quote:Op maandag 23 juni 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klaas weet geen flikker, blijkt maar weer.
Je weet dondersgoed dat ik gelijk hebquote:Op maandag 23 juni 2025 20:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het heilige uurtje is echt aangebroken.
(even de popcorn zoeken)
Dus je geeft daarmee toe dat een groot deel van links simpel is?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb
De Jodenhaat wordt deels door Wilders veroorzaakt
Het is niet eigenlijk niet eens jodenhaat, het is precies het tegenovergestelde doen waar wilders voor wil staan
Dus als wilders zegt : Israël Israël
Dan zegt een deel van nederland als tegenwicht op Wilders: Fuck Israël
Klaas heeft altijd gelijk.
Wilders heeft maar 2,5 miljoen kiezersquote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dus je geeft daarmee toe dat een groot deel van links simpel is?
(succes met bijsturen)
Klaas, dit gaat het hem niet worden. Ga maar slapen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wilders heeft maar 2,5 miljoen kiezers
Dat betekent dat het overgrote deel van Nederland met 17 miljoen inwoners mogelijk helemaal niets met Wilders heeft
Zo simpel zit het in elkaar
Ik dacht al, wanneer komt deze reactie...quote:
Als je zelf wat te verliezen hebt, is de kans kleiner dat je in de aanval gaat.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik begrijp dat je wilt dat het stopt in Gaza, maar Israël hun verdediging willen weghalen/verminderen als een soort 'equalizer' en ook grotere kans op burgerdoden in Israël is eigenlijk heel ziek als je er over nadenkt.
Hij wilde zelfs naar het seminarie en priester worden. Later heeft hij meerdere malen gezegd RK te zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij was een vroom christen toen hij jong was. Ik denk dat zijn grootste probleempunt, wat hij van Nietzsche overnam, de zo genoemde slavenethiek van het christendom was.
Laat ik nog eens een oefening in futiliteit doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:34 schreef Cruzinats het volgende:
30 zetels is wel echt de max voor BruinLinks/Partij van de Antisemieten lijkt het. Men lijkt ook steeds dieper verstrikt te raken in de fuik van populistisch domlink antisemitisme. Het klootsjevolk vindt het geweldig om harde taal richting Israël te horen, maar constructief is het amper.
PvdA heeft historisch wel meer zetels gehad, ik zie voor de verkiezingen nog wel een nieuwe sociaaldemocratische partij ontstaan.
Tegen het beleid van Israël zijn is per definitie al een twijfelachtige positie in jezelf in te manoeuvreren, je zet jezelf namelijk doelbewust aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Dat is namelijk de kant van terrorisme moslimfundamentalisme en antisemitisme. De kant die wordt aangestuurd, bewapend en gefinancierd door het religieuze regime in Iran.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Laat ik nog eens een oefening in futiliteit doen.
Tegen het beleid van de staat Israel zijn =/= anti-semitisme.
Wat een dom gelul. Met name die eerste alinea. Als een student dit in een werkstuk schrijft gaat er meteen een rooie streep doorheen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tegen het beleid van Israël zijn is per definitie al een twijfelachtige positie in jezelf in te manoeuvreren, je zet jezelf namelijk doelbewust aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Dat is namelijk de kant van terrorisme moslimfundamentalisme en antisemitisme. De kant die wordt aangestuurd, bewapend en gefinancierd door het religieuze regime in Iran.
Daarnaast het doelbewust de mogelijkheid tot zelfverdediging weghalen (Iron Dome) niets te maken met 'tegen het beleid' zijn. Dat is doelbewust inzetten op zoveel mogelijk slachtoffers aan Israëlische kant.
En dit weet men bij GroenLinks-PvdA ook omdat Piri nota bene zelf op haar sociale media enkele weken eerder nog stelde dat het weghalen van de Iron Dome tot talloze slachtoffers gaat leiden.
Bijzondere manier om een feitelijke analyse te omschrijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Met name die eerste alinea. Als een student dit in een werkstuk schrijft gaat er meteen een rooie streep doorheen.
Het is geen feitelijke analyse. Het is onderbuikgereutel om toch maar vooral weer de islam, in wat voor vorm dan ook, de schuld te kunnen geven, als ze reageren op een agressor. Bovendien gaat ‘het beleid van de staat Israel’ wel over meer zaken dan hun agressiepolitiek tegen hun buren. Schieten op burgers bij een voedseluitdeelpunt, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzondere manier om een feitelijke analyse te omschrijven.
En als je het desondanks allemaal zo 'dom' vindt, zou ik beginnen op de inhoud in te gaan. Maar dat lukt je schijnbaar niet.
Nee, mijn analyse is feitelijk en niet gebaseerd op de onderbuik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is geen feitelijke analyse. Het is onderbuikgereutel om toch maar vooral weer de islam, in wat voor vorm dan ook, de schuld te kunnen geven, als ze reageren op een agressor. Bovendien gaat ‘het beleid van de staat Israel’ wel over meer zaken dan hun agressiepolitiek tegen hun buren. Schieten op burgers bij een voedseluitdeelpunt, bijvoorbeeld.
En daar problemen mee hebben noem jij ‘aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan’? Echt, hef jezelf op.
Als je wat weet over de meetperiode, weet je meer. Normaal gesproken neem je continu enquêtes af. Een effect van "Piri" kan je dan nu nauwelijks zien, want er is ook gemeten vóór die dag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:39 schreef Caland het volgende:
Ook volgens de peiling van éénvandaag heeft de motie Piri geen enkel negatief effect
[ afbeelding ]
Bij peiling van Maurice de Hond werd de motie Piri zelfs meegenomen in de (overige) vragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je wat weet over de meetperiode, weet je meer. Normaal gesproken neem je continu enquêtes af. Een effect van "Piri" kan je dan nu nauwelijks zien, want er is ook gemeten vóór die dag.
Oh, ook over de gehele meetperiode? Of alleen als extra appendix later in de meetperiode?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij peiling van Maurice de Hond werd de motie Piri zelfs meegenomen in de (overige) vragen.
Er was wel degelijk een afkeer van het rooms katholicisme in zijn latere denken, gezien de kritiek, denk ik dat dit gebaseerd is op het lezen van Nietzsche.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij wilde zelfs naar het seminarie en priester worden. Later heeft hij meerdere malen gezegd RK te zijn.
quote:De leden van de PvdA-fractie in Den Helder, inclusief de wethouder en alle commissieleden, hebben aangegeven hun PvdA-lidmaatschap te willen beëindigen en daarmee uit de partij te stappen.
Als je al aangeeft dat er een oorlogscrimineel aan het roer staat dan is het willen ontwapenen van zo'n oorlogscrimineel niet controversieel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef thedeedster het volgende:
Ik vind dat Netanyahu een oorlogscrimineel is. Maar dat maakt de anderen nog geen heiligen.
Dit is geen conflict van een goede en een slechte partij.
Israël ontwapenen is gewoon ziek.
Ik wil geloven (no pun intended) dat niemand zo naïef is, maar de laatste maanden/jaren hebben me geleerd dat ironie een hele zeldzame eigenschap is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Niemand was tegen het voortbestaan van Duitsland of Irak en niemand hier is tegen het voortbestaan van Israël.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |