Dan hoeft Maxima iig geen extra luchtverfrissers bij de Aldi te halen, want hij schijnt nogal onfris te ruiken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:09 schreef LiptonLemon het volgende:
Als het echt escaleert gaat de logeer partij tussen Willie en Donny vanavond niet door 😒
Oei ik zie vooral een getergde man. Hij had natuurlijk even de grote man uit willen hangen bij de NAVO-top die met een knip op de vingers even vrede tussen Israël en Iran had gesticht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Ali_boo het volgende:
Israel dropped the biggest load I have ever seen
[ x ]
Aldus iemand die heeft zich volledig heeft laten leiden door propaganda van o.a. Al Jazeera. Dit moet dus wel projectie zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee je zit in een fabeltjesfuik waarin de wereld zwart wit is en jij toevallig aan de witte kant staat.
Leuk inderdaad dat een linkse politicus in Israël er ook een mening over heeft gevormd. Zij zijn decennialang aan de macht geweest, wat niets aan vreedzame oplossingen heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:35 schreef Beathoven het volgende:
Gilad Kariv, een lid van de Israëlische oppositie in een direct oog tot oog betoog naar Netanyahu zo'n 11 weken geleden.
"You [Netanyahu] are responsible for the greatest disaster to the Jewish people since the holocaust"
Daar werken beschuldigingen naar Netanyahu met wegwuiven als antisemitisme totaal niet.
Nu is het wachten op onze enige echte eigen Leontien 😱quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:37 schreef Perrin het volgende:
Politiek is show business. En wat een show krijgen we.
Eerst even met Iran afspreken waar precies.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuk inderdaad dat een linkse politicus in Israël er ook een mening over heeft gevormd. Zij zijn decennialang aan de macht geweest, wat niets aan vreedzame oplossingen heeft opgeleverd.
Netanyahu is geen linkse politicus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuk inderdaad dat een linkse politicus in Israël er ook een mening over heeft gevormd. Zij zijn decennialang aan de macht geweest, wat niets aan vreedzame oplossingen heeft opgeleverd.
Nee, zo ziet een democratie er uit, politici die elkaar keihard bekritiseren, daar kunnen ze in Israël wel wat van en de haat jegens Netanyahu vanuit linkse partijen in Israël is groot.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
'Voor deze man' is zoiets roepen vergelijkbaar met hetgeen wat Hitler deed goedpraten door sneren naar links te geven.
Ik had het over de uitspraak die werd gedaan over Netanyahu en die kwam wel van een linkse politicus.quote:
Of je zoekt even naar een wappie in het Israëlische parlement die jouw standpunten kracht bij zet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:35 schreef Beathoven het volgende:
Gilad Kariv, een lid van de Israëlische oppositie in een direct oog tot oog betoog naar Netanyahu zo'n 11 weken geleden.
"You [Netanyahu] are responsible for the greatest disaster to the Jewish people since the holocaust"
Daar werken beschuldigingen naar Netanyahu met wegwuiven als antisemitisme totaal niet.
Ik heb net gegoogled op Gilad Kariv maar ik zie geen controverses verschijnen waardoor je hem als een wappie kwalificeert.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of je zoekt even naar een wappie in het Israëlische parlement die jouw standpunten kracht bij zet.
Of het daar nu sterker van wordt.
Dat is niet zo moeilijk hoor. Heel veel mensen in Israel houden Netanyahu uiteindelijk verantwoordelijk. Hoef je zeker geen wappie voor te zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of je zoekt even naar een wappie in het Israëlische parlement die jouw standpunten kracht bij zet.
Of het daar nu sterker van wordt.
Bron?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan hoeft Maxima iig geen extra luchtverfrissers bij de Aldi te halen, want hij schijnt nogal onfris te ruiken.
Hij is immers premier, dus de eind verantwoordelijke is hij sowieso.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:00 schreef oblo het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor. Heel veel mensen in Israel houden Netanyahu uiteindelijk verantwoordelijk. Hoef je zeker geen wappie voor te zijn.
Meid toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:10 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een ongelofelijke kleuterklas zijn we toch terechtgekomen met zn allen. En ik merk dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Vrienden en familie, maar ook collega’s, iedereen en alles zn moeder moet hier maar weer een mening over hebben, en de pro pallywood gekkies schreeuwen bij de koffie automaat altijd het hardst, volledig als een schaap slachtoffers geworden van de door de activistisch linkse NPO en DPG media.
Ik ben Midden Oosten moe, wat een klote sfeer is er overal in de samenleving ook ontstaan ook, en daar houd ik die tumor van de activistische media en al die elkenlange avondje talkshows, maar ook hardnekkige accounts op social media het meest voor verantwoordelijk. Laat ze het daar toch lekker uitzoeken met zn allen, bah.
Dit is humor. 5D chess!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:10 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een ongelofelijke kleuterklas zijn we toch terechtgekomen met zn allen. En ik merk dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Vrienden en familie, maar ook collega’s, iedereen en alles zn moeder moet hier maar weer een mening over hebben, en de pro pallywood gekkies schreeuwen bij de koffie automaat altijd het hardst, volledig als een schaap slachtoffers geworden van de door de activistisch linkse NPO en DPG media.
Ik ben Midden Oosten moe, wat een klote sfeer is er overal in de samenleving ook ontstaan ook, en daar houd ik die tumor van de activistische media en al die elkenlange avondje talkshows, maar ook hardnekkige accounts op social media het meest voor verantwoordelijk. Laat ze het daar toch lekker uitzoeken met zn allen, bah.
Waarom vind je het humor?quote:
Deden ze lelijk tegen je?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:10 schreef Eagles89 het volgende:
De activistisch linkse NPO met alleen nog maar rechtse talkshows.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:10 schreef Eagles89 het volgende:
Hmm. Naar mijn bescheiden mening laat Trump nu vooral zien dat hij a) geen plan had en heeft en b)dat hij niet in controle is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump is heerlijk bezig. Prima orde op zaken aan het stellen en slaat hele heldere taal uit. Eindelijk wat kritiek op Israël vanuit zijn kant.
Ah, geen inhoudelijke reactie dus.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, geen inhoudelijke reactie dus.
Voorbeelden van deze rechtse talkshows?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De activistisch linkse NPO met alleen nog maar rechtse talkshows.
Een plan hebben past niet echt bij Trump. Ik vind het wel goed dat hij zijn eigen "vriendje" tot de orde durft te roepen in zijn proces van bemiddeling.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm. Naar mijn bescheiden mening laat Trump nu vooral zien dat hij a) geen plan had en heeft en b)dat hij niet in controle is.
De VVD is een activistisch linkse partij natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De activistisch linkse NPO met alleen nog maar rechtse talkshows.
WNL zou een meer rechtse omroep moeten zijn al valt dat in de praktijk erg mee. VVD is ook maar een centrumrechts en geen uitgesproken rechtse partij.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De VVD is een activistisch linkse partij natuurlijk.
Sla de tv-gids eens open zou ik zeggen. Goedemorgen Nederland, Goedenavond Nederland, WNL op Zondag, Ongehoord Nieuws, Cafe Kockelmann (de minst rechtse van deze voorbeelden maar alsnog want WNL). Om over Vandaag Inside en Nieuws van de Dag op de commerciëlen maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voorbeelden van deze rechtse talkshows?
Precies, en mee eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het downblenden zal imo in Iran zeker van toepassing zijn om op die wijze toezichthouders letterlijk een loer voor ogen te kunnen draaien. Er is flink meer toezicht op verrijken (als angstfocus) maar minder tot niet op downblenden dat juist bedoeld is om immers niet toegestane hoeveelheden te verwijderen.
Downblending (verarmen) is simpel gezegd, het tegenovergesteld van verrijken. Beiden kunnen bedoeld zijn om misbruikt te worden.
Ipv dat men raffineert gaat met het eerder geraffineerde materiaal, gecontroleerd verdunnen (en zo toezichthouders daarin knollen voor aardappels verkopen). Later kan men relatief eenvoudig, die (schone) verdunning weer ongedaan maken.
De truc is door opgelegde regels exact te volgen, de intentie daarvan (naar keuze op een later moment) te kunnen ontlopen. Een beetje als auto's mogen maken & verkopen die ruim sneller kunnen rijden dan wettelijk is toegestaan.
Verrijkt uranium degraderen met behulp van neutronen: een ander kernwapen. Het is in dit topic waarschijnlijk geen wenselijke discussie, maar daar zijn in de jaren 50 interessante onderzoeken in geweest.quote:Kweetniet of waar je precies (of wat) gezegd hebt, U235 degraderen tot iets anders, minder nuttigs, gebeurd alleen in een kerncentrale.
Je wijst dus naar programma's van 2 van de 11 omroepen bij de NPO en begint vervolgens over commerciële zenders. Dit weet je eerdere standpunt dus niet te onderbouwen waarin je stelde dat de NPO 'alleen nog maar' rechtse talkshows zou hebben. Logisch ook wel, want dat klopt natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sla de tv-gids eens open zou ik zeggen. Goedemorgen Nederland, Goedenavond Nederland, WNL op Zondag, Ongehoord Nieuws, Cafe Kockelmann (de minst rechtse van deze voorbeelden maar alsnog want WNL). Om over Vandaag Inside en Nieuws van de Dag op de commerciëlen maar te zwijgen.
Alleen Buitenhof is niet rechts.
En dat is waarom hij er zo over door blijft zagen.quote:
Ik denk dat het wel eens zo kan zijn dat Trump op eigen initiatief een wapenstilstand uitgeroepen heeft om beide beide partijen enigszins te dwingen zich er aan te committeren. Ze hadden er nog niet heel veel zin in. Trump zijn tweet zorgde voor verwarringquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm. Naar mijn bescheiden mening laat Trump nu vooral zien dat hij a) geen plan had en heeft en b)dat hij niet in controle is.
Het is van Israël gewoon niet handig om zo te reageren op dat ene raketje van Iran. Laat lekker gaan, is toch uit de lucht geschoten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel eens zo kan zijn dat Trump op eigen initiatief een wapenstilstand uitgeroepen heeft om beide beide partijen enigszins te dwingen zich er aan te committeren. Ze hadden er nog niet heel veel zin in. Trump zijn tweet zorgde voor verwarring
Hebben beide partijen niet reeds bevestigd?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel eens zo kan zijn dat Trump op eigen initiatief een wapenstilstand uitgeroepen heeft om beide beide partijen enigszins te dwingen zich er aan te committeren. Ze hadden er nog niet heel veel zin in. Trump zijn tweet zorgde voor verwarring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |