quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Voormalig PvdA-leider @:lodewijka.bsky.social zegt tijdens de Nacht van de Verlichting: ‘Het doet mij verdriet dat kinderen zelfs in hun angst tegen elkaar uitgespeeld dreigen te worden. Ik worstel met de vraag of ik m’n eigen partij hierin nog kan vertrouwen. En ik twijfel.’
We kijken uit naar een persiflage van rechtse tv met "linkse" mensen door Jos in plakshot.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie dat Gerdi V. ook al weer haar zegje mag doen in Nieuwsuur.
Ik haat en veracht inmiddels zo'n beetje de volledige vaderlandse MSM.
Wat een leed, wat een onrecht.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie dat Gerdi V. ook al weer haar zegje mag doen in Nieuwsuur.
Ik haat en veracht inmiddels zo'n beetje de volledige vaderlandse MSM.
Ja beetje jammer dat hij naar Dordrecht gaatquote:Op maandag 23 juni 2025 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Circus Dirk Kuyt keert terug naar Nederland, jawel!
Het is dus een normale dag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helaas niet, maar hij werd helemaal wild.
Beetje zoals Gaza al binnen 2-3 maanden een genocide genoemd werd door jouw soort, toen het echt nog helemaal nergens op sloeg, puur om lekker die enorme lading te misbruiken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voormalig FvD-aanbidder Nattekrant, goh.
Jouw soortquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje zoals Gaza al binnen 2-3 maanden een genocide genoemd werd door jouw soort, toen het echt nog helemaal nergens op sloeg, puur om lekker die enorme lading te misbruiken.
Het is pas een genocide na minimaal een jaar.
Wil hem wel Italiaans horen praten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Erg blij dat teringdebiel Lang binnenkort weg is van de Nederlandse velden.
Kan mooi worden vervangen door Promes:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Erg blij dat teringdebiel Lang binnenkort weg is van de Nederlandse velden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |