Zou hij een ghostwriter hebben?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt een gezellig avondje met WimLex en Maxima.
quote:Het afgelopen jaar zijn de randen regelmatig opgezocht. Partijen als de BBB en PVV vallen direct de publieke omroep of universiteiten aan. Maar een partij als de VVD gaat soms ook over de rand, meent Bruins.
Claire Martens, woordvoerder hoger onderwijs van die partij, vroeg hem in april vanwege de pro-Palestijnse ‘rellen’ of hij de raden van toezicht kan aanspreken op het veiligheidsbeleid van universiteiten. Hij benoemt die raden immers, redeneerde Martens.
Op papier reageerde Bruins voorzichtig op dat verzoek, maar nu is hij stelliger. ‘De suggestie was dat ik die raden van toezicht moet gaan aanpakken. In theorie zou ik ze kunnen ontslaan. Maar dat ga ik gewoon niet doen. Dat weiger ik.’
Donald Trump die zegt dat Israël te ver gaat. Wow.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het Rutte-effect!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donald Trump die zegt dat Israël te ver gaat. Wow.
Dat dit gebeurt terwijl hij in Nederland is, zegt wel iets.
Ik denk dat Trump door de motie van Piri antisemitisch is gewordenquote:
Maar hij landt pas om 19uquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donald Trump die zegt dat Israël te ver gaat. Wow.
Dat dit gebeurt terwijl hij in Nederland is, zegt wel iets.
Vraag mij af waarom Trump geen Feestboek gebruikt ALS HIJ ALLES IN CAPS MOET POSTEN.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die man is zo brilliant.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tweets?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:59 schreef Slobeend het volgende:
De NOS-meldingen zijn gewoon tweets van Trump geworden
quote:
Meen je dit echtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump is heerlijk bezig. Prima orde op zaken aan het stellen en slaat hele heldere taal uit. Eindelijk wat kritiek op Israël vanuit zijn kant.
Je zou hier bijna een bingokaart van kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een ongelofelijke kleuterklas zijn we toch terechtgekomen met zn allen. En ik merk dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Vrienden en familie, maar ook collega’s, iedereen en alles zn moeder moet hier maar weer een mening over hebben, en de pro pallywood gekkies schreeuwen bij de koffie automaat altijd het hardst, volledig als een schaap slachtoffers geworden van de door de activistisch linkse NPO en DPG media.
Ik ben Midden Oosten moe, wat een klote sfeer is er overal ontstaan ook, en daar houd ik die tumor van de activistische media en al die elkenlange avondje talkshows, maar ook hardnekkige accounts op social media het meest voor verantwoordelijk. Laat ze het daar toch lekker uitzoeken met zn allen, bah.
Ja. Anders zeg ik het niet.quote:
We mogen gezegend zijn met de moderators van WLR/DRT want daarbuiten is het om te huilen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:16 schreef Pistolero het volgende:
Heeft iemand het bonnetje van moderator @:ChevyCaprice nog? Ik vind deze kutact nu al dodelijk vermoeiend.
Het is wel treurig dat KLB mods normalere figuren zijn dan velen van o.a. POL/NWS.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We mogen gezegend zijn met de moderators van WLR/DRT want daarbuiten is het om te huilen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We mogen gezegend zijn met de moderators van WLR/DRT want daarbuiten is het om te huilen.
Ik wil je compliment accepteren maar het is idd treurig dat het zo is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat KLB mods normalere figuren zijn dan velen van o.a. POL/NWS.
Moderator ChevyCaprice neemt op het autistische spectrum plaats naast PietjePuk2000.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe krijg je 'Trump is heerlijk bezig' uit je toetsenbord.
Ook allemaal F1 fan neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moderator ChevyCaprice neemt op het autistische spectrum plaats naast PietjePuk2000.
Jammer dat Pietje niet meer onder ons is overigens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moderator ChevyCaprice neemt op het autistische spectrum plaats naast PietjePuk2000.
Lol.quote:De zaak wordt extra pijnlijk als de officier van justitie vertelt over de zogenoemde 'code geel' die werd geïntroduceerd bij Jumbo in 2017. De code was bedoeld om corruptie en omkoping tegen te gaan. Er kwam ook een meldsysteem voor regelovertredingen. Volgens de code moesten medewerkers alle giften boven de 50 euro melden aan de werkgever.
Overtredingen konden tot ontslag leiden. In een e-learning over de code die alle medewerkers moesten volgen, gaf Van Eerd de introductie. "De [interne] regels tegen omkoping heeft Van Eerd met voeten getreden", concludeert de officier van justitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |