Precies, ik vermoed dat dat het plan is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zo lang Trump POTUS is, is het zaak om de schade te beperken. Hopelijk heeft de VS straks weer een capabele president en dan kunnen we gewoon weer vooruit.
Wat kopen we daarvoor dan? Ik bedoel dus je geeft een pestkop je lunchgeld en overal gelijk in en hij vind je vervolgens wel leuk om te pesten. Maar wat schiet je daarmee op? Moeten we hem nog overhalen een aanval te doen op een paar selecte Belgische doelen ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zo lang Trump POTUS is, is het zaak om de schade te beperken. Hopelijk heeft de VS straks weer een capabele president en dan kunnen we gewoon weer vooruit.
Probleem is dat de VS een nogal sterk leger heeft. Anders hadden we wel even een regime change kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat kopen we daarvoor dan? Ik bedoel dus je geeft een pestkop je lunchgeld en overal gelijk in en hij vind je vervolgens wel leuk om te pesten. Maar wat schiet je daarmee op? Moeten we hem nog overhalen een aanval te doen op een paar selecte Belgische doelen ofzo?
Wat we daarvoor kopen is tijd. Tijd om de vanzelfsprekende schade van zo'n lul-de-behanger als Trump, die niet weet of er lucht of zand in een bal zit, die iedere dag, ook vandaag, op het geopolitieke toneel weer afgaat als een gieter, zo beperkt mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat kopen we daarvoor dan? Ik bedoel dus je geeft een pestkop je lunchgeld en overal gelijk in en hij vind je vervolgens wel leuk om te pesten. Maar wat schiet je daarmee op? Moeten we hem nog overhalen een aanval te doen op een paar selecte Belgische doelen ofzo?
Door 1000 miljard aan Defensie in Europa uit te geven waaronder enorm veel Amerikaans wapentuig. Door Trump zn zin te geven op het geopolitieke wereldtoneel. Door Trump te aanbidden voor de hele wereld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat we daarvoor kopen is tijd. Tijd om de vanzelfsprekende schade van zo'n lul-de-behanger als Trump, die iedere dag, ook vandaag, op het geopolitieke toneel weer afgaat als een gieter, zo beperkt mogelijk te houden.
Kan onze koning toch een rol in spelen. Ik denk dat ze ons in Amerika op de blote knieen zouden bedanken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Probleem is dat de VS een nogal groot leger heeft. Anders hadden wel even een regime change kunnen doen.
Tijd kopen voor wat? Totdat onze zwakke politiek leiders zich bedenken en toch weer afhankelijk maken van de VS? Om een oorlog binnengerommeld te worden door de VS?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat we daarvoor kopen is tijd. Tijd om de vanzelfsprekende schade van zo'n lul-de-behanger als Trump, die niet weet of er lucht of zand in een bal zit, die iedere dag, ook vandaag, op het geopolitieke toneel weer afgaat als een gieter, zo beperkt mogelijk te houden.
Er zijn weinig politici geschikter dan Rutte voor die rol. Godzijdank hebben we daar nu geen ijzervreter uit Oost-Europa zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk al uit naar de eerste beelden van Rutte die Trump live gaat bespelen als een Stradivarius. En dan dat stomme VVD lachje erbij natuurlijk. Trump wordt helemaal ingepakt.
Met 1000 miljard gepompt in Amerikaans wapentuig in de Amerikaanse economie, inderdaad helemaal ingepakt hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk al uit naar de eerste beelden van Rutte die Trump live gaat bespelen als een Stradivarius. En dan dat stomme VVD lachje erbij natuurlijk. Trump wordt helemaal ingepakt.
Paaien, prijzen en vleien. Rutte doet het zonder enige gêne, en Trump trapt er vol in hahaha.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn weinig politici meer geschikt dan Rutte voor die rol. Godzijdank hebben we daar nu geen ijzervreter uit Oost-Europa zitten.
Trump vindt het prachtig, want zo wil hij behandeld worden. Het werkt 2 kanten op. In Huis ten Bosch krijgt hij vast ook een gastendoekje met zijn initialen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Paaien, prijzen en vleien. Rutte doet het zonder enige gêne, en Trump trapt er vol in hahaha.
Nou...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:00 schreef Eagles89 het volgende:
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER
Hoe kun je op deze man haten
Dat is geen normaal gedrag voor een democratisch gekozen president.quote:, hij trollt alles en iedereen de moeder
Rutte heeft die bevoegdheid niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:31 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Met 1000 miljard gepompt in Amerikaans wapentuig in de Amerikaanse economie, inderdaad helemaal ingepakt haha
Misschien omdat andere mensen ook op de wereld wonen en hij die in rap tempo naar de ratsmodee aan het helpen is, zowel economisch als sociaal en op het gebied van vrede.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:00 schreef Eagles89 het volgende:
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER
Hoe kun je op deze man haten,
Het is ook geen Nederlands…quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is geen normaal gedrag voor een democratisch gekozen president.
Je kunt niet door de VS via de NAVO Een oorlog worden ingerommeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tijd kopen voor wat? Totdat onze zwakke politiek leiders zich bedenken en toch weer afhankelijk maken van de VS? Om een oorlog binnengerommeld te worden door de VS?
Je kan de pleister er beter meteen aftrekken, deze top is een ideaal moment om de Navo op te heffen.
Oh hoe kwamen we in Afghanistan dan, uit eigen initiatief tegelijk met andere navo landen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt niet door de VS via de NAVO Een oorlog worden ingerommeld.
Toen zijn we door Afghanistan een oorlog ingerommeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh hoe kwamen we in Afghanistan dan, uit eigen initiatief tegelijk met andere navo landen?
Ja. Was een geheel eigen keuze. Frankrijk, Duitsland, Italië deden niet mee bijvoorbeeld. Die stuurden pas troepen ruim na de invasie als peacekeepers.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh hoe kwamen we in Afghanistan dan, uit eigen initiatief tegelijk met andere navo landen?
We kwamen daar doordat door de aanval op de VS artikel 5 in werking werd gesteld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zonder de Navo hadden ze dat toch nevernooit gedaan? Ik snap dat ook Nederland niet had hoeven kiezen te gaan maar dat bedoel ik met erin gerommeld worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Was een geheel eigen keuze. Frankrijk, Duitsland, Italië deden niet mee bijvoorbeeld. Die stuurden pas troepen ruim na de invasie als peacekeepers.
Niemand is die oorlog 'ingerommeld'. Ieder land dat meedeed maakte een bewuste keuze daartoe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zonder de Navo hadden ze dat toch nevernooit gedaan? Ik snap dat ook Nederland niet had hoeven kiezen te gaan maar dat bedoel ik met erin gerommeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |