan
Als je Rutte een beetje zou kennen dan weet je dat deze man geen principes heeft. Het is een windvaan die vooral gaat voor zijn eigen positie en het maakt hem niet uit wat of wie hij moet opofferen om zijn positie veilig te stellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef BBach het volgende:
Ik vind dat Rutte dat goed aanpakt. In NL heeft hij een slechte reputatie kreeg ik mee, maar hier bij ons is hij bekend als een gehaaide diplomaat die ook in vorige Trump termijn de man goed kon bespelen. Ongelofelijk wel dat Chivas en Eagles dit zien als gemeend complement? Dit is extreem doorzichtig voor de rest van de wereld en gewoon ook de juiste manier om zaken van Trump gedaan te krijgen. Chaos in de NATO hebben we nu niet nog meer nodig, en als je van die 5% een deel kan steken in publieke werken en Europese industrie, dan is dat zo slecht nog niet. Hoe zeer ik ook tegen grote militaire machten ben, de bullenbakkenoudjes staan nu wel aan het roer.
Dit in tegenstelling tot de zeer ethische Trump, gekend voor zijn principes?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je Rutte een beetje zou kennen dan weet je dat deze man geen principes heeft. Het is een windvaan die vooral gaat voor zijn eigen positie en het maakt hem niet uit wat of wie hij moet opofferen om zijn positie veilig te stellen.
Ik snap best dat zijn complimenten ongemeend zijn, maar het punt is dat Trumps wil gewoon word uitgevoerd door Rutte.
Heb ik iets gemist? Trump is al in Nederland?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Trump en zijn enorme gebrek aan intellect is natuurlijk kinderspel in vergelijking met een normale dag in Den Haag voor onze Teflon. Rutte staat hem gewoon in zijn gezicht uit te lachen, hilarisch.
Zo lang Trump POTUS is, is het zaak om de schade te beperken. Hopelijk heeft de VS straks weer een capabele president en dan kunnen we gewoon weer vooruit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik zie niet in hoe het in ons voordeel is dat Rutte hem bedankt voor deze onzin. Hij zou die 5% naar beneden moeten lullen en Trump moeten beschimpen voor die idiote aanval. Hij zou moeten overbrengen dat met deze kores door Amerika dat het een kwestie van tijd is voordat we uit de Navo stappen.
Wat gaat Rutte voor ons eruit slepen door Trump zo te fluffen. Ja Trump heeft niet door dat hij bespeeld wordt maar wat maakt dat uit als hij overal gelijk in krijgt van Markie Mark.
Vergeleken met Rutte is Trump een rots in de branding.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:59 schreef BBach het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de zeer ethische Trump, gekend voor zijn principes?
Precies, ik vermoed dat dat het plan is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zo lang Trump POTUS is, is het zaak om de schade te beperken. Hopelijk heeft de VS straks weer een capabele president en dan kunnen we gewoon weer vooruit.
Wat kopen we daarvoor dan? Ik bedoel dus je geeft een pestkop je lunchgeld en overal gelijk in en hij vind je vervolgens wel leuk om te pesten. Maar wat schiet je daarmee op? Moeten we hem nog overhalen een aanval te doen op een paar selecte Belgische doelen ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zo lang Trump POTUS is, is het zaak om de schade te beperken. Hopelijk heeft de VS straks weer een capabele president en dan kunnen we gewoon weer vooruit.
Probleem is dat de VS een nogal sterk leger heeft. Anders hadden we wel even een regime change kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat kopen we daarvoor dan? Ik bedoel dus je geeft een pestkop je lunchgeld en overal gelijk in en hij vind je vervolgens wel leuk om te pesten. Maar wat schiet je daarmee op? Moeten we hem nog overhalen een aanval te doen op een paar selecte Belgische doelen ofzo?
Wat we daarvoor kopen is tijd. Tijd om de vanzelfsprekende schade van zo'n lul-de-behanger als Trump, die niet weet of er lucht of zand in een bal zit, die iedere dag, ook vandaag, op het geopolitieke toneel weer afgaat als een gieter, zo beperkt mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat kopen we daarvoor dan? Ik bedoel dus je geeft een pestkop je lunchgeld en overal gelijk in en hij vind je vervolgens wel leuk om te pesten. Maar wat schiet je daarmee op? Moeten we hem nog overhalen een aanval te doen op een paar selecte Belgische doelen ofzo?
Door 1000 miljard aan Defensie in Europa uit te geven waaronder enorm veel Amerikaans wapentuig. Door Trump zn zin te geven op het geopolitieke wereldtoneel. Door Trump te aanbidden voor de hele wereld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat we daarvoor kopen is tijd. Tijd om de vanzelfsprekende schade van zo'n lul-de-behanger als Trump, die iedere dag, ook vandaag, op het geopolitieke toneel weer afgaat als een gieter, zo beperkt mogelijk te houden.
Kan onze koning toch een rol in spelen. Ik denk dat ze ons in Amerika op de blote knieen zouden bedanken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Probleem is dat de VS een nogal groot leger heeft. Anders hadden wel even een regime change kunnen doen.
Tijd kopen voor wat? Totdat onze zwakke politiek leiders zich bedenken en toch weer afhankelijk maken van de VS? Om een oorlog binnengerommeld te worden door de VS?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat we daarvoor kopen is tijd. Tijd om de vanzelfsprekende schade van zo'n lul-de-behanger als Trump, die niet weet of er lucht of zand in een bal zit, die iedere dag, ook vandaag, op het geopolitieke toneel weer afgaat als een gieter, zo beperkt mogelijk te houden.
Er zijn weinig politici geschikter dan Rutte voor die rol. Godzijdank hebben we daar nu geen ijzervreter uit Oost-Europa zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk al uit naar de eerste beelden van Rutte die Trump live gaat bespelen als een Stradivarius. En dan dat stomme VVD lachje erbij natuurlijk. Trump wordt helemaal ingepakt.
Met 1000 miljard gepompt in Amerikaans wapentuig in de Amerikaanse economie, inderdaad helemaal ingepakt hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk al uit naar de eerste beelden van Rutte die Trump live gaat bespelen als een Stradivarius. En dan dat stomme VVD lachje erbij natuurlijk. Trump wordt helemaal ingepakt.
Paaien, prijzen en vleien. Rutte doet het zonder enige gêne, en Trump trapt er vol in hahaha.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn weinig politici meer geschikt dan Rutte voor die rol. Godzijdank hebben we daar nu geen ijzervreter uit Oost-Europa zitten.
Trump vindt het prachtig, want zo wil hij behandeld worden. Het werkt 2 kanten op. In Huis ten Bosch krijgt hij vast ook een gastendoekje met zijn initialen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Paaien, prijzen en vleien. Rutte doet het zonder enige gêne, en Trump trapt er vol in hahaha.
Nou...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:00 schreef Eagles89 het volgende:
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER
Hoe kun je op deze man haten
Dat is geen normaal gedrag voor een democratisch gekozen president.quote:, hij trollt alles en iedereen de moeder
Rutte heeft die bevoegdheid niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:31 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Met 1000 miljard gepompt in Amerikaans wapentuig in de Amerikaanse economie, inderdaad helemaal ingepakt haha
Misschien omdat andere mensen ook op de wereld wonen en hij die in rap tempo naar de ratsmodee aan het helpen is, zowel economisch als sociaal en op het gebied van vrede.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:00 schreef Eagles89 het volgende:
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER
Hoe kun je op deze man haten,
Het is ook geen Nederlands…quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is geen normaal gedrag voor een democratisch gekozen president.
Je kunt niet door de VS via de NAVO Een oorlog worden ingerommeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tijd kopen voor wat? Totdat onze zwakke politiek leiders zich bedenken en toch weer afhankelijk maken van de VS? Om een oorlog binnengerommeld te worden door de VS?
Je kan de pleister er beter meteen aftrekken, deze top is een ideaal moment om de Navo op te heffen.
Oh hoe kwamen we in Afghanistan dan, uit eigen initiatief tegelijk met andere navo landen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt niet door de VS via de NAVO Een oorlog worden ingerommeld.
Toen zijn we door Afghanistan een oorlog ingerommeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh hoe kwamen we in Afghanistan dan, uit eigen initiatief tegelijk met andere navo landen?
Ja. Was een geheel eigen keuze. Frankrijk, Duitsland, Italië deden niet mee bijvoorbeeld. Die stuurden pas troepen ruim na de invasie als peacekeepers.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh hoe kwamen we in Afghanistan dan, uit eigen initiatief tegelijk met andere navo landen?
We kwamen daar doordat door de aanval op de VS artikel 5 in werking werd gesteld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zonder de Navo hadden ze dat toch nevernooit gedaan? Ik snap dat ook Nederland niet had hoeven kiezen te gaan maar dat bedoel ik met erin gerommeld worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Was een geheel eigen keuze. Frankrijk, Duitsland, Italië deden niet mee bijvoorbeeld. Die stuurden pas troepen ruim na de invasie als peacekeepers.
Niemand is die oorlog 'ingerommeld'. Ieder land dat meedeed maakte een bewuste keuze daartoe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zonder de Navo hadden ze dat toch nevernooit gedaan? Ik snap dat ook Nederland niet had hoeven kiezen te gaan maar dat bedoel ik met erin gerommeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |