abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218020316
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:39 schreef mackinac het volgende:
Gerdi Verbeet verlaat de PvdA

Dat was te verwachten. Wel vreemd om te zien hoe Timmermans de gehele sociaaldemocratie in Nederland aan het slopen is.
Men ziet het ongetwijfeld zelf nog niet, maar dit is wel een gebruikelijk traject waarmee je jezelf op termijn om zeep helpt. Je laten kapen door dogma's, alle andersdenkenden wegjagen, elkaar bevestigen in het gelijk. Vroeg of laat blijkt dat een aanzienlijk deel van de buitenwereld je ideeen niet deelt, en dan volgt de aftakeling en verbazing daarover.
pi_218020457
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Echt he, dat enge cultische en collectieve denken...

Op links is er voor echt linkse mensen weinig meer over.
Op rechts heb je ook weinig keuze voor het stemvee.
pi_218021499
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die miljoenen vrouwen, homo's, christenen en andersdenkenden in het M.O. kiezen er inderdaad voor, onderdrukt te worden.

En 'weldenkende' mensen accepteren die onderdrukking.

Het simplisme van je posts... mijn goedheid.
Het simplisme in jouw post is echt mind blowing....

Buiten dat die mensen zouden kunnen emigreren (ook al haten veel Nederlanders elke buitenlander).
Is het alsnog niet aan ons in het Westen om te bepalen wat ''normaal'' is in een ander land.

Voor veel van de mensen in zuid-Amerika, Afrika en Azie is onze levensstijl heel raar.
Volgens jou hebben die mensen dus recht op het platgooien van het hele Westen.

Zij kunnen niet gaan ingrijpen in ons leven, net als wij niet kunnen bepalen hoe een ander leeft.
pi_218021535
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:41 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Als je continue bedreigd wordt door een land, bestuurt door doorgeslagen religieidiots, dan mag, nee móét je wel ff gaan bepalen wie de baas is...

En andersom is er ook constante bedreiging, dus dat maakt het gelijk.

Zoals ik al gezegd heb sta ik absoluut niet achter Iran en zijn veel dingen die daar gebeuren gewoon te gek voor woorden.
Maar mogen wij onze Westerse denkwijze gaan opdringen op Israel? Op Iran? Op welk land in zuid-Amerika, Afrika of Azie dan ook.
Nee, natuurlijk niet. Israel blijft een knettergek agressief en gewelddadig land.
Iran net zo, buiten dat die geen expansiedrift hebben, maar dan met een manier van leven wat voor ons knettergek is.

En zo kan je 90% van de landen in de wereld wel af gaan.

Het is niet aan ons om te bepalen dat de Islam fout is. Of het hindoeism. Of wat ook.
Dat is terug gaan naar de kruistochten, die heel fout waren.
  maandag 23 juni 2025 @ 12:25:23 #185
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218021544
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Buiten dat die mensen zouden kunnen emigreren (ook al haten veel Nederlanders elke buitenlander).
Is het alsnog niet aan ons in het Westen om te bepalen wat ''normaal'' is in een ander land.

Voor veel van de mensen in zuid-Amerika, Afrika en Azie is onze levensstijl heel raar.

Zij kunnen niet gaan ingrijpen in ons leven, net als wij niet kunnen bepalen hoe een ander leeft.
Ah ja, wanneer er een onderdrukkende regering is: emigreer gewoon...

Over simplisme gesproken.

Jij hebt daarnaast wel het recht om van alles over Israël te roeptoeteren, natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218021582
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah ja, wanneer er een onderdrukkende regering is: emigreer gewoon...

Over simplisme gesproken.

Jij hebt daarnaast wel het recht om van alles over Israël te roeptoeteren, natuurlijk.
En weer ga je niet inhoudelijk in op wat ik zeg. Dat is toch wel pijnlijk aan het worden.
Ik geef alleen aan dat emigreren een optie is.

Wie zegt dat je niets over walgelijke landen als Israel, Rusland of N-K mag zeggen?
Of wie zegt dat je het niet oneens mag zijn met hoe een land als Iran bestuurd wordt?

Niemand zegt dat. Ik ben het ook niet eens met de Islam. Maar geeft mij dat het recht om bommen op Iran af te gaan sturen en alles gewoon lekker plat te gooien? Of hun religie af te pakken?
Nee, natuurlijk niet.
  maandag 23 juni 2025 @ 12:29:52 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218021598
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En weer ga je niet inhoudelijk in op wat ik zeg. Dat is toch wel pijnlijk aan het worden.
Ik geef alleen aan dat emigreren een optie is.

Wie zegt dat je niets over walgelijke landen als Israel, Rusland of N-K mag zeggen?
Of wie zegt dat je het niet oneens mag zijn met hoe een land als Iran bestuurd wordt?

Niemand zegt dat. Ik ben het ook niet eens met de Islam. Maar geeft mij dat het recht om bommen op Iran af te gaan sturen en alles gewoon lekker plat te gooien? Of hun religie af te pakken?
Nee, natuurlijk niet.
Als ik het over je emigreren standpunt heb, ga ik dus op de inhoud in.

Het is volstrekt bizar om dat als argument aan te voeren als mensen niet onderdrukt willen worden. Want natuurlijk heeft iedereen de middelen om te emigreren en de kennis en know how om elders iets op te bouwn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218021614
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En andersom is er ook constante bedreiging, dus dat maakt het gelijk.

Zoals ik al gezegd heb sta ik absoluut niet achter Iran en zijn veel dingen die daar gebeuren gewoon te gek voor woorden.
Maar mogen wij onze Westerse denkwijze gaan opdringen op Israel? Op Iran? Op welk land in zuid-Amerika, Afrika of Azie dan ook.
Nee, natuurlijk niet. Israel blijft een knettergek agressief en gewelddadig land.
Iran net zo, buiten dat die geen expansiedrift hebben, maar dan met een manier van leven wat voor ons knettergek is.

En zo kan je 90% van de landen in de wereld wel af gaan.

Het is niet aan ons om te bepalen dat de Islam fout is. Of het hindoeism. Of wat ook.
Dat is terug gaan naar de kruistochten, die heel fout waren.
Dat laatste is echt niet de reden hoor...

Iran heeft 1 doel,Israël vernietigen.
Het steunt terroristische organisaties, zoals Hamas, Hezbollah, Hutti-rebellen.

Zolang ze dat middeleeuws gedachtegoed in Iran houden, boeit geen land hun...
pi_218021643
quote:

[..]

Wat een onzin..
:')
Hoe kom je daarbij?
Heb je daar bewijs voor, behalve je grote zuigduim?
pi_218021657
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als ik het over je emigreren standpunt heb, ga ik dus op de inhoud in.

Het is volstrekt bizar om dat als argument aan te voeren als mensen niet onderdrukt willen worden. Want natuurlijk heeft iedereen de middelen om te emigreren en de kennis en know how om elders iets op te bouwn.
Het is alleen niet standhoudend aangezien je de rest van de post die er ook betrekking ook hebben negeerd....
Wat je nu ook weer niet doet, omdat je weet dat je fout zit wss.
pi_218021677
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:30 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat laatste is echt niet de reden hoor...

Iran heeft 1 doel,Israël vernietigen.
Het steunt terroristische organisaties, zoals Hamas, Hezbollah, Hutti-rebellen.

Zolang ze dat middeleeuws gedachtegoed in Iran houden, boeit geen land hun...
Wij steunen ook terroristen, genaamd Israel.
Om maar een voorbeeld te noemen.

Niemand geeft om Iran, true. Wat kan ons het daar boeien?
Maar dat geeft alsnog 0,0 recht om in te grijpen en regime changes te willen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wat een onzin..
Hoe kom je daarbij?
Kijk maar eens rond op FOK! qua reacties. Hoeveel mensen nog steeds achter Israel staan puur omdat ze moslims aanvallen.
Nee, FOK! is (gelukkig) geen goed beeld van Nederland(ers). Echter het toont wel veel.
pi_218021713
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:36 schreef bianconeri het volgende:

Doe eens niet zo dom.
pi_218022919
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Om maar een voorbeeld te noemen.

Niemand geeft om Iran, true. Wat kan ons het daar boeien?
Maar dat geeft alsnog 0,0 recht om in te grijpen en regime changes te willen.
[..]
Kijk maar eens rond op FOK! qua reacties. Hoeveel mensen nog steeds achter Israel staan puur omdat ze moslims aanvallen.
Nee, FOK! is (gelukkig) geen goed beeld van Nederland(ers). Echter het toont wel veel.
Echt,wat een bekrompen wereldbeeld heb jij zeg...

Wel eens hulp overwogen?
pi_218022988
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Wel eens hulp overwogen?
Nee, want ik heb dat niet nodig.
Jij wel zeker? Voor je pro-geweld standpunten.
pi_218023516
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, want ik heb dat niet nodig.
Jij wel zeker? Voor je pro-geweld standpunten.
Ik ben realistisch.
  maandag 23 juni 2025 @ 16:48:16 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218023615
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Wel eens hulp overwogen?
Hij moet haast wel een slechte act zijn.
  maandag 23 juni 2025 @ 17:30:49 #197
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218023946
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Men ziet het ongetwijfeld zelf nog niet, maar dit is wel een gebruikelijk traject waarmee je jezelf op termijn om zeep helpt. Je laten kapen door dogma's, alle andersdenkenden wegjagen, elkaar bevestigen in het gelijk. Vroeg of laat blijkt dat een aanzienlijk deel van de buitenwereld je ideeen niet deelt, en dan volgt de aftakeling en verbazing daarover.
Het vreemde is dat het gaat over een welbeschouwd irrelevant standpunt. Nederland heeft nul invloed op het conflict tussen Israel en de Palestijnen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218023994
quote:

[..]
quote:
quote:

Kom op zeg

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2025 17:38:45 ]
pi_218024042
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Als jij denkt dat eigen rechtertje spelen goed is.....
Man wat is dat een recept voor disaster.

Wij vinden Rusland slecht. Ok, plat gooien.
Wij vinden N-K slecht. 1 bom en klaar.

Wij vinden elk islamitisch land slecht. Bom op allen.

Andersom...
Zij vinden onze moraal slecht. Dat geeft ze het recht om elk Westers land te bombarderen.

Etc etc etc.
Dit doet me aan The Verve denken (en nee, niet bitter sweet symphony).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 23 juni 2025 @ 17:47:01 #200
378023 Wotte
wotte!?
pi_218024068
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik vind dit oprecht jammer van een partij die economisch wel de vinger op de zere plek durft te leggen met betrekking tot de immense vermogensongelijkheid in dit land.

Ik snap ook niet dat linkse partijen altijd maar menen dat hun electoraat aan buitenkant van het politieke spectrum liggen.

Je schiet je zelf hier weer in de poot aangezien de meesten hoogstwaarschijnlijk niet Israëlieten voor de buhne willen opofferen zodat de progressieve achterban. Elkaar weer fijn veren in de reet steken voor het bewonderenswaardige verzet dat ze gepleegd hebben.
  maandag 23 juni 2025 @ 17:48:13 #201
22565 asco
Los in deze tent
pi_218024080
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hij moet haast wel een slechte act zijn.
Volgens mij heeft die Danny bij de oprichting van Fok in 1999 een paar figuren benaderd om de boel wat op te zwepen. Die hebben dan wel vaak van naam veranderd (genoeg bewijzen voor zelfs) want zoveel halve zolen kunnen er onmogelijk rondlopen die zich daar de hele dag voor lenen.
  maandag 23 juni 2025 @ 17:49:53 #202
486919 Swango
Just saying
pi_218024093
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Mylene het volgende:

[..]
Iran voer al decennialang een proxy-oorlog uit met Israël. En nu zijn ze het zat en slaan ze hard terug. Ik denk dat Jemen ook nog wel klappen krijgt.
Ik hoop het, ik ben niet zo oorlogszuchtig maar die Houthis mogen van mij er allemaal aan gaan.
  maandag 23 juni 2025 @ 18:01:35 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_218024186
Is er op Fok! geen optie om bepaalde users te snoozen zodat je hun posts niet meer te zien krijgt? Ik heb het idee dat steeds wanneer ik iets lees dat uit Bianconeri's toetsenbord is gekomen ik een paar hersencellen verlies, en eerlijk gezegd begin ik me daar een beetje zorgen om te maken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218024260
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:01 schreef Hathor het volgende:
Is er op Fok! geen optie om bepaalde users te snoozen zodat je hun posts niet meer te zien krijgt? Ik heb het idee dat steeds wanneer ik iets lees dat uit Bianconeri's toetsenbord is gekomen ik een paar hersencellen verlies, en eerlijk gezegd begin ik me daar een beetje zorgen om te maken.
Ja, met een abo heb je de optie om mensen te negeren.
  maandag 23 juni 2025 @ 18:11:49 #205
117098 Hathor
Effe niet
pi_218024279
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:10 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Ja, met een abo heb je de optie om mensen te negeren.
Het was eigenlijk cynisme, maar bedankt voor de tip.
  maandag 23 juni 2025 @ 18:12:29 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218024287
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wat een onzin..
Hoe kom je daarbij?
37 zetels voor PVV.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218024322
Ik begrijp dat je wilt dat het stopt in Gaza, maar Israël hun verdediging willen weghalen/verminderen als een soort 'equalizer' en ook grotere kans op burgerdoden in Israël is eigenlijk heel ziek als je er over nadenkt.
  maandag 23 juni 2025 @ 18:17:18 #208
117098 Hathor
Effe niet
pi_218024323
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
37 zetels voor PVV.
Dat zijn allemaal opportunisten. Als Wilders een keer een scheet laat die vreemd ruikt springen ze zo op een andere trein.
pi_218024482
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:30 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het vreemde is dat het gaat over een welbeschouwd irrelevant standpunt. Nederland heeft nul invloed op het conflict tussen Israel en de Palestijnen.
Dit, Nederland heeft helemaal geen stem wat betreft de situatie in Israël/Palestina.

Levert Nederland geen wapens, dan komen ze er wel op een andere manier (via de VS).
  maandag 23 juni 2025 @ 18:48:13 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218024620
quote:

[..]
37 zetels voor PVV.
De PVV haat elke buitenlander? Volgens mij gaat het hen vooral om bepaalde groepen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218024642
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:30 schreef BlaZ het volgende:
En 0,0 recht om in te grijpen aldaar....aldus Bianconeri.
  maandag 23 juni 2025 @ 18:55:00 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218024707
quote:

[..]
37 zetels voor PVV.
want etniciteit en religie = precies hetzelfde.

hoe lang wil je deze farce nog opvoeren?

Aangezien je toch graag steeds Hitler er bij sleept: vertel ons, welke religie vond Hitler het meest prijzenswaardig?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 juni 2025 @ 19:23:17 #213
56749 BlaZ
pi_218025068
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dit, Nederland heeft helemaal geen stem wat betreft de situatie in Israël/Palestina.

Levert Nederland geen wapens, dan komen ze er wel op een andere manier (via de VS).
Of het bedrijf wat het produceert verhuist naar een ander land. Ik snap best dat men in een conflict als dat met Israel een opinie heeft, maar het belang voor de landelijke politiek is er gewoon niet.
  maandag 23 juni 2025 @ 19:46:02 #214
56749 BlaZ
pi_218025305
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
want etniciteit en religie = precies hetzelfde.

hoe lang wil je deze farce nog opvoeren?

Aangezien je toch graag steeds Hitler er bij sleept: vertel ons, welke religie vond Hitler het meest prijzenswaardig?
Hij was een vroom christen toen hij jong was. Ik denk dat zijn grootste probleempunt, wat hij van Nietzsche overnam, de zo genoemde slavenethiek van het christendom was.
pi_218025342
quote:

[..]
37 zetels voor PVV.
Kijk, toon je maar weer even mooi aan dat je zelf de ballen verstand ervan hebt. ^O^
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 23 juni 2025 @ 19:49:59 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218025357
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Hij was een vroom christen toen hij jong was. Ik denk dat zijn grootste probleempunt, wat hij van Nietzsche overnam, de zo genoemde slavenethiek van het christendom was.
Herr Hitler had vooral een voorkeur voor ándere religies toen hij niet meer zo jong was.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218025456
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
[..]
Kom op zeg
Goede inhoudelijke reactie :)
pi_218025469
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:49 schreef Accordtje het volgende:

[..]
En 0,0 recht om in te grijpen aldaar....aldus Bianconeri.
En volgens het internationale recht....
pi_218025470
Ik denk dat het probleem met de joden voornamelijk Geert Wilders is

Je heb stelling genomen tegen extreem rechts als kiezer

Vervolgens gaat de extreem rechtse Wilders in de 2e kamer alleen maar Israël Israël roepen waardoor er nu in de Nederlandse samenleving omdat wilders Israël aan het roepen een contra beweging ontstaat die precies het tegenovergestelde doet vanwege Wilders.

Dus je kan gewoon een conclusie trekken dat die 80 helemaal niets tegen de joden hebben maar wilders de schuldige is dat die stemming zo verloopt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 23 juni 2025 @ 20:07:12 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218025564
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:

Vervolgens gaat de extreem rechtse Wilders in de 2e kamer alleen maar Israël Israël roepen waardoor er nu in de Nederlandse samenleving omdat wilders Israël aan het roepen een contra beweging ontstaat die precies het tegenovergestelde doet vanwege Wilders.

Dus je kan gewoon een conclusie trekken dat die 80 helemaal niets tegen de joden hebben maar wilders de schuldige is dat die stemming zo verloopt.
Klaas weet geen flikker, blijkt maar weer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218025570
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:

Het heilige uurtje is echt aangebroken.

(even de popcorn zoeken)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 23 juni 2025 @ 20:29:07 #222
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218025859
Dit topic gaat sowieso hoog komen in de fok!-awards voor 2025.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218025981
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Goede inhoudelijke reactie :)
zeker, je kunt niet iemand van simplisme betichten als je zelf zulke opmerkingen maakt.
pi_218026006
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
zeker, je kunt niet iemand van simplisme betichten als je zelf zulke opmerkingen maakt.
Ik heb er in elk geval inhoudelijk een reactie op gegeven. Dus tja...
pi_218026046
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik heb er in elk geval inhoudelijk een reactie op gegeven. Dus tja...
Nee dat is dus totaal niet inhoudelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')