Want die Russen doen dat nooit natuurlijk, China is nog wel wat terughoudender wat dat betreft, al doen ze ook aan landje/zee pik in hun eigen regio.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feiten op de grond is dat ze internationaal recht hebben geschonden en geen poot meer hebben om op te staan als China of Rusland hetzelfde doet. Het is vooral heel erg dom, maar het ziet er lekker daadkrachtig uit.
Het lijkt mij ook een vooraf geplande actie.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:51 schreef Vliegbaard het volgende:
We kunnen denk ik nu ook wel concluderen waarom Israël een week lang zoveel mogelijk lanceerinstallatie heeft plat gegooid. Het luchtruim veilig houden voor de B2’s.
Ik blijf het alsnog wel een actie voor de bühne vinden.
Volgens mij doen die dat al. Die oorlog in oekraine, heb je daar van gehoord?quote:
Als blijkt dat ze de bunker niet beschadigd hebben dan blijft er van de film weinig over. Beetje spierballen vertoon, over en weer wat burgers pesten en onder aan de streep niks bereikt.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een vooraf geplande actie.
Goed voor een blockbuster (van een spannende film. The Days After Fordo).
FuFoquote:Op zondag 22 juni 2025 14:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een vooraf geplande actie.
Goed voor een blockbuster (van een spannende film. The Days After Fordo).
Dat laatste is natuurlijk na de tweede wereldoorlog vakkundig geprobeerd in de kiem te smoren. En gelukkig al meer dan 80 jaar met een behoorlijk succes. Moet je alleen niet de Putins, Netanyahu’s en Trumps aan de macht hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die Russen doen dat nooit natuurlijk, China is nog wel wat terughoudender wat dat betreft, al doen ze ook aan landje/zee pik in hun eigen regio.
Er is maar één wet die telt en dat is die van de sterkste.
Dus? Gaan Israël en de VS dan ook Pakistan, Noord-Korea en de rest maar 'preventief' aanvallen binnenkort?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die Russen doen dat nooit natuurlijk, China is nog wel wat terughoudender wat dat betreft, al doen ze ook aan landje/zee pik in hun eigen regio.
Er is maar één wet die telt en dat is die van de sterkste.
Zijn inderdaad veel rechten geschonden. Of vond jij de standrechtelijke executies in Bucha een goede gebeurtenis? Zal toch niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij doen die dat al. Die oorlog in oekraine, heb je daar van gehoord?
Of krijg je dan hersenkortsluiting, want "MAG NIET VOLGENS INTERNATIONAAL RECHT!"?
Jawel. Iran gaat de olie route blokkeren en dan weet je wel wie weet de lul zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als blijkt dat ze de bunker niet beschadigd hebben dan blijft er van de film weinig over. Beetje spierballen vertoon, over en weer wat burgers pesten en onder aan de streep niks bereikt.
Daar houdt in de praktijk niemand zich aan en het is een beetje vermoeiend om daar selectief mee te gaan wapperen als het op de Westerse landen aankomt. We weten allemaal de reden waarom deze bombardementen zijn uitgevoerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verandert er inderdaad niets aan dat Israël en de VS zich niet ah internationale recht hebben gehouden bij hun aanvallen op Iran.
Misschien moeten ze gewoon met z'n allen kumbaya gaan zingen.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:01 schreef Buitendam het volgende:
Moet je alleen niet de Putins, Netanyahu’s en Trumps aan de macht hebben.
Bedreigen Pakistan en Noord-Korea ook al decennialang Israël en vallen het land via proxies aan? Nee dus.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus? Gaan Israël en de VS dan ook Pakistan, Noord-Korea en de rest maar 'preventief' aanvallen binnrnkort?
En waarom 'mag' Israël wel atoomwapens hebben zonder het het non-proliferatieverdrag getekend te hebben?
Ik mis de logica hier.
Die doen dat al decennia (VS trouwens ook) en trekken/trokken zich niets aan van de kritiek.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feiten op de grond is dat ze internationaal recht hebben geschonden en geen poot meer hebben om op te staan als China of Rusland hetzelfde doet. Het is vooral heel erg dom, maar het ziet er lekker daadkrachtig uit.
Wij wilden toch z.s.m. elektrificeren? Uitgelezen kans.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:03 schreef halfway het volgende:
[..]
Jawel. Iran gaat de olie route blokkeren en dan weet je wel wie weet de lul zijn.
Nee, die bedreigen andere landen inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedreigen Pakistan en Noord-Korea ook al decennialang Israël en vallen het land via proxies aan? Nee dus.
Ik zal je nog een keer quoten:quote:Op zondag 22 juni 2025 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn inderdaad veel rechten geschonden. Of vond jij de standrechtelijke executies in Bucha een goede gebeurtenis? Zal toch niet?
Antwoord is: rusland doet dat al.quote:
Denk dat heel wat Iraanse nucleaire fysici daar een andere mening over hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als blijkt dat ze de bunker niet beschadigd hebben dan blijft er van de film weinig over. Beetje spierballen vertoon, over en weer wat burgers pesten en onder aan de streep niks bereikt.
Dat eerste, maak ik op uit analyses die ik tegenkom. Disclaimer: ik kan niet instaan voor de betrouwbaarheid.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laten we het hopen zeg. Hebben ze geprobeerd de nucleaire installaties op te blazen of alleen de ingangen?
Waarom laat de NOS dit geluid (het geleuter vd ayatollah) horen?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog zeggen ze dit: Stevige taal vanuit Iran na aanval van VS: 'Dikke rode lijn overschreden' - https://nos.nl/l/2572073
Waarom niet? Het is toch gewoon nieuws, de reactie van Iran op de aanval vd VS?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom laat de NOS dit geluid (het geleuter vd ayatollah) horen?
Op militair gebied bij lange na nog niet, maar dat gaat natuurlijk wel een keer komen, al denk ik niet dat die mensen waarvan jij denkt dat ze aan de bubbels zitten dat mee gaan maken.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, alleen is China ze op meerdere fronten aan het inhalen en zij hebben nu legitimatie van Amerika in de schoot geworpen gekregen. In Beijing gaan nu de flesjes bubbels open, gok ik
Wel zo netjes om de bron te vermelden.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:07 schreef 2172619626795 het volgende:
Omdat het voor sommigen moeilijk lijkt om de feiten in deze discussie te respecteren, hier nog maar eens een uitstekend artikel:
[..]
Hopelijk overschrijd deze informatie niet de concentratieboog van sommige moreel-verhevenden onder ons.
Klopt in grote lijnen wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat eerste, maak ik op uit analyses die ik tegenkom. Disclaimer: ik kan niet instaan voor de betrouwbaarheid.
[ x ]
[ x ]
Ja, dat is zo. Maar het is gebleken de enige manier te zijn om de orde te handhaven. Dat de Guantanamo’s daar toch een weg omheen zien te glippen is simpelweg drama.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die doen dat al decennia (VS trouwens ook) en trekken/trokken zich niets aan van de kritiek.
Daar gaat dit niets aan veranderen. Dat is trouwens ook de reden dat de EU ook een hard power moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |