Iran de omgeving via onder anderen haar proxies.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is létterlijk waarmee ze Iran al decennia onder de duim hebben gehouden?
Ja je schrijft mooi op hoe de propaganda werkt. Dus men klopt op dat met Iran niet te praten is en dan mag je ze dus aandoen wat je wil. Er viel wel met Iran te praten want er was ook bijvoorbeeld een atoomdeal waar ze zich aan hielden.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kernverschil is de drijfveer waarom iemand de ander zou aanvallen.
Wanneer het gaat om financiële of territoria belangen kan je dingen (af)wegen en (af)ruilen.
Voeg je daar een (al of niet zo ingezette) religie bij, worden dingen heel diffuus.
Met iemand die ander wil vernietigen vanwege een diepgewortelde overtuiging, valt niet praten noch te onderhandelen.
Dat zal best, maar verandert niets.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:39 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Iran de omgeving via onder anderen haar proxies.
Maar wel dat ze er dichtbij/dichterbij waren, maar dat is ook niet voldoende voor je blijkbaar, gelukkig is dat ook maar een mening.quote:
Uhu werkte prima:quote:Op zondag 22 juni 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat jij heel vaak zelf een conclusie moet bedenkentot nu toe werkte de aanpak van diplomatie en verdragen prima dus wat mij betreft ging men daarmee door ipv dit.
quote:Iran significantly growing uranium stockpile, warns UN nuclear agency
In a confidential report seen by the BBC, the International Atomic Energy Agency (IAEA) said Iran now possesses over 400kg of uranium enriched to 60% purity - well above the level used for civilian purposes and close to weapons grade, and a near 50% increase in three months.
Dat was het. Nu is het wachten op een aflevering van The Proper People over Fordo.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt er nog iets of wiezo blijf iedereen zitsen?
Volgens de Pentagon-briefing van zojuist was het een enkele, doelgerichte missie, zonder open einde.quote:
Is dat al bevestigd?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:42 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, aangezien ze nu zonder een levensvatbaar kernwapenprogramma staan.
Of het voor mij voldoende is doet niet ter zake. Het gaat om de legitimering van bombarderen en daarvoor geldt dit inderdaad niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel dat ze er dichtbij/dichterbij waren, maar dat is ook niet voldoende voor je blijkbaar, gelukkig is dat ook maar een mening.
Yep tot nu dan waar Iran kennelijk buiten, wat je daar ook van vindt, buiten de lijntjes is gaan kleuren.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is létterlijk waarmee ze Iran al decennia onder de duim hebben gehouden?
Ja, laten we atoomagentschap laten monitoren!quote:Op zondag 22 juni 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
tot nu toe werkte de aanpak van diplomatie en verdragen prima dus wat mij betreft ging men daarmee door ipv dit.
Dank!quote:Op zondag 22 juni 2025 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ze een veelvoud aan verrijkt uranium hebben dan noodzakelijk voor civiel gebruik.
Werkte zeker prima tot Trump de overeenkomst verscheurde. Ja, dan is Iran weer een ongeleid projectiel.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 14:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of het voor mij voldoende is doet niet ter zake. Het gaat om de legitimering van bombarderen en daarvoor geldt dit inderdaad niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |