Volgens mij heeft die Danny bij de oprichting van Fok in 1999 een paar figuren benaderd om de boel wat op te zwepen. Die hebben dan wel vaak van naam veranderd (genoeg bewijzen voor zelfs) want zoveel halve zolen kunnen er onmogelijk rondlopen die zich daar de hele dag voor lenen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij moet haast wel een slechte act zijn.
Ik hoop het, ik ben niet zo oorlogszuchtig maar die Houthis mogen van mij er allemaal aan gaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iran voer al decennialang een proxy-oorlog uit met Israël. En nu zijn ze het zat en slaan ze hard terug. Ik denk dat Jemen ook nog wel klappen krijgt.
Ja, met een abo heb je de optie om mensen te negeren.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:01 schreef Hathor het volgende:
Is er op Fok! geen optie om bepaalde users te snoozen zodat je hun posts niet meer te zien krijgt? Ik heb het idee dat steeds wanneer ik iets lees dat uit Bianconeri's toetsenbord is gekomen ik een paar hersencellen verlies, en eerlijk gezegd begin ik me daar een beetje zorgen om te maken.
Het was eigenlijk cynisme, maar bedankt voor de tip.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:10 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ja, met een abo heb je de optie om mensen te negeren.
37 zetels voor PVV.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een onzin..
Hoe kom je daarbij?
Heb je daar bewijs voor, behalve je grote zuigduim?
Dat zijn allemaal opportunisten. Als Wilders een keer een scheet laat die vreemd ruikt springen ze zo op een andere trein.quote:
Dit, Nederland heeft helemaal geen stem wat betreft de situatie in Israël/Palestina.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het gaat over een welbeschouwd irrelevant standpunt. Nederland heeft nul invloed op het conflict tussen Israel en de Palestijnen.
De PVV haat elke buitenlander? Volgens mij gaat het hen vooral om bepaalde groepen.quote:
En 0,0 recht om in te grijpen aldaar....aldus Bianconeri.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:30 schreef BlaZ het volgende:
Het vreemde is dat het gaat over een welbeschouwd irrelevant standpunt. Nederland heeft nul invloed op het conflict tussen Israel en de Palestijnen.
want etniciteit en religie = precies hetzelfde.quote:
Of het bedrijf wat het produceert verhuist naar een ander land. Ik snap best dat men in een conflict als dat met Israel een opinie heeft, maar het belang voor de landelijke politiek is er gewoon niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit, Nederland heeft helemaal geen stem wat betreft de situatie in Israël/Palestina.
Levert Nederland geen wapens, dan komen ze er wel op een andere manier (via de VS).
Hij was een vroom christen toen hij jong was. Ik denk dat zijn grootste probleempunt, wat hij van Nietzsche overnam, de zo genoemde slavenethiek van het christendom was.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
want etniciteit en religie = precies hetzelfde.
hoe lang wil je deze farce nog opvoeren?
Aangezien je toch graag steeds Hitler er bij sleept: vertel ons, welke religie vond Hitler het meest prijzenswaardig?
Kijk, toon je maar weer even mooi aan dat je zelf de ballen verstand ervan hebt.quote:
Herr Hitler had vooral een voorkeur voor ándere religies toen hij niet meer zo jong was.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij was een vroom christen toen hij jong was. Ik denk dat zijn grootste probleempunt, wat hij van Nietzsche overnam, de zo genoemde slavenethiek van het christendom was.
En volgens het internationale recht....quote:Op maandag 23 juni 2025 18:49 schreef Accordtje het volgende:
[..]
En 0,0 recht om in te grijpen aldaar....aldus Bianconeri.
Klaas weet geen flikker, blijkt maar weer.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het probleem met de joden voornamelijk Geert Wilders is
Je heb stelling genomen tegen extreem rechts als kiezer
Vervolgens gaat de extreem rechtse Wilders in de 2e kamer alleen maar Israël Israël roepen waardoor er nu in de Nederlandse samenleving omdat wilders Israël aan het roepen een contra beweging ontstaat die precies het tegenovergestelde doet vanwege Wilders.
Dus je kan gewoon een conclusie trekken dat die 80 helemaal niets tegen de joden hebben maar wilders de schuldige is dat die stemming zo verloopt.
Het heilige uurtje is echt aangebroken.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het probleem met de joden voornamelijk Geert Wilders is
Je heb stelling genomen tegen extreem rechts als kiezer
Vervolgens gaat de extreem rechtse Wilders in de 2e kamer alleen maar Israël Israël roepen waardoor er nu in de Nederlandse samenleving omdat wilders Israël aan het roepen een contra beweging ontstaat die precies het tegenovergestelde doet vanwege Wilders.
Dus je kan gewoon een conclusie trekken dat die 80 helemaal niets tegen de joden hebben maar wilders de schuldige is dat die stemming zo verloopt.
Ik heb er in elk geval inhoudelijk een reactie op gegeven. Dus tja...quote:Op maandag 23 juni 2025 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
zeker, je kunt niet iemand van simplisme betichten als je zelf zulke opmerkingen maakt.
Nee dat is dus totaal niet inhoudelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb er in elk geval inhoudelijk een reactie op gegeven. Dus tja...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |